Dat het logo weer goud word?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet lang meer...
Vrijdag of misschien morgen al lanceer ik een nieuwe website![]()
is zeker de moeite waard
Huilen wij omdat jullie het oude Ajax logo in jullie OP zetten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:43 schreef Borkydude het volgende:
Pauper trouwens dat jullie geeneens weten dat het Feynoord logo tegenwoordig een zwarte F heeft.
Jullie huilen al genoeg om het technisch wanbeleid, en de resultaten de laatste jaren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Huilen wij omdat jullie het oude Ajax logo in jullie OP zetten?
Zijn er nog niet genoeg Turken in zuid dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Fatih Tekke zou leuk zijn, maar haalbaar is hij waarschijnlijk niet.
Een oud stadion heeft gewoon hogere onderhoudskosten. Ik kan me zo voorstellen dat ze met een aantal kleine maatregelen de metaalmoeheid zouden kunnen ondervangen (tijdelijk). Dit doe je alleen bij een economische haalbaarheid en daar zijn andere evenementen voor nodig. Neemt niet weg dat die ook in een nieuw stadion gehouden kunnen worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef ruud_fr het volgende:
we moeten toch allen maar weg uit De Kuip door metaalmoeheid?
Uitvak op dezelfde plek als nu.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
als ze het uitvak maar verplaatsen naar een hoek. en 3 echte ringen dus 70.000 toeschouwersachter de goal aan beide kanten staanplaatsen
Beetje onzin, het zit nu al niet vol.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
als ze het uitvak maar verplaatsen naar een hoek. en 3 echte ringen dus 70.000 toeschouwersachter de goal aan beide kanten staanplaatsen
nee, uitvak moet zo blijven achtder de goal. is de mooiste plek die je (uit)supporters ken geven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
hahahahahaquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Luni het volgende:
F side viert overwinning Gatorate Cup
http://video.google.com/videoplay?docid=210233084933921675
staanplaatsen mogen niet meer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
zijn ze daar niet over bezig (nog steeds)?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:47 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
staanplaatsen mogen niet meer.
salariseisen gozert, salariseisenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:48 schreef Sender_ het volgende:
Ik vond Boateng gister trouwens wel redelijk spelen, kwam iig veel inzet vanaf en dat soort spelers mogen van dus komen.
Ik zeg Jansen haal die gozer is terug !!!!
dat kunnen we mooi bekostigen met de transfer van Kalou of het geld dat vrijkomt als Decibel De Kuip huurtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
salariseisen gozert, salariseisen![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Luni het volgende:
En die ouwe in het midden die rondrent is zeker Cohenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Luni het volgende:
Nog zo 1, hahaha.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Luni het volgende:
Zelfs in 1996 wilde Jorien Boateng al geen salarisverhoging geven.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
salariseisen gozert, salariseisen![]()
de Kuip is niet van Feyenoord. Dus van het concert van Decibel ziet Feyenoord niet 1 cent.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat kunnen we mooi bekostigen met de transfer van Kalou of het geld dat vrijkomt als Decibel De Kuip huurt
Kakteefquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
de Kuip is niet van Feyenoord. Dus van het concert van Decibel ziet Feyenoord niet 1 cent.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Kakteef![]()
Het ging er dus om dat dat in kan houden dat de huur iets om laag kan, er een imagochange lijkt plaats te vinden (want wie had dit voor mogelijk gehouden), en de Kuip door hogere inkomsten misschien wel langer in gebruik wordt gehouden. Allemaal speculatief, maar ik vind het persoonlijk goed klinken iig![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als Yvette het topic had gelezen had ze dat ook geweten
dat zeg je wel eens vaker he..... iets te vaakquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
ze moeten is een foto van yvette posten
Ik vergeet zijn goal tegen Dortmund nooit meerquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef _Gromit_ het volgende:
Goeie gozert die Tomasson. Weet alleen niet of we die wel moeten halen. Ik had het idee dat hij flink was gegroeid in zijn spel bij Milan, maar bij Feyenoord had hij toch de wel de reputatie om de meest onmogelijke fouten te maken door opgelegde kansen te missen. Ik dacht dat dat er bij Milan wel uit was gegaan, maar als hij zo goed was was hij in duitsland denk ik niet zo erg op het zijspoor beland. En 4 miljoen is natuurlijk nog best flink wat. Misschien hebben we dan toch meer aan een aurelio of een tekke.........
Kutquote:'Castelen te duur voor Paris Saint-Germain'
L'Equipe meldt dat Romeo Castelen te duur blijkt voor Paris Saint-Germain. De Fransen hadden in het verleden vaker interesse voor de rechtsbuiten van Feyenoord. Volgens L'Equipe is de interesse afgeketst op de te hoge transfersom en te hoge financiele eisen van de speler.
De Kuip is net zoals ieder andere organisatie een bedrijf dat geld wil verdienen, dus waarom zouden ze de huur voor Feijenoord verlagen, wanneer blijkt dat er meer concerten en andere evenementen worden gehouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Kakteef![]()
Het ging er dus om dat dat in kan houden dat de huur iets om laag kan, er een imagochange lijkt plaats te vinden (want wie had dit voor mogelijk gehouden), en de Kuip door hogere inkomsten misschien wel langer in gebruik wordt gehouden. Allemaal speculatief, maar ik vind het persoonlijk goed klinken iig![]()
Misschien had ik eerder al gelezen dat Feyenoord niet tevreden was met de hoge huurprijs en daar verandering in wilde zien... Misschien dat dat invloed heeft gehad op het binnenhalen van decibel, in de zin van als Feyenoord niet had geklaagd was het misschien wel niet gedaan, en is dit om de kosten te drukken..... Zoals er al staat is het wat suggestief maar toch....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De Kuip is net zoals ieder andere organisatie een bedrijf dat geld wil verdienen, dus waarom zouden ze de huur voor Feijenoord verlagen, wanneer blijkt dat er meer concerten en andere evenementen worden gehouden.
quote:Geen interesse in Musampa, Stefanovic, Braafheid en Buijs
[Bron: FR-Fans.nl]
In het nieuwe nummer Hand in Hand dat vanaf zaterdag in de winkels ligt ontkracht Feyenoord-directeur Chris Woerts een aantal geruchten. 'Er is vorig jaar een financiele gok genomen door Kuijt en Kalou te behouden. Heeft dat financiele consequenties voor komend seizoen, moet er verkocht worden. Het is niet zo dat het moet, nee we willen zelf verkopen. Koeman wil graag met een kleinere selectie werken en dat betekent dat wij afscheid gaan nemen van wat spelers. Van een flink aantal spelers wordt het contract niet verlengd en er zullen er naar verwachting nog een aantal worden verkocht. Ik denk ook dat er nog wel wat spelers bij zullen komen. Ik kan meteen een aantal geruchten ontkrachten; Musampa en Stefanovic zijn in ieder geval niet serieus in beeld.
Braafheid en Buijs worden in het circuit ook genoemd. Naar Braafheid is wel 's gekeken maar ik denk niet dat dat concreet wordt op korte termijn en voor Buijs is volgens mij geen interesse op dit moment..'
Niet jammer, Braafheid is te licht. Musampa een jood.... Buijs had ik wel graag gezien en Stefanovic lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe denk je erover Dirk, jammer of niet jammer?
Doe maar niet. Dan blijft Feijenoord op hetzelfde niveau, waar ze al jaren op staan, zitten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie alleen in Braafheid niks van het lijstje, de rest kan Feijenoord best gebruiken.
Is heeeeeeeeeeeeeel slecht nieuws, want je kan gewoon geen festival organiseren in een stadion, krijg je hetzelfde als Dominator dat de tenten door elkaar heen gaan staan blazen... Ik vermoed dan ook dat Decibel dit jaar een Sensation/Qlimax kloon gaat worden ofzo..quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Decibel in de Kuip!!!
Teeering, geweldig nieuws.
ja en toch maakte hij als aanvallende middenvelder altijd doelpunten. Ik vond het echt een goede speler, en kan me niet voorstellen dat hij bij milan en stuttgart er slechter op is geworden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef _Gromit_ het volgende:
Goeie gozert die Tomasson. Weet alleen niet of we die wel moeten halen. Ik had het idee dat hij flink was gegroeid in zijn spel bij Milan, maar bij Feyenoord had hij toch de wel de reputatie om de meest onmogelijke fouten te maken door opgelegde kansen te missen. Ik dacht dat dat er bij Milan wel uit was gegaan, maar als hij zo goed was was hij in duitsland denk ik niet zo erg op het zijspoor beland. En 4 miljoen is natuurlijk nog best flink wat. Misschien hebben we dan toch meer aan een aurelio of een tekke.........
Het is gister al bekend geworden dat Decibel niet in de kuip wordt gehoudenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is heeeeeeeeeeeeeel slecht nieuws, want je kan gewoon geen festival organiseren in een stadion, krijg je hetzelfde als Dominator dat de tenten door elkaar heen gaan staan blazen... Ik vermoed dan ook dat Decibel dit jaar een Sensation/Qlimax kloon gaat worden ofzo..
En al helemaal jammer dat het niet meer in het Lingebos mag/is...
Musampa?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie alleen in Braafheid niks van het lijstje, de rest kan Feijenoord best gebruiken.
Hahaha okequote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het is gister al bekend geworden dat Decibel niet in de kuip wordt gehouden
Maar een ander feest genaamd decibell, waar nog nooit iemand van gehoord heeft![]()
Dus?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:36 schreef Luni het volgende:
Aanstaande dinsdag treed Peter Beense op in Rotterdam, das die dikke pad die de Ajax huldiging presenteerde
http://www.lunaticnews.ne(...)c.asp?TOPIC_ID=17493
Dinsdag 16 Mei
Aanvangstijd: 23:30
Lokatie: Cafe BED
Adres: Meent 106
Plaats: Rotterdam
ja dat pas ik nog wel aan. Ben nog van alles aan het mailen. Om het onder de aandacht te krijgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:27 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind dat Times New Roman een beetje goedkoop staan.
Iemand nog mama Boateng gezien op Rijnmond?![]()
Ik heb er geen verstand van, maar dan zou ik t er idd wat professioneler laten uitzien. En berichten screenen op joden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat pas ik nog wel aan. Ben nog van alles aan het mailen. Om het onder de aandacht te krijgen![]()
Het is inderdaad nogal lachwekkendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Haha, dat gastenboek van die Peter Beense
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Tussen dodenherdenking en de 66ste verjaardag van het bombardement op Rotterdam won Ajax de KNVB-beker.
Dat hoogtepuntje moest gevierd worden op het Leidseplein. We hoorden Danny Blind schreeuwen dat Ajax niet van het bestuur is, niet van de directie maar van 'jullie'.
Trainers op een bordes hebben gewonnen, maar bijna altijd verliezen zij zichzelf in platte retoriek. Het slechte komt boven. Het overkomt Louis van Gaal en zelfs Ron Jans. Ze roepen dingen die ze anders nooit in hun hoofd zouden halen. Het worden geen Hitlers, niet overdrijven, maar demagogie is de heren niet vreemd. Voetballers overkomt het ook.
Dronken van vreugde lijken ze te vergeten dat ze hun woorden moeten wegen. Zeven jaar geleden, Feyenoord was landskampioen, misdroeg Uli van Gobbel zich op het bordes van het Stadhuis. Hij sprong op en neer, terwijl de microfoon in zijn hand versterkte wat hij zong:En wie niet springt/Die is een Jodekoek/En wie niet springt/Die is een Jodekoek(enzovoort) Dat was niet kies.
Maandag, op het Leidseplein in 'Neerlands grootste poel des verderfs', ging het ook mis. Een nep-André Hazes, ene Peter Beense, was spreekstalmeester en mocht het volksfeest met liedjes begeleiden. Wat hem bezielde weten we niet (we wisten niet wat er precies in Hazes om ging laat staan in een nep-Hazes), maar op een gegeven moment zette hij, niet geheel toevallig natuurlijk, het volgende liedje in: Als de lente komt… Er worden geen tulpen gestuurd, weten bezoekers van voetbalstadions. Zij kennen het creatieve vervolg van Ajax' F-side:
Als het lente wordt/Dan gooien wij/Bommen op Rotterdam/Duizend gele, duizend rode/Veel gewonden, nog meer doden/Wat de Luftwaffe niet kan/Doet de F-Side in Rotterdam!
Het kwam uit duizend(en) kelen.
Ik weet dat bestuur en directie van Ajax hele andere dingen aan hun hoofd hebben, maar een verontschuldiging aan de Rotterdammers die de verwoesting nog hebben meegemaakt en de toezegging dat die nep-Hazes zoiets nooit meer flikt, dat zou dezer dagen een mooi gebaar zijn.
hugo@ad.nl
Hij weet ook echt wel het vervolg v/d supporters... of zit ie 1x in het jaar in het stadion?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lachwekkende is dat Peter Beense de schuld krijgt, terwijl de supporters het zingen
Hij zong gewoon een Amsterdamse hitmedley en daar hoort dit nummer ook tussen, daar is niks verkeerds aan. Hij heeft pas schuld als hij daadwerkelijk zelf die bewuste tekst over bommen heeft gezongen, maar daar is geen sprake van.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij weet ook echt wel het vervolg v/d supporters... of zit ie 1x in het jaar in het stadion?
ik screen het iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar dan zou ik t er idd wat professioneler laten uitzien. En berichten screenen op joden.
Alle beetjes helpen![]()
Waarom zouden we daarover vallenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Overigens zong Blind (iig niet die Beense) heel even "En wie niet springt die is geen Jood" als jullie daar over vielen
Hij voert de supporters, door Tulpen...... te zingen, hij moet weten wat voor reactie hier volgt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lachwekkende is dat Peter Beense de schuld krijgt, terwijl de supporters het zingen
Klopt! Ik doe er ook aan mee, dat ontken ik niet. Maar ik hoor nooit Peter houtman mee zingen via de stadion speaker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:54 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind het ook asociaal wat Beense gedaan heeft. Hij kan gemakkelijk aanvoelen dat zo'n liedje gezongen gaat worden. Echter, er is onder Feyenoorders wel sprake van selectieve verontwaardiging. Hebben zij wel eens excuses aangeboden voor het maken van sisgeluiden of het zingen van liedjes als "Hamas, Joden aan het gas". Ik (als Ajaxsupporter) irriteer me al jaren aan zowel liedjes over bommen op Rotterdam als het uiten van ant-Joodse leuzen. Ik weet dat het niet tot de nabestaanden uit WO2 is gericht, maar zij hebben het meeste last van al deze leuzen.
Die kan ik me niet echt meer herinneren eigenlijk, maar is dat van van Gobbel wel op tv uitgezonden? Beense niet volgens mij, dat zou dan ook schelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarom zouden we daarover vallenIk vind dat (bijna) alles moet kunnen, alleen de reacties hierop staan nogal in contrast met die op Van Gobbel in 99.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |