quote:Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar een Dirk is gewoon stoer.
Oerhollandse knul die zich de tering werkt.
VInd die er nog maar eens een.
Daarom moet Dirk blijven, niet omdat hij zo goed is of groter dan de club is.. Maar het persoon wat naast je staat in De Kuip, dat zou Dirk kunnen zijn.
quote:15-05-2006: 'Fred' mee met Brazilië
[Bron: FR-Fans.nl]
Fred is de revelatie in Frankrijk. Hij speelt momenteel bij Olympique Lyon en scoorde dit seizoen 14 doelpunten in 31 wedstrijden. Dat is bondscoach Zico ook niet onopgemerkt gebleven. De Braziliaans bondscoach laat Roque Junior (Bayer Leverkusen) thuis en ruimt een plaatsje in voor Fred. Fred scoorde afgelopen weekend nog 3 doelpunten voor zijn club.
Fred was nog een tijd eigendom van Feyenoord, maar Fred wilde niet in Rotterdam voor Feyenoord komen spelen. Zijn vorige werkgever (Atletico-MG) verkocht toch een deel van de transferrechten van de Braziliaan aan Feyenoord om de schuld die Atletico bij Feyenoord had vanwege het samenwerkingsverband af te lossen.
Voor de rest mee eens, maar mét hem kan het wel beter gaan dan de afgelopen jaren. Ook al krijg je er 15 mln voor, ik zou geen vervanger wetenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:01 schreef rotskibo het volgende:
maar zonder hem en met dat grote bedrag kan het toch niet slechter gaan dan dat het nu al gaat.
dirkmoetblijven.nlquote:Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom moet Dirk blijven, niet omdat hij zo goed is of groter dan de club is.. Maar het persoon wat naast je staat in De Kuip, dat zou Dirk kunnen zijn.
We hadden alle rechten en hebben toen 90% geruild voor Magrao. Toen vertrok Fred voor 12mln naar OL en kregen wij dus 1,2 mln en is het afgelopen. Ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:25 schreef heiden6 het volgende:
Heeft Feyenoord die rechten voor Fred nou verkocht toen Fred naar Lyon ging of is een deel nog in ons bezit? Dat zou betekenen dat bij een transfer Feyenoord nog wel aardig wat geld kan opstrijken.
Als je van Hooijdonk in de spits zet schiet die er ook wel een stuk of 20 in.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
Voor de rest mee eens, maar mét hem kan het wel beter gaan dan de afgelopen jaren. Ook al krijg je er 15 mln voor, ik zou geen vervanger weten
die turk misschienquote:Op maandag 15 mei 2006 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Voor de rest mee eens, maar mét hem kan het wel beter gaan dan de afgelopen jaren. Ook al krijg je er 15 mln voor, ik zou geen vervanger weten
Als ie 10 penalites mag nemen ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Als je van Hooijdonk in de spits zet schiet die er ook wel een stuk of 20 in.
Buro Renkema.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Luister eens naar de Kalou song.
http://www.burorenkema.nl/2006/05/kalou.php
quote:15-05-2006: Derksen: 'Barry Opdam tekent voor Feyenoord'
[Bron: FR-Fans.nl]
Barry Opdam komt naar alle waarschijnlijkheid de selectie van Erwin Koeman versterken, dat weet Johan Derksen te melden in Voetbal Insite. De verdediger staat volgens de geruchten al langer in belangstelling van Feyenoord. Afgelopen week kreeg de speler van Az nog te horen dat hij niet mee naar het WK mag
Beter dan Braafheid...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Cart_man het volgende:
Vind het weer zo een net niet speler.
Zo slecht is hij niet. Je moet ook naar het financiele plaatje kijken. Feyenoord zal toch naar versterking moeten zoeken willen ze Europees nog meedoen komend seizoen. Het zou triest zijn als ze er gelijk uit zouden vliegen. Ik snap nog steeds niet wat Paauwe daar nog doet bij Feyenoord.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Cart_man het volgende:
Vind het weer zo een net niet speler.
Meer ervaring dan Braafheid, maar beterquote:
Hoezo .. al zetten ze hem op de bank hij wordt ervoor betaald. Moet niet gekker worden!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Meer ervaring dan Braafheid, maar beterAch, ik zie wel.
Opdam heeft trouwens aangegeven geen linksback meer te willen spelen, dus zou hij komen voor een plek in het centrum van de verdediging.
Dat zou wel dom zijn. Centrale verdedigers waren er genoeg, Saïdi kon zelfs weg wegens overvloed.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Meer ervaring dan Braafheid, maar beterAch, ik zie wel.
Opdam heeft trouwens aangegeven geen linksback meer te willen spelen, dus zou hij komen voor een plek in het centrum van de verdediging.
Ook dat zou ik dom vinden. Goede centrale verdedigers forceren naar andere posities omdat er 'nieuwe' centrale verdedigers zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
dan zal bahia naar links gaan ?
Komt ook omdat Leonardo een verwend kutjong is gebleken ...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:24 schreef daaaaan het volgende:
Typisch Feyenoord om een talent als Leonardo definitief te laten gaan en al die nutteloze kutspelers te verhuren...
Leonardo is gewoon een verwend kut jong. Hij is zo lang gehyped bij Feyenoord dat hij zich een god waande en daardoor naast de selectie zat. Aan dat soort jongens heb je gewoon niks. Pas wanneer die gasten een wake-up call krijgen of wanneer ze inderdaad die godenstatus krijgen, dan kunnen ze wat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:24 schreef daaaaan het volgende:
Typisch Feyenoord om een talent als Leonardo definitief te laten gaan en al die nutteloze kutspelers te verhuren...
Pascal ookquote:Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ondertussen kan hij wel naar AZ, PSV en Tottenham!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
Leonardo is gewoon een verwend kut jong. Hij is zo lang gehyped bij Feyenoord dat hij zich een god waande en daardoor naast de selectie zat. Aan dat soort jongens heb je gewoon niks. Pas wanneer die gasten een wake-up call krijgen of wanneer ze inderdaad die godenstatus krijgen, dan kunnen ze wat.
een zet waar PSV of AZ zeg maar een 5 miljoen winst op zou kunnen maken kan nooit een goede zet zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef Calciumdude het volgende:
ach van Leo's transferssom zal feyenoord ook nog wel wat meepakken aangezien hij hier is opgeleid..
Gewoon een goede zet.
had bij Feyenoord toch nooit wat geworden.
Je loopt op zaken vooruit. Beetje raar...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:02 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
een zet waar PSV of AZ zeg maar een 5 miljoen winst op zou kunnen maken kan nooit een goede zet zijn.![]()
laten we maar hopen dat niet gebeurd![]()
Dat is Magraoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:15 schreef Calciumdude het volgende:
kijk maar eens hoe veel wedstrijden hij nou helemaal gespeeld heeft.
en begin dan maar eens te rekenen wat hij feyenoord gekost heeft sinds zijn 12e (ofzo) ?
veruit de duurste speler per wedstrijd ...
quote:Helaas gaat het optreden van PETER BEENSE as Dinsdag niet door... Maar BED zou BED niet zijn als er niet iets heel leuks voor terug komt.. kijk snel bij Agenda (16 MEI) en als je wil kun je nog reserveren voor het eten deze avond is gewoon van de MENUKAART neem je gezellige gezicht mee want er zijn TV en CLIP opnames OPNAMES BEGINNEN OM 22:OO UUR
quote:Gianni Zuiverloon keert volgend seizoen niet terug in de selectie van Feyenoord. De Rotterdammer zal nog een jaar worden verhuurd aan een andere Nederlandse club. RKC, de club waar hij het afgelopen seizoen op huurbasis voor uitkwam, is geïnteresseerd in een verlenging van de overeenkomst, maar er dingen meer eredivisieclubs naar de diensten van de jeugdinternational. Zuiverloon reageerde teleurgesteld op het nieuws dat hij te horen kreeg uit de mond van Erwin Koeman.
dat zal hem niet worden als opvolger mogelijk van Kuyt/Kalouquote:Bosko Balaban is ook de komende twee seizoenen te bewonderen in het shirt van Club Brugge. Dat kwam hij telefonisch overeen met sportleider Marc Degryse. De verwachting is dat de contractverlenging woensdag definitief wordt.
"Officieel is het nog niet, maar Balaban vertelde dat hij akkoord gaat met de voorwaarden en de volgende twee jaar voor Club wil voetballen", vertelt Degryse in het Gazet van Antwerpen. "Woensdag wordt alles waarschijnlijk op papier gezet, die dag zie ik de manager van Balaban in Parijs."
Balaban, die is opgenomen in de WK-selectie van Kroatië, gaf eerder dit seizoen aan te willen vertrekken uit België, maar met het uitblijven van buitenlandse aanbiedingen en de komst de nieuwe trainer Emilio Ferrera, lijkt hij een verlengd verblijf in België wel te zien zitten.
quote:Stein Huysegems heeft, ondanks de belangstelling van Feyenoord en FC Utrecht, een voorkeur om ook komend seizoen bij AZ ter spelen. "Maar als AZ voor veel geld een nieuwe linksbuiten haalt, weet ik genoeg. Dan kan ik beter vertrekken."
Tegenover FCUpdate liet Huysegems weten graag in Alkmaar te blijven: "Als er niemand bijkomt voor de positie van linksbuiten, is de keuze voor mij gemakkelijk. Dan blijf ik bij AZ", aldus de Belg.
Over de interesse van Feyenoord en Utrecht weet Huysegems niets. "Ik heb daar nog niets over gehoord, daar ga ik niet over liegen. Zo ben ik niet. Ik ben nu even met de nationale ploeg op pad en dat is voor mij even belangrijker. Als ik daarna terug kom, zie ik wel hoe de situatie er voor staat."
Mag hopen dat ze die spelers toch niet accepteren..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
750k is inderdaad niet zo´n risisco voor een speler zoals Leo. Zeker niet als je nog weet te regelen dat NAC een van Smit, Sibon, De Jong of Feher neemt
Dat zullen we nooit weten natuurlijk. Denk jij dus dat Feyenoord met een van bovengenoemde coaches eerste of tweede was geworden dit jaar en vorig jaar?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef Cart_man het volgende:
Dat heeft alleen maar te maken met het feit dat adriaanse en van gaal daar coach zijn. Hadden die daar niet gezeten, dan was het dit en vorig seizoen niet hoger gekomen dan een 5de plaats.
Ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten natuurlijk. Denk jij dus dat Feyenoord met een van bovengenoemde coaches eerste of tweede was geworden dit jaar en vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |