abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:37:55 #1
3767 Herald
Come get some
pi_37749813
Als je het mensen zou vragen dan zouden ze zeggen dat ze niet van verplichtingen houden. Als je het de mensen zou vragen dan zouden ze zeggen dat ze niet mee lopen. Als je het de mensen zou vragen vragen dan zouden ze zeggen dat ze zich niets aantrekken van mode. Als je het de mensen zou vragen zouden ze zeggen dat er niets erger is dan randjes.

En dan heb ik het niet over de randjes van een beha die immer zichtbaar zijn. En ook niet over het randje van de panty die te hoog is opgetrokken en zichtbaar boven de rok uittorent en ook het randje van het ondergoed zelf die boven de broek uitpiept is een gedoogd randje. Nee de meest afschuwelijke randjes zijn die van de normale slip die aftekenen in een strakke broek. En daarom zijn alle vrouwen van de wereld massaal aan de string.

Althans dat zeggen ze.

Want eigenlijk is het zo’n smoesje om maar niet toe toegeven dat je meeloopt. Een string is zo’n beetje een verplicht kledingstuk. Het wordt van vrouwen verwacht ze te dragen. En hoewel vrouwen graag mogen zeuren dat mannen een bepaald (ideaal)beeld opleggen, zijn dames het voornamelijk zelf die elkaar ophitsen zodat geen enkele meid het aandurft om na de basisschool nog een ouderwetse omaonderbroek te dragen.
Het is natuurlijk al geen pretje als jongens commentaar geven dat je geen string draagt, maar als twee bakvisjes van 14 achter je rug vol verbazing tegen elkaar opmerken dat jij als succesvolle zelfverzekerde jonge vrouw een ‘gewone’ onderbroek draagt is dat natuurlijk ultiem gênant.

Het is tegelijkertijd ook een tegenstrijdig kledingstuk. Aan de ene kant kunnen vrouwen er heerlijk over pochen (“ik draag ze al sinds mijn 11de!" "Ik draag niks anders meer!" "Ze zitten zo fijn!"). Aan de andere kant proberen ze het zorgvuldig te verbloemen dat ze het dragen. Dus ja wel heel hard en trots schreeuwen dat je’m draagt, maar wel altijd je te lage broek omhoog hijsen en te kort truitje omlaag trekken als je de fiets weer afstapt.

Om even een situatieschets te geven een anekdote uit de discotheek. Het was nog erg vroeg dus de zaal was vrijwel leeg. Zat zo’n blond popje op een stoel, en haar fraaie lage heupbroek gunde iedereen… althans mij, een mooie blik op haar string. Na een poosje kreeg een vriendin van het popje het in de gaten en ze waarschuwde haar dat haar billetjes werden bekeken. Nou ze hees haar broek op en beide dames konden het gewoon NIET nalaten even vies naar mij te kijken. De rest van de avond hanteerden ze een systeem dat als een van hen op een kruk ging zitten de ander eerst nakeek of hun minuscule onderbroekje niet tentoon werd gesteld.
En dat is dus echt gebeurd eh mensen

Dus aan de ene kant vinden vrouwen randjes lelijk, aan de andere kant kijken ze je lelijk aan omdat je naar hun gestringde aars zit te loeren. Ja wat wil je nou.

Nog frappanter is dat ondanks het geblaat dat het allemaal zo mooier is, en ook zoveel fijner zit, blijkt dat in de zomer zo’n good old fashioned bikinibroekje tóch nog best prettig is. Want dan is een string dragen ineens erg gedurfd. Zijn de billetjes plots toch geen stringmateriaal. Dat is het buiten het strand ook niet hoor. Heel fijn dat je geen randjes wil in je strakke broek, maar dat de kraters van je sinaasappelhuid nu nog beter zichtbaar zijn is echt geen verbetering hoor.
Nouja hoogstens op een verlaten strand ergens in het buitenland willen ze hun voor de gein gekochte zwemstring wel aantrekken, maar degenen die wel een fraai vormgegeven derrière hebben en zich in Bloemendaal hullen in een string bikini worden dan toch maar ordinair genoemd.

De zomer is ook dé ideale gelegenheid voor dochterlief om voor het eerst in het openbaar te gaan met haar pas verworven, maar nu al favoriete ondergoed. Dan stappen ze samen met een vriendinnetje, het liefst een die nog niet aan de string is zodat het extra goed opvalt, de deur uit met de hond. En heel toevallig passeren ze dan een paar keer dat bankje waar de jongens hangen. En de hond moet natuurlijk ook eens flink geknuffeld worden. Eventjes flink bukken/hurken en *oeps* het stringetje komt boven de broek tevoorschijn! En dat net een meter naast de plek waar de knullen zitten. Gek genoeg is het een ritueel dat zich dan net zolang herhaalt totdat de knapen op het bankje stringmeisje dan eindelijk aanspreken.
Om te vragen hoe de hond heet natuurlijk

Maar goed, het gaat dus zogenaamd om randjes. Want ondanks dat iedereen zal beweren niks aan te trekken van de mening van een ander gaat dat voor randjes niet op. Korte broek, teenslippers, lelijke tattoo, gepiercte neus, gouden ketting, huidkleurige pantykousjes, baggy kleding, gelubberde maillot, joggingbroek, afgetrapte gympies, kort haar, vetrolletjes, weggeplukte wenkbrauwen, geplamuurde snoet, gothiclifestyle, alles mag en kritiek wordt afgewimpeld af onder het mom “boeit me niks” behalve als het op het onderbroekje aankomt. Daar denkt elke laag van de bevolking hetzelfde over, dat je zonder flosdraad in je naad een zeer grote modeflater begaat, zelfs als je kleding draagt waarbij geen enkele contour te bespeuren valt.

Nee je kan mij niet wijsmaken dat de randjes van een slip zo zichtbaar zijn onder een spijkerbroek. Het klinkt natuurlijk wel beter dan zeggen "ja al mijn vriendinnen dragen er één dus ik kan niet achter blijven". Of toegeven dat je je toch wel opgenaait voelt als iemand jonger dan je scandeert "welke meid draagt ze nou niet?!". Hoogstens een beetje toegeven dat jongens (maar je zegt het vriendje) ze zo leuk vinden, maar weer niet zeggen dat je op fora en profielensites dan leuk kunt showen met je onderbroekje. Geen string dragen is zoiets als sociale zelfmoord. Als je er over na zou denken is het best bizar dat vrouwen zo afhankelijk zijn van een klein lapje stof om zich vrouwelijk te voelen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:47:03 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_37749884
Goede OP, maar je punt is?
Dit is gewoon wat ze mode noemen. Het bestaat al heel lang, het zal nog heel lang blijven bestaan. Niet alleen met strings, maar met vanalles.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:47:54 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_37749889
Het ziet er gewoon verdomd goed uit. Meestal dan.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:49:26 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37749909
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Idd meestal
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:53:06 #5
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37749946
Ik ben het wel met TS eens, er zit een behoorlijke tegenstelling in het dragen van strings, al vind ik dat vrouwen mogen dragen wat ze willen. Ik ken echter genoeg vrouwen die niet meer zo nodig een string aan willen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37749947
quote:
wat hij zegt.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_37750023
Ik vraag me eigenlijk wel af welke verplichtingen de string van de TS heeft?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:03:53 #8
107521 Furia
snoopy weer
pi_37750035
Draag toch gewoon een boxer Minstens zo sexy!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:14:57 #9
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37750125
Vragen hoe haar hondje heet! noteert

Maar goed topic, ik herken het fenomeen, maar ik denk dat het net zoiets is dat mannen mietjes zijn als ze een ballenknijper ipv een boxer dragen.
Net zoals dat die vadsige, bebrilde, contactgestoorde bakvis met zorg 's ochtends haar hartjesstringetje met 'Kiss Me' op de voorkant uitzoekt, terwijl ze ook weet dat dat in geen honderd jaar gaat gebeuren en dat de gemiddelde voorbijganger verafschuwd zijn ogen afwendt als dat wanstaltige ding ook maar een millimeter boven haar broek uitkomt...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_37750128
Mee eens! Ik zag vandaag weer een vrouw lopen met een te strak truitje en te strakke broek waar je gewoon de contouren van een oma slip doorheen zag. Schandalig lelijk! Nee, ik ben fervent stringdraagster en er trots op!
Back in business.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:22:30 #11
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_37750165
string
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_37750206
String ++ wel altijd van katoen!

Draag heel heel soms(als alles in de was is) nog wel eens een "normale" onderbroek, maar daar krijg ik intense plakbillen van. Heel irritant, zo'n broeierig gevoel de hele dag!
sub/
pi_37751689
Een onderbroek op maat zorgt ervoor dat je geen randjes ziet, of toch geen 'storende' randjes (wat dat moge weze, modevoorschriften)
Mij krijg je in alleen in string als dat ding binnen de 5 minuten weer uit is
pi_37751698
Hmmmmmmmmmmm string
pi_37751702
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
Nee, ik ben fervent stringdraagster en er trots op!
Schuift dat er ook zo lekker strak in?
pi_37752511
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek. Dat verpest gelijk heel de broek al zeg ik het zelf. Je wilt dat iets mooi staat en niet dat je kont wordt gevierendeeld.

En ook al zou het een maatschappelijke verplichting zijn, who cares, dat zijn wel zoveel dingen. Het is ook geen toevalligheid dat veel vrouwen emanciperend willen zijn.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:04:14 #17
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_37752694
Goede OP Ik houd van meisjes met een string , maar er zijn ook leuke andere onderbroeken voor dames hoor . Zelfs een moderne oude oma onderbroek kan mooi zijn (zolang het geen standaard 10 in een dozijn ding is wat oma's dus dragen, maar 1tje met kant oid ) .
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:05 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens de trendwatchers zijn ze alweer uit en zijn hipsters/boxers het helemaal.
Die bedoel ik dus
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:05:36 #18
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37752706
Volgens de trendwatchers zijn ze alweer uit en zijn hipsters/boxers het helemaal.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:06:09 #19
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_37752715
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 06:34 schreef Iksje het volgende:
Mij krijg je in alleen in string als dat ding binnen de 5 minuten weer uit is
Dat valt te regelen
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_37752755
Twintig jaar geleden droegen volgens mij alleen hoeren een string. Wat dat betreft is de ontwikkeling naar alle-vrouwen-die-een-string-dragen nogal twijfelachtig

Tja ik vind het ook mooier, maar het kan ook best een modegril zijn.
pi_37753425
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:50 schreef Avani het volgende:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek. Dat verpest gelijk heel de broek al zeg ik het zelf. Je wilt dat iets mooi staat en niet dat je kont wordt gevierendeeld.

En ook al zou het een maatschappelijke verplichting zijn, who cares, dat zijn wel zoveel dingen. Het is ook geen toevalligheid dat veel vrouwen emanciperend willen zijn.
Vind ik ook.
pi_37753748
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:14 schreef Molluck het volgende:

Net zoals dat die vadsige, bebrilde, contactgestoorde bakvis met zorg 's ochtends haar hartjesstringetje met 'Kiss Me' op de voorkant uitzoekt, terwijl ze ook weet dat dat in geen honderd jaar gaat gebeuren en dat de gemiddelde voorbijganger verafschuwd zijn ogen afwendt als dat wanstaltige ding ook maar een millimeter boven haar broek uitkomt...
Ik dacht precies hetzelfde bij het lezen van de OP!
pi_37758207
ik vind hipsters veeeeeeel geiler/mooier dan strings
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_37758281
quote:
Je kan ook een wel-flattueze onderbroek komen die niet toont onder een broek. Van die leuke hipster dingen bijvoorbeeld. Of gewoon niet van die strakke broeken kopen
pi_37759734
Ik droeg 6 jaar geleden al van die shorts (meidenboxers) van sloggi, dan zag je ook echt geen randjes. Mijn toenmalige vriend zat er ook wel eens over te zeuren dat vrouwen strings moesten dragen. "Onder bepaalde strakke kleding moet dat gewoon" zei hij. Ik zei dan altijd maar dat ik die bepaalde strakke kleding niet eens droeg, dus! Die relatie heeft (mede door dat soort idiote opmerkingen) niet lang stand gehouden natuurlijk... Je moet toch zeker lekker zelf weten wat je aandoet? Ik heb die sociale druk ervan nooit gevoeld of iig genegeerd en als je daar als meisje wel last van hebt ligt dat toch aan jezelf. Ondertussen draag ik wel strings (bijna altijd eigenlijk) maar daar ben ik ook gewoon mee begonnen om het eens uit te proberen (lang na voornoemde vriend exit was), en toen kwam ik erachter dat ik ze eigenlijk best handig en fijn vond...
Maar een stringbikini, daar zul je mij nooit in betrappen! Die meiden doen dan vaak ook nog het topje uit... ga dan naar het naaktstrand ofzo!
pi_37759776
quote:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek.
Dan draag je dus een te strakke broek. . Maatje groter dan maar?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:51:27 #27
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37759809
Ik draag nooit ondergoed
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:02:21 #28
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_37774765

[ Bericht 100% gewijzigd door Curiosity op 12-05-2006 23:46:13 ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_37774973
Geil hoor al die stringetjes
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:48:41 #30
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37778003
Dit vind ik mooi om te zien.

En dit lijkt gewoon echt sletterig en ordinair!

"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_37778187
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat vind ik nou ook,

ik ben het er helemaal mee eens

pi_37778229
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind 't er allebei geil uitzien, jammer dat in die 2e foto die kontjes zo lelijk gevormd zijn .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:00:00 #33
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37778251
De bedoeling van een string is volgens mij om te zorgen dat je geen naadjes ziet en toch zie je regelmatig die string boven de broek uitsteken. Ik vind dat echt lelijk lijken als een string boven de broek uitsteekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 13-05-2006 01:08:53 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:01:12 #34
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37778274
Zoiets vind ik veel mooier.

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:03:53 #35
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_37778326
Een string ziet er meteen zo goedkoop uit. Alsof de draagster (of erger: drager) geen geld had voor een lapje stof meer.

Het enige waarvoor een string handig is is om te flossen na het schijten.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_37780608
Een normale onderbroek moet wel echt heel erg strak zitten om lijntjes te veroorzaken (of je kont te vierendelen ). Onder broeken kan dat vaak prima hoor, als je de goede maat koopt. Als je een beha te klein koopt heb je ook vier borsten, maar dan komt er ook niet ineens iemand op het idee om dan maar een beha te maken van wat touwtjes .

Ik heb geen kont voor strings ik vind strings prima hoor - als het je staat. Die keer dat ik een string aan heb is noodgedwongen, onder een witte linnen broek of rok, daar zie je namelijk echt àlles doorheen.

En ik blijf erbij dat je alleen dingen moet dragen die je ook echt staan. Als je maatje 42+ hebt dan is vaak een string gewoon niet mooi, en ik zie genoeg figuren die die stap van 'mode' naar 'staat het mij ook' niet echt kunnen maken Van die blubbervetranden over broeken heen en dat je dan ook nog eens een stringtouwtje in die flabbige zooi ziet verdwijnen brr.

Doe mij dan maar een normale, leuke, goedzittende slip of boxer, dat is toch veel mooier? :

zaterdag 13 mei 2006 @ 05:17:14 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37780610
Ziet er niet uit, vooral als het boven de broek uit komt.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 05:18:57 #38
46960 StefanP
polemicist
pi_37780611
Van die strings die boven je broek uitkomen Dat ziet er dus echt niet uit he, zo sletterig. Ik vind het zelfs lelijk, draag dan nog liever een normale onderbroek. Model oma hoeft niet, maar een chick met een gewone slip onder d'r broek is zeker zo mooi als met string.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 13 mei 2006 @ 05:20:49 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37780615
Een string boven goedkope jeans uit laten komen.

Erotische bouwvakkers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:18:49 #40
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37781774
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:01 schreef HAL9000S het volgende:

[afbeelding]
Jij snapt het

Strings vind ik voor geen meter zitten. Heb het idee dat ik de hele dag met een 'wedgie' loop.
Geef me dan maar van die leuke sexy broekjes
En geloof ook niet dat vriend-lief dat erg vindt

[ Bericht 2% gewijzigd door Natalie op 13-05-2006 15:29:51 ]
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:21:23 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37781807
quote:
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37781912
Ik draag strings en zal ze zeker ook blijven dragen,en zo nu en dan een leuke short op zijn tijd
Maar de meeste meiden waarbij de string zo easy is te zien..die trekken die dingen gewoon abnormaal hoog op.
Ja als ik zo heupbroek draagt en ik ga zitten wil je die van mij ook wel zien..(dat is ook zo irri van heupbroeken) Maar over het algemeen hoef je ze dus niet te zien..

Die meiden doen het erom..
Salsa Española
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:30:34 #43
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37781937
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja vooral die twee zwarte met die dubbele bandjes
Maar zoals dWc al zegt wordt hun bil er ook niet echt mooier op zo...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:30:59 #44
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37781940
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Salsagirl het volgende:
Ik draag strings en zal ze zeker ook blijven dragen,en zo nu en dan een leuke short op zijn tijd
Maar de meeste meiden waarbij de string zo easy is te zien..die trekken die dingen gewoon abnormaal hoog op.
Ja als ik zo heupbroek draagt en ik ga zitten wil je die van mij ook wel zien..(dat is ook zo irri van heupbroeken) Maar over het algemeen hoef je ze dus niet te zien..

Die meiden doen het erom..
als het randje er net bovenuit komt of er half bovenuit komt vind ik het wel sexy.
maar een string half op je rug
stay frosty
pi_37782043
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

als het randje er net bovenuit komt of er half bovenuit komt vind ik het wel sexy.
maar een string half op je rug
Klopt met wat je zegt.. teminste als mijn randje van mijn string net te zien is,vind ik dat minder erg. En dan denken die meiden dan ook echt dat het zo cool staat ,die trekken ze zowat onder hun oksels .. (oke beetje overdrijven mag )
Salsa Española
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:50:02 #46
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37782211

nou zo overdreven is het niet!
stay frosty
pi_37782799
Ach ja, ondergoed is net als het gebakken visje dat ik iedere zaterdag koop. Of het nu gewikkeld is in oud krantenpapier of in luxe kadoverpakking, de vis gaat er niet anders door smaken...
pi_37782931
Boxers/hotpants zijn nog veel mooier.
pi_37783010
De string is een zegen uit de hemel.
Aangezien 80% van de vrouwen niet gaat vliegen is het dus onnodig dat ze met een parachute rondlopen. En een nice ass, MAG gezien worden.

Hell no als me vriendin van die vieze parachutes zou dragen
JOHNNY HEITINGA
pi_37783071
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef Camplo het volgende:

Aangezien 80% van de vrouwen niet gaat vliegen is het dus onnodig dat ze met een parachute rondlopen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:41:52 #51
69994 seto
-|||--------|||-
pi_37783157
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:33 schreef Steijn het volgende:
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_37783252
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef Camplo het volgende:
De string is een zegen uit de hemel.
Aangezien 80% van de vrouwen niet gaat vliegen is het dus onnodig dat ze met een parachute rondlopen. En een nice ass, MAG gezien worden.

Hell no als me vriendin van die vieze parachutes zou dragen
Heb jij x-ray ogen? Dat je ass door een broek heen ziet?

Enne... vies ondergoed? Ik raad je vriendin een stoma aan...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:47:09 #53
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37783305
Hahahahah geweldig stukje tekst gewoon!
Zelf draag ik van die strakke vrouwenboxerachtige dingen (geen flauw idee hoe ze heten). Gezien ik een string voor geen meter vind zitten en met die broekjes zie je ook geen randjes (en voor de gewone onderbroek ben ik bij een wijdzittende broek ook niet te verlegen)!
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_37783954
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Vies van 'niet om aan te zien' weetjewel....
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:16:40 #55
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37784135
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:33 schreef Steijn het volgende:
Zonder twijfel.
Vampire Romance O+
pi_37784293
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Wel eens aan gedacht dat hij zijn vriendin zonder die broek aan ziet..
Salsa Española
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:24:05 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37784355
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
nou zo overdreven is het niet!
Die biatch op de achtergrond heeft slechte zin lijkt het wel
Vampire Romance O+
pi_37784364
quote:

[afbeelding]
ik ook, en zit ook lekkerder....als tenminste die voornaad niet tussen de benen doorloopt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37788040
Ik draag string, slipje of hipster afhankelijk van datgene wat ik erover draag.
Onder een jeans het liefste een slipje, dat zie je toch niet! Bij strakzittende rokjes of broeken waarbij ondergoed snel aftekent draag ik een hipster of string...

Parachutes en tenten heb ik sowieso niet voorradig in de lingeriela!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37796689
Hipster of string, tis net waar ik zin in heb
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_37801181
Ik vind dat argument van de randjes altijd zo'n suf argument
Met sommige strings zie je ook randjes, alleen dan op een andere plek (aka, vlak boven de bilnaad dat driehoekje). Met hipsters enzo zie je zo ongeveer helemaal geen randjes, want de randen vallen precies bij huidplooi van je bovenbenen --> billen.

En ik vind strings ook helemaal niet lekker zitten Maar draag ook geen oma-onderbroeken die je tot je navel kan optrekken... Gewoon normaal - maar niet te groot op floeperig want dat zit ook voor geen meer. Of hipsters, uiteraard

Maar hetzelfde geldt ook voor mannen. Zag vandaag een jongen zn boxer ophijsen terwijl zn broek zo ongeveer onder zn billen hing. Een mooie oranje boxer tot zn navel... Ook neit echt het meest charmante...
pi_37808393
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 05:15 schreef Razztwizzle het volgende:

Die keer dat ik een string aan heb is noodgedwongen, onder een witte linnen broek of rok, daar zie je namelijk echt àlles doorheen.
Ja de string ook. En de bijbehorende blubberbillen. Sommige van die witte (linnen) broeken zijn zo dun dat je de pukkels op de billen kan tellen.
pi_37808777
Soms streeft de string ook helemaal z'n doel voorbij. Ik zie wel eens meisjes in de sportschool met een door zweet zichtbaar geworden string. Dan zie je zo'n driehoekje door de broek heen. Charmant!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37808831
Als je niet zo'n belachelijk lage heupbroek die het je verplicht om je schaamhaar te scheren omdat het er anders bovenuit komt draagt, dan zie je dus ook je string er niet bovenuit. Ik vind die lage broeken ordinair en spuuglelijk.

Zelf draag ik meestal strings, inderdaad omdat je dan geen naden diagonaal over je billen ziet lopen, maar ook omdat ik me een stuk mooier voel erin. Soms draag ik een gewone 'onderbroek', met name wanneer ik ongesteld ben. Maandverbandjes doen het immers niet zo goed in een string en tampons vind ik minder prettig om te dragen.
quote:

[afbeelding]
Dat kun je dus alleen aan als je net zo mager bent als dat model. Ik heb een kont. Als ik zo'n broekje aantrek, kruipt dat in mijn kont en dat is irritant.

Irritanter dan het naadje van een string dat tussen je kont zit inderdaad
  zondag 14 mei 2006 @ 10:37:50 #65
122357 www.marjol3in.com
Op donderdag 11 mei 2006 23:37 schreef Herald het volgende:
........
Maar goed, het gaat dus zogenaamd om randjes. Want ondanks dat iedereen zal beweren niks aan te trekken van de mening van een ander gaat dat voor randjes niet op. Korte broek, teenslippers, lelijke tattoo, gepiercte neus, gouden ketting, huidkleurige pantykousjes, baggy kleding, gelubberde maillot, joggingbroek, afgetrapte gympies, kort haar, vetrolletjes, weggeplukte wenkbrauwen, geplamuurde snoet, gothiclifestyle, alles mag en kritiek wordt afgewimpeld af onder het mom “boeit me niks” behalve als het op het onderbroekje aankomt. Daar denkt elke laag van de bevolking hetzelfde over, dat je zonder flosdraad in je naad een zeer grote modeflater begaat, zelfs als je kleding draagt waarbij geen enkele contour te bespeuren valt.
Ben het volledig met je stelling eens. Mensen zijn ook hypocriet: zogenaamd maakt het niet uit wat je draagt, hoe je eruit ziet etc, maar ondertussen
Ik vind het ziekelijk dat kinderen van 11 (want dat zijn zulke jonge meisjes natuurlijk nog) al een string willen hebben. Die strings zijn in de meest ubsurd kleine mindermaatjes al te krijgen, ik denk dat zelfs 8-jarigen er al 1 op de kop kunnen tikken, als zij dat zouden willen. Dat die ouders dat toestaan is mij een compleet raadsel.
  zondag 14 mei 2006 @ 10:42:04 #66
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37809010
Een string is in veel gevallen best wel ok
Jammer dat ik de laatste tijd steeds meer mensen zien die geen string horen te dragen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37809031
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:29 schreef Isegrim het volgende:
Dat kun je dus alleen aan als je net zo mager bent als dat model. Ik heb een kont. Als ik zo'n broekje aantrek, kruipt dat in mijn kont en dat is irritant.
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb zelf ook een aantal hipsters en die zitten echt superfijn. Ik ben dan wel slank, maar ik heb toch een vrij geprononceerde kont. Die broekjes kruipen bij mij echt niet omhoog.
Je moet ze dan wel in de juiste maat kopen!
pi_37809083
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:43 schreef Serendips het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Ik heb zelf ook een aantal hipsters en die zitten echt superfijn. Ik ben dan wel slank, maar ik heb toch een vrij geprononceerde kont. Die broekjes kruipen bij mij echt niet omhoog.
Bij mij wel. Mijn kont heeft zeker de verkeerde vorm ofzo.
pi_37809126
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef Isegrim het volgende:
Bij mij wel. Mijn kont heeft zeker de verkeerde vorm ofzo.
Tja, ieder z'n eigen kontprobleem/syndroom, hè?
pi_37809469
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:10 schreef Camplo het volgende:

[..]

Vies van 'niet om aan te zien' weetjewel....
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Nee...

Vind het toch wel sneu voor je dat je vriendin een dusdanig gigantische aars heeft dat ze alleen een parachute als ondergoed kan dragen...
pi_37822796
quote:
Hmm, mijne zitten strak genoeg zodat ze dat niet eens kunnen. Mochten ze het willen dan passen mn benen niet meer in de gaten Oftewel: bij mij in elk geval geheel onmogelijk...
  zondag 14 mei 2006 @ 20:23:42 #72
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37824644
ik vind strings onaantrekkelijk en oncomfortabel

boxers/hipsters
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 14 mei 2006 @ 20:30:39 #73
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37824841
Ik draag over het algemeen alleen maar strings. Sinds een jaar of wat ben ik ook boxers en hipsters gaan dragen. Die dingen zijn vooral handig onder korte en wijd uitlopende rokjes in de zomer. Hoef ik me niet constant vrouwelijk te gedragen
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:34:02 #74
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37824946
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef www.marjol3in.com het volgende:

[..]

Ben het volledig met je stelling eens. Mensen zijn ook hypocriet: zogenaamd maakt het niet uit wat je draagt, hoe je eruit ziet etc, maar ondertussen
Ik vind het ziekelijk dat kinderen van 11 (want dat zijn zulke jonge meisjes natuurlijk nog) al een string willen hebben. Die strings zijn in de meest ubsurd kleine mindermaatjes al te krijgen, ik denk dat zelfs 8-jarigen er al 1 op de kop kunnen tikken, als zij dat zouden willen. Dat die ouders dat toestaan is mij een compleet raadsel.
Bij de HEMA heb je inderdaad kinderstrings. Ik snap eerlijk gezegd alleen niet wat je daar in godsnaam op tegen kunt hebben. Sinds wanneer moet je een bepaalde leeftijd hebben voordat je een soort ondergoed mag dragen. Het is niet zo dat stringdragende meisjes van 11 ook direct op dagelijkse basis gruwelijk wilde seks gaan hebben met 10 jaar oudere mannen.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_37825314
Dat komt omdat strings nog altijd geassocieerd worden met een lekkere kont, met erotiek, met seks.
Bovendien dragen meisjes van die leeftijd nog geen strakke kleding die strings 'verantwoord' maakt. Laat die nog maar even met comfortabele slipjes rondhuppelen.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:56:10 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37825590
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:43 schreef Serendips het volgende:

[..]

nou...ik ben wel dik en hipsters passen dus absoluut niet....en ze maken ze dan dus niet in de "goede" niet oprkuipende maat...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:07:57 #77
3767 Herald
Come get some
pi_37825983
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:46 schreef Iksje het volgende:
Dat komt omdat strings nog altijd geassocieerd worden met een lekkere kont, met erotiek, met seks.
Bovendien dragen meisjes van die leeftijd nog geen strakke kleding die strings 'verantwoord' maakt.
Ja gek genoeg is de ware reden die vrouwen niet durven te noemen waarom ze aan de string moeten wel altijd het smoesje waarom de kinderstring zo fout is. Een kinderreetveter wordt als sexy beschouwd terwijl de iets oudere stringdraagsters het bij zichzelf een gewoon onderbroekje vinden tegen randjes. Niks sexy aan dus, enkel praktisch. Maar oh jee een meisje van 8 draagt een stringetje, nou dat is verdraaid lustopwekkend zeg. Misschien omdat kinderbilletjes niet hangen en niet iets weg hebben van een sinaasappel ofzo.

Ook zo frappant is dat de trotse stringdraagsters zich meestal niet kunnen indenken hoe een string nou fijn kan zitten bij een kind, want plots is het dan een erg ongemakkelijk stukje ondergoed. Niets voor meisjes van 10. Blijkbaar groeien je billen een beetje uit elkaar zodra je ouder wordt zodat een string ineens wél past.
pi_37826106
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nou...ik ben wel dik en hipsters passen dus absoluut niet....en ze maken ze dan dus niet in de "goede" niet oprkuipende maat...
Ik ben slank en ik kan ook geen niet-opkruipende maat vinden hoor. We hebben gewoon de verkeerde kont getroffen.

En natúúrlijk is een string sexy. Ik vind het eigenlijk de enige soort sexy onderbroek. En oncomfortabel? Nou nee, juist niet. Je moet er eventjes aan wennen, maar ze zijn juist wel heel comfy vind ik. Geen opkruipende randjes, geen oprollende pijpjes, geen elastieken die je dijbenen bijkans stuksnijden...
pi_37826661
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:07 schreef Herald het volgende:
Ja gek genoeg is de ware reden die vrouwen niet durven te noemen waarom ze aan de string moeten wel altijd het smoesje waarom de kinderstring zo fout is. Een kinderreetveter wordt als sexy beschouwd terwijl de iets oudere stringdraagsters het bij zichzelf een gewoon onderbroekje vinden tegen randjes. Niks sexy aan dus, enkel praktisch. Maar oh jee een meisje van 8 draagt een stringetje, nou dat is verdraaid lustopwekkend zeg. Misschien omdat kinderbilletjes niet hangen en niet iets weg hebben van een sinaasappel ofzo.

Ook zo frappant is dat de trotse stringdraagsters zich meestal niet kunnen indenken hoe een string nou fijn kan zitten bij een kind, want plots is het dan een erg ongemakkelijk stukje ondergoed. Niets voor meisjes van 10. Blijkbaar groeien je billen een beetje uit elkaar zodra je ouder wordt zodat een string ineens wél past.
Een string is praktisch én heeft natuurlijk ook een sexuele lading. Daarom is het dus niks voor kinderen.
Ikzelf vind een gewoon slipje het lekkerst zitten, maar ik kan niet zeggen dat een string ongemakkelijk zit.
pi_37826848
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

En natúúrlijk is een string sexy.
Niet bij mijn billen
  zondag 14 mei 2006 @ 21:38:40 #81
74276 saaw
pi_37827061
er zijn ook wel sexy hipsters hoor
* saaw zoekt ff plaatjes
pi_37827246
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:37 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]Als je het mensen zou vragen dan zouden ze zeggen dat ze niet van verplichtingen houden. Als je het de mensen zou vragen dan zouden ze zeggen dat ze niet mee lopen. Als je het de mensen zou vragen vragen dan zouden ze zeggen dat ze zich niets aantrekken van mode. Als je het de mensen zou vragen zouden ze zeggen dat er niets erger is dan randjes.

En dan heb ik het niet over de randjes van een beha die immer zichtbaar zijn. En ook niet over het randje van de panty die te hoog is opgetrokken en zichtbaar boven de rok uittorent en ook het randje van het ondergoed zelf die boven de broek uitpiept is een gedoogd randje. Nee de meest afschuwelijke randjes zijn die van de normale slip die aftekenen in een strakke broek. En daarom zijn alle vrouwen van de wereld massaal aan de string.

Althans dat zeggen ze.

Want eigenlijk is het zo’n smoesje om maar niet toe toegeven dat je meeloopt. Een string is zo’n beetje een verplicht kledingstuk. Het wordt van vrouwen verwacht ze te dragen. En hoewel vrouwen graag mogen zeuren dat mannen een bepaald (ideaal)beeld opleggen, zijn dames het voornamelijk zelf die elkaar ophitsen zodat geen enkele meid het aandurft om na de basisschool nog een ouderwetse omaonderbroek te dragen.
Het is natuurlijk al geen pretje als jongens commentaar geven dat je geen string draagt, maar als twee bakvisjes van 14 achter je rug vol verbazing tegen elkaar opmerken dat jij als succesvolle zelfverzekerde jonge vrouw een ‘gewone’ onderbroek draagt is dat natuurlijk ultiem gênant.

[afbeelding]Het is tegelijkertijd ook een tegenstrijdig kledingstuk. Aan de ene kant kunnen vrouwen er heerlijk over pochen (“ik draag ze al sinds mijn 11de!" "Ik draag niks anders meer!" "Ze zitten zo fijn!"). Aan de andere kant proberen ze het zorgvuldig te verbloemen dat ze het dragen. Dus ja wel heel hard en trots schreeuwen dat je’m draagt, maar wel altijd je te lage broek omhoog hijsen en te kort truitje omlaag trekken als je de fiets weer afstapt.

Om even een situatieschets te geven een anekdote uit de discotheek. Het was nog erg vroeg dus de zaal was vrijwel leeg. Zat zo’n blond popje op een stoel, en haar fraaie lage heupbroek gunde iedereen… althans mij, een mooie blik op haar string. Na een poosje kreeg een vriendin van het popje het in de gaten en ze waarschuwde haar dat haar billetjes werden bekeken. Nou ze hees haar broek op en beide dames konden het gewoon NIET nalaten even vies naar mij te kijken. De rest van de avond hanteerden ze een systeem dat als een van hen op een kruk ging zitten de ander eerst nakeek of hun minuscule onderbroekje niet tentoon werd gesteld.
En dat is dus echt gebeurd eh mensen

[afbeelding]Dus aan de ene kant vinden vrouwen randjes lelijk, aan de andere kant kijken ze je lelijk aan omdat je naar hun gestringde aars zit te loeren. Ja wat wil je nou.

Nog frappanter is dat ondanks het geblaat dat het allemaal zo mooier is, en ook zoveel fijner zit, blijkt dat in de zomer zo’n good old fashioned bikinibroekje tóch nog best prettig is. Want dan is een string dragen ineens erg gedurfd. Zijn de billetjes plots toch geen stringmateriaal. Dat is het buiten het strand ook niet hoor. Heel fijn dat je geen randjes wil in je strakke broek, maar dat de kraters van je sinaasappelhuid nu nog beter zichtbaar zijn is echt geen verbetering hoor.
Nouja hoogstens op een verlaten strand ergens in het buitenland willen ze hun voor de gein gekochte zwemstring wel aantrekken, maar degenen die wel een fraai vormgegeven derrière hebben en zich in Bloemendaal hullen in een string bikini worden dan toch maar ordinair genoemd.

De zomer is ook dé ideale gelegenheid voor dochterlief om voor het eerst in het openbaar te gaan met haar pas verworven, maar nu al favoriete ondergoed. Dan stappen ze samen met een vriendinnetje, het liefst een die nog niet aan de string is zodat het extra goed opvalt, de deur uit met de hond. En heel toevallig passeren ze dan een paar keer dat bankje waar de jongens hangen. En de hond moet natuurlijk ook eens flink geknuffeld worden. Eventjes flink bukken/hurken en *oeps* het stringetje komt boven de broek tevoorschijn! En dat net een meter naast de plek waar de knullen zitten. Gek genoeg is het een ritueel dat zich dan net zolang herhaalt totdat de knapen op het bankje stringmeisje dan eindelijk aanspreken.
Om te vragen hoe de hond heet natuurlijk

[afbeelding]Maar goed, het gaat dus zogenaamd om randjes. Want ondanks dat iedereen zal beweren niks aan te trekken van de mening van een ander gaat dat voor randjes niet op. Korte broek, teenslippers, lelijke tattoo, gepiercte neus, gouden ketting, huidkleurige pantykousjes, baggy kleding, gelubberde maillot, joggingbroek, afgetrapte gympies, kort haar, vetrolletjes, weggeplukte wenkbrauwen, geplamuurde snoet, gothiclifestyle, alles mag en kritiek wordt afgewimpeld af onder het mom “boeit me niks” behalve als het op het onderbroekje aankomt. Daar denkt elke laag van de bevolking hetzelfde over, dat je zonder flosdraad in je naad een zeer grote modeflater begaat, zelfs als je kleding draagt waarbij geen enkele contour te bespeuren valt.

Nee je kan mij niet wijsmaken dat de randjes van een slip zo zichtbaar zijn onder een spijkerbroek. Het klinkt natuurlijk wel beter dan zeggen "ja al mijn vriendinnen dragen er één dus ik kan niet achter blijven". Of toegeven dat je je toch wel opgenaait voelt als iemand jonger dan je scandeert "welke meid draagt ze nou niet?!". Hoogstens een beetje toegeven dat jongens (maar je zegt het vriendje) ze zo leuk vinden, maar weer niet zeggen dat je op fora en profielensites dan leuk kunt showen met je onderbroekje. Geen string dragen is zoiets als sociale zelfmoord. Als je er over na zou denken is het best bizar dat vrouwen zo afhankelijk zijn van een klein lapje stof om zich vrouwelijk te voelen.
Pics zijn welkom of niet

Anders plaats ik er nog wel een paar
om dit topic een beetje op te fleuren

pi_37827527
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

Niet bij mijn billen
Okee, mits toonbare billen.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:02:29 #84
38549 dewd
100% pure
pi_37827964
quote:

[afbeelding]
Veel mooier, en met dit broekje komt een mooie kont nog mooier uit, en en net niet perfecte kont ook nog mooi.
Wat in 90% van de huidige stringdragers beter uit zou komen want die hebben helemaal geen string kont eigenlijk.
pi_37829447
Vroeger, in een ver verleden toen ik nog maat 38 had, droeg ik ook wel strings en ik vind ze wel mooi zitten als je een beetje acceptabel figuur hebt en ik vond ze ook niet onaangenaam zitten. Maar tegenwoordig houdt ik het maar lekker bij de tenten van de kampeerafdeling

Wat ik niet begrijp is dat er vrouwen zijn die zo'n ding dragen met sporten. Als ik in die fitnesszaal sta zie ik heel wat broeken waar duidelijk strings onder zitten. Dat je strings niet zou zien onder een strakke broek is écht niet waar. Zeker onder een witte broek vind ik strings echt geen gezicht. En veel vrouwen hebben helemaal geen mooie billen voor een string. Dan houden ze twee van die hangende, halfplatte zakjes over. Nou, sexy hoor.

Een stringbikini vind ik helemaal lachwekkend. Plak dan gewoon een pleister over je schaamlippen of zo, heb je ook geen last van een wit streepje op je rug na het zonnen.

Verder vind ik dat mannen op dit punt ook wel wat modebewuster mogen worden, want OMG wat een verschrikkelijk saai en onmodieus ondergoed dragen de meeste mannen!
Sanity is (not) statistical
pi_37829518
Het boeit mij geen drol wat voor ondergoed mijn vriend draagt. Het moet toch uit.
pi_37829663
Tja. Ik vind mannen vaak erg saai. Kopen ze gelijk twee stapels onderbroeken in dezelfde kleur en een levenslange voorraad grijze sokken, en dan denken ze klaar te zijn. Variety is the spice of life!
Ik wil een man met streepjessokken in knalkleuren en verrassend ondergoed!

Jaaaaaaaah ik overdrijf, maar een heeeeeel heel heel heel klein beetje meer aandacht voor de onderkledij zou ik toch zeer op prijs appreciëren. Ze verwachten tenslotte ook vaak dat jij wel in een 'spannend setje' rotterm ten tonele verschijnt, maar zelf iets doen, ho maar...
  zondag 14 mei 2006 @ 22:43:17 #88
74276 saaw
pi_37829861

kan alleen even geen foto's van billen vinden
pi_37830162

Dit is ook wel een mooie
pi_37830207
Dat soort slappe platte billen vind ik dan weer geen gezicht. Waarom ga je je billen laten zien als je ze niet hebt?
pi_37830446
Vreemde foto... de foto noch de houding kan die assymetrie verklaren
vind de billen ook wat platjes, maar ja, ieder zijn smaak. Ik ben absoluut niet voor de string, zoals ik eerder al zei. Ik heb onderbroeken die geen tenten zijn en die heerlijk zitten, niks knellende elastiekjes of opkruipende randjes enzo...
pi_37830673
boxers strings

nou ja af en toe in bed maar vind strings echt niet mooi ofzo. zal wel de enige man zijn
  zondag 14 mei 2006 @ 23:03:48 #93
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_37830836

Ik vind dit ook wel erg sexy
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_37830967
Hoe krijgt Herald trouwens die plaatjes zo uitgelijnd zonder HTML?
pi_37831140
9 van de 10 strings zie je nog steeds gewoon zitten onder een broek, dus dat argument gaat helaas niet op. . Alleen denken vrouwen tegenwoordig dat als ze niet sexy zijn, ze dit wel iets meer worden door het dragen van een string. Helaas. Een sexy vrouw kán sexier worden met string, maar hoeft niet. Een niet sexy vrouw wordt nooit sexier mèt string. Zo. .
pi_37831146
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:50 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]

Dit is ook wel een mooie
Inderdaad, ze heeft helaas ook niet echt heupen
  zondag 14 mei 2006 @ 23:16:02 #97
16715 Mylene
*schatje*
pi_37831331
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Modus het volgende:
Hoe krijgt Herald trouwens die plaatjes zo uitgelijnd zonder HTML?

Plaatje gecentreerd:

[ cimg ] [ /cimg ]

Plaatje links uitgelijnd:

[ limg ] [ /limg ]

Plaatje rechts uitgelijnd:

[ rimg ] [ /rimg ]
pi_37832226
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:43 schreef saaw het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

kan alleen even geen foto's van billen vinden
Heel sexy. Die draag ik over het algemeen ook.
Ik heb geloof ik maar 2 of 3 strings in mijn kast liggen, meestal draag ik hipsters, boxers en van die lieve minislipjes.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_37832360

Is dit wat
pi_37840470
Jazeker!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_37840514
Nogal hoerig.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:08:09 #102
128716 Serendips
pata pata
pi_37840571
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]

Is dit wat
Zo lang je er niet mee achter een raam gaat zitten, vind ik dat geen hoerig setje...
pi_37843293
Ik vind een beetje afwisseling altijd wel mooi, maar gelukkig draagt mijn vriendin het meeste strings. Het blijft gewoon iets geils hebben terwijl boxers dat toch minder snel hebben.
pi_37843971
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef Isegrim het volgende:
Nogal hoerig.
Lekker toch
  maandag 15 mei 2006 @ 14:21:52 #105
69994 seto
-|||--------|||-
pi_37844272
Vida Guerra telt niet
Seto is zo ene baas he
pi_37844325
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:21 schreef seto het volgende:
Vida Guerra telt niet
Hehe iemand die haar naam kent, ik zat er al op te wachten

En hoezo telt zij niet mee, ik vind juist van wel
  maandag 15 mei 2006 @ 14:29:42 #107
69994 seto
-|||--------|||-
pi_37844485
Met haar kont maakt het niet echt uit wat ze aanheeft, het ziet er toch wel goed uit.
Seto is zo ene baas he
pi_37844531
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef seto het volgende:
Met haar kont maakt het niet echt uit wat ze aanheeft, het ziet er toch wel goed uit.
Maar kijk ook effe naar die string dan he

Ik zie haar toch liever zonder string
pi_37844577
Heerlijk, zo`n string.
pi_37844787
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:32 schreef Scorpie het volgende:
Heerlijk, zo`n string.
Jah geil he
  maandag 15 mei 2006 @ 14:42:42 #111
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37844866
Vida heeft de lekkerste kont van de wereld... de kont van mijn dinnetje is #2
stay frosty
pi_37845123
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vida heeft de lekkerste kont van de wereld... de kont van mijn dinnetje is #2
Show it to me

Plaats pics
pi_37933969
Nog pics iemand van lekkere meiden in string ???

Show it to my
pi_37939699
quote:

[afbeelding]
Yep, en ze zitten fijner ook, mits ze geen naad langs het midden hebben lopen.
pi_37939777
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 01:33 schreef Sessy het volgende:

[..]

Jammer dat je de achterkant niet ziet
pi_37939931
Strings zijn bij strakke kleding wel handig, maar echt mooi vind ik ze niet.
Persoonlijk ga ik meer voor zulke broekjes
4
pi_37939953
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 02:01 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
Oooh geil hoor

Dit is zekers wel lekker
pi_37939969
Woei
pi_37941202
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 01:33 schreef Sessy het volgende:

[..]

Zo'n naad is echt irritant ja, wie heeft dat ooit bedacht? Heerlijk, zo'n scherp randje op je klit / tussen je lippen de hele tijd.
pi_37942143

En zoiets dan, wie vind dit een mooie string
pi_37942189
Als dat achterlijke strikje er niet op zat, zou hij prachtig zijn. Ik had net zoiets, maar dan met een hartje achterop.
pi_37944619
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:47 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]

En zoiets dan, wie vind dit een mooie string
Nee sorry diamantjes en andere lelijke frutsels eraan vind ik écht lelijk en cheap.
4
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:26:04 #123
69994 seto
-|||--------|||-
pi_37944797
quote:
[afbeelding]
Dit is zoveel mooier en geiler dan een string
Seto is zo ene baas he
pi_37945245
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef seto het volgende:

[..]

Dit is zoveel mooier en geiler dan een string
idd
zo'n broekje laat meer aan de verbeelding over en is niet zo van BOEM PATS hier is mijn reet
4
pi_37946448
Ik heb nog nooit een string gedragen en ik ben t ook niet van plan, en dat 'strakke broeken probleem' heb ik ook geen last van, want ik draag alleen wijde broeken!
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_37951001

pi_37952859
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Sander170 het volgende:
vind je dat zo'n mooie string? Er zijn andere plaatsen waar geile heren plaatjes uitwisselen toch?
pi_37953245
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

vind je dat zo'n mooie string? Er zijn andere plaatsen waar geile heren plaatjes uitwisselen toch?
Volgens mij gaat het niet om die string, zij heeft gewoon een hele mooie ass
4
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:33:35 #129
69994 seto
-|||--------|||-
pi_37953303
Mja maar daar is een ander topic voor
Seto is zo ene baas he
pi_37954814
ik draag ze, omdat ik het gewoon leuk vind verder draag ik ook vaak een hipster of boxer.
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_37955836
Ik wil toch wel even aanhalen dat er hier ook nog wel mannen zijn die een string maar niks vinden, en veel liever een mooie strakke slip of iets anders verkiezen
pi_37959690
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:42 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zo'n naad is echt irritant ja, wie heeft dat ooit bedacht? Heerlijk, zo'n scherp randje op je klit / tussen je lippen de hele tijd.
"Made in china" --> de communisten dus!
pi_37961325
Ik draag altijd ondergoed waar je niets van ziet. Dat betekent bij wat strakkere broeken (of broeken die glad zijn) een comfi string (geen touwtjes), bij een doorschijnende broek een huidkleurige damesboxer, bij een rokje ook meestal een hipster of boxer. Bij een spijkerbroek doe ik vaak gewoon een leuke slip aan, daar zie je ook niets van.

En de tenten bewaar ik voor 's nachts

Wat ik trouwens ook erg fijn vind zijn die slipjes van sloggi die helemaal geen 'randjes' hebben. Die zitten echt heeeerlijk en je ziet ze niet zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door octopussy op 18-05-2006 19:51:25 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:07:48 #134
74276 saaw
pi_37962224
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef octopussy het volgende:
Wat ik trouwens ook erg fijn vind zijn die slipjes van sloggi die helemaal geen 'randjes' hebben. Die zitten echt heeeerlijk en je ziet ze niet zitten.
die heb je ook bij de hema, naadloze slips/strings en boxers. en ook bijhorende hempjes. zit echt heel lekker!
pi_37968636
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:31 schreef Brunette het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet om die string, zij heeft gewoon een hele mooie ass
Goed zo

Ze is gewoon mooi om te zien
pi_37971838
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef octopussy het volgende:
Ik draag altijd ondergoed waar je niets van ziet. Dat betekent bij wat strakkere broeken (of broeken die glad zijn) een comfi string (geen touwtjes), bij een doorschijnende broek een huidkleurige damesboxer, bij een rokje ook meestal een hipster of boxer. Bij een spijkerbroek doe ik vaak gewoon een leuke slip aan, daar zie je ook niets van.

En de tenten bewaar ik voor 's nachts

Tenten Draag je toch niet man
JOHNNY HEITINGA
pi_37976729
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:16 schreef Camplo het volgende:

[..]

Tenten Draag je toch niet man
Dan moet je er ook haringen bij kopen !

Tenten zijn ( oma broeken ).

Ik zie liever strings
pi_37978772
's nachts wil je toch comfi liggen? Dan draag je toch geen touw tussen je billen maar een zacht, ruimzittend slipje/boxer- in de volksmond 'omabroek' genoemd
pi_37978793
's Nachts draag je gewoon helemaal niks. Ik snap nooit waarom mensen kleren aan doen in bed, ik vind dat maar reuze oncomfortabel.
pi_37979017
's nachts vind ik het het leukst om toch nog een slip te dragen, bovenaan vind ik het ook maar oncomfortabel.
maar bon, we wijken af van de stringkwestie
pi_37984328
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:04 schreef Isegrim het volgende:
's Nachts draag je gewoon helemaal niks. Ik snap nooit waarom mensen kleren aan doen in bed, ik vind dat maar reuze oncomfortabel.
Naakt slapen vind ik dus helemaal niets. Ik kan het niet goed verdragen op de een of andere manier.

Maar een string dragen in bed is natuurlijk niet comfi, dus gewoon lekker een onderbroek (ok tent is ook overdreven, maar gewoon een onderbroek)
pi_37985744
Wat een gedoe over tenten. Ik draag alleen maar tenten, en de eerste man die me uitkleedt en zegt 'nee hoor, laat maar zitten als je zo'n onderbroek aan hebt' moet ik nog tegenkomen.
pi_37985993
Nouja, er is natuurlijk wel verschil tussen de ene en de andere tent he

pi_37986162
Er zit volgens mij nog een groot verschil tussen tenten en onderbroeken. Je kan ook de wat kleinere, strakkere onderbroeken kopen. Als je het mij vraagt is dit een tent:

En dit een 'slip' of onderbroek:

Vind ik toch nog een behoorlijk verschil, of de onderbroek flubbert bij je billen en je hem tot je navel kan/moet optrekken, of dat hij strak zit en tot net boven de schaamstreek komt
pi_37987476
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja, er is natuurlijk wel verschil tussen de ene en de andere tent he

[afbeelding] [afbeelding]
Met mijn formaat derrière kun je er sowieso altijd in kamperen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt alleen maar heuse tenten draag, en dan nog bijna drie maten te groot ook, omdat ik sinds ik begon met afvallen gewoon nog geen nieuw ondergoed heb gekocht

Groot voordeel is dat je de boel dan wel zo kunt verschuiven dat je nooit last hebt van randjes.

Voila, mijn ondergoed, alleen heb ik het zwart. Van de Marks & Sparks, in Value Pack. Goedkoop, makkelijk, gaat lang mee. En ik ben er trots op!

[ Bericht 6% gewijzigd door Maeghan op 19-05-2006 13:59:43 ]
pi_37988906
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:04 schreef Isegrim het volgende:
's Nachts draag je gewoon helemaal niks.
Hallo, koud!
pi_37988964
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Sessy het volgende:

[..]

Hallo, koud!
Hallo, dekbed!
pi_37989114
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Hallo, dekbed!
Ik slaap al onder 4 dekbedden 's nachts, in een fleece pyjama, en nog heb ik 't koud.
Met het raam dicht en de verwarming aan trouwens.

Mja, 90/60 is ook zo'n beetje mijn normale bloeddruk dus op zich is dat niet vreemd. Ik heb maar 1 keer 120/80 gehad, toen was ik gigantisch gestressed en had ik alle symptomen van een veel te snel gestegen hoge bloeddruk.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:42:49 #149
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37989360
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik slaap al onder 4 dekbedden 's nachts, in een fleece pyjama, en nog heb ik 't koud.
En jij komt uit rusland?
Vampire Romance O+
pi_37989795
Ja... Maar het is algemeen bekend dat Russen een langzamere stofwisseling hebben hoor. Zelfs Russische en Siberische kattensoorten hebben het eeuwig koud en zijn helemaal geen actieve katten.

Het gaat er namelijk niet om of je je comfortabel voelt in een koud klimaat. Het gaat erom dat er minder voedsel is, en dat je dus van minder voedsel moet zien te overleven. Dat is het evolutionaire voordeel van het eeuwig koud hebben.

Dat is verder offtopic trouwens.
pi_37990120
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Sessy het volgende:

[..]

Hallo, koud!
Daar heb je dekbedden voor. Alsof een onderboek veel warmte toevoegt.
pi_37990165
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ow I see.

Weet je dat het vreselijk ongezond is om met de verwarming aan én het raam dicht te slapen? Word je niet elke morgen wakker met een zere strot?
pi_37990231
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef Sessy het volgende:
Dat is verder offtopic trouwens.
Maar wel veel boeiender dan de rest van het topic.
pi_37990242
Zie mijn ondertitel..
pi_37990273
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ow I see.

Weet je dat het vreselijk ongezond is om met de verwarming aan én het raam dicht te slapen? Word je niet elke morgen wakker met een zere strot?
Nee, ik word wakker met een "diepe luchtwegeninfectie" aldus de huisarts als ik een nachtje met het raam open slaap dus. En anders wel met een blaasontsteking.
pi_37990658
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nee, ik word wakker met een "diepe luchtwegeninfectie" aldus de huisarts als ik een nachtje met het raam open slaap dus. En anders wel met een blaasontsteking.
Vaag. Als ik één nacht per ongeluk het raam dicht en de kachel aan heb, dan word ik echt ziek wakker.
pi_37990825
Ik slaap ook meestal met raam dicht en kachel aan, tenzij het echt heeerlijk weer is buiten. Nooit ergens last van
pi_37993174
Ja oké een tent is niet bepaald elegant , maar kan heel handig zijn bij ongesteldheid of tijdens het sporten.
4
pi_37993250
Ja dat snap ik dus niet he... Zijn er werkelijk mensen die tijdens hun menstruatie een string aantrekken met zo'n stringvormig inlegkruisje? Dat lekt toch?!
pi_37993290
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Sessy het volgende:
Ja dat snap ik dus niet he... Zijn er werkelijk mensen die tijdens hun menstruatie een string aantrekken met zo'n stringvormig inlegkruisje? Dat lekt toch?!
Tja ik wil het niet eens weten
4
pi_37993379
Ze zijn er. Maar ik moet zeggen, op mijn werk zie ik toch meer mensen die gewone inlegkruisjes en tampons kopen dan stringinlegkruisjes.
pi_37994247
Ik had het al eens in een ander topic gepost, maar:

Oma-onderbroek/tent

Slipjes/hipsters

Dat er nog steeds mensen bestaan die denken dat alles wat geen string is, meteen maar een tent is.
...
pi_38005740
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik zeker een mooie string

Maar die damen ook

En zeur niet zo,

het gaat om de string hoor zoals ik al eerder zij
pi_38011016
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Sessy het volgende:
Inlegkruisjes zijn sowieso niet bedoeld voor ongesteldheid. Als je ongesteld bent, gebruik je tampons of maandverband, geen inlegkruisjes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_38014906
Hmm ik gebruik ze altijd de laatste dag of twee van de menstruatie... Waar moet je ze anders dan voor gebruiken?!
pi_38014977
Sommige vrouwen gebruiken elke dag inlegkruisjes wegens witte vloed. Absoluut geen goed ide overigens! Inlegkruisjes zorgen er juist voor dat de afscheiding toeneemt. Bovendien veroorzaken ze 'broeierigheid', wat de kans op infecties e.d. doet toenemen. Geen gezonde gewoonte dus.
pi_38016464
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:17 schreef Sessy het volgende:
Hmm ik gebruik ze altijd de laatste dag of twee van de menstruatie... Waar moet je ze anders dan voor gebruiken?!
Das geen menstruatie meer, das nalekken
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_38016531
Doe mij maar wat anders dan een string hoor, heb ze nu wel gezien
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_38016752
Hoi, ik kwam even plaatjes kijken
Let niet op mij, ik kijk alleen even rond
pi_38017055

wat grappig

Dit vind ik dus echt niet mooi

lovely

zo'n broekje kleedt volslanke dames ook beter af
4
pi_38018220
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:43 schreef Brunette het volgende:
Ja oké een tent is niet bepaald elegant , maar kan heel handig zijn bij ongesteldheid of tijdens het sporten.
Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!
pi_38018255
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef kluivie het volgende:

[..]

Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!
Nee ik bedoel meer zo'n 'sporttent'
4
pi_38018483
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:29 schreef Brunette het volgende:

[..]

Nee ik bedoel meer zo'n 'sporttent'
tja dan is dat oplossing hahaha
pi_38018988
quote:
[afbeelding]
Daar draag ik er de laatste tijd ook steeds meer van!
Vind het alleen vervelend dat ze (hier iig) niet zo heel veel te vinden zijn.
Ik wil ook perce deze van de foto (en niet van katoen), want die zitten echt heerlijk!
pi_38019031
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik wil ook perce deze van de foto (en niet van katoen), want die zitten echt heerlijk!
Ze zijn prachtig hé
Bij de H&M , Hunkmöller etc vind je ze in alle kleuren van de regenboog
4
pi_38019126
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:02 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ze zijn prachtig hé
Bij de H&M , Hunkmöller etc vind je ze in alle kleuren van de regenboog
Bij de H&M vind ik ze inderdaad ja! Die van de Hunkemöller gaan naar mijn idee veel te snel stuk!
Livera had ze.. maar nu niet meer!
pi_38019392
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef Brunette het volgende:

[afbeelding]
Dit vind ik dus echt niet mooi
Nogal letterlijke interpretatie van de term 'reetveter'!
En inderdaad niet mooi...
pi_38020310
Boeie ik draag gewoon boxers of wel brede strings
of strings

en nee ik ga niet in m'n blote kont lopen op het strand al doe ik wel zo een brazilian bikinibroekje aan zo als dat heet
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:01:11 #180
74276 saaw
pi_38020525
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

ehm dit is kant, ook van katoen gemaakt hoor! [bijna altijd]
katoen is trouwens voor ondergoed echt veel beter dan synthetische materialen qua hygiene enzo

en bij h&m hebben ze inderdaad veel leuke
pi_38020593
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:01 schreef saaw het volgende:

[..]

ehm dit is kant, ook van katoen gemaakt hoor! [bijna altijd]
katoen is trouwens voor ondergoed echt veel beter dan synthetische materialen qua hygiene enzo

en bij h&m hebben ze inderdaad veel leuke
die kleurtjes
4
pi_38020598
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:20 schreef Isegrim het volgende:
Sommige vrouwen gebruiken elke dag inlegkruisjes wegens witte vloed. Absoluut geen goed ide overigens! Inlegkruisjes zorgen er juist voor dat de afscheiding toeneemt. Bovendien veroorzaken ze 'broeierigheid', wat de kans op infecties e.d. doet toenemen. Geen gezonde gewoonte dus.
Vooral schimmelinfecties ja... Maar ook, ik bedoel, hoe waren die statistieken over de mensen met chlamydia die dat zelf niet wisten? Precies...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:08:50 #183
74276 saaw
pi_38020728
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:03 schreef Sessy het volgende:

[..]

Vooral schimmelinfecties ja... Maar ook, ik bedoel, hoe waren die statistieken over de mensen met chlamydia die dat zelf niet wisten? Precies...
maar chlamydia krijg je niet door broeien, dat is gewoon echt een SOA
toch?

je krijgt er wel meer afscheiding door, maar er zijn ook zat mensen zonder chlamydia maar met afscheiding
pi_38021036
Nou meestal krijg je het als een SOA, er zijn op zich nog andere manieren om het op te lopen. Zo hebben katten wel eens last van chlamydia en moet je ook niet naakt in een openbare sauna met je geslachtsorganen op de bank gaan zitten...

Maar je krijgt er inderdaad meer afscheiding door, en veel mensen weten niet dat ze chlamydia hebben en ik vermoed dat er veel mensen zijn die dan gewoon inlegkruisjes nemen onder het motto van, ik heb toch nergens pijn?, in plaats van dat ze de oorzaak aanpakken...
pi_38021077
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:20 schreef Sessy het volgende:
Nou meestal krijg je het als een SOA, er zijn op zich nog andere manieren om het op te lopen. Zo hebben katten wel eens last van chlamydia en moet je ook niet naakt in een openbare sauna met je geslachtsorganen op de bank gaan zitten...
Hoe moet je dat dan van je kat overnemen ?
pi_38022901
ehhhhh mensen, het ging hier over strings...
pi_38023855
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Arctica het volgende:

[..]

Hoe moet je dat dan van je kat overnemen ?
Die kunnen er ook een soort verkoudheid van krijgen, en oogontsteking. En dat verspreidt zich vervolgens net zoals de griep bijvoorbeeld.
pi_38025843
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef Brunette het volgende:
Ik vind zoiets veel mooier dan een string .
pi_38026125
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik vind zoiets veel mooier dan een string .
Eensch
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:42:44 #190
3767 Herald
Come get some
pi_38026478
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:37 schreef Serendips het volgende:
ehhhhh mensen, het ging hier over strings...
nou technisch gezien ging het om het randjes smoesje dat nergens op slaat. En toch al zeker 6 mensen hebben daarop gereageerd, de rest dacht dat ze in een wat voor ondergoed draag jij topique terecht waren gekomen.
pi_38026792
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:19 schreef Sessy het volgende:

[..]

Die kunnen er ook een soort verkoudheid van krijgen, en oogontsteking. En dat verspreidt zich vervolgens net zoals de griep bijvoorbeeld.
De kattenversie van chlamydia is anders dan de SOA die mensen kunnen oplopen, en niet overdraagbaar. Zelfde als met FIV.
...
pi_38028083
Misschien kunnen we er beter een algemeen ondergoed-topic over maken
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:22:30 #193
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_38030258
quote:
eensch is
don't give me that fucking bullshit
pi_38031160
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:42 schreef Herald het volgende:

[..]

nou technisch gezien ging het om het randjes smoesje dat nergens op slaat. En toch al zeker 6 mensen hebben daarop gereageerd, de rest dacht dat ze in een wat voor ondergoed draag jij topique terecht waren gekomen.
nee hoor, er worden hier alleen alternatieven gegeven voor het strings dragen vanwege het 'randjes probleem'. Ik vind randjes onder je kleding niet mooi, zowel van slipjes als van BH's. Ondergoed hoor je eigenlijk niet te zien, tenzij je speciaal lingerie aandoet om gezien te worden. Aan dat laatste heeft niet iedereen de behoefte.

En bikinistrings dienen een ander doel dan ondergoedstrings, dus die vergelijking gaat niet op.
pi_38032145
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

De kattenversie van chlamydia is anders dan de SOA die mensen kunnen oplopen, en niet overdraagbaar. Zelfde als met FIV.
Echt? Oh dat heb ik een keer gehoord, dat een kat met chlamydia bij iemand voor oogontsteking had gezorgd. Ben benieuwd wat dan wel de echte oorzaak was bij die kerel.
pi_38033459

Dit is ook mooi hoor
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:50:07 #197
3767 Herald
Come get some
pi_38033836
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef octopussy het volgende:
nee hoor, er worden hier alleen alternatieven gegeven voor het strings dragen vanwege het 'randjes probleem'. Ik vind randjes onder je kleding niet mooi, zowel van slipjes als van BH's. Ondergoed hoor je eigenlijk niet te zien, tenzij je speciaal lingerie aandoet om gezien te worden. Aan dat laatste heeft niet iedereen de behoefte.
maar de truuk is dat beha's duidelijker zichtbaarder zijn dan slips. En daar valt niemand over. Hoogstens dat er doorzichtige bandjes worden gedragen bij blote schouders. Het is echt geen toeval dat in de plaatjes van de OP elk meisje dat opzichtig haar onderbroekje laat zien een spijkerbroek draagt. En door een spijkerbroek zie je dus echt geen randjes. Vandaar dat ik in de TT ook spreek van een verplichting. Vandaar dat ik in de eerste alineas spreek over de andere randjes die geen bezwaar zijn, maar voor slipjes zogenaamd wel ondanks dat je die onder de meeste broeken of rokken gewoon niet kan zien.
quote:
En bikinistrings dienen een ander doel dan ondergoedstrings, dus die vergelijking gaat niet op.
Ja eh niet dus. Een string onder een spijkerbroek draag je niet om randjes tegen te gaan. Maar die smoes wordt dus wel gebruikt, zonder string ben je lelijk. Maar als het om stringbikini's aankomt beweert iedereen een te dikke kont te hebben, uitgezakte billen en meer van dat soort smoezen. Maar een ondergoedstring maakt hun kont wél ineens superdesuperaantrekkelijk. Dat klinkt gewoon wat tegenstrijdig. En of je nou onder een doorschijnende broek een string draagt of op het strand, zoveel verschil maakt dat niet uit. Zag vandaag ook een vrouw in een witte broek rondlopen, die paradeert dus zonder schroom de hele dag rond om haar gestringde aars te laten zien, terwijl je op het strand op het zelfde plekje blijft liggen.
pi_38034674
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
Ja eh niet dus. Een string onder een spijkerbroek draag je niet om randjes tegen te gaan. Maar die smoes wordt dus wel gebruikt, zonder string ben je lelijk.
Nee, die draag je omdat het lekker zit.
En er is nogal een verschil tussen zien dat een bebroekt iemand een string draagt en tegen een naakte bestringde kont aan kijken op het strand.
pi_38035493
poe hee, stel je nu eens voor dat niet iedereen het met je eens is Herald.
Ik draag strings WEL vanwege de de randjes, en NIET om een of andere exhibitionistische reden. Ik weet dat veel vrouwen dat ook doen daarom.

Ik kan niet ontkennen dat veel meisjes hun reetveter zover omhoogtrekken dat iedereen er gezellig van kan meegenieten, maar dat zijn dan ook wel vaak de 'typische' gevallen.

Wat ik wil zeggen is dat je gewoon niet kan generaliseren over de reden waarom vrouwen strings dragen. Als je eenmaal gewend bent aan het dragen van een string, dan heb je er waarschijnlijk ook best wel een aantal in de kast liggen. Waarom zou je er dan niet een aantrekken onder een spijkerbroek? Niemand die het verder ziet...
  zondag 21 mei 2006 @ 00:53:26 #200
3767 Herald
Come get some
pi_38035922
Ik geef enkel argumenten om mijn stelling te verdedigen. En dat de meeste vrouwen het er oneens mee zijn is logisch natuurlijk

Ik zie gewoon dat vrouwen heel veel nietstrakke broeken dragen, dus een string zou in meeste gevallen overbodig zijn. Dan zeg jij dat iedereen wel een schep strings in de kast heeft zodat ze ook onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden. Dan zeg ik dat het dat wel erg frappant is dat het hele ondergoedmandje wordt ingericht op de twee strakke broeken die je bezit en niet op de 13 andere niet strakke broeken.
pi_38037370
Wie vind de kleur van de string, boxer whatever ook belangrijk

Ik lees er namelijk niet echt wat over !
  zondag 21 mei 2006 @ 01:53:33 #202
3767 Herald
Come get some
pi_38037434
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:

omdat het topic daar niet over gaat suffe trekbeer
probeer het hier eens: Wat voor kleur string heb jíj aan?
pi_38037464
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:53 schreef Herald het volgende:

[..]

omdat het topic daar niet over gaat suffe trekbeer
probeer het hier eens: Wat voor kleur string heb jíj aan?
Jammer voor je ik draag geen string / strings !

En het is maar een vraag hoor
pi_38038187
quote:

Het is wel leuk als de kleur/motief van je tent , broekje of string wel overeenkomt met je BH.
En ja, als je bijv een rood top je aantrekt dan moet je daar dus geen rose lingerie onder aantrekken (ziet er gewoon niet uit als je dat rose bandje van je BH kan zien) , dus je moet je lingerie ook een beetje op je kleding aanpassen
4
pi_38044690
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef kluivie het volgende:

[..]

Hallo, sport, niet modeshow!
  zondag 21 mei 2006 @ 14:24:40 #206
74276 saaw
pi_38045201
quote:

ik vind leuke gekleurde boxers/hipsters altijd wel leuk. je hebt ook met leuke [niet al te enthousiaste natuurlijk] motiefjes enzo
  zondag 21 mei 2006 @ 14:25:42 #207
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_38045234
string zit gewoon lekker
miss_schaapje
pi_38046029
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef Herald het volgende:
Ik geef enkel argumenten om mijn stelling te verdedigen. En dat de meeste vrouwen het er oneens mee zijn is logisch natuurlijk

Ik zie gewoon dat vrouwen heel veel nietstrakke broeken dragen, dus een string zou in meeste gevallen overbodig zijn. Dan zeg jij dat iedereen wel een schep strings in de kast heeft zodat ze ook onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden. Dan zeg ik dat het dat wel erg frappant is dat het hele ondergoedmandje wordt ingericht op de twee strakke broeken die je bezit en niet op de 13 andere niet strakke broeken.
Ik denk dat dames zich zo vasthouden aan die argumenten, omdat ze niet willen toegeven, dat ze het eigenlijk doen om de heren te pleasen, ook al zien de heren die strings nooit.
Het zéggen dat je echt alleen maar strings draagt, en dames laten dat maar al te graag weten, is vaak al genoeg om spannend en sexy over te komen.
Het wekt de suggestie van chronische geiligheid, paraatheid
Een beetje het idee als je een nieuw vriendje aan de telefoon hebt en hij aan je vraagt "wat heb je aan", en dan zeggen dat je dat "zwarte setje" draagt, terwijl je gewoon in je slobberslip met niet bijpassende bh zit je benen te ontharen.

Er zijn maar weinig billen die een string kunnen hebben, ook bij jonge dames.
Ik zelf geef de voorkeur aan een bikini slip, strak, niet te klein, niet te groot, en zeker ook sexy, met het juiste lijf erin, hetgeen ik uiteraard heb
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38046934
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef miss_schaapje het volgende:
string zit gewoon lekker
Dat dringt echt niet door he, bij de meeste mensen
  zondag 21 mei 2006 @ 15:32:59 #210
74276 saaw
pi_38047116
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat dringt echt niet door he, bij de meeste mensen
dringt niet door? ooit aan gedacht dat er gewoon mensen zijn die daar anders over denken
pi_38047632
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef saaw het volgende:

[..]

dringt niet door? ooit aan gedacht dat er gewoon mensen zijn die daar anders over denken
Andersdenkende mensen!?!?!?! Die bestaan toch niet?

.
pi_38048175
Blijf rieeel
  zondag 21 mei 2006 @ 16:38:25 #213
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_38048932
quote:

[afbeelding]
Ook mooi. Het moet passen bij het type meisje vind ik.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_38049725
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef saaw het volgende:
Daar ging het niet om. Meneer de topicstarter blijft zeiken dat iedereen die dingen draagt wegens randjes, en dat is dikke onzin agz veel mensen het comfortabel vinden, maar dat dringt dus niet zo helemaal door.
  zondag 21 mei 2006 @ 17:43:52 #215
128716 Serendips
pata pata
pi_38050922
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Daar ging het niet om. Meneer de topicstarter blijft zeiken dat iedereen die dingen draagt wegens randjes, en dat is dikke onzin agz veel mensen het comfortabel vinden, maar dat dringt dus niet zo helemaal door.
Dat heet discussiëren...
Ik heb onder een spijkerbroek altijd een gewoon slipje aan, onder strak zittende broeken altijd een string en onder een rokje een hipster of string. Voor mij is een string dus niet 'verplicht', omdat ik me dan sexy zou voelen of zo...
Persoonlijk heb ik liever een slipje aan dan een string, maar ik ken dames die een string het fijnste vinden zitten.
pi_38056552
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:43 schreef Serendips het volgende:
Dat heet discussiëren...
In jouw wereld misschien. In de mijne heet het niet open staan voor enig ander idee dan je eigen.
pi_38057454
Ik vind een string niet echt lekker zitten. heb dan ook maar 2 in de la liggen.
geef mij maar hipsters
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 21 mei 2006 @ 20:43:36 #218
128716 Serendips
pata pata
pi_38058463
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:07 schreef Vanyel het volgende:
In jouw wereld misschien. In de mijne heet het niet open staan voor enig ander idee dan je eigen.
Beetje raar dat je hier op Fok! loopt te klagen dat iemand zeurt als ie enkel z'n stelling probeert te verdedigen...

En nee, ik ben het ook niet met hem eens!
pi_38061378
Een stelling verdedigen doe je door argumenten voor je stelling aan te dragen, niet door keer op keer je stelling te herhalen. Misschien is dat het probleem?
pi_38067001
Wat zij zegt
  maandag 22 mei 2006 @ 00:23:19 #221
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38071059
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef mrsj het volgende:
Ik vind een string niet echt lekker zitten. heb dan ook maar 2 in de la liggen.
geef mij maar hipsters
Mja, eerst droeg ik gewoon bijna áltijd strings, maar sinds ik een keertje zo'n pak hipsters gekocht heb, heb ik de strings praktisch niet meer aangehad eigenlijk.
Helemaal nu ik nieuwe superleuke heb met kleurtjes en kant
Het gekke is, had voor m'n hipsterperiode nooit echt last van een string ofzo, voelde het gewoon niet zitten, maar als ik nu terug ga naar een string zit het opeens helemaal niet lekker meer..

Mijn stringperiode is dus passé, behalve als ik een strakke-niet spijkerbroek of jurk aan heb.

Wat ik trouwens ook erg lelijk vind is dat je zo vaak strings boven broeken uit ziet komen bij vrouwen die in eerste instantie niet eens een string kunnen hebben.. (Sorry )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 22 mei 2006 @ 00:38:38 #222
128716 Serendips
pata pata
pi_38071510
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef Maeghan het volgende:
Een stelling verdedigen doe je door argumenten voor je stelling aan te dragen, niet door keer op keer je stelling te herhalen. Misschien is dat het probleem?
Nou, ik zie hem nog altijd met nieuwe uitleg en verduidelijkingen komen, dus dat gaat volgens mij niet op.
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef Herald het volgende:

Hoe weet jij wat vrouwen onder een spijkerbroek dragen? Zoals jezelf zegt, kun je dat immers niet zien. Je kunt wel denken dat iedere dame een string draagt, maar misschien is dat helemaal niet waar. Genoeg vrouwen hier die dat tegenspreken, inclusief mezelf.
Wie zegt dat alle vrouwen een mand vol met strings hebben en slechts twee strakke broeken?

Ik denk dat je stelling klopt voor een aantal vrouwen, maar lang niet voor alle vrouwen.
pi_38071539
Het heeft nogal wat voeten in de aarde he, zo'n onderbroek.
pi_38072705
Dit is pas een neukonderbroek
pi_38094779
Ik draag nooit strings. Alleen maar strakke boxers.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38097524
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:14 schreef Nesle het volgende:
Ik draag nooit strings. Alleen maar strakke boxers.
Ook niet verkeerd maar toch die string kan soms zo sexy zijn
pi_38270830
Nog meer mooie pics

Wie zet er nog een paar op
pi_38271201
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:55 schreef milagro het volgende:

Ik zelf geef de voorkeur aan een bikini slip, strak, niet te klein, niet te groot, en zeker ook sexy, met het juiste lijf erin, hetgeen ik uiteraard heb
Dat is inderdaad veel leuker/mooier.

Toch vind ik strings ook wel oké. Maar ze moeten wel een beetje mooi zijn, niet van die goedkope H&M-tjes.

Wat naar mijn idee overigens net zo erg is, naast de 'verplichting' van de string: de push-up beha en dan in combinatie met zo'n string. Een meisje van een jaar of vijftien met een string boven haar broek en borsten (cupje a/b) die bijna in haar nek zitten.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_38419542
Hipsters strings.. van die kleine onderbroekjes met een beetje kant hier en daar zijn ook wel leuk dus niet van die enorme tenten.. De meeste strings vind ik ook totaal niet spannend.. het laat weinig aan de verbeelding over, zeg maar. Maar dat is maar de mening van een 15 jarige
Prinsesje
pi_38426227
DAt komt nog wel dan .....dat je het spannend ga vinden
pi_38426370
Hoezo, DAT komt nog wel? Praat haar alsjeblieft niets aan zeg.

Ze heeft helemaal gelijk; strings zijn niet spannend, omdat ze weinig aan de verbeelding over laten.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_38427572
Ik vind strings wel spannend, vooral onder een kledingstuk. Wie ben jij om te zeggen dat dat niet zo is?

Bovendien weet mijn vriendin dat ik dat spannend vind, wat het voor haar weer spannend maakt

Maar zij vindt ze ook gewoon lekker zitten en draagt bijna niet anders
pi_38615432
Ik draag normale blauwe spijkerbroeken of zwarte broeken. En dan maakt het echt niet uit wat je eronder draagt, niemand ziet er iets van. Dus gewoon praktische katoenen oma onderbroeken van Hema, Zeeman of markt, m'n hele leven lang al. Vroeger had ik er nog twee met bloemetjes in de kast liggen speciaal voor de gymnastiekles temidden van mijn voorraad witten, maar tegenwoordig draag ik mijn onderbroeken alleen nog maar in wit. Dat was vroeger de keuze van mijn moeder en is ook mijn keuze.
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:57:58 #234
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38619274
Ik draag alleen van die shortjes met zo'n kanten randje aan de onderkant.
Ik vind het buitengewoon ordinair als je halve reet boven je broek uit puilt.

Vriendlief vind een string maar niks. Ik ook eigenlijk niet.
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_38620331
Zolang het maar een mooie is, en niet zo'n groot ding van katoen
pi_38637428
Tijd voor een paar pics aub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')