Dat ze met die coaches wel 1e of 2e waren geworden.quote:
als je degradatievoetbal speelt kun je ze best gebruiken hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze die spelers toch niet accepteren..![]()
Je hebt dan meer aan Leonardo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als je degradatievoetbal speelt kun je ze best gebruiken hoor
ontopic:
wel blij dat Zuiverloon verhuurd is en niet verkocht
Met deze selectie hoor je tweede te eindigen en dus CL-voorronde te spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:35 schreef DivineJester het volgende:
Ik denk dat het verschil tussen een zeer ervaren coach als Van Gaal (die ik liever niet bij Feyenoord zou zien, maar goed) en een relatief broekie als Koeman weleens het verschil tussen landskampioen en de huidige plek zou kunnen zijn inderdaad, hoewel PSV wel redelijk stabiel is geweest natuurlijk dit jaar.
Waarschijnlijk ga ik met hun naar Reading - Feyenoordquote:FSV Legioen on Tour, Reading FC - Feyenoord
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Voor de wedstrijd Reading FC – Feyenoord, deze wordt gespeeld op zaterdag 12 augustus a.s., een oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe seizoen, krijgt de Feyenoord Supportersvereniging verzoeken van supporters met de vraag, gaat de FSV een busreis organiseren.
De FSV wil hier gehoor aangeven, maar zal vooraf eerst inventariseren hoeveel supporter gebruik willen gaan maken van deze busreis.
Wij hebben ondertussen wel wat informatie ingewonnen wat dan ongeveer de prijs zou kunnen zijn, hoelang is de reistijd en via welke wegen gaat de busreis.
Als wij er vanuit gaan dat u met een Touringcar Royal Class, 34 personen extra beenruimte, zal worden vervoerd zal de prijs inclusief entreekaartje voor leden FSV ongeveer ¤125 p.p. zijn.
Per standaard Touringcar, 48 personen normale beenruimte, zal de prijs voor leden inclusief entreekaartje ongeveer ¤100 p.p. zijn.
Prijs voor niet leden, Royal Class ongeveer ¤155 p.p., standaard Touringcar ongeveer ¤130 p.p.
Deze prijzen zijn ondervoorbehoud omdat de werkelijke prijzen van de entree kaarten nog niet bekend zijn.
De reisduur zal tussen de 6 a 7 uur zijn. Opstapplaats de Kuip, via de kanaaltunnel (Calais-Dover) naar het plaatsje Reading in Engeland. De vertrektijden en aankomsttijden kunnen wij u nog niet aangeven omdat de aanvangstijd van de wedstrijd nog niet bekend is.
Dus nogmaals, voordat wij werkelijk gaan organiseren willen wij eerst weten hoeveel supporters gebruik willen gaan maken van deze busreis.
Dus hebt u interesse om mee te gaan laat het ons dan even weten via een berichtje per e-mail. Stuur deze dan (voor 27 mei) naar info@FeyenoordNet.nl onder vermelding “Reading, Engeland”.
Vermeldt u dan ook of u lid FSV bent en welke busreis u zou willen boeken, Royal Class of standaard Touringcar.
Voor verdere informatie zullen wij u op de hoogte houden via onze website.
Feyenoord heeft een negatief eigen vermogen. Dat doet de transferwaarde van Feyenoord-spelers denk ik niet veel goed. Ik vraag me af wat de cijfers van 2005-2006 zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:48 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord schijnt trouwens een verlies van ¤5,5 miljoen euro te hebben geboekt over het jaar 2004-2005. Daarbij is er zo een ¤40 miljoen euro schuld. Staat tegenover dat de selectie bij elkaar ¤55 miljoen moet opbrengen. Las het hier
Net als onder Rudi Dil gister dus dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef snabbi het volgende:
als dat achtelijke systeem van de playoffs er niet was, waren we ook wel tweede geworden. Op het moment dat duidelijk werd dat Feyenoord geen kampioen meer kon worden stortte het in, en ik denk dat dit grotendeels was omdat men voelde dat er toch niks te doen was tot aan die playoffs.
Eerste ronde KNVB bekerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een negatief eigen vermogen. Dat doet de transferwaarde van Feyenoord-spelers denk ik niet veel goed. Ik vraag me af wat de cijfers van 2005-2006 zijn.
?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net als onder Rudi Dil gister dus dat lijkt me niet
Veel leesplezier Diegoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eerste ronde KNVB beker![]()
![]()
Eerste ronde UEFA Cup![]()
![]()
![]()
Publiek eerste ronde UEFA Cup![]()
![]()
You can do the math
Alleen heeft PSV een stadion om te verkopen en Feyenoord niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Veel leesplezier Diego![]()
http://www.psv.nl/multimedia/PSVjaarverslag20042005.pdf
Met een flinke hypotheek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen heeft PSV een stadion om te verkopen en Feyenoord niet.
Dat wel, hoe hoog is die eigenlijk? Vast geen 150 miljoen (dat schijnt er voor te worden betaald).quote:
Beide klapten aan het eind van de competitie in maar bij de onfeilbare Koeman zal dat wel beleid zijn geweest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:26 schreef snabbi het volgende:
Feyenoord heeft afgelopen jaar wel gecasht in het verre oosten. Verder is het natuurlijk totaal niet te vergelijken wat Gullit deed met het team en wat Koeman deed.
Fiscaal is dat wel de enige manier..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef Erasmusch het volgende:
Bv omdat een transfervrije speler of eentje uit de jeugdopleiding dan voor nul op de balans staat.
mooi laat ze maar opbieden voor Kalou. 14 voo die 2 is al best netjes, maar wie weet wat we wel niet kunnen vangen als Chelski Kalou per se wil hebben...quote:'14 miljoen euro voor Feyenoord duo'
Bron: Feyenoord Netwerk
Volgens Spaanse media blijft Valencia in de markt voor aanvallers van Feyenoord. Het regionale Las Provincias meldt dat de Spaanse ploeg 14 miljoen euro over heeft voor het duo Castelen en Kalou. De club realiseert zich dat het met betrekking tot Kalou felle concurrentie heeft van Chelsea. Die club zou volgens de krant 8 miljoen euro hebben geboden voor de aanvaller van Feyenoord.
Voor dat bedrag, grote strik eromquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:06 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
mooi laat ze maar opbieden voor Kalou. 14 voo die 2 is al best netjes, maar wie weet wat we wel niet kunnen vangen als Chelski Kalou per se wil hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |