abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38037370
Wie vind de kleur van de string, boxer whatever ook belangrijk

Ik lees er namelijk niet echt wat over !
  zondag 21 mei 2006 @ 01:53:33 #202
3767 Herald
Come get some
pi_38037434
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:

omdat het topic daar niet over gaat suffe trekbeer
probeer het hier eens: Wat voor kleur string heb jíj aan?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_38037464
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:53 schreef Herald het volgende:

[..]

omdat het topic daar niet over gaat suffe trekbeer
probeer het hier eens: Wat voor kleur string heb jíj aan?
Jammer voor je ik draag geen string / strings !

En het is maar een vraag hoor
pi_38038187
quote:

Het is wel leuk als de kleur/motief van je tent , broekje of string wel overeenkomt met je BH.
En ja, als je bijv een rood top je aantrekt dan moet je daar dus geen rose lingerie onder aantrekken (ziet er gewoon niet uit als je dat rose bandje van je BH kan zien) , dus je moet je lingerie ook een beetje op je kleding aanpassen
4
pi_38044690
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef kluivie het volgende:

[..]

Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!
Hallo, sport, niet modeshow!
Sanity is (not) statistical
  zondag 21 mei 2006 @ 14:24:40 #206
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_38045201
quote:

ik vind leuke gekleurde boxers/hipsters altijd wel leuk. je hebt ook met leuke [niet al te enthousiaste natuurlijk] motiefjes enzo
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 21 mei 2006 @ 14:25:42 #207
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_38045234
string zit gewoon lekker
miss_schaapje
pi_38046029
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef Herald het volgende:
Ik geef enkel argumenten om mijn stelling te verdedigen. En dat de meeste vrouwen het er oneens mee zijn is logisch natuurlijk

Ik zie gewoon dat vrouwen heel veel nietstrakke broeken dragen, dus een string zou in meeste gevallen overbodig zijn. Dan zeg jij dat iedereen wel een schep strings in de kast heeft zodat ze ook onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden. Dan zeg ik dat het dat wel erg frappant is dat het hele ondergoedmandje wordt ingericht op de twee strakke broeken die je bezit en niet op de 13 andere niet strakke broeken.
Ik denk dat dames zich zo vasthouden aan die argumenten, omdat ze niet willen toegeven, dat ze het eigenlijk doen om de heren te pleasen, ook al zien de heren die strings nooit.
Het zéggen dat je echt alleen maar strings draagt, en dames laten dat maar al te graag weten, is vaak al genoeg om spannend en sexy over te komen.
Het wekt de suggestie van chronische geiligheid, paraatheid
Een beetje het idee als je een nieuw vriendje aan de telefoon hebt en hij aan je vraagt "wat heb je aan", en dan zeggen dat je dat "zwarte setje" draagt, terwijl je gewoon in je slobberslip met niet bijpassende bh zit je benen te ontharen.

Er zijn maar weinig billen die een string kunnen hebben, ook bij jonge dames.
Ik zelf geef de voorkeur aan een bikini slip, strak, niet te klein, niet te groot, en zeker ook sexy, met het juiste lijf erin, hetgeen ik uiteraard heb
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38046934
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef miss_schaapje het volgende:
string zit gewoon lekker
Dat dringt echt niet door he, bij de meeste mensen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 21 mei 2006 @ 15:32:59 #210
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_38047116
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat dringt echt niet door he, bij de meeste mensen
dringt niet door? ooit aan gedacht dat er gewoon mensen zijn die daar anders over denken
an urge to help mankind overcomes me
pi_38047632
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef saaw het volgende:

[..]

dringt niet door? ooit aan gedacht dat er gewoon mensen zijn die daar anders over denken
Andersdenkende mensen!?!?!?! Die bestaan toch niet?

.
pi_38048175
Blijf rieeel
  zondag 21 mei 2006 @ 16:38:25 #213
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_38048932
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:01 schreef HAL9000S het volgende:
Zoiets vind ik veel mooier.

[afbeelding]
Ook mooi. Het moet passen bij het type meisje vind ik.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_38049725
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef saaw het volgende:
Daar ging het niet om. Meneer de topicstarter blijft zeiken dat iedereen die dingen draagt wegens randjes, en dat is dikke onzin agz veel mensen het comfortabel vinden, maar dat dringt dus niet zo helemaal door.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 21 mei 2006 @ 17:43:52 #215
128716 Serendips
pata pata
pi_38050922
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Daar ging het niet om. Meneer de topicstarter blijft zeiken dat iedereen die dingen draagt wegens randjes, en dat is dikke onzin agz veel mensen het comfortabel vinden, maar dat dringt dus niet zo helemaal door.
Dat heet discussiëren...
Ik heb onder een spijkerbroek altijd een gewoon slipje aan, onder strak zittende broeken altijd een string en onder een rokje een hipster of string. Voor mij is een string dus niet 'verplicht', omdat ik me dan sexy zou voelen of zo...
Persoonlijk heb ik liever een slipje aan dan een string, maar ik ken dames die een string het fijnste vinden zitten.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_38056552
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:43 schreef Serendips het volgende:
Dat heet discussiëren...
In jouw wereld misschien. In de mijne heet het niet open staan voor enig ander idee dan je eigen.
pi_38057454
Ik vind een string niet echt lekker zitten. heb dan ook maar 2 in de la liggen.
geef mij maar hipsters
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 21 mei 2006 @ 20:43:36 #218
128716 Serendips
pata pata
pi_38058463
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:07 schreef Vanyel het volgende:
In jouw wereld misschien. In de mijne heet het niet open staan voor enig ander idee dan je eigen.
Beetje raar dat je hier op Fok! loopt te klagen dat iemand zeurt als ie enkel z'n stelling probeert te verdedigen...

En nee, ik ben het ook niet met hem eens!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_38061378
Een stelling verdedigen doe je door argumenten voor je stelling aan te dragen, niet door keer op keer je stelling te herhalen. Misschien is dat het probleem?
Sanity is (not) statistical
pi_38067001
Wat zij zegt
  maandag 22 mei 2006 @ 00:23:19 #221
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38071059
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef mrsj het volgende:
Ik vind een string niet echt lekker zitten. heb dan ook maar 2 in de la liggen.
geef mij maar hipsters
Mja, eerst droeg ik gewoon bijna áltijd strings, maar sinds ik een keertje zo'n pak hipsters gekocht heb, heb ik de strings praktisch niet meer aangehad eigenlijk.
Helemaal nu ik nieuwe superleuke heb met kleurtjes en kant
Het gekke is, had voor m'n hipsterperiode nooit echt last van een string ofzo, voelde het gewoon niet zitten, maar als ik nu terug ga naar een string zit het opeens helemaal niet lekker meer..

Mijn stringperiode is dus passé, behalve als ik een strakke-niet spijkerbroek of jurk aan heb.

Wat ik trouwens ook erg lelijk vind is dat je zo vaak strings boven broeken uit ziet komen bij vrouwen die in eerste instantie niet eens een string kunnen hebben.. (Sorry )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 22 mei 2006 @ 00:38:38 #222
128716 Serendips
pata pata
pi_38071510
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef Maeghan het volgende:
Een stelling verdedigen doe je door argumenten voor je stelling aan te dragen, niet door keer op keer je stelling te herhalen. Misschien is dat het probleem?
Nou, ik zie hem nog altijd met nieuwe uitleg en verduidelijkingen komen, dus dat gaat volgens mij niet op.
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef Herald het volgende:

Ik zie gewoon dat vrouwen heel veel nietstrakke broeken dragen, dus een string zou in meeste gevallen overbodig zijn. Dan zeg jij dat iedereen wel een schep strings in de kast heeft zodat ze ook onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden. Dan zeg ik dat het dat wel erg frappant is dat het hele ondergoedmandje wordt ingericht op de twee strakke broeken die je bezit en niet op de 13 andere niet strakke broeken.
Hoe weet jij wat vrouwen onder een spijkerbroek dragen? Zoals jezelf zegt, kun je dat immers niet zien. Je kunt wel denken dat iedere dame een string draagt, maar misschien is dat helemaal niet waar. Genoeg vrouwen hier die dat tegenspreken, inclusief mezelf.
Wie zegt dat alle vrouwen een mand vol met strings hebben en slechts twee strakke broeken?

Ik denk dat je stelling klopt voor een aantal vrouwen, maar lang niet voor alle vrouwen.
pi_38071539
Het heeft nogal wat voeten in de aarde he, zo'n onderbroek.
pi_38072705
Dit is pas een neukonderbroek
pi_38094779
Ik draag nooit strings. Alleen maar strakke boxers.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38097524
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:14 schreef Nesle het volgende:
Ik draag nooit strings. Alleen maar strakke boxers.
Ook niet verkeerd maar toch die string kan soms zo sexy zijn
pi_38270830
Nog meer mooie pics

Wie zet er nog een paar op
pi_38271201
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:55 schreef milagro het volgende:

Ik zelf geef de voorkeur aan een bikini slip, strak, niet te klein, niet te groot, en zeker ook sexy, met het juiste lijf erin, hetgeen ik uiteraard heb
Dat is inderdaad veel leuker/mooier.

Toch vind ik strings ook wel oké. Maar ze moeten wel een beetje mooi zijn, niet van die goedkope H&M-tjes.

Wat naar mijn idee overigens net zo erg is, naast de 'verplichting' van de string: de push-up beha en dan in combinatie met zo'n string. Een meisje van een jaar of vijftien met een string boven haar broek en borsten (cupje a/b) die bijna in haar nek zitten.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_38419542
Hipsters strings.. van die kleine onderbroekjes met een beetje kant hier en daar zijn ook wel leuk dus niet van die enorme tenten.. De meeste strings vind ik ook totaal niet spannend.. het laat weinig aan de verbeelding over, zeg maar. Maar dat is maar de mening van een 15 jarige
Prinsesje
pi_38426227
DAt komt nog wel dan .....dat je het spannend ga vinden
pi_38426370
Hoezo, DAT komt nog wel? Praat haar alsjeblieft niets aan zeg.

Ze heeft helemaal gelijk; strings zijn niet spannend, omdat ze weinig aan de verbeelding over laten.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_38427572
Ik vind strings wel spannend, vooral onder een kledingstuk. Wie ben jij om te zeggen dat dat niet zo is?

Bovendien weet mijn vriendin dat ik dat spannend vind, wat het voor haar weer spannend maakt

Maar zij vindt ze ook gewoon lekker zitten en draagt bijna niet anders
pi_38615432
Ik draag normale blauwe spijkerbroeken of zwarte broeken. En dan maakt het echt niet uit wat je eronder draagt, niemand ziet er iets van. Dus gewoon praktische katoenen oma onderbroeken van Hema, Zeeman of markt, m'n hele leven lang al. Vroeger had ik er nog twee met bloemetjes in de kast liggen speciaal voor de gymnastiekles temidden van mijn voorraad witten, maar tegenwoordig draag ik mijn onderbroeken alleen nog maar in wit. Dat was vroeger de keuze van mijn moeder en is ook mijn keuze.
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:57:58 #234
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38619274
Ik draag alleen van die shortjes met zo'n kanten randje aan de onderkant.
Ik vind het buitengewoon ordinair als je halve reet boven je broek uit puilt.

Vriendlief vind een string maar niks. Ik ook eigenlijk niet.
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_38620331
Zolang het maar een mooie is, en niet zo'n groot ding van katoen
pi_38637428
Tijd voor een paar pics aub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')