omdat het topic daar niet over gaat suffe trekbeerquote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Wie vind de kleur van de string, boxer whatever ook belangrijk![]()
Ik lees er namelijk niet echt wat over !
Jammer voor je ik draag geen string / strings !quote:Op zondag 21 mei 2006 01:53 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat het topic daar niet over gaat suffe trekbeer
probeer het hier eens: Wat voor kleur string heb jíj aan?
Het is wel leuk als de kleur/motief van je tentquote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Hallo, sport, niet modeshow!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef kluivie het volgende:
[..]
Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!
ik vind leuke gekleurde boxers/hipsters altijd wel leuk. je hebt ook met leuke [niet al te enthousiaste natuurlijk] motiefjes enzoquote:Op zondag 21 mei 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Ik denk dat dames zich zo vasthouden aan die argumenten, omdat ze niet willen toegeven, dat ze het eigenlijk doen om de heren te pleasen, ook al zien de heren die strings nooit.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef Herald het volgende:
Ik geef enkel argumenten om mijn stelling te verdedigen. En dat de meeste vrouwen het er oneens mee zijn is logisch natuurlijk
Ik zie gewoon dat vrouwen heel veel nietstrakke broeken dragen, dus een string zou in meeste gevallen overbodig zijn. Dan zeg jij dat iedereen wel een schep strings in de kast heeft zodat ze ook onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden. Dan zeg ik dat het dat wel erg frappant is dat het hele ondergoedmandje wordt ingericht op de twee strakke broeken die je bezit en niet op de 13 andere niet strakke broeken.
Dat dringt echt niet door he, bij de meeste mensenquote:
dringt niet door?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat dringt echt niet door he, bij de meeste mensen![]()
Andersdenkende mensen!?!?!?! Die bestaan toch niet?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef saaw het volgende:
[..]
dringt niet door?ooit aan gedacht dat er gewoon mensen zijn die daar anders over denken
Ook mooi. Het moet passen bij het type meisje vind ik.quote:
Daar ging het niet om. Meneer de topicstarter blijft zeiken dat iedereen die dingen draagt wegens randjes, en dat is dikke onzin agz veel mensen het comfortabel vinden, maar dat dringt dus niet zo helemaal door.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef saaw het volgende:
dringt niet door?ooit aan gedacht dat er gewoon mensen zijn die daar anders over denken
Dat heet discussiëren...quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Daar ging het niet om. Meneer de topicstarter blijft zeiken dat iedereen die dingen draagt wegens randjes, en dat is dikke onzin agz veel mensen het comfortabel vinden, maar dat dringt dus niet zo helemaal door.
In jouw wereld misschien. In de mijne heet het niet open staan voor enig ander idee dan je eigen.quote:
Beetje raar dat je hier op Fok! loopt te klagen dat iemand zeurt als ie enkel z'n stelling probeert te verdedigen...quote:Op zondag 21 mei 2006 20:07 schreef Vanyel het volgende:
In jouw wereld misschien. In de mijne heet het niet open staan voor enig ander idee dan je eigen.
Mja, eerst droeg ik gewoon bijna áltijd strings, maar sinds ik een keertje zo'n pak hipsters gekocht heb, heb ik de strings praktisch niet meer aangehad eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef mrsj het volgende:
Ik vind een string niet echt lekker zitten. heb dan ook maar 2 in de la liggen.
geef mij maar hipsters
Nou, ik zie hem nog altijd met nieuwe uitleg en verduidelijkingen komen, dus dat gaat volgens mij niet op.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef Maeghan het volgende:
Een stelling verdedigen doe je door argumenten voor je stelling aan te dragen, niet door keer op keer je stelling te herhalen. Misschien is dat het probleem?
Hoe weet jij wat vrouwen onder een spijkerbroek dragen? Zoals jezelf zegt, kun je dat immers niet zien. Je kunt wel denken dat iedere dame een string draagt, maar misschien is dat helemaal niet waar. Genoeg vrouwen hier die dat tegenspreken, inclusief mezelf.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:53 schreef Herald het volgende:
Ik zie gewoon dat vrouwen heel veel nietstrakke broeken dragen, dus een string zou in meeste gevallen overbodig zijn. Dan zeg jij dat iedereen wel een schep strings in de kast heeft zodat ze ook onder een spijkerbroek gedragen kunnen worden. Dan zeg ik dat het dat wel erg frappant is dat het hele ondergoedmandje wordt ingericht op de twee strakke broeken die je bezit en niet op de 13 andere niet strakke broeken.
Ook niet verkeerd maar toch die string kan soms zo sexy zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 19:14 schreef Nesle het volgende:
Ik draag nooit strings. Alleen maar strakke boxers.
Dat is inderdaad veel leuker/mooier.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
Ik zelf geef de voorkeur aan een bikini slip, strak, niet te klein, niet te groot, en zeker ook sexy, met het juiste lijf erin, hetgeen ik uiteraard heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |