Dat het logo weer goud word?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet lang meer...
Vrijdag of misschien morgen al lanceer ik een nieuwe website![]()
is zeker de moeite waard
Huilen wij omdat jullie het oude Ajax logo in jullie OP zetten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:43 schreef Borkydude het volgende:
Pauper trouwens dat jullie geeneens weten dat het Feynoord logo tegenwoordig een zwarte F heeft.
Jullie huilen al genoeg om het technisch wanbeleid, en de resultaten de laatste jaren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Huilen wij omdat jullie het oude Ajax logo in jullie OP zetten?
Zijn er nog niet genoeg Turken in zuid dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Fatih Tekke zou leuk zijn, maar haalbaar is hij waarschijnlijk niet.
Een oud stadion heeft gewoon hogere onderhoudskosten. Ik kan me zo voorstellen dat ze met een aantal kleine maatregelen de metaalmoeheid zouden kunnen ondervangen (tijdelijk). Dit doe je alleen bij een economische haalbaarheid en daar zijn andere evenementen voor nodig. Neemt niet weg dat die ook in een nieuw stadion gehouden kunnen worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef ruud_fr het volgende:
we moeten toch allen maar weg uit De Kuip door metaalmoeheid?
Uitvak op dezelfde plek als nu.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
als ze het uitvak maar verplaatsen naar een hoek. en 3 echte ringen dus 70.000 toeschouwersachter de goal aan beide kanten staanplaatsen
Beetje onzin, het zit nu al niet vol.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
als ze het uitvak maar verplaatsen naar een hoek. en 3 echte ringen dus 70.000 toeschouwersachter de goal aan beide kanten staanplaatsen
nee, uitvak moet zo blijven achtder de goal. is de mooiste plek die je (uit)supporters ken geven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
hahahahahaquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Luni het volgende:
F side viert overwinning Gatorate Cup
http://video.google.com/videoplay?docid=210233084933921675
staanplaatsen mogen niet meer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
zijn ze daar niet over bezig (nog steeds)?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:47 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
staanplaatsen mogen niet meer.
salariseisen gozert, salariseisenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:48 schreef Sender_ het volgende:
Ik vond Boateng gister trouwens wel redelijk spelen, kwam iig veel inzet vanaf en dat soort spelers mogen van dus komen.
Ik zeg Jansen haal die gozer is terug !!!!
dat kunnen we mooi bekostigen met de transfer van Kalou of het geld dat vrijkomt als Decibel De Kuip huurtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
salariseisen gozert, salariseisen![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Luni het volgende:
En die ouwe in het midden die rondrent is zeker Cohenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Luni het volgende:
Nog zo 1, hahaha.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Luni het volgende:
Zelfs in 1996 wilde Jorien Boateng al geen salarisverhoging geven.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
salariseisen gozert, salariseisen![]()
de Kuip is niet van Feyenoord. Dus van het concert van Decibel ziet Feyenoord niet 1 cent.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat kunnen we mooi bekostigen met de transfer van Kalou of het geld dat vrijkomt als Decibel De Kuip huurt
Kakteefquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
de Kuip is niet van Feyenoord. Dus van het concert van Decibel ziet Feyenoord niet 1 cent.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Kakteef![]()
Het ging er dus om dat dat in kan houden dat de huur iets om laag kan, er een imagochange lijkt plaats te vinden (want wie had dit voor mogelijk gehouden), en de Kuip door hogere inkomsten misschien wel langer in gebruik wordt gehouden. Allemaal speculatief, maar ik vind het persoonlijk goed klinken iig![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als Yvette het topic had gelezen had ze dat ook geweten
dat zeg je wel eens vaker he..... iets te vaakquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
ze moeten is een foto van yvette posten
Ik vergeet zijn goal tegen Dortmund nooit meerquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef _Gromit_ het volgende:
Goeie gozert die Tomasson. Weet alleen niet of we die wel moeten halen. Ik had het idee dat hij flink was gegroeid in zijn spel bij Milan, maar bij Feyenoord had hij toch de wel de reputatie om de meest onmogelijke fouten te maken door opgelegde kansen te missen. Ik dacht dat dat er bij Milan wel uit was gegaan, maar als hij zo goed was was hij in duitsland denk ik niet zo erg op het zijspoor beland. En 4 miljoen is natuurlijk nog best flink wat. Misschien hebben we dan toch meer aan een aurelio of een tekke.........
Kutquote:'Castelen te duur voor Paris Saint-Germain'
L'Equipe meldt dat Romeo Castelen te duur blijkt voor Paris Saint-Germain. De Fransen hadden in het verleden vaker interesse voor de rechtsbuiten van Feyenoord. Volgens L'Equipe is de interesse afgeketst op de te hoge transfersom en te hoge financiele eisen van de speler.
De Kuip is net zoals ieder andere organisatie een bedrijf dat geld wil verdienen, dus waarom zouden ze de huur voor Feijenoord verlagen, wanneer blijkt dat er meer concerten en andere evenementen worden gehouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Kakteef![]()
Het ging er dus om dat dat in kan houden dat de huur iets om laag kan, er een imagochange lijkt plaats te vinden (want wie had dit voor mogelijk gehouden), en de Kuip door hogere inkomsten misschien wel langer in gebruik wordt gehouden. Allemaal speculatief, maar ik vind het persoonlijk goed klinken iig![]()
Misschien had ik eerder al gelezen dat Feyenoord niet tevreden was met de hoge huurprijs en daar verandering in wilde zien... Misschien dat dat invloed heeft gehad op het binnenhalen van decibel, in de zin van als Feyenoord niet had geklaagd was het misschien wel niet gedaan, en is dit om de kosten te drukken..... Zoals er al staat is het wat suggestief maar toch....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De Kuip is net zoals ieder andere organisatie een bedrijf dat geld wil verdienen, dus waarom zouden ze de huur voor Feijenoord verlagen, wanneer blijkt dat er meer concerten en andere evenementen worden gehouden.
quote:Geen interesse in Musampa, Stefanovic, Braafheid en Buijs
[Bron: FR-Fans.nl]
In het nieuwe nummer Hand in Hand dat vanaf zaterdag in de winkels ligt ontkracht Feyenoord-directeur Chris Woerts een aantal geruchten. 'Er is vorig jaar een financiele gok genomen door Kuijt en Kalou te behouden. Heeft dat financiele consequenties voor komend seizoen, moet er verkocht worden. Het is niet zo dat het moet, nee we willen zelf verkopen. Koeman wil graag met een kleinere selectie werken en dat betekent dat wij afscheid gaan nemen van wat spelers. Van een flink aantal spelers wordt het contract niet verlengd en er zullen er naar verwachting nog een aantal worden verkocht. Ik denk ook dat er nog wel wat spelers bij zullen komen. Ik kan meteen een aantal geruchten ontkrachten; Musampa en Stefanovic zijn in ieder geval niet serieus in beeld.
Braafheid en Buijs worden in het circuit ook genoemd. Naar Braafheid is wel 's gekeken maar ik denk niet dat dat concreet wordt op korte termijn en voor Buijs is volgens mij geen interesse op dit moment..'
Niet jammer, Braafheid is te licht. Musampa een jood.... Buijs had ik wel graag gezien en Stefanovic lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe denk je erover Dirk, jammer of niet jammer?
Doe maar niet. Dan blijft Feijenoord op hetzelfde niveau, waar ze al jaren op staan, zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie alleen in Braafheid niks van het lijstje, de rest kan Feijenoord best gebruiken.
Is heeeeeeeeeeeeeel slecht nieuws, want je kan gewoon geen festival organiseren in een stadion, krijg je hetzelfde als Dominator dat de tenten door elkaar heen gaan staan blazen... Ik vermoed dan ook dat Decibel dit jaar een Sensation/Qlimax kloon gaat worden ofzo..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Decibel in de Kuip!!!
Teeering, geweldig nieuws.
ja en toch maakte hij als aanvallende middenvelder altijd doelpunten. Ik vond het echt een goede speler, en kan me niet voorstellen dat hij bij milan en stuttgart er slechter op is geworden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef _Gromit_ het volgende:
Goeie gozert die Tomasson. Weet alleen niet of we die wel moeten halen. Ik had het idee dat hij flink was gegroeid in zijn spel bij Milan, maar bij Feyenoord had hij toch de wel de reputatie om de meest onmogelijke fouten te maken door opgelegde kansen te missen. Ik dacht dat dat er bij Milan wel uit was gegaan, maar als hij zo goed was was hij in duitsland denk ik niet zo erg op het zijspoor beland. En 4 miljoen is natuurlijk nog best flink wat. Misschien hebben we dan toch meer aan een aurelio of een tekke.........
Het is gister al bekend geworden dat Decibel niet in de kuip wordt gehoudenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is heeeeeeeeeeeeeel slecht nieuws, want je kan gewoon geen festival organiseren in een stadion, krijg je hetzelfde als Dominator dat de tenten door elkaar heen gaan staan blazen... Ik vermoed dan ook dat Decibel dit jaar een Sensation/Qlimax kloon gaat worden ofzo..
En al helemaal jammer dat het niet meer in het Lingebos mag/is...
Musampa?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie alleen in Braafheid niks van het lijstje, de rest kan Feijenoord best gebruiken.
Hahaha okequote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het is gister al bekend geworden dat Decibel niet in de kuip wordt gehouden
Maar een ander feest genaamd decibell, waar nog nooit iemand van gehoord heeft![]()
Dus?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:36 schreef Luni het volgende:
Aanstaande dinsdag treed Peter Beense op in Rotterdam, das die dikke pad die de Ajax huldiging presenteerde
http://www.lunaticnews.ne(...)c.asp?TOPIC_ID=17493
Dinsdag 16 Mei
Aanvangstijd: 23:30
Lokatie: Cafe BED
Adres: Meent 106
Plaats: Rotterdam
ja dat pas ik nog wel aan. Ben nog van alles aan het mailen. Om het onder de aandacht te krijgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind dat Times New Roman een beetje goedkoop staan.
Iemand nog mama Boateng gezien op Rijnmond?![]()
Ik heb er geen verstand van, maar dan zou ik t er idd wat professioneler laten uitzien. En berichten screenen op joden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat pas ik nog wel aan. Ben nog van alles aan het mailen. Om het onder de aandacht te krijgen![]()
Het is inderdaad nogal lachwekkendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Haha, dat gastenboek van die Peter Beense
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Tussen dodenherdenking en de 66ste verjaardag van het bombardement op Rotterdam won Ajax de KNVB-beker.
Dat hoogtepuntje moest gevierd worden op het Leidseplein. We hoorden Danny Blind schreeuwen dat Ajax niet van het bestuur is, niet van de directie maar van 'jullie'.
Trainers op een bordes hebben gewonnen, maar bijna altijd verliezen zij zichzelf in platte retoriek. Het slechte komt boven. Het overkomt Louis van Gaal en zelfs Ron Jans. Ze roepen dingen die ze anders nooit in hun hoofd zouden halen. Het worden geen Hitlers, niet overdrijven, maar demagogie is de heren niet vreemd. Voetballers overkomt het ook.
Dronken van vreugde lijken ze te vergeten dat ze hun woorden moeten wegen. Zeven jaar geleden, Feyenoord was landskampioen, misdroeg Uli van Gobbel zich op het bordes van het Stadhuis. Hij sprong op en neer, terwijl de microfoon in zijn hand versterkte wat hij zong:En wie niet springt/Die is een Jodekoek/En wie niet springt/Die is een Jodekoek(enzovoort) Dat was niet kies.
Maandag, op het Leidseplein in 'Neerlands grootste poel des verderfs', ging het ook mis. Een nep-André Hazes, ene Peter Beense, was spreekstalmeester en mocht het volksfeest met liedjes begeleiden. Wat hem bezielde weten we niet (we wisten niet wat er precies in Hazes om ging laat staan in een nep-Hazes), maar op een gegeven moment zette hij, niet geheel toevallig natuurlijk, het volgende liedje in: Als de lente komt… Er worden geen tulpen gestuurd, weten bezoekers van voetbalstadions. Zij kennen het creatieve vervolg van Ajax' F-side:
Als het lente wordt/Dan gooien wij/Bommen op Rotterdam/Duizend gele, duizend rode/Veel gewonden, nog meer doden/Wat de Luftwaffe niet kan/Doet de F-Side in Rotterdam!
Het kwam uit duizend(en) kelen.
Ik weet dat bestuur en directie van Ajax hele andere dingen aan hun hoofd hebben, maar een verontschuldiging aan de Rotterdammers die de verwoesting nog hebben meegemaakt en de toezegging dat die nep-Hazes zoiets nooit meer flikt, dat zou dezer dagen een mooi gebaar zijn.
hugo@ad.nl
Hij weet ook echt wel het vervolg v/d supporters... of zit ie 1x in het jaar in het stadion?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lachwekkende is dat Peter Beense de schuld krijgt, terwijl de supporters het zingen
Hij zong gewoon een Amsterdamse hitmedley en daar hoort dit nummer ook tussen, daar is niks verkeerds aan. Hij heeft pas schuld als hij daadwerkelijk zelf die bewuste tekst over bommen heeft gezongen, maar daar is geen sprake van.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij weet ook echt wel het vervolg v/d supporters... of zit ie 1x in het jaar in het stadion?
ik screen het iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar dan zou ik t er idd wat professioneler laten uitzien. En berichten screenen op joden.
Alle beetjes helpen![]()
Waarom zouden we daarover vallenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Overigens zong Blind (iig niet die Beense) heel even "En wie niet springt die is geen Jood" als jullie daar over vielen
Hij voert de supporters, door Tulpen...... te zingen, hij moet weten wat voor reactie hier volgt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lachwekkende is dat Peter Beense de schuld krijgt, terwijl de supporters het zingen
Klopt! Ik doe er ook aan mee, dat ontken ik niet. Maar ik hoor nooit Peter houtman mee zingen via de stadion speaker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:54 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind het ook asociaal wat Beense gedaan heeft. Hij kan gemakkelijk aanvoelen dat zo'n liedje gezongen gaat worden. Echter, er is onder Feyenoorders wel sprake van selectieve verontwaardiging. Hebben zij wel eens excuses aangeboden voor het maken van sisgeluiden of het zingen van liedjes als "Hamas, Joden aan het gas". Ik (als Ajaxsupporter) irriteer me al jaren aan zowel liedjes over bommen op Rotterdam als het uiten van ant-Joodse leuzen. Ik weet dat het niet tot de nabestaanden uit WO2 is gericht, maar zij hebben het meeste last van al deze leuzen.
Die kan ik me niet echt meer herinneren eigenlijk, maar is dat van van Gobbel wel op tv uitgezonden? Beense niet volgens mij, dat zou dan ook schelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarom zouden we daarover vallenIk vind dat (bijna) alles moet kunnen, alleen de reacties hierop staan nogal in contrast met die op Van Gobbel in 99.
Zo heerlijk naiefquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zong gewoon een Amsterdamse hitmedley en daar hoort dit nummer ook tussen, daar is niks verkeerds aan. Hij heeft pas schuld als hij daadwerkelijk zelf die bewuste tekst over bommen heeft gezongen, maar daar is geen sprake van.
Daarom is die hetze tegen Beense wat overtrokken
Onder de Feyenoordersquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:54 schreef thewishmaster het volgende:
Echter, er is onder Feyenoorders wel sprake van selectieve verontwaardiging.
Verwacht je dan van mij dat ik die gasten ga opsporen ofzo? En trouwens, zo gaat het altijd met zaken die in het verleden gebeurd zijn. Die worden allemaal vergeten en er wordt nooit meer over gesproken (of dat goed is, is natuurlijk een ander verhaal).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt! Ik doe er ook aan mee, dat ontken ik niet. Maar ik hoor nooit Peter houtman mee zingen via de stadion speaker.
Dat bedoel ik juist. Reacties vanuit de media.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die kan ik me niet echt meer herinneren eigenlijk, maar is dat van van Gobbel wel op tv uitgezonden? Beense niet volgens mij, dat zou dan ook schelen.
Ach, ik vind het alleen belachelijk dat Beense in zijn gastenboek wordt uitgescholden voor van alles en nog wat, terwijl de supporters het zingen.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:06 schreef PyTh het volgende:
feyenoorders moeten niet zo janken
als het omgekeerd zo geweest zou zijn hadden jullie net zo hard mee gezongen
Tja, hij geeft de voorzet...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik vind het alleen belachelijk dat Beense in zijn gastenboek wordt uitgescholden voor van alles en nog wat, terwijl de supporters het zingen.
Waar dan wel om?quote:
Ben jij dom ofzo? Als Lee Towers ineens in De Kuip "Hamas Hamas" gaat zingen en zijn zin niet afmaakt heeft hij ook niks fout gedaan zeker?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik vind het alleen belachelijk dat Beense in zijn gastenboek wordt uitgescholden voor van alles en nog wat, terwijl de supporters het zingen.
Dat is gewoon een kwestie van interpretatiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
[..]
Tja, hij geeft de voorzet...
Het verschil tussen "Hamas Hamas" en "Tulpen uit Amsterdam" is dat het laatste nummer, een gewoon liedje is. Als Beense zelf ging zingen over bommen dan begrijp ik de ophef. Door te zeggen "hij geeft de voorzet", kun je elk deuntje en liedje waarop een voetbaltekst door supporters is gemaakt wel afschaffen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ben jij dom ofzo? Als Lee Towers ineens in De Kuip "Hamas Hamas" gaat zingen en zijn zin niet afmaakt heeft hij ook niks fout gedaan zeker?![]()
![]()
Hoe kan je t nog meer interpreteren als hij dat liedje inzet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van interpretatie
Okquote:
Dat las ik hier trouwens ook ergensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef Urquhart het volgende:
Als Beense zelf ging zingen over bommen dan begrijp ik de ophef.
Ik zie Peter Houtman nog niet 'When the saints go marching in' inzetten op t bordes volgend jaar meiquote:Door te zeggen "hij geeft de voorzet", kun je elk deuntje en liedje waarop een voetbaltekst door supporters is gemaakt wel afschaffen.
quote:RKC wil Zuiverloon overnemen van Feyenoord
Als het aan technisch directeur Henry van der Vegt ligt, speelt Gianni Zuiverloon komend seizoen wederom bij RKC. De Waalwijkers zouden de dit seizoen van Feyenoord gehuurde middenvelder graag definitief overnemen van de Rotterdammers. Mocht dat niet mogelijk zijn, is huren wederom een optie, maar dan wel met optie tot koop. Zuiverloon is een van de weinige spelers waar Van der Vegt een uitzondering voor wil maken. RKC wil komend seizoen minder huurlingen in haar selectie hebben. Slechts één of twee. Afgelopen seizoen waren er dat nog vier, naast Zuiverloon speelden ook Mathijssen (AZ), Lurling (FC Köln) en De Ceulaer (Feyenoord) op huurbasis in Waalwijk. Met Lurling wordt deze week gesproken over zijn toekomst bij RKC.
Jee het gaat weer over voetbal! Denk niet dat Zuiverloon het bij Feyenoord zal redden, bij RKC stond hij er toch ook wel eens naast?quote:
Denk ook niet dat hij het gaat redden. Aardige voetballer, maar kan net niet dat stapje hogerop maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Jee het gaat weer over voetbal! Denk niet dat Zuiverloon het bij Feyenoord zal redden, bij RKC stond hij er toch ook wel eens naast?
die van 2 jaar geleden, echt pracht dvd dubbel dvd he.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie heeft de DVD "Feyenoord Historisch Overzicht" gezien? Is het wat?
Ok, dan dowload ik hemquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die van 2 jaar geleden, echt pracht dvd dubbel dvd he.
Een beroepsschnabbelaar is dat! Was ook ooit in de kantine bij vv Nieuw-Lekkerland, waar de voorzitter en trainer mee mochten zingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:36 schreef Luni het volgende:
Aanstaande dinsdag treed Peter Beense op in Rotterdam, das die dikke pad die de Ajax huldiging presenteerde
Hopen dat ie t haalt en in juli voor veel knaken naar Engeland vertrekt.quote:12-05-2006: Romeo Castelen verlaat trainingskamp Oranje
[Bron: NOS]
Romeo Castelen heeft de vierdaagse oefensessie van het Nederlands elftal vroegtijdig verlaten. De aanvaller van Feyenoord liep donderdag een lichte voetblessure op in het oefenduel met Jong Oranje (0-0) en moest de laatste training aan zich voorbij laten gaan.
Lee Towers in Kuip;quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat las ik hier trouwens ook ergens
[..]
Ik zie Peter Houtman nog niet 'When the saints go marching in' inzetten op t bordes volgend jaar mei![]()
of vorig jaar "De zak vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lee Towers in Kuip;
"Want het leven, duurt maar even....."![]()
Ik denk dat de Feyenoorders het meer dwars zit dat er destijds bij van Gobbel zo'n ophef over gemaakt werd. Zelf ben ik van mening dat dit soort dingen gewoon kunnen. Ik zing zelf ook mee met het Hamas e.d.. Niet dat ik echt iets tegen joodse mensen heb ofzo, maar het gaat om het symbool.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:06 schreef PyTh het volgende:
feyenoorders moeten niet zo janken
als het omgekeerd zo geweest zou zijn hadden jullie net zo hard mee gezongen
Zou andersom ook het geval zijn (die site van Danny Blind moet blijven anyone?)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus wat een kut volk loopt er rond,
echt 100e reacties van ajax gasten pff
Vrees ik ook, hopelijk nog iemand die het op z'n 28ste oppakt ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:19 schreef Cart_man het volgende:
Denk ook niet dat hij het gaat redden. Aardige voetballer, maar kan net niet dat stapje hogerop maken.
Goed geinformeerd Hugoquote:Excuses voor 'bommen op Rotterdam'
Het inzetten van de supportersversie van 'Tulpen uit Amsterdam' tijdens de huldiging van Ajax afgelopen maandag door de Amsterdamse zanger Denny heeft nog een staartje gekregen. Massaal volgde de inzet van de Amsterdammer met het 'bommen op Rotterdam'. De zanger laat in het Algemeen Dagblad weten dat hij zich mee heeft laten slepen in de roes. "Ik bied mijn oprechte excuses aan alle mensen die hier aanstoot aan hebben genomen. En als ik ooit nog voor Ajax mag zingen, laat ik ’Tulpen uit Amsterdam’ zitten." Een woordvoerder van Ajax liet weten het incident te betreuren.
Hugo Borst schrijft in zijn column ook over dit verhaal. Eerder deze week had hij ten onrechte Peter Beense genoemd als zanger die het nummer had ingeleid. Die werd vervolgens de afgelopen dagen bedreigd en verrot gescholden. Denny zou al tijdens de huldiging eerder moeten hebben stoppen als gevolg van het zingen van het nummer.
quote:'Alleen transfervrije spelers financieël haalbaar'
Bron: Feyenoord Netwerk
Volgens Radio Rijnmond heeft Chris Woerts laten weten dat Feyenoord het elftal mogelijk zal versterken met transfervrije spelers.
Aankopen zitten er voorlopig niet in, daarvoor zou Feyenoord eerst spelers moeten verkopen.
Om die reden zouden de in de wandelgangen genoemde namen van Stefanovic, Braafheid en Buijs niet actueel zijn.
Feyenoord zou geen geld hebben omdat het naast de aankopen vorig seizoen afzag van transfers van Kuyt en/of Kalou die die aankopen hadden moeten financieren.
Ook zonder C(?)L-inkomsten moet een club in staat zijn om spelers te kopen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:46 schreef thewishmaster het volgende:
Er moet natuurlijk niet vergeten worden dat Feyenoord, door het jarenlang mislopen van de Champions League, niet in staat is om achter spelers aan te gaan, die Ajax en PSV wel kunnen betalen.
Waarom hebben veel supporters van Feyenoord problemen met van den Herik trouwens. Ik heb me hier niet zo in verdiept namelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:46 schreef Cart_man het volgende:
Dit is niks nieuws. Weet niet waar jij je druk om maakt. Iedereen laat het al jaren gebeuren. Zal niet veranderen zolang die kale en consorten nog de dienst uit maken bij Feijenoord...
Ja maar geen spelers die de club naar een hoger niveau kunnen tillen. Althans dat is heel moeilijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook zonder C(?)L-inkomsten moet een club in staat zijn om spelers te kopen...
Het probleem is dat de spelers die Feyenoord heeft gekocht in het recente verleden, vaak miskopen zijn. Het is dus gewoon een kwestie van het geld beter besteden en niet aankomen met spelers als van Hooijdonk, Boussaboun enzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ja maar geen spelers die de club naar een hoger niveau kunnen tillen. Althans dat is heel moeilijk.
Rare vraag gezien het laatste nieuwsbericht, gepost in dit topic...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waarom hebben veel supporters van Feyenoord problemen met van den Herik trouwens. Ik heb me hier niet zo in verdiept namelijk.
Precies. AZ heeft zonder CL-inkomsten ook Dembele voor 5 miljoen gekochtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook zonder C(?)L-inkomsten moet een club in staat zijn om spelers te kopen...
Ik snap het ook niet. Volgens mij gaat het geld gewoon naar Jorien z'n privé bankrekeningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef _Gromit_ het volgende:
Feyenoord had afgelopen zomer al een aantal miljoen te besteden. als ik het goed heb is ono weggegaan voor 1,5 miljoen, Goor voor 1 miljoen, Ghaly voor 3,5 miljoen, Jaja voor 1 miljoen, zijn spelers als Ostlund, Gibbs etc geloost wat toch een paar miljoen moet schelen, Kalou gaat toch ook wel weg voor een paar miljoen. Gekocht is er vrijwel niet (alleen Pierre en Vlaar zijn gehaald). Verder zijn er niet-rendabele samenwerkingen opgezegd wat geld zou moeten sparen. Hoe kan je dan in vredes fucking naam, nadat je zelfs al hebt gezegd dat er eindelijk eens een keer een aardig bedrag ligt, geen cent te makken hebben![]()
En dat komt door dus door het beleid wat Feijenoord hanteert.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef thewishmaster het volgende:
Dat bericht over die transfervrije spelers? Hij kan toch geen geld uitgeven dat er niet is?
AZ heeft een suikeroom: Scheringaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. AZ heeft zonder CL-inkomsten ook Dembele voor 5 miljoen gekocht.
Ze zijn jaren geleden al afgehaakt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Mijn conclusie is dan gewoon dat Feyenoord zo langzamerhand aan het afhaken is als topclub in Nederland. Wanneer Kuyt en Kalou zijn vertrokken zijn er nauwelijks meer topspelers over.
Maar zo langzamerhand komt het moment toch naderbij dat Feyenoord vast voor de 4e en 5e plaats gaat spelen. Met dat klote systeem van de play-offs maakt dat niet meer zoveel uit natuurlijk, maar voor het prestige van Feyenoord is het niet goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze zijn jaren geleden al afgehaakt.
Dit verhaal komt echt elke zomer weer terug, waarna er door iedereen verontwaardigd wordt gereageerd en ze Feijenoord een vijfde plek toedichten, wat dan echt nooit gebeurd. Hilarisch eigenlijk.
De laatste twee seizoenen waren ze bij de winterstop nog kampioenskandidaat/CL-kandidaat... Bovendien is Feyenoord echt NIET alleen Kuijt/Kalou. Kalou is net zo vervangbaar als elke andere speler, Kuijt wat minder maar ook vervangbaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Mijn conclusie is dan gewoon dat Feyenoord zo langzamerhand aan het afhaken is als topclub in Nederland. Wanneer Kuyt en Kalou zijn vertrokken zijn er nauwelijks meer topspelers over.
Dat is nu juist het probleem. Aan het eind van het seizoen stort Feyenoord altijd in.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:01 schreef Bellator het volgende:
[..]
De laatste twee seizoenen waren ze bij de winterstop nog kampioenskandidaat/CL-kandidaat... Bovendien is Feyenoord echt NIET alleen Kuijt/Kalou. Kalou is net zo vervangbaar als elke andere speler, Kuijt wat minder maar ook vervangbaar.
Dat is dus gewoon de chronische Feyenoordziekte. Maar er zijn de afgelopen jaren weinig seizoenen geweest waarbij Feyenoord van te voren terecht werd afgeschreven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Aan het eind van het seizoen stort Feyenoord altijd in.
Maar daarvoor konden ze het wel. Het ligt dus ergens anders aan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Aan het eind van het seizoen stort Feyenoord altijd in.
Hij is al een tijdje geleden gestopt met eigen kapitaal in AZ investeren...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat komt door dus door het beleid wat Feijenoord hanteert.
[..]
AZ heeft een suikeroom: Scheringa
Niet echt... Nouja, je hebt gelijk als je dan ook zegt dat PSV alleen op Cocu/Farfán draait en dat Ajax alleen op Huntelaar en Sneijder draait.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef thewishmaster het volgende:
De afgelopen jaren bouwden ze alleen op de goals van een paar goede spitsen en daarom konden ze nog enigzins bovenin meedraaien.
Je bent het dus met mij eens dat je ongelijk had. Maar dat had je waarschijnlijk niet door omdat je zo op mijn post in gaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef thewishmaster het volgende:
PSV draait echt niet alleen op die paar spelers, want die bouwen ook op een goede verdediging. Bij Ajax ging het dit jaar dramatisch en zelfs na de komst van Huntelaar werden er in de competitie nog regelmatig nederlagen geleden.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik schrijf Castelen in ieder geval hoger aan dan Babel.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:16 schreef _Gromit_ het volgende:
Ik vind dat Castelen lang niet genoeg kwaliteit heeft voor het Nederlands elftal.... maar het had altijd nog beter geweest dan Babel![]()
Verder wel een heel interssant en lang interview.quote:Giovanni van Bronckhorst en George Boateng zijn spelers die gezien hun ervaring de ploeg bij de hand kunnen nemen. Wat weet u van een eventuele komst van hen?
v. Bronckhorst wil komend seizoen nog niet. Boateng ook niet. Misschien in het jubileumjaar.
quote:Maar ajax-supporters zijn eerder successupporters. Eigenlijk is het gewoon een verwend rotpubliek. Cynisch. Er is altijd wel voldoende succes bij die club geweest. Ze hebben niet voor niks zoveel landstitels gewonnen, eens zo veel als Feyenoord. Maar als de resultaten tegenvallen, wordt er massaal afgehaakt.
quote:Dit legioen, is gewend aan lijden. De enorme onderlinge verbondenheid die Feyenoord-supporters voelen komt voor een groot deel daaruit voort. Eigenlijk staat Feyenoord voor het leven zelf. We lijden wat af. Af en toe zit er een goede dag tussen, ik vind Feyenoord door die ongelooflijke aanhang echt een levenswijze, meer dan ajax en psv. ik vind het machtig om te zien hoe de club als een religie wordt beleefd. De kerken raken steeds leger, maar in de kuip is er een zondagsdienst voor in de plaats gekomen.
Ben ik het eindelijk eens met je eens 14.gifquote:Op zondag 14 mei 2006 15:11 schreef yvette1982 het volgende:
Tja maar je bent ook geen topclub-waardig als je alleen maar transfervrije spelers kan halen. Dat is toch slecht voor de uitstraling. Psv en ajax hebben elk jaar wel een budget van ruim 10 miljoen. Het is toch wel is handig om te weten waar al dat geld van Feyenoord blijft. Het is wel zo dat ze schulden hebben, maar ik had gehoopt dat die van de transfers van dit jaar wel afgelost zouden zijn.
Hopelijk is dit gewoon een truc van feyenoord om het legioen geen grote verwachtingen te geven. En om de prijs laag te houden als Feyenoord bij clubs aankomt om een speler. Die clubs vragen dan immers veel meer als ze weten dat Feyenoord dit jaar 15 miljoen te besteden heeft.
Slecht voor de transfersomquote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Castelen afgevallen voor het nl. elftal..
Kon je wel verwachten, al vind ik wel dat hij een veel beter seizoen heeft gedraaid dan Babel, maargoed... het is en blijft het nl. elftal hé
Die hebben geld zat. Ze willen misschien wel zekerheid dat hij volgend jaar bij hun voetbalt, en niet naar een andere club transfervrij vertrekt.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Zou mooi zijn, maar geloof er geen flikker van dat Chelsea zoveel gaat betalen voor een contract wat volgend jaar afloopt.
anders doe je ff bronvermelding geven?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kalou voor 11.2 miljoen naar Chelsea
Dan geef je dan wel een heel goed contract dan nu in 1x 11 miljoen over de balk te gooienquote:Op maandag 15 mei 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hebben geld zat. Ze willen misschien wel zekerheid dat hij volgend jaar bij hun voetbalt, en niet naar een andere club transfervrij vertrekt.
The Guardianquote:Op maandag 15 mei 2006 13:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
anders doe je ff bronvermelding geven?
quote:Ballack begins summer spree at Chelsea
Matt Scott
Monday May 15, 2006
The Guardian
Michael Ballack will be announced today as the first of a likely five Chelsea signings this summer. The German international midfielder agreed a £6m-a-year salary package three months ago after deciding to quit Bayern Munich on a free transfer.
Ballack will be the first new component in a much-changed Chelsea team designed to achieve results with more flair. The Premiership champions are also seeking the signature of Andrei Shevchenko from Milan, the Feyenoord forward Salomon Kalou, Barcelona's striker Samuel Eto'o, a left-back - believed to be Real Madrid's Brazil international Roberto Carlos - and a centre-half.
The corruption scandal sweeping Italian football, plus falling attendances, may make this the perfect time for Shevchenko to quit the San Siro, but Chelsea have yet to tie up a deal for a player who will be 30 in September. "Shevchenko is the type of player we would like," said the chief executive Peter Kenyon. "We have shown our interest in him the last two seasons and had dialogue with Milan.
"[Chelsea] stand a chance [of purchasing Shevchenko] but you don't put it any more than that. There is a long way to go in the summer. It has got to be 50-50 but I wouldn't say any more than that."
With Chelsea's owner Roman Abramovich keen to bring world football's biggest stars to his club, the 25-year-old Eto'o is his favoured target and may arrive at Stamford Bridge this summer as a Champions League winner. Chelsea have already registered a verbal £35m-plus offer for the Cameroon international, with the bonus that the money would strengthen Barcelona's hand in their attempts to sign Thierry Henry from Arsenal.
Though agreement has been reached with the Dutch club for the signing of the £8m-rated Kalou, a work permit will be harder to achieve for the Ivorian forward. He has never played international football because he has been seeking a Dutch passport which would have permitted him to play for Holland in this summer's World Cup. It did not materialise but Chelsea sources are confident a solution can be found in order to complete the transfer either this summer or in January.
Despite reports of a £22m bid for Corinthians' forward Carlos Tevez, Chelsea see him as little more than a back-up option. The Argentinian has yet to convince Chelsea's manager Jose Mourinho that his talent justifies the fee being demanded by the Brazilian club.
There will also be a host of departures from Stamford Bridge this summer, with Hernán Crespo certain to leave. William Gallas has announced his intention to depart and Shaun Wright-Phillips, whose career has stalled since his £21m transfer from Manchester City last July, and Asier Del Horno are also expected to go.
Ze betaalden ook 9 miljoen euro voor Kezman.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Zou mooi zijn, maar geloof er geen flikker van dat Chelsea zoveel gaat betalen voor een contract wat volgend jaar afloopt.
Amen.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef rotskibo het volgende:
En daarbij is niemand groter dan de club.
Klopt.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef rotskibo het volgende:
Ik vind al dat gedoe van Dirk moet blijven maar overdreven, ok hij is een goede spits maar met hem hebben we niks gepresteerd. Dat ligt niet aan hem want hij heeft te maken met een aantal matige spelers om hem heen maar zonder hem en met dat grote bedrag kan het toch niet slechter gaan dan dat het nu al gaat.
En daarbij is niemand groter dan de club.
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar een Dirk is gewoon stoer.
Oerhollandse knul die zich de tering werkt.
VInd die er nog maar eens een.
Daarom moet Dirk blijven, niet omdat hij zo goed is of groter dan de club is.. Maar het persoon wat naast je staat in De Kuip, dat zou Dirk kunnen zijn.
quote:15-05-2006: 'Fred' mee met Brazilië
Fred is de revelatie in Frankrijk. Hij speelt momenteel bij Olympique Lyon en scoorde dit seizoen 14 doelpunten in 31 wedstrijden. Dat is bondscoach Zico ook niet onopgemerkt gebleven. De Braziliaans bondscoach laat Roque Junior (Bayer Leverkusen) thuis en ruimt een plaatsje in voor Fred. Fred scoorde afgelopen weekend nog 3 doelpunten voor zijn club.
Fred was nog een tijd eigendom van Feyenoord, maar Fred wilde niet in Rotterdam voor Feyenoord komen spelen. Zijn vorige werkgever (Atletico-MG) verkocht toch een deel van de transferrechten van de Braziliaan aan Feyenoord om de schuld die Atletico bij Feyenoord had vanwege het samenwerkingsverband af te lossen.
Voor de rest mee eens, maar mét hem kan het wel beter gaan dan de afgelopen jaren. Ook al krijg je er 15 mln voor, ik zou geen vervanger wetenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef rotskibo het volgende:
maar zonder hem en met dat grote bedrag kan het toch niet slechter gaan dan dat het nu al gaat.
dirkmoetblijven.nlquote:Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom moet Dirk blijven, niet omdat hij zo goed is of groter dan de club is.. Maar het persoon wat naast je staat in De Kuip, dat zou Dirk kunnen zijn.
We hadden alle rechten en hebben toen 90% geruild voor Magrao. Toen vertrok Fred voor 12mln naar OL en kregen wij dus 1,2 mln en is het afgelopen. Ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:25 schreef heiden6 het volgende:
Heeft Feyenoord die rechten voor Fred nou verkocht toen Fred naar Lyon ging of is een deel nog in ons bezit? Dat zou betekenen dat bij een transfer Feyenoord nog wel aardig wat geld kan opstrijken.
Als je van Hooijdonk in de spits zet schiet die er ook wel een stuk of 20 in.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
Voor de rest mee eens, maar mét hem kan het wel beter gaan dan de afgelopen jaren. Ook al krijg je er 15 mln voor, ik zou geen vervanger weten
die turk misschienquote:Op maandag 15 mei 2006 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Voor de rest mee eens, maar mét hem kan het wel beter gaan dan de afgelopen jaren. Ook al krijg je er 15 mln voor, ik zou geen vervanger weten
Als ie 10 penalites mag nemen ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Als je van Hooijdonk in de spits zet schiet die er ook wel een stuk of 20 in.
Buro Renkema.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Luister eens naar de Kalou song.
http://www.burorenkema.nl/2006/05/kalou.php
quote:15-05-2006: Derksen: 'Barry Opdam tekent voor Feyenoord'
Barry Opdam komt naar alle waarschijnlijkheid de selectie van Erwin Koeman versterken, dat weet Johan Derksen te melden in Voetbal Insite. De verdediger staat volgens de geruchten al langer in belangstelling van Feyenoord. Afgelopen week kreeg de speler van Az nog te horen dat hij niet mee naar het WK mag
Beter dan Braafheid...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Cart_man het volgende:
Vind het weer zo een net niet speler.
Zo slecht is hij niet. Je moet ook naar het financiele plaatje kijken. Feyenoord zal toch naar versterking moeten zoeken willen ze Europees nog meedoen komend seizoen. Het zou triest zijn als ze er gelijk uit zouden vliegen. Ik snap nog steeds niet wat Paauwe daar nog doet bij Feyenoord.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Cart_man het volgende:
Vind het weer zo een net niet speler.
Meer ervaring dan Braafheid, maar beterquote:
Hoezo .. al zetten ze hem op de bank hij wordt ervoor betaald. Moet niet gekker worden!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Meer ervaring dan Braafheid, maar beterAch, ik zie wel.
Opdam heeft trouwens aangegeven geen linksback meer te willen spelen, dus zou hij komen voor een plek in het centrum van de verdediging.
Dat zou wel dom zijn. Centrale verdedigers waren er genoeg, Saïdi kon zelfs weg wegens overvloed.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Meer ervaring dan Braafheid, maar beterAch, ik zie wel.
Opdam heeft trouwens aangegeven geen linksback meer te willen spelen, dus zou hij komen voor een plek in het centrum van de verdediging.
Ook dat zou ik dom vinden. Goede centrale verdedigers forceren naar andere posities omdat er 'nieuwe' centrale verdedigers zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
dan zal bahia naar links gaan ?
Komt ook omdat Leonardo een verwend kutjong is gebleken ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:24 schreef daaaaan het volgende:
Typisch Feyenoord om een talent als Leonardo definitief te laten gaan en al die nutteloze kutspelers te verhuren...
Leonardo is gewoon een verwend kut jong. Hij is zo lang gehyped bij Feyenoord dat hij zich een god waande en daardoor naast de selectie zat. Aan dat soort jongens heb je gewoon niks. Pas wanneer die gasten een wake-up call krijgen of wanneer ze inderdaad die godenstatus krijgen, dan kunnen ze wat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:24 schreef daaaaan het volgende:
Typisch Feyenoord om een talent als Leonardo definitief te laten gaan en al die nutteloze kutspelers te verhuren...
Pascal ookquote:Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ondertussen kan hij wel naar AZ, PSV en Tottenham!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
Leonardo is gewoon een verwend kut jong. Hij is zo lang gehyped bij Feyenoord dat hij zich een god waande en daardoor naast de selectie zat. Aan dat soort jongens heb je gewoon niks. Pas wanneer die gasten een wake-up call krijgen of wanneer ze inderdaad die godenstatus krijgen, dan kunnen ze wat.
een zet waar PSV of AZ zeg maar een 5 miljoen winst op zou kunnen maken kan nooit een goede zet zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef Calciumdude het volgende:
ach van Leo's transferssom zal feyenoord ook nog wel wat meepakken aangezien hij hier is opgeleid..
Gewoon een goede zet.
had bij Feyenoord toch nooit wat geworden.
Je loopt op zaken vooruit. Beetje raar...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:02 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
een zet waar PSV of AZ zeg maar een 5 miljoen winst op zou kunnen maken kan nooit een goede zet zijn.![]()
laten we maar hopen dat niet gebeurd![]()
Dat is Magraoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:15 schreef Calciumdude het volgende:
kijk maar eens hoe veel wedstrijden hij nou helemaal gespeeld heeft.
en begin dan maar eens te rekenen wat hij feyenoord gekost heeft sinds zijn 12e (ofzo) ?
veruit de duurste speler per wedstrijd ...
quote:Helaas gaat het optreden van PETER BEENSE as Dinsdag niet door... Maar BED zou BED niet zijn als er niet iets heel leuks voor terug komt.. kijk snel bij Agenda (16 MEI) en als je wil kun je nog reserveren voor het eten deze avond is gewoon van de MENUKAART neem je gezellige gezicht mee want er zijn TV en CLIP opnames OPNAMES BEGINNEN OM 22:OO UUR
quote:Gianni Zuiverloon keert volgend seizoen niet terug in de selectie van Feyenoord. De Rotterdammer zal nog een jaar worden verhuurd aan een andere Nederlandse club. RKC, de club waar hij het afgelopen seizoen op huurbasis voor uitkwam, is geïnteresseerd in een verlenging van de overeenkomst, maar er dingen meer eredivisieclubs naar de diensten van de jeugdinternational. Zuiverloon reageerde teleurgesteld op het nieuws dat hij te horen kreeg uit de mond van Erwin Koeman.
dat zal hem niet worden als opvolger mogelijk van Kuyt/Kalouquote:Bosko Balaban is ook de komende twee seizoenen te bewonderen in het shirt van Club Brugge. Dat kwam hij telefonisch overeen met sportleider Marc Degryse. De verwachting is dat de contractverlenging woensdag definitief wordt.
"Officieel is het nog niet, maar Balaban vertelde dat hij akkoord gaat met de voorwaarden en de volgende twee jaar voor Club wil voetballen", vertelt Degryse in het Gazet van Antwerpen. "Woensdag wordt alles waarschijnlijk op papier gezet, die dag zie ik de manager van Balaban in Parijs."
Balaban, die is opgenomen in de WK-selectie van Kroatië, gaf eerder dit seizoen aan te willen vertrekken uit België, maar met het uitblijven van buitenlandse aanbiedingen en de komst de nieuwe trainer Emilio Ferrera, lijkt hij een verlengd verblijf in België wel te zien zitten.
quote:Stein Huysegems heeft, ondanks de belangstelling van Feyenoord en FC Utrecht, een voorkeur om ook komend seizoen bij AZ ter spelen. "Maar als AZ voor veel geld een nieuwe linksbuiten haalt, weet ik genoeg. Dan kan ik beter vertrekken."
Tegenover FCUpdate liet Huysegems weten graag in Alkmaar te blijven: "Als er niemand bijkomt voor de positie van linksbuiten, is de keuze voor mij gemakkelijk. Dan blijf ik bij AZ", aldus de Belg.
Over de interesse van Feyenoord en Utrecht weet Huysegems niets. "Ik heb daar nog niets over gehoord, daar ga ik niet over liegen. Zo ben ik niet. Ik ben nu even met de nationale ploeg op pad en dat is voor mij even belangrijker. Als ik daarna terug kom, zie ik wel hoe de situatie er voor staat."
Mag hopen dat ze die spelers toch niet accepteren..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
750k is inderdaad niet zo´n risisco voor een speler zoals Leo. Zeker niet als je nog weet te regelen dat NAC een van Smit, Sibon, De Jong of Feher neemt
Dat zullen we nooit weten natuurlijk. Denk jij dus dat Feyenoord met een van bovengenoemde coaches eerste of tweede was geworden dit jaar en vorig jaar?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef Cart_man het volgende:
Dat heeft alleen maar te maken met het feit dat adriaanse en van gaal daar coach zijn. Hadden die daar niet gezeten, dan was het dit en vorig seizoen niet hoger gekomen dan een 5de plaats.
Ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten natuurlijk. Denk jij dus dat Feyenoord met een van bovengenoemde coaches eerste of tweede was geworden dit jaar en vorig jaar?
Dat ze met die coaches wel 1e of 2e waren geworden.quote:
als je degradatievoetbal speelt kun je ze best gebruiken hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze die spelers toch niet accepteren..![]()
Je hebt dan meer aan Leonardo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als je degradatievoetbal speelt kun je ze best gebruiken hoor
ontopic:
wel blij dat Zuiverloon verhuurd is en niet verkocht
Met deze selectie hoor je tweede te eindigen en dus CL-voorronde te spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:35 schreef DivineJester het volgende:
Ik denk dat het verschil tussen een zeer ervaren coach als Van Gaal (die ik liever niet bij Feyenoord zou zien, maar goed) en een relatief broekie als Koeman weleens het verschil tussen landskampioen en de huidige plek zou kunnen zijn inderdaad, hoewel PSV wel redelijk stabiel is geweest natuurlijk dit jaar.
Waarschijnlijk ga ik met hun naar Reading - Feyenoordquote:FSV Legioen on Tour, Reading FC - Feyenoord
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Voor de wedstrijd Reading FC – Feyenoord, deze wordt gespeeld op zaterdag 12 augustus a.s., een oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe seizoen, krijgt de Feyenoord Supportersvereniging verzoeken van supporters met de vraag, gaat de FSV een busreis organiseren.
De FSV wil hier gehoor aangeven, maar zal vooraf eerst inventariseren hoeveel supporter gebruik willen gaan maken van deze busreis.
Wij hebben ondertussen wel wat informatie ingewonnen wat dan ongeveer de prijs zou kunnen zijn, hoelang is de reistijd en via welke wegen gaat de busreis.
Als wij er vanuit gaan dat u met een Touringcar Royal Class, 34 personen extra beenruimte, zal worden vervoerd zal de prijs inclusief entreekaartje voor leden FSV ongeveer ¤125 p.p. zijn.
Per standaard Touringcar, 48 personen normale beenruimte, zal de prijs voor leden inclusief entreekaartje ongeveer ¤100 p.p. zijn.
Prijs voor niet leden, Royal Class ongeveer ¤155 p.p., standaard Touringcar ongeveer ¤130 p.p.
Deze prijzen zijn ondervoorbehoud omdat de werkelijke prijzen van de entree kaarten nog niet bekend zijn.
De reisduur zal tussen de 6 a 7 uur zijn. Opstapplaats de Kuip, via de kanaaltunnel (Calais-Dover) naar het plaatsje Reading in Engeland. De vertrektijden en aankomsttijden kunnen wij u nog niet aangeven omdat de aanvangstijd van de wedstrijd nog niet bekend is.
Dus nogmaals, voordat wij werkelijk gaan organiseren willen wij eerst weten hoeveel supporters gebruik willen gaan maken van deze busreis.
Dus hebt u interesse om mee te gaan laat het ons dan even weten via een berichtje per e-mail. Stuur deze dan (voor 27 mei) naar info@FeyenoordNet.nl onder vermelding “Reading, Engeland”.
Vermeldt u dan ook of u lid FSV bent en welke busreis u zou willen boeken, Royal Class of standaard Touringcar.
Voor verdere informatie zullen wij u op de hoogte houden via onze website.
Feyenoord heeft een negatief eigen vermogen. Dat doet de transferwaarde van Feyenoord-spelers denk ik niet veel goed. Ik vraag me af wat de cijfers van 2005-2006 zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:48 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord schijnt trouwens een verlies van ¤5,5 miljoen euro te hebben geboekt over het jaar 2004-2005. Daarbij is er zo een ¤40 miljoen euro schuld. Staat tegenover dat de selectie bij elkaar ¤55 miljoen moet opbrengen. Las het hier
Net als onder Rudi Dil gister dus dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef snabbi het volgende:
als dat achtelijke systeem van de playoffs er niet was, waren we ook wel tweede geworden. Op het moment dat duidelijk werd dat Feyenoord geen kampioen meer kon worden stortte het in, en ik denk dat dit grotendeels was omdat men voelde dat er toch niks te doen was tot aan die playoffs.
Eerste ronde KNVB bekerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een negatief eigen vermogen. Dat doet de transferwaarde van Feyenoord-spelers denk ik niet veel goed. Ik vraag me af wat de cijfers van 2005-2006 zijn.
?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net als onder Rudi Dil gister dus dat lijkt me niet
Veel leesplezier Diegoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eerste ronde KNVB beker![]()
![]()
Eerste ronde UEFA Cup![]()
![]()
![]()
Publiek eerste ronde UEFA Cup![]()
![]()
You can do the math
Alleen heeft PSV een stadion om te verkopen en Feyenoord niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Veel leesplezier Diego![]()
http://www.psv.nl/multimedia/PSVjaarverslag20042005.pdf
Met een flinke hypotheek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen heeft PSV een stadion om te verkopen en Feyenoord niet.
Dat wel, hoe hoog is die eigenlijk? Vast geen 150 miljoen (dat schijnt er voor te worden betaald).quote:
Beide klapten aan het eind van de competitie in maar bij de onfeilbare Koeman zal dat wel beleid zijn geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:26 schreef snabbi het volgende:
Feyenoord heeft afgelopen jaar wel gecasht in het verre oosten. Verder is het natuurlijk totaal niet te vergelijken wat Gullit deed met het team en wat Koeman deed.
Fiscaal is dat wel de enige manier..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
Bv omdat een transfervrije speler of eentje uit de jeugdopleiding dan voor nul op de balans staat.
mooi laat ze maar opbieden voor Kalou. 14 voo die 2 is al best netjes, maar wie weet wat we wel niet kunnen vangen als Chelski Kalou per se wil hebben...quote:'14 miljoen euro voor Feyenoord duo'
Bron: Feyenoord Netwerk
Volgens Spaanse media blijft Valencia in de markt voor aanvallers van Feyenoord. Het regionale Las Provincias meldt dat de Spaanse ploeg 14 miljoen euro over heeft voor het duo Castelen en Kalou. De club realiseert zich dat het met betrekking tot Kalou felle concurrentie heeft van Chelsea. Die club zou volgens de krant 8 miljoen euro hebben geboden voor de aanvaller van Feyenoord.
Voor dat bedrag, grote strik eromquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:06 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
mooi laat ze maar opbieden voor Kalou. 14 voo die 2 is al best netjes, maar wie weet wat we wel niet kunnen vangen als Chelski Kalou per se wil hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |