Zo lang je er niet mee achter een raam gaat zitten, vind ik dat geen hoerig setje...quote:
Hehe iemand die haar naam kent, ik zat er al op te wachtenquote:
Maar kijk ook effe naar die string dan hequote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef seto het volgende:
Met haar kont maakt het niet echt uit wat ze aanheeft, het ziet er toch wel goed uit.
Show it to mequote:Op maandag 15 mei 2006 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vida heeft de lekkerste kont van de wereld... de kont van mijn dinnetje is #2
Jammer dat je de achterkant niet zietquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Yep, en ze zitten fijner ook, mits ze geen naad langs het midden hebben lopen.
Oooh geil hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:01 schreef Brunette het volgende:
Strings zijn bij strakke kleding wel handig, maar echt mooi vind ik ze niet.
Persoonlijk ga ik meer voor zulke broekjes
[afbeelding]
Zo'n naad is echt irritant ja, wie heeft dat ooit bedacht?quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Yep, en ze zitten fijner ook, mits ze geen naad langs het midden hebben lopen.
Nee sorry diamantjes en andere lelijke frutsels eraan vind ik écht lelijk en cheap.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:47 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
En zoiets dan, wie vind dit een mooie string![]()
Dit is zoveel mooier en geiler dan een stringquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:01 schreef Brunette het volgende:
Strings zijn bij strakke kleding wel handig, maar echt mooi vind ik ze niet.
Persoonlijk ga ik meer voor zulke broekjes
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is zoveel mooier en geiler dan een string![]()
vind je dat zo'n mooie string?quote:
Volgens mij gaat het niet om die string, zij heeft gewoon een hele mooie assquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind je dat zo'n mooie string?Er zijn andere plaatsen waar geile heren plaatjes uitwisselen toch?
![]()
![]()
"Made in china" --> de communisten dus!quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo'n naad is echt irritant ja, wie heeft dat ooit bedacht?Heerlijk, zo'n scherp randje op je klit / tussen je lippen de hele tijd.
die heb je ook bij de hema, naadloze slips/strings en boxers. en ook bijhorende hempjes. zit echt heel lekker!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef octopussy het volgende:
Wat ik trouwens ook erg fijn vind zijn die slipjes van sloggi die helemaal geen 'randjes' hebben. Die zitten echt heeeerlijk en je ziet ze niet zitten.
Goed zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om die string, zij heeft gewoon een hele mooie ass![]()
Tentenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef octopussy het volgende:
Ik draag altijd ondergoed waar je niets van ziet. Dat betekent bij wat strakkere broeken (of broeken die glad zijn) een comfi string (geen touwtjes), bij een doorschijnende broek een huidkleurige damesboxer, bij een rokje ook meestal een hipster of boxer. Bij een spijkerbroek doe ik vaak gewoon een leuke slip aan, daar zie je ook niets van.
En de tenten bewaar ik voor 's nachts![]()
Wat ik trouwens ook erg fijn vind zijn die slipjes van sloggi die helemaal geen 'randjes' hebben. Die zitten echt heeeerlijk en je ziet ze niet zitten.
Naakt slapen vind ik dus helemaal niets. Ik kan het niet goed verdragen op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:04 schreef Isegrim het volgende:
's Nachts draag je gewoon helemaal niks.Ik snap nooit waarom mensen kleren aan doen in bed, ik vind dat maar reuze oncomfortabel.
Met mijn formaat derrière kun je er sowieso altijd in kamperen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja, er is natuurlijk wel verschil tussen de ene en de andere tent he
[afbeelding] [afbeelding]
Ik slaap al onder 4 dekbedden 's nachts, in een fleece pyjama, en nog heb ik 't koud.quote:
En jij komt uit rusland?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik slaap al onder 4 dekbedden 's nachts, in een fleece pyjama, en nog heb ik 't koud.
Met het raam dicht en de verwarming aan trouwens.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |