Idd meestalquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Het ziet er gewoon verdomd goed uit. Meestal dan.
wat hij zegt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Schuift dat er ook zo lekker strak in?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
Nee, ik ben fervent stringdraagster en er trots op!
Die bedoel ik dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:05 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens de trendwatchers zijn ze alweer uit en zijn hipsters/boxers het helemaal.
Dat valt te regelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:34 schreef Iksje het volgende:
Mij krijg je in alleen in string als dat ding binnen de 5 minuten weer uit is![]()
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:50 schreef Avani het volgende:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek. Dat verpest gelijk heel de broek al zeg ik het zelf. Je wilt dat iets mooi staat en niet dat je kont wordt gevierendeeld.
En ook al zou het een maatschappelijke verplichting zijn, who cares, dat zijn wel zoveel dingen. Het is ook geen toevalligheid dat veel vrouwen emanciperend willen zijn.![]()
Ik dacht precies hetzelfde bij het lezen van de OP!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:14 schreef Molluck het volgende:
Net zoals dat die vadsige, bebrilde, contactgestoorde bakvis met zorg 's ochtends haar hartjesstringetje met 'Kiss Me' op de voorkant uitzoekt, terwijl ze ook weet dat dat in geen honderd jaar gaat gebeuren en dat de gemiddelde voorbijganger verafschuwd zijn ogen afwendt als dat wanstaltige ding ook maar een millimeter boven haar broek uitkomt...
Je kan ook een wel-flattueze onderbroek komen die niet toont onder een broek. Van die leuke hipster dingen bijvoorbeeld. Of gewoon niet van die strakke broeken kopenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:50 schreef Avani het volgende:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek. Dat verpest gelijk heel de broek al zeg ik het zelf. Je wilt dat iets mooi staat en niet dat je kont wordt gevierendeeld.
Dan draag je dus een te strakke broek.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:50 schreef Avani het volgende:
Stel je hebt een hele mooie broek gekocht, maar vervolgens zie je 2 randjes lopen van je o zo flatteuze onderbroek.
Dat vind ik nou ook,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dit vind ik mooi om te zien.![]()
[afbeelding]
En dit lijkt gewoon echt sletterig en ordinair!![]()
[afbeelding]
Ik vind 't er allebei geil uitzien, jammer dat in die 2e foto die kontjes zo lelijk gevormd zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij snapt hetquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Ja vooral die twee zwarte met die dubbele bandjesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als het randje er net bovenuit komt of er half bovenuit komt vind ik het wel sexy.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Salsagirl het volgende:
Ik draag strings en zal ze zeker ook blijven dragen,en zo nu en dan een leuke short op zijn tijd
Maar de meeste meiden waarbij de string zo easy is te zien..die trekken die dingen gewoon abnormaal hoog op.
Ja als ik zo heupbroek draagt en ik ga zitten wil je die van mij ook wel zien..(dat is ook zo irri van heupbroeken) Maar over het algemeen hoef je ze dus niet te zien..
Die meiden doen het erom..![]()
Klopt met wat je zegt.. teminste als mijn randje van mijn string net te zien is,vind ik dat minder erg. En dan denken die meiden dan ook echt dat het zo cool staat ,die trekken ze zowat onder hun oksels ..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het randje er net bovenuit komt of er half bovenuit komt vind ik het wel sexy.
maar een string half op je rug![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef Camplo het volgende:
Aangezien 80% van de vrouwen niet gaat vliegen is het dus onnodig dat ze met een parachute rondlopen.
Heb jij x-ray ogen? Dat je ass door een broek heen ziet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef Camplo het volgende:
De string is een zegen uit de hemel.
Aangezien 80% van de vrouwen niet gaat vliegen is het dus onnodig dat ze met een parachute rondlopen. En een nice ass, MAG gezien worden.
Hell no als me vriendin van die vieze parachutes zou dragen
Vies van 'niet om aan te zien' weetjewel....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Heb jij x-ray ogen? Dat je ass door een broek heen ziet?
Enne... vies ondergoed? Ik raad je vriendin een stoma aan...
Wel eens aan gedacht dat hij zijn vriendin zonder die broek aan ziet..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Heb jij x-ray ogen? Dat je ass door een broek heen ziet?
Enne... vies ondergoed? Ik raad je vriendin een stoma aan...
Die biatch op de achtergrond heeft slechte zin lijkt het welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
nou zo overdreven is het niet!
ik ook, en zit ook lekkerder....als tenminste die voornaad niet tussen de benen doorlooptquote:
Ja de string ook. En de bijbehorende blubberbillen. Sommige van die witte (linnen) broeken zijn zo dun dat je de pukkels op de billen kan tellen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 05:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Die keer dat ik een string aan heb is noodgedwongen, onder een witte linnen broek of rok, daar zie je namelijk echt àlles doorheen.
Dat kun je dus alleen aan als je net zo mager bent als dat model. Ik heb een kont. Als ik zo'n broekje aantrek, kruipt dat in mijn kont en dat is irritant.quote:
Ben het volledig met je stelling eens. Mensen zijn ook hypocriet: zogenaamd maakt het niet uit wat je draagt, hoe je eruit ziet etc, maar ondertussenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:37 schreef Herald het volgende:
........
Maar goed, het gaat dus zogenaamd om randjes. Want ondanks dat iedereen zal beweren niks aan te trekken van de mening van een ander gaat dat voor randjes niet op. Korte broek, teenslippers, lelijke tattoo, gepiercte neus, gouden ketting, huidkleurige pantykousjes, baggy kleding, gelubberde maillot, joggingbroek, afgetrapte gympies, kort haar, vetrolletjes, weggeplukte wenkbrauwen, geplamuurde snoet, gothiclifestyle, alles mag en kritiek wordt afgewimpeld af onder het mom “boeit me niks” behalve als het op het onderbroekje aankomt. Daar denkt elke laag van de bevolking hetzelfde over, dat je zonder flosdraad in je naad een zeer grote modeflater begaat, zelfs als je kleding draagt waarbij geen enkele contour te bespeuren valt.
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb zelf ook een aantal hipsters en die zitten echt superfijn. Ik ben dan wel slank, maar ik heb toch een vrij geprononceerde kont. Die broekjes kruipen bij mij echt niet omhoog.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:29 schreef Isegrim het volgende:
Dat kun je dus alleen aan als je net zo mager bent als dat model. Ik heb een kont. Als ik zo'n broekje aantrek, kruipt dat in mijn kont en dat is irritant.
Bij mij wel. Mijn kont heeft zeker de verkeerde vorm ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb zelf ook een aantal hipsters en die zitten echt superfijn. Ik ben dan wel slank, maar ik heb toch een vrij geprononceerde kont. Die broekjes kruipen bij mij echt niet omhoog.
Je moet ze dan wel in de juiste maat kopen!![]()
Tja, ieder z'n eigen kontprobleem/syndroom, hè?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef Isegrim het volgende:
Bij mij wel. Mijn kont heeft zeker de verkeerde vorm ofzo.
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vies van 'niet om aan te zien' weetjewel....![]()
Hmm, mijne zitten strak genoeg zodat ze dat niet eens kunnen. Mochten ze het willen dan passen mn benen niet meer in de gatenquote:Dat kun je dus alleen aan als je net zo mager bent als dat model. Ik heb een kont. Als ik zo'n broekje aantrek, kruipt dat in mijn kont en dat is irritant.
Bij de HEMA heb je inderdaad kinderstrings. Ik snap eerlijk gezegd alleen niet wat je daar in godsnaam op tegen kunt hebben. Sinds wanneer moet je een bepaalde leeftijd hebben voordat je een soort ondergoed mag dragen. Het is niet zo dat stringdragende meisjes van 11 ook direct op dagelijkse basis gruwelijk wilde seks gaan hebben met 10 jaar oudere mannen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Ben het volledig met je stelling eens. Mensen zijn ook hypocriet: zogenaamd maakt het niet uit wat je draagt, hoe je eruit ziet etc, maar ondertussen![]()
Ik vind het ziekelijk dat kinderen van 11 (want dat zijn zulke jonge meisjes natuurlijk nog) al een string willen hebben. Die strings zijn in de meest ubsurd kleine mindermaatjes al te krijgen, ik denk dat zelfs 8-jarigen er al 1 op de kop kunnen tikken, als zij dat zouden willen. Dat die ouders dat toestaan is mij een compleet raadsel.
nou...ik ben wel dik en hipsters passen dus absoluut niet....en ze maken ze dan dus niet in de "goede" niet oprkuipende maat...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb zelf ook een aantal hipsters en die zitten echt superfijn. Ik ben dan wel slank, maar ik heb toch een vrij geprononceerde kont. Die broekjes kruipen bij mij echt niet omhoog.
Je moet ze dan wel in de juiste maat kopen!![]()
Ja gek genoeg is de ware reden die vrouwen niet durven te noemen waarom ze aan de string moeten wel altijd het smoesje waarom de kinderstring zo fout is. Een kinderreetveter wordt als sexy beschouwd terwijl de iets oudere stringdraagsters het bij zichzelf een gewoon onderbroekje vinden tegen randjes. Niks sexy aan dus, enkel praktisch. Maar oh jee een meisje van 8 draagt een stringetje, nou dat is verdraaid lustopwekkend zeg. Misschien omdat kinderbilletjes niet hangen en niet iets weg hebben van een sinaasappel ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:46 schreef Iksje het volgende:
Dat komt omdat strings nog altijd geassocieerd worden met een lekkere kont, met erotiek, met seks.
Bovendien dragen meisjes van die leeftijd nog geen strakke kleding die strings 'verantwoord' maakt.
Ik ben slank en ik kan ook geen niet-opkruipende maat vinden hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou...ik ben wel dik en hipsters passen dus absoluut niet....en ze maken ze dan dus niet in de "goede" niet oprkuipende maat...
Een string is praktisch én heeft natuurlijk ook een sexuele lading. Daarom is het dus niks voor kinderen.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:07 schreef Herald het volgende:
Ja gek genoeg is de ware reden die vrouwen niet durven te noemen waarom ze aan de string moeten wel altijd het smoesje waarom de kinderstring zo fout is. Een kinderreetveter wordt als sexy beschouwd terwijl de iets oudere stringdraagsters het bij zichzelf een gewoon onderbroekje vinden tegen randjes. Niks sexy aan dus, enkel praktisch. Maar oh jee een meisje van 8 draagt een stringetje, nou dat is verdraaid lustopwekkend zeg. Misschien omdat kinderbilletjes niet hangen en niet iets weg hebben van een sinaasappel ofzo.
Ook zo frappant is dat de trotse stringdraagsters zich meestal niet kunnen indenken hoe een string nou fijn kan zitten bij een kind, want plots is het dan een erg ongemakkelijk stukje ondergoed. Niets voor meisjes van 10. Blijkbaar groeien je billen een beetje uit elkaar zodra je ouder wordt zodat een string ineens wél past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |