Zo heerlijk naiefquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zong gewoon een Amsterdamse hitmedley en daar hoort dit nummer ook tussen, daar is niks verkeerds aan. Hij heeft pas schuld als hij daadwerkelijk zelf die bewuste tekst over bommen heeft gezongen, maar daar is geen sprake van.
Daarom is die hetze tegen Beense wat overtrokken
Onder de Feyenoordersquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:54 schreef thewishmaster het volgende:
Echter, er is onder Feyenoorders wel sprake van selectieve verontwaardiging.
Verwacht je dan van mij dat ik die gasten ga opsporen ofzo? En trouwens, zo gaat het altijd met zaken die in het verleden gebeurd zijn. Die worden allemaal vergeten en er wordt nooit meer over gesproken (of dat goed is, is natuurlijk een ander verhaal).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt! Ik doe er ook aan mee, dat ontken ik niet. Maar ik hoor nooit Peter houtman mee zingen via de stadion speaker.
Dat bedoel ik juist. Reacties vanuit de media.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die kan ik me niet echt meer herinneren eigenlijk, maar is dat van van Gobbel wel op tv uitgezonden? Beense niet volgens mij, dat zou dan ook schelen.
Ach, ik vind het alleen belachelijk dat Beense in zijn gastenboek wordt uitgescholden voor van alles en nog wat, terwijl de supporters het zingen.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:06 schreef PyTh het volgende:
feyenoorders moeten niet zo janken
als het omgekeerd zo geweest zou zijn hadden jullie net zo hard mee gezongen
Tja, hij geeft de voorzet...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik vind het alleen belachelijk dat Beense in zijn gastenboek wordt uitgescholden voor van alles en nog wat, terwijl de supporters het zingen.
Waar dan wel om?quote:
Ben jij dom ofzo? Als Lee Towers ineens in De Kuip "Hamas Hamas" gaat zingen en zijn zin niet afmaakt heeft hij ook niks fout gedaan zeker?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, ik vind het alleen belachelijk dat Beense in zijn gastenboek wordt uitgescholden voor van alles en nog wat, terwijl de supporters het zingen.
Dat is gewoon een kwestie van interpretatiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
[..]
Tja, hij geeft de voorzet...
Het verschil tussen "Hamas Hamas" en "Tulpen uit Amsterdam" is dat het laatste nummer, een gewoon liedje is. Als Beense zelf ging zingen over bommen dan begrijp ik de ophef. Door te zeggen "hij geeft de voorzet", kun je elk deuntje en liedje waarop een voetbaltekst door supporters is gemaakt wel afschaffen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ben jij dom ofzo? Als Lee Towers ineens in De Kuip "Hamas Hamas" gaat zingen en zijn zin niet afmaakt heeft hij ook niks fout gedaan zeker?![]()
![]()
Hoe kan je t nog meer interpreteren als hij dat liedje inzet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van interpretatie
Okquote:
Dat las ik hier trouwens ook ergensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef Urquhart het volgende:
Als Beense zelf ging zingen over bommen dan begrijp ik de ophef.
Ik zie Peter Houtman nog niet 'When the saints go marching in' inzetten op t bordes volgend jaar meiquote:Door te zeggen "hij geeft de voorzet", kun je elk deuntje en liedje waarop een voetbaltekst door supporters is gemaakt wel afschaffen.
quote:RKC wil Zuiverloon overnemen van Feyenoord
Als het aan technisch directeur Henry van der Vegt ligt, speelt Gianni Zuiverloon komend seizoen wederom bij RKC. De Waalwijkers zouden de dit seizoen van Feyenoord gehuurde middenvelder graag definitief overnemen van de Rotterdammers. Mocht dat niet mogelijk zijn, is huren wederom een optie, maar dan wel met optie tot koop. Zuiverloon is een van de weinige spelers waar Van der Vegt een uitzondering voor wil maken. RKC wil komend seizoen minder huurlingen in haar selectie hebben. Slechts één of twee. Afgelopen seizoen waren er dat nog vier, naast Zuiverloon speelden ook Mathijssen (AZ), Lurling (FC Köln) en De Ceulaer (Feyenoord) op huurbasis in Waalwijk. Met Lurling wordt deze week gesproken over zijn toekomst bij RKC.
Jee het gaat weer over voetbal! Denk niet dat Zuiverloon het bij Feyenoord zal redden, bij RKC stond hij er toch ook wel eens naast?quote:
Denk ook niet dat hij het gaat redden. Aardige voetballer, maar kan net niet dat stapje hogerop maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Jee het gaat weer over voetbal! Denk niet dat Zuiverloon het bij Feyenoord zal redden, bij RKC stond hij er toch ook wel eens naast?
die van 2 jaar geleden, echt pracht dvd dubbel dvd he.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie heeft de DVD "Feyenoord Historisch Overzicht" gezien? Is het wat?
Ok, dan dowload ik hemquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die van 2 jaar geleden, echt pracht dvd dubbel dvd he.
Een beroepsschnabbelaar is dat! Was ook ooit in de kantine bij vv Nieuw-Lekkerland, waar de voorzitter en trainer mee mochten zingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:36 schreef Luni het volgende:
Aanstaande dinsdag treed Peter Beense op in Rotterdam, das die dikke pad die de Ajax huldiging presenteerde
Hopen dat ie t haalt en in juli voor veel knaken naar Engeland vertrekt.quote:12-05-2006: Romeo Castelen verlaat trainingskamp Oranje
[Bron: NOS]
Romeo Castelen heeft de vierdaagse oefensessie van het Nederlands elftal vroegtijdig verlaten. De aanvaller van Feyenoord liep donderdag een lichte voetblessure op in het oefenduel met Jong Oranje (0-0) en moest de laatste training aan zich voorbij laten gaan.
Lee Towers in Kuip;quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat las ik hier trouwens ook ergens
[..]
Ik zie Peter Houtman nog niet 'When the saints go marching in' inzetten op t bordes volgend jaar mei![]()
of vorig jaar "De zak vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lee Towers in Kuip;
"Want het leven, duurt maar even....."![]()
Ik denk dat de Feyenoorders het meer dwars zit dat er destijds bij van Gobbel zo'n ophef over gemaakt werd. Zelf ben ik van mening dat dit soort dingen gewoon kunnen. Ik zing zelf ook mee met het Hamas e.d.. Niet dat ik echt iets tegen joodse mensen heb ofzo, maar het gaat om het symbool.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:06 schreef PyTh het volgende:
feyenoorders moeten niet zo janken
als het omgekeerd zo geweest zou zijn hadden jullie net zo hard mee gezongen
Zou andersom ook het geval zijn (die site van Danny Blind moet blijven anyone?)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus wat een kut volk loopt er rond,
echt 100e reacties van ajax gasten pff
Vrees ik ook, hopelijk nog iemand die het op z'n 28ste oppakt ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:19 schreef Cart_man het volgende:
Denk ook niet dat hij het gaat redden. Aardige voetballer, maar kan net niet dat stapje hogerop maken.
Goed geinformeerd Hugoquote:Excuses voor 'bommen op Rotterdam'
Het inzetten van de supportersversie van 'Tulpen uit Amsterdam' tijdens de huldiging van Ajax afgelopen maandag door de Amsterdamse zanger Denny heeft nog een staartje gekregen. Massaal volgde de inzet van de Amsterdammer met het 'bommen op Rotterdam'. De zanger laat in het Algemeen Dagblad weten dat hij zich mee heeft laten slepen in de roes. "Ik bied mijn oprechte excuses aan alle mensen die hier aanstoot aan hebben genomen. En als ik ooit nog voor Ajax mag zingen, laat ik ’Tulpen uit Amsterdam’ zitten." Een woordvoerder van Ajax liet weten het incident te betreuren.
Hugo Borst schrijft in zijn column ook over dit verhaal. Eerder deze week had hij ten onrechte Peter Beense genoemd als zanger die het nummer had ingeleid. Die werd vervolgens de afgelopen dagen bedreigd en verrot gescholden. Denny zou al tijdens de huldiging eerder moeten hebben stoppen als gevolg van het zingen van het nummer.
quote:'Alleen transfervrije spelers financieël haalbaar'
Bron: Feyenoord Netwerk
Volgens Radio Rijnmond heeft Chris Woerts laten weten dat Feyenoord het elftal mogelijk zal versterken met transfervrije spelers.
Aankopen zitten er voorlopig niet in, daarvoor zou Feyenoord eerst spelers moeten verkopen.
Om die reden zouden de in de wandelgangen genoemde namen van Stefanovic, Braafheid en Buijs niet actueel zijn.
Feyenoord zou geen geld hebben omdat het naast de aankopen vorig seizoen afzag van transfers van Kuyt en/of Kalou die die aankopen hadden moeten financieren.
Ook zonder C(?)L-inkomsten moet een club in staat zijn om spelers te kopen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:46 schreef thewishmaster het volgende:
Er moet natuurlijk niet vergeten worden dat Feyenoord, door het jarenlang mislopen van de Champions League, niet in staat is om achter spelers aan te gaan, die Ajax en PSV wel kunnen betalen.
Waarom hebben veel supporters van Feyenoord problemen met van den Herik trouwens. Ik heb me hier niet zo in verdiept namelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:46 schreef Cart_man het volgende:
Dit is niks nieuws. Weet niet waar jij je druk om maakt. Iedereen laat het al jaren gebeuren. Zal niet veranderen zolang die kale en consorten nog de dienst uit maken bij Feijenoord...
Ja maar geen spelers die de club naar een hoger niveau kunnen tillen. Althans dat is heel moeilijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook zonder C(?)L-inkomsten moet een club in staat zijn om spelers te kopen...
Het probleem is dat de spelers die Feyenoord heeft gekocht in het recente verleden, vaak miskopen zijn. Het is dus gewoon een kwestie van het geld beter besteden en niet aankomen met spelers als van Hooijdonk, Boussaboun enzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ja maar geen spelers die de club naar een hoger niveau kunnen tillen. Althans dat is heel moeilijk.
Rare vraag gezien het laatste nieuwsbericht, gepost in dit topic...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waarom hebben veel supporters van Feyenoord problemen met van den Herik trouwens. Ik heb me hier niet zo in verdiept namelijk.
Precies. AZ heeft zonder CL-inkomsten ook Dembele voor 5 miljoen gekochtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook zonder C(?)L-inkomsten moet een club in staat zijn om spelers te kopen...
Ik snap het ook niet. Volgens mij gaat het geld gewoon naar Jorien z'n privé bankrekeningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef _Gromit_ het volgende:
Feyenoord had afgelopen zomer al een aantal miljoen te besteden. als ik het goed heb is ono weggegaan voor 1,5 miljoen, Goor voor 1 miljoen, Ghaly voor 3,5 miljoen, Jaja voor 1 miljoen, zijn spelers als Ostlund, Gibbs etc geloost wat toch een paar miljoen moet schelen, Kalou gaat toch ook wel weg voor een paar miljoen. Gekocht is er vrijwel niet (alleen Pierre en Vlaar zijn gehaald). Verder zijn er niet-rendabele samenwerkingen opgezegd wat geld zou moeten sparen. Hoe kan je dan in vredes fucking naam, nadat je zelfs al hebt gezegd dat er eindelijk eens een keer een aardig bedrag ligt, geen cent te makken hebben![]()
En dat komt door dus door het beleid wat Feijenoord hanteert.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef thewishmaster het volgende:
Dat bericht over die transfervrije spelers? Hij kan toch geen geld uitgeven dat er niet is?
AZ heeft een suikeroom: Scheringaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. AZ heeft zonder CL-inkomsten ook Dembele voor 5 miljoen gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |