abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:03:10 #151
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37789796
Als dit bericht dus waar is (ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven!) mogen we hopen dat we nog 5e worden!
Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:06:46 #152
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37789888

zaterdag 13 mei 2006 @ 16:08:34 #153
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37789933
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Mijn conclusie is dan gewoon dat Feyenoord zo langzamerhand aan het afhaken is als topclub in Nederland. Wanneer Kuyt en Kalou zijn vertrokken zijn er nauwelijks meer topspelers over.
Ze zijn jaren geleden al afgehaakt.

Dit verhaal komt echt elke zomer weer terug, waarna er door iedereen verontwaardigd wordt gereageerd en ze Feijenoord een vijfde plek toedichten, wat dan echt nooit gebeurd. Hilarisch eigenlijk.
A.M.A.B
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:10:48 #154
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_37789987
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ze zijn jaren geleden al afgehaakt.

Dit verhaal komt echt elke zomer weer terug, waarna er door iedereen verontwaardigd wordt gereageerd en ze Feijenoord een vijfde plek toedichten, wat dan echt nooit gebeurd. Hilarisch eigenlijk.
Maar zo langzamerhand komt het moment toch naderbij dat Feyenoord vast voor de 4e en 5e plaats gaat spelen. Met dat klote systeem van de play-offs maakt dat niet meer zoveel uit natuurlijk, maar voor het prestige van Feyenoord is het niet goed natuurlijk.
pi_37790022
Het is voorspelbaar. Eerst de geruchtentopics, daarna de jank topics.... Tijd voor het nieuwe seizoen.
pi_37791083
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef thewishmaster het volgende:
Mijn conclusie is dan gewoon dat Feyenoord zo langzamerhand aan het afhaken is als topclub in Nederland. Wanneer Kuyt en Kalou zijn vertrokken zijn er nauwelijks meer topspelers over.
De laatste twee seizoenen waren ze bij de winterstop nog kampioenskandidaat/CL-kandidaat... Bovendien is Feyenoord echt NIET alleen Kuijt/Kalou. Kalou is net zo vervangbaar als elke andere speler, Kuijt wat minder maar ook vervangbaar.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:04:09 #157
144262 thewishmaster
pi_37791148
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:01 schreef Bellator het volgende:

[..]

De laatste twee seizoenen waren ze bij de winterstop nog kampioenskandidaat/CL-kandidaat... Bovendien is Feyenoord echt NIET alleen Kuijt/Kalou. Kalou is net zo vervangbaar als elke andere speler, Kuijt wat minder maar ook vervangbaar.
Dat is nu juist het probleem. Aan het eind van het seizoen stort Feyenoord altijd in.
pi_37791179
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat is nu juist het probleem. Aan het eind van het seizoen stort Feyenoord altijd in.
Dat is dus gewoon de chronische Feyenoordziekte. Maar er zijn de afgelopen jaren weinig seizoenen geweest waarbij Feyenoord van te voren terecht werd afgeschreven.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:06:26 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37791212
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Maar daarvoor konden ze het wel. Het ligt dus ergens anders aan.
2000 light years from home
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:07:05 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37791223
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

En dat komt door dus door het beleid wat Feijenoord hanteert.
[..]

AZ heeft een suikeroom: Scheringa
Hij is al een tijdje geleden gestopt met eigen kapitaal in AZ investeren...
2000 light years from home
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:07:05 #161
144262 thewishmaster
pi_37791224
De afgelopen jaren bouwden ze alleen op de goals van een paar goede spitsen en daarom konden ze nog enigzins bovenin meedraaien.
pi_37791268
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef thewishmaster het volgende:
De afgelopen jaren bouwden ze alleen op de goals van een paar goede spitsen en daarom konden ze nog enigzins bovenin meedraaien.
Niet echt... Nouja, je hebt gelijk als je dan ook zegt dat PSV alleen op Cocu/Farfán draait en dat Ajax alleen op Huntelaar en Sneijder draait.
pi_37791291
Kuijt is wel het voorbeeld van een speler waarin goed geinvesteerd is. Gehaald van Utrecht en uitgegroeid tot de beste speler van Feyenoord van dit moment.
Daar liggen de kansen voor Feyenoord.

Je hoeft geen dure aankopen te doen om ver te komen. Alleen moeten het dan wel goede aankopen zijn.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:11:31 #164
144262 thewishmaster
pi_37791329
PSV draait echt niet alleen op die paar spelers, want die bouwen ook op een goede verdediging. Bij Ajax ging het dit jaar dramatisch en zelfs na de komst van Huntelaar werden er in de competitie nog regelmatig nederlagen geleden.
pi_37791383
Ajax draaide juist niet, iets beter sinds de komst van Huntelaar, maar draaien is nog steeds een groot woord, helaas.
pi_37795261
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef thewishmaster het volgende:
PSV draait echt niet alleen op die paar spelers, want die bouwen ook op een goede verdediging. Bij Ajax ging het dit jaar dramatisch en zelfs na de komst van Huntelaar werden er in de competitie nog regelmatig nederlagen geleden.
Je bent het dus met mij eens dat je ongelijk had. Maar dat had je waarschijnlijk niet door omdat je zo op mijn post in gaat.

Feyenoord draait net zo min op Kuijt en Kalou als PSV op Farfán en Cocu. Feyenoord heeft ook goede verdedigers en middenvelders. Greene, Hofs, De Guzman.
pi_37796196
Ono vertrok volgens mij zelfs voor 3mln.
  zondag 14 mei 2006 @ 13:31:38 #168
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37813201
Castelen afgevallen voor het nl. elftal..
Kon je wel verwachten, al vind ik wel dat hij een veel beter seizoen heeft gedraaid dan Babel, maargoed... het is en blijft het nl. elftal hé
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 14 mei 2006 @ 13:44:43 #169
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37813505
Dirk moet blijven
  zondag 14 mei 2006 @ 14:16:40 #170
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37814248
Ik vind dat Castelen lang niet genoeg kwaliteit heeft voor het Nederlands elftal.... maar het had altijd nog beter geweest dan Babel
pi_37814609
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:16 schreef _Gromit_ het volgende:
Ik vind dat Castelen lang niet genoeg kwaliteit heeft voor het Nederlands elftal.... maar het had altijd nog beter geweest dan Babel
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik schrijf Castelen in ieder geval hoger aan dan Babel.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:11:18 #172
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_37815508
Tja maar je bent ook geen topclub-waardig als je alleen maar transfervrije spelers kan halen. Dat is toch slecht voor de uitstraling. Psv en ajax hebben elk jaar wel een budget van ruim 10 miljoen. Het is toch wel is handig om te weten waar al dat geld van Feyenoord blijft. Het is wel zo dat ze schulden hebben, maar ik had gehoopt dat die van de transfers van dit jaar wel afgelost zouden zijn.
Hopelijk is dit gewoon een truc van feyenoord om het legioen geen grote verwachtingen te geven. En om de prijs laag te houden als Feyenoord bij clubs aankomt om een speler. Die clubs vragen dan immers veel meer als ze weten dat Feyenoord dit jaar 15 miljoen te besteden heeft.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:29:57 #173
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37817664
Stukje uit de hand in hand, interview met Hugo Borst
quote:
Giovanni van Bronckhorst en George Boateng zijn spelers die gezien hun ervaring de ploeg bij de hand kunnen nemen. Wat weet u van een eventuele komst van hen?
v. Bronckhorst wil komend seizoen nog niet. Boateng ook niet. Misschien in het jubileumjaar.
Verder wel een heel interssant en lang interview.

nog een stukje:
quote:
Maar ajax-supporters zijn eerder successupporters. Eigenlijk is het gewoon een verwend rotpubliek. Cynisch. Er is altijd wel voldoende succes bij die club geweest. Ze hebben niet voor niks zoveel landstitels gewonnen, eens zo veel als Feyenoord. Maar als de resultaten tegenvallen, wordt er massaal afgehaakt.
quote:
Dit legioen, is gewend aan lijden. De enorme onderlinge verbondenheid die Feyenoord-supporters voelen komt voor een groot deel daaruit voort. Eigenlijk staat Feyenoord voor het leven zelf. We lijden wat af. Af en toe zit er een goede dag tussen, ik vind Feyenoord door die ongelooflijke aanhang echt een levenswijze, meer dan ajax en psv. ik vind het machtig om te zien hoe de club als een religie wordt beleefd. De kerken raken steeds leger, maar in de kuip is er een zondagsdienst voor in de plaats gekomen.

[ Bericht 20% gewijzigd door MarkNMGN op 14-05-2006 16:38:18 ]
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 14 mei 2006 @ 17:17:51 #174
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37818942
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:11 schreef yvette1982 het volgende:
Tja maar je bent ook geen topclub-waardig als je alleen maar transfervrije spelers kan halen. Dat is toch slecht voor de uitstraling. Psv en ajax hebben elk jaar wel een budget van ruim 10 miljoen. Het is toch wel is handig om te weten waar al dat geld van Feyenoord blijft. Het is wel zo dat ze schulden hebben, maar ik had gehoopt dat die van de transfers van dit jaar wel afgelost zouden zijn.
Hopelijk is dit gewoon een truc van feyenoord om het legioen geen grote verwachtingen te geven. En om de prijs laag te houden als Feyenoord bij clubs aankomt om een speler. Die clubs vragen dan immers veel meer als ze weten dat Feyenoord dit jaar 15 miljoen te besteden heeft.
Ben ik het eindelijk eens met je eens 14.gif
  zondag 14 mei 2006 @ 18:58:56 #175
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37821959
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Castelen afgevallen voor het nl. elftal..
Kon je wel verwachten, al vind ik wel dat hij een veel beter seizoen heeft gedraaid dan Babel, maargoed... het is en blijft het nl. elftal hé
Slecht voor de transfersom
pi_37836000
misschien is het wel gewoon strategie , zeggen dat je geen geld hebt voor aankopen...
als een club weet dat je miljoenen te besteden hebt gaat de transferprijs natuurlijk omhoog , daarvoor moeten ze de vervanger van Kuijt en of Kalou al binnen hebben voor deze bekend maken dat ze echt daadwerkelijk verkocht zijn.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_37836277
Ik vind het vreemd dat Woerts zegt dat er geen geld is, kan me volgens mij een kop op de voorpagina van de VI herinneren van een paar maanden geleden waarop strond dat er voldoende geld was voor aankopen, ben ik zeker abuis

Ik kan me er in ieder geval niet druk om maken, dit verhaal geld al jaren, en dat zal wel zo blijven ook.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:15:23 #178
139407 jorienvdherik
pi_37840760
Charlton Athletic-aanvaller Darren Bent geniet belangstelling van Liverpool, dat meldt de Britse tabloid The Mirror. De 22-jarige Bent speelde zich dit seizoen in de kijker door zijn achttien competitiegoals in de Premiership.

Bent maakte onlangs de overstap van Ipswitch Town naar Charlton Athletic. De geboren Londenaar lijkt de aanvalslinie van Liverpool te moeten versterken. De offensieve linie van Liverpool bestaat momenteel uit onder andere Fernando Morientes, Luis Garcia, Peter Crouch en Djibril Cissé.

Naast Bent zou ook Barcelona's Ludovic Giuly uitverkoren zijn voor een plaatsje in het elftal van Liverpool. Daarmee zou de coach van The Reds, Rafa Benítez, zijn team flink omtoveren. Dat is echter ook zijn plan. ‘‘Een topclub als Liverpool moet altijd proberen te verbeteren, en overtuigende spelers halen,’’ aldus Benítez tegenover The Mirror.

De komst van Ludovic Giuly zal sterk afhangen van het al dan niet tekenen van een nieuw contract in Barcelona.

laat dirk maar blijven dan
pi_37843250
Kalou voor 11.2 miljoen naar Chelsea
  maandag 15 mei 2006 @ 13:47:07 #180
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37843413
Zou mooi zijn, maar geloof er geen flikker van dat Chelsea zoveel gaat betalen voor een contract wat volgend jaar afloopt.
A.M.A.B
pi_37843530
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Zou mooi zijn, maar geloof er geen flikker van dat Chelsea zoveel gaat betalen voor een contract wat volgend jaar afloopt.
Die hebben geld zat. Ze willen misschien wel zekerheid dat hij volgend jaar bij hun voetbalt, en niet naar een andere club transfervrij vertrekt.
pi_37843640
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kalou voor 11.2 miljoen naar Chelsea
anders doe je ff bronvermelding geven?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_37843650
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die hebben geld zat. Ze willen misschien wel zekerheid dat hij volgend jaar bij hun voetbalt, en niet naar een andere club transfervrij vertrekt.
Dan geef je dan wel een heel goed contract dan nu in 1x 11 miljoen over de balk te gooien
  maandag 15 mei 2006 @ 15:20:05 #184
139407 jorienvdherik
pi_37845920
als kuyt maar blijft
pi_37846098
Aerts naar Ado
  maandag 15 mei 2006 @ 15:28:56 #186
139407 jorienvdherik
pi_37846213
ja stond ook stukje van boussaboun naar twente maar gaat niet door waarschijnlijk
pi_37846585
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:55 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

anders doe je ff bronvermelding geven?
The Guardian
pi_37846618
quote:
Ballack begins summer spree at Chelsea

Matt Scott
Monday May 15, 2006
The Guardian

Michael Ballack will be announced today as the first of a likely five Chelsea signings this summer. The German international midfielder agreed a £6m-a-year salary package three months ago after deciding to quit Bayern Munich on a free transfer.
Ballack will be the first new component in a much-changed Chelsea team designed to achieve results with more flair. The Premiership champions are also seeking the signature of Andrei Shevchenko from Milan, the Feyenoord forward Salomon Kalou, Barcelona's striker Samuel Eto'o, a left-back - believed to be Real Madrid's Brazil international Roberto Carlos - and a centre-half.

The corruption scandal sweeping Italian football, plus falling attendances, may make this the perfect time for Shevchenko to quit the San Siro, but Chelsea have yet to tie up a deal for a player who will be 30 in September. "Shevchenko is the type of player we would like," said the chief executive Peter Kenyon. "We have shown our interest in him the last two seasons and had dialogue with Milan.
"[Chelsea] stand a chance [of purchasing Shevchenko] but you don't put it any more than that. There is a long way to go in the summer. It has got to be 50-50 but I wouldn't say any more than that."

With Chelsea's owner Roman Abramovich keen to bring world football's biggest stars to his club, the 25-year-old Eto'o is his favoured target and may arrive at Stamford Bridge this summer as a Champions League winner. Chelsea have already registered a verbal £35m-plus offer for the Cameroon international, with the bonus that the money would strengthen Barcelona's hand in their attempts to sign Thierry Henry from Arsenal.

Though agreement has been reached with the Dutch club for the signing of the £8m-rated Kalou, a work permit will be harder to achieve for the Ivorian forward. He has never played international football because he has been seeking a Dutch passport which would have permitted him to play for Holland in this summer's World Cup. It did not materialise but Chelsea sources are confident a solution can be found in order to complete the transfer either this summer or in January.

Despite reports of a £22m bid for Corinthians' forward Carlos Tevez, Chelsea see him as little more than a back-up option. The Argentinian has yet to convince Chelsea's manager Jose Mourinho that his talent justifies the fee being demanded by the Brazilian club.

There will also be a host of departures from Stamford Bridge this summer, with Hernán Crespo certain to leave. William Gallas has announced his intention to depart and Shaun Wright-Phillips, whose career has stalled since his £21m transfer from Manchester City last July, and Asier Del Horno are also expected to go.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:45:33 #189
139407 jorienvdherik
pi_37846752
Wij Crespo hun Kalou;)
pi_37847689
Wat een beetje poen wel niet kan doen....
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_37847809
Waarom is Kalou niet gewoon voor Ivoorkust gaan spelen? Dan had hij nu kunnen gaan cashen bij Chelski en had hij wel op het WK gespeeld.

Typisch gevalletje van je eigen ramen in gooien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37847915
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Ze betaalden ook 9 miljoen euro voor Kezman.
pi_37847963
Dat zou een prachtbedrag zijn voor Kalou, 11.2 miljoen. Chelsea zal wel blij zijn met de situatie dat Salomon niet voor Ivoorkust speelt. Afrikanen zijn altijd in een belangrijke periode weg vanwege de Afrika-cup.
That's all folks!
pi_37847969
Kezza had wel een stuk meer bewezen dan Kalou

Een stukje Steef:

Clippers just following NBA's business model

--------------------------------------------------------------------------------
By Ric Bucher
ESPN The Magazine

There's this guy who runs a laundromat in L.A., and he's a diehard Clippers(Feyenoord) fan. Last time I saw him, about a year ago, he was all revved up about what his team would be doing this season. He was washing and folding the pool towels for a nearby hotel to make extra cash. He was decked out in full Clippers'(Feyenoord) regalia -- a shooting shirt over a logo'ed T-shirt, I believe, along with regulation practice shorts, official NBA socks and, of course, top-shelf hoop shoes.

His bike, parked outside with a well-worn ball strapped to the back, was ready to roll over to Venice Beach after work.

.
When I tried to caution him about expecting too much from the Clippers(Feyenoord) he squinted at me, as if trying to figure out if he'd seen me somewhere before, then waved me off as just another joker who couldn't know his team as well as he did. This is it, he said. They're young and only going to get better. They'll keep this team together. I just know they will.

I appreciated the passion and, for his sake, hoped he was right.
Does that make me an enabler?

The moral of this story is that the NBA(Professioneel voetbal) is Business First, Entertainment Second and a bastion for the Soul and Spirit of Basketball somewhere after that. The disenchanted believe that's a new development; the dirty little secret is that it's not. The earmarks of the cash-grab simply have become more blatantly apparent because the stakes are so much higher. Not to diss Larry Bird, Magic or the ol' bald guy in D.C., but how did doing a commercial ever make any of them a better player? And knowing firsthand how arduous a commercial shoot can be, it's reasonable to believe that doing a commercial, in some small way, affected their ability to compete. So if three of the game's greatest competitors compromised themselves, should we really be alarmed that anybody else has?

The league drug-enforcement rules, the structure of the salary cap and the tradeoff of training-camp(winterstop) practice for more playoff games are only the most recent examples that both sides of the equation (players and owners) put the bottom line just a little higher than the quality of their work, but I'm guessing those subjects are just a little too starchy to carry your attention to the bottom of this page.

So instead let's take a living, breathing and forehead-pounding subject -- the 2002-2003 Clippers(Feyenoord 2006/07) -- as the latest and greatest proof that competing for the sake of competing is about as quaint as you can get outside of Ye Olde Sarsparilla Shoppe.

It's an old story with the Clippers (Feyenoord), although this year's version actually has a few new twists, the biggest being that competing was supposed to be at least something. In previous years, the Clippers(Feyenoord) were a compendium of bona fide talent biding their time to go elsewhere and dregs that were happy to be in the league. Not exactly a winning combination. This year was supposed to be different because the talent was so rich and a good deal of it supposedly wanted to stay and dedicate themselves to changing the franchise's reputation. There was even speculation owner Donald Sterling (GKL + Woerts) was dedicated to that, too -- why else would he have VP of basketball operations Elgin Baylor (Wim Jansen) go through all that trouble to build such a promising collection of talent?

OK, so the young talent just wanted to be assured first they would be paid handsomely for all that heavy lifting. Is that so wrong? Well, if it's all about winning and playing the game at the highest level, sure. But remember the mantra: business first, entertainment second, soul somewhere down the line.

Naturally, then, when the transformation became a little more arduous than advertised and no long-term financial assurances were being made, that all-for-one and one-for-all quickly fell to the wayside. Anyone who works for a living can hardly blame them. Whatever kind of collar you wear, if you believe your company doesn't plan to keep you around, chances are good you'll do, at best, exactly what your job requires you to do and not much more. Or you'll work very hard, but your energy will be directed toward projects that could make you look valuable to a prospective new employer. Designing a new widget without right of authorship or ownership? Working overtime with the chance of carpal tunnel syndrome but no chance of credit? I've never met anyone who was named Employee of the Month after receiving their two-weeks' notice. And just showing up and working hard without any other purpose or motive doesn't cut it in the NBA. Hoopin' for a living may look easy, but it's a cutthroat world chock-full of people with almost identical talents. And the margin between winning and losing is too thin, especially for a young team that has to live off playing with more energy than its opponent every night.

So I don't blame the players. They were simply being human, reacting the way most of us would -- some just fake it better than others. Nor do I blame Baylor (Wim Jansen). He is the NBA's Sisyphus, drafting rather impressive talent -- aside from that Randy Woods (Van Hooydonk) brain cramp -- and then watching it all eventually head elsewhere.

How can he stand it? Last I checked, Elgin has held his job since 1986. Only the Bulls' Jerry Krause has held his job longer. That's 17 years of cruising L.A. with a VP paycheck in his pocket. Makes for a pretty nice life. Remember the mantra: Business First, Entertainment Second, Soul ...

This, of course, is about the point in every Clippers (Feyenoord) discourse where Sterling (GKL + Woerts) gets hung in effigy or nailed to a cross or hung on a cross in effigy. Not here. This guy is a genius. Every few years he builds a team that shows some promise. That, combined with being in a city that offers a steady stream of clientele through the Anti-Laker (020) Feeder Program -- an excellent reason not to move, ever -- he can sell enough seats and concessions and advertising to guarantee a profit. Thanks to Baylor's (Jansen) prowess at identifying young talent, Sterling (GKL + Woerts) can let his stars walk when they begin asking for salaries that might make them a financial risk. Word has it, having moved into the shiny new Staples Center and sold the promise of this year's Clippers (Feyenoord) but kept a rather low payroll, Sterling (GKL + Woerts) could clear as much as any other owner this season -- without making the playoffs(CL). You don't think stockholders salivate over such brilliance? Don't forget the mantra: Business First, Entertainment Second, Soul ...

Ric Bucher covers the NBA
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 15 mei 2006 @ 17:24:50 #195
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37849940
£8mln is zelfs meer dan 11,2
  maandag 15 mei 2006 @ 17:48:17 #196
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37850536
Wat een buitensporige bedragen voor iemand wiens contract over 1 jaar afloopt! Als het waar zou zijn is het natuurlijk een godsgeschenk voor Feyenoord.
pi_37853724
11 miljoen? Grote strik erom.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_37854506
Ik vind al dat gedoe van Dirk moet blijven maar overdreven, ok hij is een goede spits maar met hem hebben we niks gepresteerd. Dat ligt niet aan hem want hij heeft te maken met een aantal matige spelers om hem heen maar zonder hem en met dat grote bedrag kan het toch niet slechter gaan dan dat het nu al gaat.

En daarbij is niemand groter dan de club.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:09:17 #199
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37854731
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef rotskibo het volgende:
Amen.
A.M.A.B
  maandag 15 mei 2006 @ 20:26:36 #200
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_37855320
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef rotskibo het volgende:
Ik vind al dat gedoe van Dirk moet blijven maar overdreven, ok hij is een goede spits maar met hem hebben we niks gepresteerd. Dat ligt niet aan hem want hij heeft te maken met een aantal matige spelers om hem heen maar zonder hem en met dat grote bedrag kan het toch niet slechter gaan dan dat het nu al gaat.

Klopt.
Maar een Dirk is gewoon stoer.
Oerhollandse knul die zich de tering werkt.
VInd die er nog maar eens een.

Daarom moet Dirk blijven, niet omdat hij zo goed is of groter dan de club is.. Maar het persoon wat naast je staat in De Kuip, dat zou Dirk kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')