Dat het logo weer goud word?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet lang meer...
Vrijdag of misschien morgen al lanceer ik een nieuwe website![]()
is zeker de moeite waard
Huilen wij omdat jullie het oude Ajax logo in jullie OP zetten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:43 schreef Borkydude het volgende:
Pauper trouwens dat jullie geeneens weten dat het Feynoord logo tegenwoordig een zwarte F heeft.
Jullie huilen al genoeg om het technisch wanbeleid, en de resultaten de laatste jaren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Huilen wij omdat jullie het oude Ajax logo in jullie OP zetten?
Zijn er nog niet genoeg Turken in zuid dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Fatih Tekke zou leuk zijn, maar haalbaar is hij waarschijnlijk niet.
Een oud stadion heeft gewoon hogere onderhoudskosten. Ik kan me zo voorstellen dat ze met een aantal kleine maatregelen de metaalmoeheid zouden kunnen ondervangen (tijdelijk). Dit doe je alleen bij een economische haalbaarheid en daar zijn andere evenementen voor nodig. Neemt niet weg dat die ook in een nieuw stadion gehouden kunnen worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef ruud_fr het volgende:
we moeten toch allen maar weg uit De Kuip door metaalmoeheid?
Uitvak op dezelfde plek als nu.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:39 schreef jorienvdherik het volgende:
als ze het uitvak maar verplaatsen naar een hoek. en 3 echte ringen dus 70.000 toeschouwersachter de goal aan beide kanten staanplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |