Ze zijn jaren geleden al afgehaakt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Mijn conclusie is dan gewoon dat Feyenoord zo langzamerhand aan het afhaken is als topclub in Nederland. Wanneer Kuyt en Kalou zijn vertrokken zijn er nauwelijks meer topspelers over.
Maar zo langzamerhand komt het moment toch naderbij dat Feyenoord vast voor de 4e en 5e plaats gaat spelen. Met dat klote systeem van de play-offs maakt dat niet meer zoveel uit natuurlijk, maar voor het prestige van Feyenoord is het niet goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze zijn jaren geleden al afgehaakt.
Dit verhaal komt echt elke zomer weer terug, waarna er door iedereen verontwaardigd wordt gereageerd en ze Feijenoord een vijfde plek toedichten, wat dan echt nooit gebeurd. Hilarisch eigenlijk.
De laatste twee seizoenen waren ze bij de winterstop nog kampioenskandidaat/CL-kandidaat... Bovendien is Feyenoord echt NIET alleen Kuijt/Kalou. Kalou is net zo vervangbaar als elke andere speler, Kuijt wat minder maar ook vervangbaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Mijn conclusie is dan gewoon dat Feyenoord zo langzamerhand aan het afhaken is als topclub in Nederland. Wanneer Kuyt en Kalou zijn vertrokken zijn er nauwelijks meer topspelers over.
Dat is nu juist het probleem. Aan het eind van het seizoen stort Feyenoord altijd in.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:01 schreef Bellator het volgende:
[..]
De laatste twee seizoenen waren ze bij de winterstop nog kampioenskandidaat/CL-kandidaat... Bovendien is Feyenoord echt NIET alleen Kuijt/Kalou. Kalou is net zo vervangbaar als elke andere speler, Kuijt wat minder maar ook vervangbaar.
Dat is dus gewoon de chronische Feyenoordziekte. Maar er zijn de afgelopen jaren weinig seizoenen geweest waarbij Feyenoord van te voren terecht werd afgeschreven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Aan het eind van het seizoen stort Feyenoord altijd in.
Maar daarvoor konden ze het wel. Het ligt dus ergens anders aan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Aan het eind van het seizoen stort Feyenoord altijd in.
Hij is al een tijdje geleden gestopt met eigen kapitaal in AZ investeren...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat komt door dus door het beleid wat Feijenoord hanteert.
[..]
AZ heeft een suikeroom: Scheringa
Niet echt... Nouja, je hebt gelijk als je dan ook zegt dat PSV alleen op Cocu/Farfán draait en dat Ajax alleen op Huntelaar en Sneijder draait.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef thewishmaster het volgende:
De afgelopen jaren bouwden ze alleen op de goals van een paar goede spitsen en daarom konden ze nog enigzins bovenin meedraaien.
Je bent het dus met mij eens dat je ongelijk had. Maar dat had je waarschijnlijk niet door omdat je zo op mijn post in gaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef thewishmaster het volgende:
PSV draait echt niet alleen op die paar spelers, want die bouwen ook op een goede verdediging. Bij Ajax ging het dit jaar dramatisch en zelfs na de komst van Huntelaar werden er in de competitie nog regelmatig nederlagen geleden.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik schrijf Castelen in ieder geval hoger aan dan Babel.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:16 schreef _Gromit_ het volgende:
Ik vind dat Castelen lang niet genoeg kwaliteit heeft voor het Nederlands elftal.... maar het had altijd nog beter geweest dan Babel![]()
Verder wel een heel interssant en lang interview.quote:Giovanni van Bronckhorst en George Boateng zijn spelers die gezien hun ervaring de ploeg bij de hand kunnen nemen. Wat weet u van een eventuele komst van hen?
v. Bronckhorst wil komend seizoen nog niet. Boateng ook niet. Misschien in het jubileumjaar.
quote:Maar ajax-supporters zijn eerder successupporters. Eigenlijk is het gewoon een verwend rotpubliek. Cynisch. Er is altijd wel voldoende succes bij die club geweest. Ze hebben niet voor niks zoveel landstitels gewonnen, eens zo veel als Feyenoord. Maar als de resultaten tegenvallen, wordt er massaal afgehaakt.
quote:Dit legioen, is gewend aan lijden. De enorme onderlinge verbondenheid die Feyenoord-supporters voelen komt voor een groot deel daaruit voort. Eigenlijk staat Feyenoord voor het leven zelf. We lijden wat af. Af en toe zit er een goede dag tussen, ik vind Feyenoord door die ongelooflijke aanhang echt een levenswijze, meer dan ajax en psv. ik vind het machtig om te zien hoe de club als een religie wordt beleefd. De kerken raken steeds leger, maar in de kuip is er een zondagsdienst voor in de plaats gekomen.
Ben ik het eindelijk eens met je eens 14.gifquote:Op zondag 14 mei 2006 15:11 schreef yvette1982 het volgende:
Tja maar je bent ook geen topclub-waardig als je alleen maar transfervrije spelers kan halen. Dat is toch slecht voor de uitstraling. Psv en ajax hebben elk jaar wel een budget van ruim 10 miljoen. Het is toch wel is handig om te weten waar al dat geld van Feyenoord blijft. Het is wel zo dat ze schulden hebben, maar ik had gehoopt dat die van de transfers van dit jaar wel afgelost zouden zijn.
Hopelijk is dit gewoon een truc van feyenoord om het legioen geen grote verwachtingen te geven. En om de prijs laag te houden als Feyenoord bij clubs aankomt om een speler. Die clubs vragen dan immers veel meer als ze weten dat Feyenoord dit jaar 15 miljoen te besteden heeft.
Slecht voor de transfersomquote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Castelen afgevallen voor het nl. elftal..
Kon je wel verwachten, al vind ik wel dat hij een veel beter seizoen heeft gedraaid dan Babel, maargoed... het is en blijft het nl. elftal hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |