Dan draag je dus een te strakke broek.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:50 schreef Avani het volgende:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek.
Dat vind ik nou ook,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dit vind ik mooi om te zien.![]()
[afbeelding]
En dit lijkt gewoon echt sletterig en ordinair!![]()
[afbeelding]
Ik vind 't er allebei geil uitzien, jammer dat in die 2e foto die kontjes zo lelijk gevormd zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij snapt hetquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Het ziet er gewoon verdomd goed uit. Meestal dan.
Ja vooral die twee zwarte met die dubbele bandjesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als het randje er net bovenuit komt of er half bovenuit komt vind ik het wel sexy.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Salsagirl het volgende:
Ik draag strings en zal ze zeker ook blijven dragen,en zo nu en dan een leuke short op zijn tijd
Maar de meeste meiden waarbij de string zo easy is te zien..die trekken die dingen gewoon abnormaal hoog op.
Ja als ik zo heupbroek draagt en ik ga zitten wil je die van mij ook wel zien..(dat is ook zo irri van heupbroeken) Maar over het algemeen hoef je ze dus niet te zien..
Die meiden doen het erom..![]()
Klopt met wat je zegt.. teminste als mijn randje van mijn string net te zien is,vind ik dat minder erg. En dan denken die meiden dan ook echt dat het zo cool staat ,die trekken ze zowat onder hun oksels ..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het randje er net bovenuit komt of er half bovenuit komt vind ik het wel sexy.
maar een string half op je rug![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef Camplo het volgende:
Aangezien 80% van de vrouwen niet gaat vliegen is het dus onnodig dat ze met een parachute rondlopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |