Ow I see.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik slaap al onder 4 dekbedden 's nachts, in een fleece pyjama, en nog heb ik 't koud.
Met het raam dicht en de verwarming aan trouwens.![]()
Maar wel veel boeiender dan de rest van het topic.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef Sessy het volgende:
Dat is verder offtopic trouwens.
Nee, ik word wakker met een "diepe luchtwegeninfectie" aldus de huisarts als ik een nachtje met het raam open slaap dus. En anders wel met een blaasontsteking.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow I see.
Weet je dat het vreselijk ongezond is om met de verwarming aan én het raam dicht te slapen? Word je niet elke morgen wakker met een zere strot?
Vaag.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, ik word wakker met een "diepe luchtwegeninfectie" aldus de huisarts als ik een nachtje met het raam open slaap dus. En anders wel met een blaasontsteking.
Tja ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Sessy het volgende:
Ja dat snap ik dus niet he... Zijn er werkelijk mensen die tijdens hun menstruatie een string aantrekken met zo'n stringvormig inlegkruisje? Dat lekt toch?!
Ja, dat vind ik zeker een mooie stringquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind je dat zo'n mooie string?Er zijn andere plaatsen waar geile heren plaatjes uitwisselen toch?
![]()
![]()
Inlegkruisjes zijn sowieso niet bedoeld voor ongesteldheid. Als je ongesteld bent, gebruik je tampons of maandverband, geen inlegkruisjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Sessy het volgende:
Ja dat snap ik dus niet he... Zijn er werkelijk mensen die tijdens hun menstruatie een string aantrekken met zo'n stringvormig inlegkruisje? Dat lekt toch?!
Das geen menstruatie meer, das nalekkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:17 schreef Sessy het volgende:
Hmm ik gebruik ze altijd de laatste dag of twee van de menstruatie... Waar moet je ze anders dan voor gebruiken?!
Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:43 schreef Brunette het volgende:
Ja oké een tent is niet bepaald elegant, maar kan heel handig zijn bij ongesteldheid of tijdens het sporten.
Nee ik bedoel meer zo'n 'sporttent'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:27 schreef kluivie het volgende:
[..]
Als je sport is het toch mooier met string dan met zo'n tent? maar ja zal wel persoonlijk zijn maar vind het nooit geen zicht hoor is mooier met een string! Maar mooie slip kan ook sexy zijn!
Daar draag ik er de laatste tijd ook steeds meer van!quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:01 schreef Brunette het volgende:
Strings zijn bij strakke kleding wel handig, maar echt mooi vind ik ze niet.
Persoonlijk ga ik meer voor zulke broekjes
[afbeelding]
Ze zijn prachtig héquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar draag ik er de laatste tijd ook steeds meer van!
Vind het alleen vervelend dat ze (hier iig) niet zo heel veel te vinden zijn.
Ik wil ook perce deze van de foto (en niet van katoen), want die zitten echt heerlijk!
Bij de H&M vind ik ze inderdaad ja! Die van de Hunkemöller gaan naar mijn idee veel te snel stuk!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:02 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ze zijn prachtig hé![]()
Bij de H&M , Hunkmöller etc vind je ze in alle kleuren van de regenboog![]()
Nogal letterlijke interpretatie van de term 'reetveter'!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik dus echt niet mooi
ehm dit is kant, ook van katoen gemaakt hoor! [bijna altijd]quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar draag ik er de laatste tijd ook steeds meer van!
Vind het alleen vervelend dat ze (hier iig) niet zo heel veel te vinden zijn.
Ik wil ook perce deze van de foto (en niet van katoen), want die zitten echt heerlijk!
die kleurtjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:01 schreef saaw het volgende:
[..]
ehm dit is kant, ook van katoen gemaakt hoor! [bijna altijd]
katoen is trouwens voor ondergoed echt veel beter dan synthetische materialen qua hygiene enzo
en bij h&m hebben ze inderdaad veel leuke
Vooral schimmelinfecties ja... Maar ook, ik bedoel, hoe waren die statistieken over de mensen met chlamydia die dat zelf niet wisten? Precies...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:20 schreef Isegrim het volgende:
Sommige vrouwen gebruiken elke dag inlegkruisjes wegens witte vloed. Absoluut geen goed ide overigens! Inlegkruisjes zorgen er juist voor dat de afscheiding toeneemt. Bovendien veroorzaken ze 'broeierigheid', wat de kans op infecties e.d. doet toenemen. Geen gezonde gewoonte dus.
maar chlamydia krijg je niet door broeien, dat is gewoon echt een SOAquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:03 schreef Sessy het volgende:
[..]
Vooral schimmelinfecties ja... Maar ook, ik bedoel, hoe waren die statistieken over de mensen met chlamydia die dat zelf niet wisten? Precies...![]()
Hoe moet je dat dan van je kat overnemen ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:20 schreef Sessy het volgende:
Nou meestal krijg je het als een SOA, er zijn op zich nog andere manieren om het op te lopen. Zo hebben katten wel eens last van chlamydia en moet je ook niet naakt in een openbare sauna met je geslachtsorganen op de bank gaan zitten...
Die kunnen er ook een soort verkoudheid van krijgen, en oogontsteking. En dat verspreidt zich vervolgens net zoals de griep bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Arctica het volgende:
[..]
Hoe moet je dat dan van je kat overnemen ?![]()
Eenschquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind zoiets veel mooier dan een string.
nou technisch gezien ging het om het randjes smoesje dat nergens op slaat. En toch al zeker 6 mensen hebben daarop gereageerd, de rest dacht dat ze in een wat voor ondergoed draag jij topique terecht waren gekomen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:37 schreef Serendips het volgende:
ehhhhh mensen, het ging hier over strings...
De kattenversie van chlamydia is anders dan de SOA die mensen kunnen oplopen, en niet overdraagbaar. Zelfde als met FIV.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:19 schreef Sessy het volgende:
[..]
Die kunnen er ook een soort verkoudheid van krijgen, en oogontsteking. En dat verspreidt zich vervolgens net zoals de griep bijvoorbeeld.
eensch isquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:47 schreef NJ het volgende:
Het ziet er gewoon verdomd goed uit. Meestal dan.
nee hoor, er worden hier alleen alternatieven gegeven voor het strings dragen vanwege het 'randjes probleem'. Ik vind randjes onder je kleding niet mooi, zowel van slipjes als van BH's. Ondergoed hoor je eigenlijk niet te zien, tenzij je speciaal lingerie aandoet om gezien te worden. Aan dat laatste heeft niet iedereen de behoefte.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:42 schreef Herald het volgende:
[..]
nou technisch gezien ging het om het randjes smoesje dat nergens op slaat. En toch al zeker 6 mensen hebben daarop gereageerd, de rest dacht dat ze in een wat voor ondergoed draag jij topique terecht waren gekomen.
Echt? Oh dat heb ik een keer gehoord, dat een kat met chlamydia bij iemand voor oogontsteking had gezorgd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
De kattenversie van chlamydia is anders dan de SOA die mensen kunnen oplopen, en niet overdraagbaar. Zelfde als met FIV.
maar de truuk is dat beha's duidelijker zichtbaarder zijn dan slips. En daar valt niemand over. Hoogstens dat er doorzichtige bandjes worden gedragen bij blote schouders. Het is echt geen toeval dat in de plaatjes van de OP elk meisje dat opzichtig haar onderbroekje laat zien een spijkerbroek draagt. En door een spijkerbroek zie je dus echt geen randjes. Vandaar dat ik in de TT ook spreek van een verplichting. Vandaar dat ik in de eerste alineas spreek over de andere randjes die geen bezwaar zijn, maar voor slipjes zogenaamd wel ondanks dat je die onder de meeste broeken of rokken gewoon niet kan zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef octopussy het volgende:
nee hoor, er worden hier alleen alternatieven gegeven voor het strings dragen vanwege het 'randjes probleem'. Ik vind randjes onder je kleding niet mooi, zowel van slipjes als van BH's. Ondergoed hoor je eigenlijk niet te zien, tenzij je speciaal lingerie aandoet om gezien te worden. Aan dat laatste heeft niet iedereen de behoefte.
Ja eh niet dus. Een string onder een spijkerbroek draag je niet om randjes tegen te gaan. Maar die smoes wordt dus wel gebruikt, zonder string ben je lelijk. Maar als het om stringbikini's aankomt beweert iedereen een te dikke kont te hebben, uitgezakte billen en meer van dat soort smoezen. Maar een ondergoedstring maakt hun kont wél ineens superdesuperaantrekkelijk. Dat klinkt gewoon wat tegenstrijdig. En of je nou onder een doorschijnende broek een string draagt of op het strand, zoveel verschil maakt dat niet uit. Zag vandaag ook een vrouw in een witte broek rondlopen, die paradeert dus zonder schroom de hele dag rond om haar gestringde aars te laten zien, terwijl je op het strand op het zelfde plekje blijft liggen.quote:En bikinistrings dienen een ander doel dan ondergoedstrings, dus die vergelijking gaat niet op.
Nee, die draag je omdat het lekker zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
Ja eh niet dus. Een string onder een spijkerbroek draag je niet om randjes tegen te gaan. Maar die smoes wordt dus wel gebruikt, zonder string ben je lelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |