de Kuip is niet van Feyenoord. Dus van het concert van Decibel ziet Feyenoord niet 1 cent.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat kunnen we mooi bekostigen met de transfer van Kalou of het geld dat vrijkomt als Decibel De Kuip huurt
Kakteefquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
de Kuip is niet van Feyenoord. Dus van het concert van Decibel ziet Feyenoord niet 1 cent.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Kakteef![]()
Het ging er dus om dat dat in kan houden dat de huur iets om laag kan, er een imagochange lijkt plaats te vinden (want wie had dit voor mogelijk gehouden), en de Kuip door hogere inkomsten misschien wel langer in gebruik wordt gehouden. Allemaal speculatief, maar ik vind het persoonlijk goed klinken iig![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als Yvette het topic had gelezen had ze dat ook geweten
dat zeg je wel eens vaker he..... iets te vaakquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
ze moeten is een foto van yvette posten
Ik vergeet zijn goal tegen Dortmund nooit meerquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef _Gromit_ het volgende:
Goeie gozert die Tomasson. Weet alleen niet of we die wel moeten halen. Ik had het idee dat hij flink was gegroeid in zijn spel bij Milan, maar bij Feyenoord had hij toch de wel de reputatie om de meest onmogelijke fouten te maken door opgelegde kansen te missen. Ik dacht dat dat er bij Milan wel uit was gegaan, maar als hij zo goed was was hij in duitsland denk ik niet zo erg op het zijspoor beland. En 4 miljoen is natuurlijk nog best flink wat. Misschien hebben we dan toch meer aan een aurelio of een tekke.........
Kutquote:'Castelen te duur voor Paris Saint-Germain'
L'Equipe meldt dat Romeo Castelen te duur blijkt voor Paris Saint-Germain. De Fransen hadden in het verleden vaker interesse voor de rechtsbuiten van Feyenoord. Volgens L'Equipe is de interesse afgeketst op de te hoge transfersom en te hoge financiele eisen van de speler.
De Kuip is net zoals ieder andere organisatie een bedrijf dat geld wil verdienen, dus waarom zouden ze de huur voor Feijenoord verlagen, wanneer blijkt dat er meer concerten en andere evenementen worden gehouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Kakteef![]()
Het ging er dus om dat dat in kan houden dat de huur iets om laag kan, er een imagochange lijkt plaats te vinden (want wie had dit voor mogelijk gehouden), en de Kuip door hogere inkomsten misschien wel langer in gebruik wordt gehouden. Allemaal speculatief, maar ik vind het persoonlijk goed klinken iig![]()
Misschien had ik eerder al gelezen dat Feyenoord niet tevreden was met de hoge huurprijs en daar verandering in wilde zien... Misschien dat dat invloed heeft gehad op het binnenhalen van decibel, in de zin van als Feyenoord niet had geklaagd was het misschien wel niet gedaan, en is dit om de kosten te drukken..... Zoals er al staat is het wat suggestief maar toch....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De Kuip is net zoals ieder andere organisatie een bedrijf dat geld wil verdienen, dus waarom zouden ze de huur voor Feijenoord verlagen, wanneer blijkt dat er meer concerten en andere evenementen worden gehouden.
quote:Geen interesse in Musampa, Stefanovic, Braafheid en Buijs
[Bron: FR-Fans.nl]
In het nieuwe nummer Hand in Hand dat vanaf zaterdag in de winkels ligt ontkracht Feyenoord-directeur Chris Woerts een aantal geruchten. 'Er is vorig jaar een financiele gok genomen door Kuijt en Kalou te behouden. Heeft dat financiele consequenties voor komend seizoen, moet er verkocht worden. Het is niet zo dat het moet, nee we willen zelf verkopen. Koeman wil graag met een kleinere selectie werken en dat betekent dat wij afscheid gaan nemen van wat spelers. Van een flink aantal spelers wordt het contract niet verlengd en er zullen er naar verwachting nog een aantal worden verkocht. Ik denk ook dat er nog wel wat spelers bij zullen komen. Ik kan meteen een aantal geruchten ontkrachten; Musampa en Stefanovic zijn in ieder geval niet serieus in beeld.
Braafheid en Buijs worden in het circuit ook genoemd. Naar Braafheid is wel 's gekeken maar ik denk niet dat dat concreet wordt op korte termijn en voor Buijs is volgens mij geen interesse op dit moment..'
Niet jammer, Braafheid is te licht. Musampa een jood.... Buijs had ik wel graag gezien en Stefanovic lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe denk je erover Dirk, jammer of niet jammer?
Doe maar niet. Dan blijft Feijenoord op hetzelfde niveau, waar ze al jaren op staan, zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie alleen in Braafheid niks van het lijstje, de rest kan Feijenoord best gebruiken.
Is heeeeeeeeeeeeeel slecht nieuws, want je kan gewoon geen festival organiseren in een stadion, krijg je hetzelfde als Dominator dat de tenten door elkaar heen gaan staan blazen... Ik vermoed dan ook dat Decibel dit jaar een Sensation/Qlimax kloon gaat worden ofzo..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Decibel in de Kuip!!!
Teeering, geweldig nieuws.
ja en toch maakte hij als aanvallende middenvelder altijd doelpunten. Ik vond het echt een goede speler, en kan me niet voorstellen dat hij bij milan en stuttgart er slechter op is geworden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef _Gromit_ het volgende:
Goeie gozert die Tomasson. Weet alleen niet of we die wel moeten halen. Ik had het idee dat hij flink was gegroeid in zijn spel bij Milan, maar bij Feyenoord had hij toch de wel de reputatie om de meest onmogelijke fouten te maken door opgelegde kansen te missen. Ik dacht dat dat er bij Milan wel uit was gegaan, maar als hij zo goed was was hij in duitsland denk ik niet zo erg op het zijspoor beland. En 4 miljoen is natuurlijk nog best flink wat. Misschien hebben we dan toch meer aan een aurelio of een tekke.........
Het is gister al bekend geworden dat Decibel niet in de kuip wordt gehoudenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is heeeeeeeeeeeeeel slecht nieuws, want je kan gewoon geen festival organiseren in een stadion, krijg je hetzelfde als Dominator dat de tenten door elkaar heen gaan staan blazen... Ik vermoed dan ook dat Decibel dit jaar een Sensation/Qlimax kloon gaat worden ofzo..
En al helemaal jammer dat het niet meer in het Lingebos mag/is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |