Idd meestalquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Het ziet er gewoon verdomd goed uit. Meestal dan.
wat hij zegt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Schuift dat er ook zo lekker strak in?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
Nee, ik ben fervent stringdraagster en er trots op!
Die bedoel ik dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:05 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens de trendwatchers zijn ze alweer uit en zijn hipsters/boxers het helemaal.
Dat valt te regelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:34 schreef Iksje het volgende:
Mij krijg je in alleen in string als dat ding binnen de 5 minuten weer uit is![]()
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:50 schreef Avani het volgende:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek. Dat verpest gelijk heel de broek al zeg ik het zelf. Je wilt dat iets mooi staat en niet dat je kont wordt gevierendeeld.
En ook al zou het een maatschappelijke verplichting zijn, who cares, dat zijn wel zoveel dingen. Het is ook geen toevalligheid dat veel vrouwen emanciperend willen zijn.![]()
Ik dacht precies hetzelfde bij het lezen van de OP!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:14 schreef Molluck het volgende:
Net zoals dat die vadsige, bebrilde, contactgestoorde bakvis met zorg 's ochtends haar hartjesstringetje met 'Kiss Me' op de voorkant uitzoekt, terwijl ze ook weet dat dat in geen honderd jaar gaat gebeuren en dat de gemiddelde voorbijganger verafschuwd zijn ogen afwendt als dat wanstaltige ding ook maar een millimeter boven haar broek uitkomt...
Je kan ook een wel-flattueze onderbroek komen die niet toont onder een broek. Van die leuke hipster dingen bijvoorbeeld. Of gewoon niet van die strakke broeken kopenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:50 schreef Avani het volgende:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek. Dat verpest gelijk heel de broek al zeg ik het zelf. Je wilt dat iets mooi staat en niet dat je kont wordt gevierendeeld.
Dan draag je dus een te strakke broek.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:50 schreef Avani het volgende:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek.
Dat vind ik nou ook,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dit vind ik mooi om te zien.![]()
[afbeelding]
En dit lijkt gewoon echt sletterig en ordinair!![]()
[afbeelding]
Ik vind 't er allebei geil uitzien, jammer dat in die 2e foto die kontjes zo lelijk gevormd zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij snapt hetquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Ja vooral die twee zwarte met die dubbele bandjesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als het randje er net bovenuit komt of er half bovenuit komt vind ik het wel sexy.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Salsagirl het volgende:
Ik draag strings en zal ze zeker ook blijven dragen,en zo nu en dan een leuke short op zijn tijd
Maar de meeste meiden waarbij de string zo easy is te zien..die trekken die dingen gewoon abnormaal hoog op.
Ja als ik zo heupbroek draagt en ik ga zitten wil je die van mij ook wel zien..(dat is ook zo irri van heupbroeken) Maar over het algemeen hoef je ze dus niet te zien..
Die meiden doen het erom..![]()
Klopt met wat je zegt.. teminste als mijn randje van mijn string net te zien is,vind ik dat minder erg. En dan denken die meiden dan ook echt dat het zo cool staat ,die trekken ze zowat onder hun oksels ..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het randje er net bovenuit komt of er half bovenuit komt vind ik het wel sexy.
maar een string half op je rug![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef Camplo het volgende:
Aangezien 80% van de vrouwen niet gaat vliegen is het dus onnodig dat ze met een parachute rondlopen.
Heb jij x-ray ogen? Dat je ass door een broek heen ziet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef Camplo het volgende:
De string is een zegen uit de hemel.
Aangezien 80% van de vrouwen niet gaat vliegen is het dus onnodig dat ze met een parachute rondlopen. En een nice ass, MAG gezien worden.
Hell no als me vriendin van die vieze parachutes zou dragen
Vies van 'niet om aan te zien' weetjewel....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Heb jij x-ray ogen? Dat je ass door een broek heen ziet?
Enne... vies ondergoed? Ik raad je vriendin een stoma aan...
Wel eens aan gedacht dat hij zijn vriendin zonder die broek aan ziet..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Heb jij x-ray ogen? Dat je ass door een broek heen ziet?
Enne... vies ondergoed? Ik raad je vriendin een stoma aan...
Die biatch op de achtergrond heeft slechte zin lijkt het welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
nou zo overdreven is het niet!
ik ook, en zit ook lekkerder....als tenminste die voornaad niet tussen de benen doorlooptquote:
Ja de string ook. En de bijbehorende blubberbillen. Sommige van die witte (linnen) broeken zijn zo dun dat je de pukkels op de billen kan tellen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 05:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Die keer dat ik een string aan heb is noodgedwongen, onder een witte linnen broek of rok, daar zie je namelijk echt àlles doorheen.
Dat kun je dus alleen aan als je net zo mager bent als dat model. Ik heb een kont. Als ik zo'n broekje aantrek, kruipt dat in mijn kont en dat is irritant.quote:
Ben het volledig met je stelling eens. Mensen zijn ook hypocriet: zogenaamd maakt het niet uit wat je draagt, hoe je eruit ziet etc, maar ondertussenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:37 schreef Herald het volgende:
........
Maar goed, het gaat dus zogenaamd om randjes. Want ondanks dat iedereen zal beweren niks aan te trekken van de mening van een ander gaat dat voor randjes niet op. Korte broek, teenslippers, lelijke tattoo, gepiercte neus, gouden ketting, huidkleurige pantykousjes, baggy kleding, gelubberde maillot, joggingbroek, afgetrapte gympies, kort haar, vetrolletjes, weggeplukte wenkbrauwen, geplamuurde snoet, gothiclifestyle, alles mag en kritiek wordt afgewimpeld af onder het mom “boeit me niks” behalve als het op het onderbroekje aankomt. Daar denkt elke laag van de bevolking hetzelfde over, dat je zonder flosdraad in je naad een zeer grote modeflater begaat, zelfs als je kleding draagt waarbij geen enkele contour te bespeuren valt.
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb zelf ook een aantal hipsters en die zitten echt superfijn. Ik ben dan wel slank, maar ik heb toch een vrij geprononceerde kont. Die broekjes kruipen bij mij echt niet omhoog.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:29 schreef Isegrim het volgende:
Dat kun je dus alleen aan als je net zo mager bent als dat model. Ik heb een kont. Als ik zo'n broekje aantrek, kruipt dat in mijn kont en dat is irritant.
Bij mij wel. Mijn kont heeft zeker de verkeerde vorm ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb zelf ook een aantal hipsters en die zitten echt superfijn. Ik ben dan wel slank, maar ik heb toch een vrij geprononceerde kont. Die broekjes kruipen bij mij echt niet omhoog.
Je moet ze dan wel in de juiste maat kopen!![]()
Tja, ieder z'n eigen kontprobleem/syndroom, hè?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef Isegrim het volgende:
Bij mij wel. Mijn kont heeft zeker de verkeerde vorm ofzo.
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vies van 'niet om aan te zien' weetjewel....![]()
Hmm, mijne zitten strak genoeg zodat ze dat niet eens kunnen. Mochten ze het willen dan passen mn benen niet meer in de gatenquote:Dat kun je dus alleen aan als je net zo mager bent als dat model. Ik heb een kont. Als ik zo'n broekje aantrek, kruipt dat in mijn kont en dat is irritant.
Bij de HEMA heb je inderdaad kinderstrings. Ik snap eerlijk gezegd alleen niet wat je daar in godsnaam op tegen kunt hebben. Sinds wanneer moet je een bepaalde leeftijd hebben voordat je een soort ondergoed mag dragen. Het is niet zo dat stringdragende meisjes van 11 ook direct op dagelijkse basis gruwelijk wilde seks gaan hebben met 10 jaar oudere mannen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Ben het volledig met je stelling eens. Mensen zijn ook hypocriet: zogenaamd maakt het niet uit wat je draagt, hoe je eruit ziet etc, maar ondertussen![]()
Ik vind het ziekelijk dat kinderen van 11 (want dat zijn zulke jonge meisjes natuurlijk nog) al een string willen hebben. Die strings zijn in de meest ubsurd kleine mindermaatjes al te krijgen, ik denk dat zelfs 8-jarigen er al 1 op de kop kunnen tikken, als zij dat zouden willen. Dat die ouders dat toestaan is mij een compleet raadsel.
nou...ik ben wel dik en hipsters passen dus absoluut niet....en ze maken ze dan dus niet in de "goede" niet oprkuipende maat...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb zelf ook een aantal hipsters en die zitten echt superfijn. Ik ben dan wel slank, maar ik heb toch een vrij geprononceerde kont. Die broekjes kruipen bij mij echt niet omhoog.
Je moet ze dan wel in de juiste maat kopen!![]()
Ja gek genoeg is de ware reden die vrouwen niet durven te noemen waarom ze aan de string moeten wel altijd het smoesje waarom de kinderstring zo fout is. Een kinderreetveter wordt als sexy beschouwd terwijl de iets oudere stringdraagsters het bij zichzelf een gewoon onderbroekje vinden tegen randjes. Niks sexy aan dus, enkel praktisch. Maar oh jee een meisje van 8 draagt een stringetje, nou dat is verdraaid lustopwekkend zeg. Misschien omdat kinderbilletjes niet hangen en niet iets weg hebben van een sinaasappel ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:46 schreef Iksje het volgende:
Dat komt omdat strings nog altijd geassocieerd worden met een lekkere kont, met erotiek, met seks.
Bovendien dragen meisjes van die leeftijd nog geen strakke kleding die strings 'verantwoord' maakt.
Ik ben slank en ik kan ook geen niet-opkruipende maat vinden hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou...ik ben wel dik en hipsters passen dus absoluut niet....en ze maken ze dan dus niet in de "goede" niet oprkuipende maat...
Een string is praktisch én heeft natuurlijk ook een sexuele lading. Daarom is het dus niks voor kinderen.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:07 schreef Herald het volgende:
Ja gek genoeg is de ware reden die vrouwen niet durven te noemen waarom ze aan de string moeten wel altijd het smoesje waarom de kinderstring zo fout is. Een kinderreetveter wordt als sexy beschouwd terwijl de iets oudere stringdraagsters het bij zichzelf een gewoon onderbroekje vinden tegen randjes. Niks sexy aan dus, enkel praktisch. Maar oh jee een meisje van 8 draagt een stringetje, nou dat is verdraaid lustopwekkend zeg. Misschien omdat kinderbilletjes niet hangen en niet iets weg hebben van een sinaasappel ofzo.
Ook zo frappant is dat de trotse stringdraagsters zich meestal niet kunnen indenken hoe een string nou fijn kan zitten bij een kind, want plots is het dan een erg ongemakkelijk stukje ondergoed. Niets voor meisjes van 10. Blijkbaar groeien je billen een beetje uit elkaar zodra je ouder wordt zodat een string ineens wél past.
Pics zijn welkom of nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:37 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]Als je het mensen zou vragen dan zouden ze zeggen dat ze niet van verplichtingen houden. Als je het de mensen zou vragen dan zouden ze zeggen dat ze niet mee lopen. Als je het de mensen zou vragen vragen dan zouden ze zeggen dat ze zich niets aantrekken van mode. Als je het de mensen zou vragen zouden ze zeggen dat er niets erger is dan randjes.
En dan heb ik het niet over de randjes van een beha die immer zichtbaar zijn. En ook niet over het randje van de panty die te hoog is opgetrokken en zichtbaar boven de rok uittorent en ook het randje van het ondergoed zelf die boven de broek uitpiept is een gedoogd randje. Nee de meest afschuwelijke randjes zijn die van de normale slip die aftekenen in een strakke broek. En daarom zijn alle vrouwen van de wereld massaal aan de string.
Althans dat zeggen ze.
Want eigenlijk is het zo’n smoesje om maar niet toe toegeven dat je meeloopt. Een string is zo’n beetje een verplicht kledingstuk. Het wordt van vrouwen verwacht ze te dragen. En hoewel vrouwen graag mogen zeuren dat mannen een bepaald (ideaal)beeld opleggen, zijn dames het voornamelijk zelf die elkaar ophitsen zodat geen enkele meid het aandurft om na de basisschool nog een ouderwetse omaonderbroek te dragen.
Het is natuurlijk al geen pretje als jongens commentaar geven dat je geen string draagt, maar als twee bakvisjes van 14 achter je rug vol verbazing tegen elkaar opmerken dat jij als succesvolle zelfverzekerde jonge vrouw een ‘gewone’ onderbroek draagt is dat natuurlijk ultiem gênant.
[afbeelding]Het is tegelijkertijd ook een tegenstrijdig kledingstuk. Aan de ene kant kunnen vrouwen er heerlijk over pochen (“ik draag ze al sinds mijn 11de!" "Ik draag niks anders meer!" "Ze zitten zo fijn!"). Aan de andere kant proberen ze het zorgvuldig te verbloemen dat ze het dragen. Dus ja wel heel hard en trots schreeuwen dat je’m draagt, maar wel altijd je te lage broek omhoog hijsen en te kort truitje omlaag trekken als je de fiets weer afstapt.
Om even een situatieschets te geven een anekdote uit de discotheek. Het was nog erg vroeg dus de zaal was vrijwel leeg. Zat zo’n blond popje op een stoel, en haar fraaie lage heupbroek gunde iedereen… althans mij, een mooie blik op haar string. Na een poosje kreeg een vriendin van het popje het in de gaten en ze waarschuwde haar dat haar billetjes werden bekeken. Nou ze hees haar broek op en beide dames konden het gewoon NIET nalaten even vies naar mij te kijken. De rest van de avond hanteerden ze een systeem dat als een van hen op een kruk ging zitten de ander eerst nakeek of hun minuscule onderbroekje niet tentoon werd gesteld.
En dat is dus echt gebeurd eh mensen![]()
[afbeelding]Dus aan de ene kant vinden vrouwen randjes lelijk, aan de andere kant kijken ze je lelijk aan omdat je naar hun gestringde aars zit te loeren. Ja wat wil je nou.
Nog frappanter is dat ondanks het geblaat dat het allemaal zo mooier is, en ook zoveel fijner zit, blijkt dat in de zomer zo’n good old fashioned bikinibroekje tóch nog best prettig is. Want dan is een string dragen ineens erg gedurfd. Zijn de billetjes plots toch geen stringmateriaal. Dat is het buiten het strand ook niet hoor. Heel fijn dat je geen randjes wil in je strakke broek, maar dat de kraters van je sinaasappelhuid nu nog beter zichtbaar zijn is echt geen verbetering hoor.
Nouja hoogstens op een verlaten strand ergens in het buitenland willen ze hun voor de gein gekochte zwemstring wel aantrekken, maar degenen die wel een fraai vormgegeven derrière hebben en zich in Bloemendaal hullen in een string bikini worden dan toch maar ordinair genoemd.
De zomer is ook dé ideale gelegenheid voor dochterlief om voor het eerst in het openbaar te gaan met haar pas verworven, maar nu al favoriete ondergoed. Dan stappen ze samen met een vriendinnetje, het liefst een die nog niet aan de string is zodat het extra goed opvalt, de deur uit met de hond. En heel toevallig passeren ze dan een paar keer dat bankje waar de jongens hangen. En de hond moet natuurlijk ook eens flink geknuffeld worden. Eventjes flink bukken/hurken en *oeps* het stringetje komt boven de broek tevoorschijn! En dat net een meter naast de plek waar de knullen zitten. Gek genoeg is het een ritueel dat zich dan net zolang herhaalt totdat de knapen op het bankje stringmeisje dan eindelijk aanspreken.
Om te vragen hoe de hond heet natuurlijk
[afbeelding]Maar goed, het gaat dus zogenaamd om randjes. Want ondanks dat iedereen zal beweren niks aan te trekken van de mening van een ander gaat dat voor randjes niet op. Korte broek, teenslippers, lelijke tattoo, gepiercte neus, gouden ketting, huidkleurige pantykousjes, baggy kleding, gelubberde maillot, joggingbroek, afgetrapte gympies, kort haar, vetrolletjes, weggeplukte wenkbrauwen, geplamuurde snoet, gothiclifestyle, alles mag en kritiek wordt afgewimpeld af onder het mom “boeit me niks” behalve als het op het onderbroekje aankomt. Daar denkt elke laag van de bevolking hetzelfde over, dat je zonder flosdraad in je naad een zeer grote modeflater begaat, zelfs als je kleding draagt waarbij geen enkele contour te bespeuren valt.
Nee je kan mij niet wijsmaken dat de randjes van een slip zo zichtbaar zijn onder een spijkerbroek. Het klinkt natuurlijk wel beter dan zeggen "ja al mijn vriendinnen dragen er één dus ik kan niet achter blijven". Of toegeven dat je je toch wel opgenaait voelt als iemand jonger dan je scandeert "welke meid draagt ze nou niet?!". Hoogstens een beetje toegeven dat jongens (maar je zegt het vriendje) ze zo leuk vinden, maar weer niet zeggen dat je op fora en profielensites dan leuk kunt showen met je onderbroekje. Geen string dragen is zoiets als sociale zelfmoord. Als je er over na zou denken is het best bizar dat vrouwen zo afhankelijk zijn van een klein lapje stof om zich vrouwelijk te voelen.
Veel mooier, en met dit broekje komt een mooie kont nog mooier uit, en en net niet perfecte kont ook nog mooi.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Modus het volgende:
Hoe krijgt Herald trouwens die plaatjes zo uitgelijnd zonder HTML?
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:43 schreef saaw het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
kan alleen even geen foto's van billen vinden
Zo lang je er niet mee achter een raam gaat zitten, vind ik dat geen hoerig setje...quote:
Hehe iemand die haar naam kent, ik zat er al op te wachtenquote:
Maar kijk ook effe naar die string dan hequote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef seto het volgende:
Met haar kont maakt het niet echt uit wat ze aanheeft, het ziet er toch wel goed uit.
Show it to mequote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vida heeft de lekkerste kont van de wereld... de kont van mijn dinnetje is #2
Jammer dat je de achterkant niet zietquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Yep, en ze zitten fijner ook, mits ze geen naad langs het midden hebben lopen.
Oooh geil hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:01 schreef Brunette het volgende:
Strings zijn bij strakke kleding wel handig, maar echt mooi vind ik ze niet.
Persoonlijk ga ik meer voor zulke broekjes
[afbeelding]
Zo'n naad is echt irritant ja, wie heeft dat ooit bedacht?quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Yep, en ze zitten fijner ook, mits ze geen naad langs het midden hebben lopen.
Nee sorry diamantjes en andere lelijke frutsels eraan vind ik écht lelijk en cheap.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:47 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
En zoiets dan, wie vind dit een mooie string![]()
Dit is zoveel mooier en geiler dan een stringquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:01 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is zoveel mooier en geiler dan een string![]()
vind je dat zo'n mooie string?quote:
Volgens mij gaat het niet om die string, zij heeft gewoon een hele mooie assquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind je dat zo'n mooie string?Er zijn andere plaatsen waar geile heren plaatjes uitwisselen toch?
![]()
![]()
"Made in china" --> de communisten dus!quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo'n naad is echt irritant ja, wie heeft dat ooit bedacht?Heerlijk, zo'n scherp randje op je klit / tussen je lippen de hele tijd.
die heb je ook bij de hema, naadloze slips/strings en boxers. en ook bijhorende hempjes. zit echt heel lekker!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef octopussy het volgende:
Wat ik trouwens ook erg fijn vind zijn die slipjes van sloggi die helemaal geen 'randjes' hebben. Die zitten echt heeeerlijk en je ziet ze niet zitten.
Goed zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om die string, zij heeft gewoon een hele mooie ass![]()
Tentenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef octopussy het volgende:
Ik draag altijd ondergoed waar je niets van ziet. Dat betekent bij wat strakkere broeken (of broeken die glad zijn) een comfi string (geen touwtjes), bij een doorschijnende broek een huidkleurige damesboxer, bij een rokje ook meestal een hipster of boxer. Bij een spijkerbroek doe ik vaak gewoon een leuke slip aan, daar zie je ook niets van.
En de tenten bewaar ik voor 's nachts![]()
Wat ik trouwens ook erg fijn vind zijn die slipjes van sloggi die helemaal geen 'randjes' hebben. Die zitten echt heeeerlijk en je ziet ze niet zitten.
Naakt slapen vind ik dus helemaal niets. Ik kan het niet goed verdragen op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:04 schreef Isegrim het volgende:
's Nachts draag je gewoon helemaal niks.Ik snap nooit waarom mensen kleren aan doen in bed, ik vind dat maar reuze oncomfortabel.
Met mijn formaat derrière kun je er sowieso altijd in kamperen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja, er is natuurlijk wel verschil tussen de ene en de andere tent he
[afbeelding] [afbeelding]
Ik slaap al onder 4 dekbedden 's nachts, in een fleece pyjama, en nog heb ik 't koud.quote:
En jij komt uit rusland?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik slaap al onder 4 dekbedden 's nachts, in een fleece pyjama, en nog heb ik 't koud.
Met het raam dicht en de verwarming aan trouwens.![]()
Ow I see.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik slaap al onder 4 dekbedden 's nachts, in een fleece pyjama, en nog heb ik 't koud.
Met het raam dicht en de verwarming aan trouwens.![]()
Maar wel veel boeiender dan de rest van het topic.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef Sessy het volgende:
Dat is verder offtopic trouwens.
Nee, ik word wakker met een "diepe luchtwegeninfectie" aldus de huisarts als ik een nachtje met het raam open slaap dus. En anders wel met een blaasontsteking.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow I see.
Weet je dat het vreselijk ongezond is om met de verwarming aan én het raam dicht te slapen? Word je niet elke morgen wakker met een zere strot?
Vaag.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, ik word wakker met een "diepe luchtwegeninfectie" aldus de huisarts als ik een nachtje met het raam open slaap dus. En anders wel met een blaasontsteking.
Tja ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Sessy het volgende:
Ja dat snap ik dus niet he... Zijn er werkelijk mensen die tijdens hun menstruatie een string aantrekken met zo'n stringvormig inlegkruisje? Dat lekt toch?!
Ja, dat vind ik zeker een mooie stringquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind je dat zo'n mooie string?Er zijn andere plaatsen waar geile heren plaatjes uitwisselen toch?
![]()
![]()
Inlegkruisjes zijn sowieso niet bedoeld voor ongesteldheid. Als je ongesteld bent, gebruik je tampons of maandverband, geen inlegkruisjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Sessy het volgende:
Ja dat snap ik dus niet he... Zijn er werkelijk mensen die tijdens hun menstruatie een string aantrekken met zo'n stringvormig inlegkruisje? Dat lekt toch?!
Das geen menstruatie meer, das nalekkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:17 schreef Sessy het volgende:
Hmm ik gebruik ze altijd de laatste dag of twee van de menstruatie... Waar moet je ze anders dan voor gebruiken?!
Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:43 schreef Brunette het volgende:
Ja oké een tent is niet bepaald elegant, maar kan heel handig zijn bij ongesteldheid of tijdens het sporten.
Nee ik bedoel meer zo'n 'sporttent'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef kluivie het volgende:
[..]
Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!
Daar draag ik er de laatste tijd ook steeds meer van!quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:01 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn prachtig héquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar draag ik er de laatste tijd ook steeds meer van!
Vind het alleen vervelend dat ze (hier iig) niet zo heel veel te vinden zijn.
Ik wil ook perce deze van de foto (en niet van katoen), want die zitten echt heerlijk!
Bij de H&M vind ik ze inderdaad ja! Die van de Hunkemöller gaan naar mijn idee veel te snel stuk!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:02 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ze zijn prachtig hé![]()
Bij de H&M , Hunkmöller etc vind je ze in alle kleuren van de regenboog![]()
Nogal letterlijke interpretatie van de term 'reetveter'!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik dus echt niet mooi
ehm dit is kant, ook van katoen gemaakt hoor! [bijna altijd]quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar draag ik er de laatste tijd ook steeds meer van!
Vind het alleen vervelend dat ze (hier iig) niet zo heel veel te vinden zijn.
Ik wil ook perce deze van de foto (en niet van katoen), want die zitten echt heerlijk!
die kleurtjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:01 schreef saaw het volgende:
[..]
ehm dit is kant, ook van katoen gemaakt hoor! [bijna altijd]
katoen is trouwens voor ondergoed echt veel beter dan synthetische materialen qua hygiene enzo
en bij h&m hebben ze inderdaad veel leuke
Vooral schimmelinfecties ja... Maar ook, ik bedoel, hoe waren die statistieken over de mensen met chlamydia die dat zelf niet wisten? Precies...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:20 schreef Isegrim het volgende:
Sommige vrouwen gebruiken elke dag inlegkruisjes wegens witte vloed. Absoluut geen goed ide overigens! Inlegkruisjes zorgen er juist voor dat de afscheiding toeneemt. Bovendien veroorzaken ze 'broeierigheid', wat de kans op infecties e.d. doet toenemen. Geen gezonde gewoonte dus.
maar chlamydia krijg je niet door broeien, dat is gewoon echt een SOAquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:03 schreef Sessy het volgende:
[..]
Vooral schimmelinfecties ja... Maar ook, ik bedoel, hoe waren die statistieken over de mensen met chlamydia die dat zelf niet wisten? Precies...![]()
Hoe moet je dat dan van je kat overnemen ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:20 schreef Sessy het volgende:
Nou meestal krijg je het als een SOA, er zijn op zich nog andere manieren om het op te lopen. Zo hebben katten wel eens last van chlamydia en moet je ook niet naakt in een openbare sauna met je geslachtsorganen op de bank gaan zitten...
Die kunnen er ook een soort verkoudheid van krijgen, en oogontsteking. En dat verspreidt zich vervolgens net zoals de griep bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Arctica het volgende:
[..]
Hoe moet je dat dan van je kat overnemen ?![]()
Eenschquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind zoiets veel mooier dan een string.
nou technisch gezien ging het om het randjes smoesje dat nergens op slaat. En toch al zeker 6 mensen hebben daarop gereageerd, de rest dacht dat ze in een wat voor ondergoed draag jij topique terecht waren gekomen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:37 schreef Serendips het volgende:
ehhhhh mensen, het ging hier over strings...
De kattenversie van chlamydia is anders dan de SOA die mensen kunnen oplopen, en niet overdraagbaar. Zelfde als met FIV.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Die kunnen er ook een soort verkoudheid van krijgen, en oogontsteking. En dat verspreidt zich vervolgens net zoals de griep bijvoorbeeld.
eensch isquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
nee hoor, er worden hier alleen alternatieven gegeven voor het strings dragen vanwege het 'randjes probleem'. Ik vind randjes onder je kleding niet mooi, zowel van slipjes als van BH's. Ondergoed hoor je eigenlijk niet te zien, tenzij je speciaal lingerie aandoet om gezien te worden. Aan dat laatste heeft niet iedereen de behoefte.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:42 schreef Herald het volgende:
[..]
nou technisch gezien ging het om het randjes smoesje dat nergens op slaat. En toch al zeker 6 mensen hebben daarop gereageerd, de rest dacht dat ze in een wat voor ondergoed draag jij topique terecht waren gekomen.
Echt? Oh dat heb ik een keer gehoord, dat een kat met chlamydia bij iemand voor oogontsteking had gezorgd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
De kattenversie van chlamydia is anders dan de SOA die mensen kunnen oplopen, en niet overdraagbaar. Zelfde als met FIV.
maar de truuk is dat beha's duidelijker zichtbaarder zijn dan slips. En daar valt niemand over. Hoogstens dat er doorzichtige bandjes worden gedragen bij blote schouders. Het is echt geen toeval dat in de plaatjes van de OP elk meisje dat opzichtig haar onderbroekje laat zien een spijkerbroek draagt. En door een spijkerbroek zie je dus echt geen randjes. Vandaar dat ik in de TT ook spreek van een verplichting. Vandaar dat ik in de eerste alineas spreek over de andere randjes die geen bezwaar zijn, maar voor slipjes zogenaamd wel ondanks dat je die onder de meeste broeken of rokken gewoon niet kan zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef octopussy het volgende:
nee hoor, er worden hier alleen alternatieven gegeven voor het strings dragen vanwege het 'randjes probleem'. Ik vind randjes onder je kleding niet mooi, zowel van slipjes als van BH's. Ondergoed hoor je eigenlijk niet te zien, tenzij je speciaal lingerie aandoet om gezien te worden. Aan dat laatste heeft niet iedereen de behoefte.
Ja eh niet dus. Een string onder een spijkerbroek draag je niet om randjes tegen te gaan. Maar die smoes wordt dus wel gebruikt, zonder string ben je lelijk. Maar als het om stringbikini's aankomt beweert iedereen een te dikke kont te hebben, uitgezakte billen en meer van dat soort smoezen. Maar een ondergoedstring maakt hun kont wél ineens superdesuperaantrekkelijk. Dat klinkt gewoon wat tegenstrijdig. En of je nou onder een doorschijnende broek een string draagt of op het strand, zoveel verschil maakt dat niet uit. Zag vandaag ook een vrouw in een witte broek rondlopen, die paradeert dus zonder schroom de hele dag rond om haar gestringde aars te laten zien, terwijl je op het strand op het zelfde plekje blijft liggen.quote:En bikinistrings dienen een ander doel dan ondergoedstrings, dus die vergelijking gaat niet op.
Nee, die draag je omdat het lekker zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
Ja eh niet dus. Een string onder een spijkerbroek draag je niet om randjes tegen te gaan. Maar die smoes wordt dus wel gebruikt, zonder string ben je lelijk.
omdat het topic daar niet over gaat suffe trekbeerquote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Wie vind de kleur van de string, boxer whatever ook belangrijk![]()
Ik lees er namelijk niet echt wat over !
Jammer voor je ik draag geen string / strings !quote:Op zondag 21 mei 2006 01:53 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat het topic daar niet over gaat suffe trekbeer
probeer het hier eens: Wat voor kleur string heb jíj aan?
Het is wel leuk als de kleur/motief van je tentquote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Hallo, sport, niet modeshow!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef kluivie het volgende:
[..]
Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!
ik vind leuke gekleurde boxers/hipsters altijd wel leuk. je hebt ook met leuke [niet al te enthousiaste natuurlijk] motiefjes enzoquote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Ik denk dat dames zich zo vasthouden aan die argumenten, omdat ze niet willen toegeven, dat ze het eigenlijk doen om de heren te pleasen, ook al zien de heren die strings nooit.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef Herald het volgende:
Ik geef enkel argumenten om mijn stelling te verdedigen. En dat de meeste vrouwen het er oneens mee zijn is logisch natuurlijk
Ik zie gewoon dat vrouwen heel veel nietstrakke broeken dragen, dus een string zou in meeste gevallen overbodig zijn. Dan zeg jij dat iedereen wel een schep strings in de kast heeft zodat ze ook onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden. Dan zeg ik dat het dat wel erg frappant is dat het hele ondergoedmandje wordt ingericht op de twee strakke broeken die je bezit en niet op de 13 andere niet strakke broeken.
Dat dringt echt niet door he, bij de meeste mensenquote:
dringt niet door?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat dringt echt niet door he, bij de meeste mensen![]()
Andersdenkende mensen!?!?!?! Die bestaan toch niet?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef saaw het volgende:
[..]
dringt niet door?ooit aan gedacht dat er gewoon mensen zijn die daar anders over denken
Ook mooi. Het moet passen bij het type meisje vind ik.quote:
Daar ging het niet om. Meneer de topicstarter blijft zeiken dat iedereen die dingen draagt wegens randjes, en dat is dikke onzin agz veel mensen het comfortabel vinden, maar dat dringt dus niet zo helemaal door.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef saaw het volgende:
dringt niet door?ooit aan gedacht dat er gewoon mensen zijn die daar anders over denken
Dat heet discussiëren...quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Daar ging het niet om. Meneer de topicstarter blijft zeiken dat iedereen die dingen draagt wegens randjes, en dat is dikke onzin agz veel mensen het comfortabel vinden, maar dat dringt dus niet zo helemaal door.
In jouw wereld misschien. In de mijne heet het niet open staan voor enig ander idee dan je eigen.quote:
Beetje raar dat je hier op Fok! loopt te klagen dat iemand zeurt als ie enkel z'n stelling probeert te verdedigen...quote:Op zondag 21 mei 2006 20:07 schreef Vanyel het volgende:
In jouw wereld misschien. In de mijne heet het niet open staan voor enig ander idee dan je eigen.
Mja, eerst droeg ik gewoon bijna áltijd strings, maar sinds ik een keertje zo'n pak hipsters gekocht heb, heb ik de strings praktisch niet meer aangehad eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef mrsj het volgende:
Ik vind een string niet echt lekker zitten. heb dan ook maar 2 in de la liggen.
geef mij maar hipsters
Nou, ik zie hem nog altijd met nieuwe uitleg en verduidelijkingen komen, dus dat gaat volgens mij niet op.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef Maeghan het volgende:
Een stelling verdedigen doe je door argumenten voor je stelling aan te dragen, niet door keer op keer je stelling te herhalen. Misschien is dat het probleem?
Hoe weet jij wat vrouwen onder een spijkerbroek dragen? Zoals jezelf zegt, kun je dat immers niet zien. Je kunt wel denken dat iedere dame een string draagt, maar misschien is dat helemaal niet waar. Genoeg vrouwen hier die dat tegenspreken, inclusief mezelf.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef Herald het volgende:
Ik zie gewoon dat vrouwen heel veel nietstrakke broeken dragen, dus een string zou in meeste gevallen overbodig zijn. Dan zeg jij dat iedereen wel een schep strings in de kast heeft zodat ze ook onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden. Dan zeg ik dat het dat wel erg frappant is dat het hele ondergoedmandje wordt ingericht op de twee strakke broeken die je bezit en niet op de 13 andere niet strakke broeken.
Ook niet verkeerd maar toch die string kan soms zo sexy zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 19:14 schreef Nesle het volgende:
Ik draag nooit strings. Alleen maar strakke boxers.
Dat is inderdaad veel leuker/mooier.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
Ik zelf geef de voorkeur aan een bikini slip, strak, niet te klein, niet te groot, en zeker ook sexy, met het juiste lijf erin, hetgeen ik uiteraard heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |