Dat zeg jij.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets, maar dan in hun eigen subforumRaus!
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt. Ik kom ook niet meer in PUB![]()
Ja, de laatste week of zo is het echt een drama. Ik moet gewoon wachten tot 1 dag later om m'n stats te posten zoals 'vroeger'. Tenzij er iemand een nieuw topic opent overdag natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is gewoon bullshit om 3 posts nodig te hebben om je dagscore, totaal en commentaar daarop te posten. Dat kan makkelijk in 1 post. Ik scroll me al helemaal het leplazerus omdat er ik weet niet hoe dik geslowchat wordt.
Huh, welke stats post jij dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, de laatste week of zo is het echt een drama. Ik moet gewoon wachten tot 1 dag later om m'n stats te posten zoals 'vroeger'. Tenzij er iemand een nieuw topic opent overdag natuurlijk.
Alleen PUBSC, GCSC, en wat TTK topics.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef Mainport het volgende:
Jezus Chris, ik kijk in je posthistorie en kan nu wel begrijpen hoe je aan dat aantal komt.
jah, overal en nergensquote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef Mainport het volgende:
Jezus Chris, ik kijk in je posthistorie en kan nu wel begrijpen hoe je aan dat aantal komt.
en KLB en WOW (wat een bagger trouwens)quote:Op zondag 7 mei 2006 11:20 schreef --Christiaan-- het volgende:en KLB, WOW (nog zo'n baggerforum trouwens)
[..]
Alleen PUBSC, GCSC, en wat TTK topics.
Dat commentaar wordt trouwens ook vaak achterwege gelaten, dát is pas irritant.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is gewoon bullshit om 3 posts nodig te hebben om je dagscore, totaal en commentaar daarop te posten. Dat kan makkelijk in 1 post. Ik scroll me al helemaal het leplazerus omdat er ik weet niet hoe dik geslowchat wordt.
Ja, OK, en het filmassociatietopic.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:20 schreef Mainport het volgende:
Je vergeet MUZ.
Er was een tijd dat de mods het topic schoon hielden van SC, of iig. heel weinig. Schijnbaar hebben ze er geen zin meer in of willen ze er geen tijd meer insteken.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen, ik zou alleen graag zien dat ik mijn rijtje getallen kan quoten zoals het tot vorige week nog ging. Nu zit het topic rond een uur of 1 snachts vol met SC.quote:
Buzzer heeft het vorige week 1 maal schoongeveegd zag ik. Sindsdien niet meer.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er was een tijd dat de mods het topic schoon hielden van SC, of iig. heel weinig. Schijnbaar hebben ze er geen zin meer in of willen ze er geen tijd meer insteken.
Ah, OK, op die fietsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen, ik zou alleen graag zien dat ik mijn rijtje getallen kan quoten zoals het tot vorige week nog ging. Nu zit het topic rond een uur of 1 snachts vol met SC.
Wat heeft het voor zin om ze te quotenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen, ik zou alleen graag zien dat ik mijn rijtje getallen kan quoten zoals het tot vorige week nog ging. Nu zit het topic rond een uur of 1 snachts vol met SC.
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om ze te quoten
Daarvoor is dat topic er alleen, om te pimpen met je getalletjes. Niet om de SC-en..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah, OK, op die fiets. Maar dat rijtje quoten is ook niet écht nodig hè (JA IK DOE HET OOK)
Ja, maar dan is het de keuze om óf het topic helemaal reactievrij te laten, of op deze manier. Da's moeilijk kiezen.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zal het eens opperen in het FB van GC, laten ze er maar weer wat strenger naar kijken.
Ja, dat is goed, ben benieuwd naar de reacties.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zal het eens opperen in het FB van GC, laten ze er maar weer wat strenger naar kijken.
Nee hoor, tot vorige week ging het eigenlijk prima.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het de keuze om óf het topic helemaal reactievrij te laten, of op deze manier. Da's moeilijk kiezen.
Nee, het is om een reactie te geven op je stats, niet om ze los te quoten zonder verdere toevoegingquote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor is dat topic er alleen, om te pimpen met je getalletjes. Niet om de SC-en..
Of ik heb verkeerd zitten kijken maar ik meende dat er maar een paar lijstjes laatst in een deeltje stonden, de rest was slowchat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, de laatste week of zo is het echt een drama. Ik moet gewoon wachten tot 1 dag later om m'n stats te posten zoals 'vroeger'. Tenzij er iemand een nieuw topic opent overdag natuurlijk.
Beter geen commentaar dan 3 posts nodig zijn voor iets wat ook in 1 kan.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat commentaar wordt trouwens ook vaak achterwege gelaten, dát is pas irritant.
Dat was vroegâh denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er was een tijd dat de mods het topic schoon hielden van SC, of iig. heel weinig. Schijnbaar hebben ze er geen zin meer in of willen ze er geen tijd meer insteken.
Ík ben er niet mee begonnen.quote:
Klopt, dat doe ik dan ook niet. Maar anderen SC-en het topic helemaal vol. Dan kan ik me voorstellen dat het quoten van je stats met een opmerking erbij zo hoort, want zo gaat het topic al tijden. Die SC van de afgelopen week hoort er echter totaal niet in thuis.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is om een reactie te geven op je stats, niet om ze los te quoten zonder verdere toevoeging
http://forum.fok.nl/topic/853836/1/50#37623189 daar.quote:
Ik zag gewoon weer veel gepraat over cijfertjes passeren.quote:
Nee, het is allemaal irritant.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
Beter geen commentaar dan 3 posts nodig zijn voor iets wat ook in 1 kan.
Sterker nog, volgens mij was er pas geleden 1 topic maar van 1 dag, en minimaal 2/3 SC.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
Of ik heb verkeerd zitten kijken maar ik meende dat er maar een paar lijstjes laatst in een deeltje stonden, de rest was slowchat.
[..]
jah, die goede oude tijdquote:Dat was vroegâh denk ik.![]()
of wachten op replique 0.3quote:Op zondag 7 mei 2006 11:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het de keuze om óf het topic helemaal reactievrij te laten, of op deze manier. Da's moeilijk kiezen.
Nou ja, dan zijn we het eigenlijk gewoon eens. Hoewel ik vind dat slowchat óver de stats wel kan, die andere troep niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet. Maar anderen SC-en het topic helemaal vol. Dan kan ik me voorstellen dat het quoten van je stats met een opmerking erbij zo hoort, want zo gaat het topic al tijden. Die SC van de afgelopen week hoort er echter totaal niet in thuis.
En dan?quote:
Verzuurde ex-crew ook.quote:
hebben we weer statslijsten vanuit fok zelfquote:
ws. komt er dan wel een napraattopic ofzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
hebben we weer statslijsten vanuit fok zelf
Klopt, maar die zie ik niet in dit topic.quote:
Dat is wat mij betreft prima, maar volgens mij het meeste gewoon 'andere troep'quote:Op zondag 7 mei 2006 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, dan zijn we het eigenlijk gewoon eens. Hoewel ik vind dat slowchat óver de stats wel kan, die andere troep niet.
Alleen de over-all stats toch? Geen dagcijfers?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
zou dat ja?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
die reken je dan zelf maar uitquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen de over-all stats toch? Geen dagcijfers?
Verkeerde topicquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef Jaguarized het volgende:
Royksopp - Beautiful day without you
Probeer jij anders ook eens om er tussen te komen?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef es70 het volgende:
Hallo....
Neuh, ik denk dat Arcee dat gewoon wel blijft doenquote:
En dan hebben we meer ruimte voor de slowchat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat Arcee dat gewoon wel blijft doen!
Leoquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef leonieke het volgende:
Mensen aub...
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Als jullie zo te klagen hebben over de SC in het statstopic, waarom maken jullie hier dan een tweede stats-SC-topic van?
Ja eten, daar gaan we het eens over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ontbijt
Als jullie zo te klagen hebben over de SC in het statstopic, waarom maken jullie hier dan een tweede stats-SC-topic van?
Goedemorgen trouwens
Goedemorgen trouwens
doen we niet, we hadden alleen even een kortstondige discussie over het stats topic. Het staat inmiddels ook al in de GC FB.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen trouwens
Goedenavondquote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen trouwens
Neu, jullie wilden het gewoon ergens anders over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat es en ik dat ook geprobeerd hebben werd idd niet opgemerkt
Ik ben kutcrew hè?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Naja, 10 minuten geleden ook al.quote:
Kennelijk moet je toch blauw zijn voordat het opvalt. It's a bloody shamequote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uit je sigquote:
ik zag het donkerblauw niet eens.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Kennelijk moet je toch blauw zijn voordat het opvalt. It's a bloody shame.
Je moet iets te doen hebben he..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
Maar we gaan nu geen discussie over crew/kutcrew/kleurtjes voeren eh![]()
Gemenerdquote:
Een Belgische struisvogel zelfsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze letten hier gewoon op kleurtjes
Alsof een struisvogel niets zinnigs kan zeggen...
Ow niks moet zo werken ..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey! Jij klinkt lekker opgewekt![]()
Wassup?
Jaja.. Tis al goed. Wij kunnen hier genieten van regen regen en regenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
You 'll live![]()
Veel plezier nog allemaal. Ik ga de zon in![]()
Neuh, die blijft nog wel even staan hoorquote:
Ik meende dat er nog iemand was met dezelfde avatar als leo.quote:
aah, die is dus weg voorlopigquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
You 'll live![]()
Veel plezier nog allemaal. Ik ga de zon in![]()
Oh blah, op een zondagquote:Op zondag 7 mei 2006 11:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ow niks moet zo werken ..
Op zich niks mis mee alleen moet ik straks tot 2200 werken en morgen 9 uur weer beginnen
En ik mis Top Gear
Ja, op mijn forum zit ook iemand met die avatar. Ik moet nu steeds naar de naam kijken tegen wie ik praat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik meende dat er nog iemand was met dezelfde avatar als leo.
NeeeeeeEEeeeee!!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaja.. Tis al goed. Wij kunnen hier genieten van regen regen en regen![]()
Een stats-SC-topic is dit niet, het kwam alleen naar voren waar dus even over gediscussieerd werd. En dat mag in een SC-topicquote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen trouwens
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh blah, op een zondag(ik ben nu ook wel aan het werk, maar dat is toch anders
)
Succes![]()
Volgens mij ook idd (en al langer dan dat Leo 'm heeftquote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het regent al heeeeeeeeel de ochtendquote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Het regent bij jou
. Hier is het zonnig, maar ik durf niet meer naar buiten... Ik heb gisteren in de schaduw gezeten met een boekje en heb nu alweer zonne-uitslag
.
Ik hoor lekker nietsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ook idd (en al langer dan dat Leo 'm heeft).
regen? wat is dat?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het regent al heeeeeeeeel de ochtendZal wel goed zijn voor het gras ofzo
![]()
Ik hoop dat mijn zonnebankkuur wat geholpen zal hebben tegen mijn zonne-uitslag (ALS de zon hier nog eens wil schijnen)
Ik ben al voordat het hooikoorts en zonne-uitslag 'seizoen' begon mijn pillen gaan slikken... Van de hooikoorts heb ik weinig last, maar de uitslag komt dus wel gewoon. En dinsdag moet ik weer aan het werk en kan ik dus niet uit de zon (als die dan wil schijnen) blijvenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat mijn zonnebankkuur wat geholpen zal hebben tegen mijn zonne-uitslag (ALS de zon hier nog eens wil schijnen)
hier schijnt gewoon de zon hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaja
Wacht maar als het binnenkort omgekeerd is![]()
whehe.. wat een verschil met hier danquote:Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Niet dan?quote:
Maar heb je dan overal uitslag? Ook op je gezicht enzo? Bij mij is dat vooral op mijn bovenarmen (en dan loopt dat verder uit naar mijn onderarm als ik geen zalf heb) en die bescherm ik dan gewoon door een t-shirt aan te doen ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 11:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al voordat het hooikoorts en zonne-uitslag 'seizoen' begon mijn pillen gaan slikken... Van de hooikoorts heb ik weinig last, maar de uitslag komt dus wel gewoon. En dinsdag moet ik weer aan het werk en kan ik dus niet uit de zon (als die dan wil schijnen) blijven.
neequote:
Leo heeft hem dus gewoon ordinair gejat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ook idd (en al langer dan dat Leo 'm heeft).
Hoe komt dat?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
maar ik ben dan ook niet zo vrolijk vandaag
Hier is het ook niet zonnig hoor, maar wel droogquote:
Echt niet hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leo heeft hem dus gewoon ordinair gejat.![]()
nou ik wil jullie SC niet bevuilen want het is meer wat voor de R&P SC maja wie t niet wil lezen slaat deze post maar over dan...quote:
Wees blij dat de echte versie niet in je achtertuin staatquote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Echt niet hoor![]()
Ik heb hem zelfs laten verbeteren in het avatar-topic
De grote versie staat hier op mijn laptop
waah.. tering.. da's erg heftigquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik wil jullie SC niet bevuilen want het is meer wat voor de R&P SC maja wie t niet wil lezen slaat deze post maar over dan...
mn zusje was aan t daten met een jongen waar ze verliefd op was en hij ook wel op haar geloof ik... hij was afgelope week nog op de verjaardag van mn mama
nu heeft ie vrijdag nacht zelfmoord gepleegd
beetje deprimerend en zo...
hoorde t zelf gister avond pas
Damn, das echt erg weerquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik wil jullie SC niet bevuilen want het is meer wat voor de R&P SC maja wie t niet wil lezen slaat deze post maar over dan...
mn zusje was aan t daten met een jongen waar ze verliefd op was en hij ook wel op haar geloof ik... hij was afgelope week nog op de verjaardag van mn mama
Kan je bbq zwemmenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:58 schreef D.Rose het volgende:
vandaag meer zomer
gras al gemaaid, terras geveegd, tafel en stoelen schoongemaakt, katten op het gras..
klaar voor de bbq
Innige deelnemingquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij dat de echte versie niet in je achtertuin staat
da's minderquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 7 mei 2006 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Innige deelneming
Wat een vreselijk nieuws.
Heeft hij een brief achtergelaten ofzo?
damnquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zelfde verschil he. T zijn vrij gemene beesten hoorquote:
Heftig!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik moest ook geen versie van de brief zien hoor ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
naja ik vind het moeilijk om te denken wat je hier kunt zeggen over zoiets... is toch heel prive en zo...
maar hij had mn zusje zelfs nog genoemt in zn brief...
Gaat ie nodig hebben vandaagquote:
Ik bedoelde eerder: oh my god.. haar TUIN?!!? Haar levenswerk!!quote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde verschil he. T zijn vrij gemene beesten hoor
Ik hoop dat ie tenminste iets heeft uitgelegd, lijkt me voor de nabestaanden toch iets fijner dan helemaal niets.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
naja ik vind het moeilijk om te denken wat je hier kunt zeggen over zoiets... is toch heel prive en zo...
maar hij had mn zusje zelfs nog genoemt in zn brief...
Hoe oud was ie?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
dankje iedereen![]()
ik overleef het wel hoor
maja het blijft zo door je hoofd spoken van hoe komt iemand van mijn leeftijd daar toch toe...
ow nee zo bedoelde ik het ook niet hoor! en juist bedankt voor de intresse...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moest ook geen versie van de brief zien hoor ofzoHet was gewoon uit interesse, voor de nabestaanden, dat ze wat uitleg krijgen... Kan misschien helpen bij de verwerking
Hoe gaat het met je zusje?
ik heb van iemand een afscheidsbrief.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moest ook geen versie van de brief zien hoor ofzoHet was gewoon uit interesse, voor de nabestaanden, dat ze wat uitleg krijgen... Kan misschien helpen bij de verwerking
Hoe gaat het met je zusje?
Ik help je hopenquote:
En ze ging een week met hem uit? Lijkt me heel moeilijk voor haar dan...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee zo bedoelde ik het ook niet hoor! en juist bedankt voor de intresse...
nou mn zusje is ook nog eens alleen thuis omdat mn moeder op vakantie is... maar het was ook een goede vriend van vriendinnen van haar dus die zijn nu samen... hopelijk heeft ze daar steun aan en gaat ze zichzelf niks verwijten of zo...
daar maak ik me dan weer een beetje zorgen om, dat ze zo gaat van wat heb ik fout gedaan
Ik las leren fietsenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga nog even leren en daarna fietsen. Doei.
al wel iets langer...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze ging een week met hem uit? Lijkt me heel moeilijk voor haar dan...
hij heeft er de leeftijd voorquote:
Ze moet toch proberen om zichzelf niets te verwijten. En dat is niet zo eenvoudig, I know.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee zo bedoelde ik het ook niet hoor! en juist bedankt voor de intresse...
nou mn zusje is ook nog eens alleen thuis omdat mn moeder op vakantie is... maar het was ook een goede vriend van vriendinnen van haar dus die zijn nu samen... hopelijk heeft ze daar steun aan en gaat ze zichzelf niks verwijten of zo...
daar maak ik me dan weer een beetje zorgen om, dat ze zo gaat van wat heb ik fout gedaan
Dan ga je toch ook denken dat jij iets hebt gedaan?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze ging een week met hem uit? Lijkt me heel moeilijk voor haar dan...
ja maar het is denk ik ook vaak achteraf dat je pas ziet oho het was ernst... of dingen die iemand zei dan kunt plaatsen...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze moet toch proberen om zichzelf niets te verwijten. En dat is niet zo eenvoudig, I know.
4 jaar geleden heeft een vriend van mij zelfmoord gepleegd. Dat was iemand waarmee ik vooral praatte via msn of irc (woonde een eindje uit de buurt) en hij had zijn afscheidsbrief gepost op een soort blog (noemde toen anders).
Ik was de dinsdagavond de enige die wist dat er iets aan de hand was en de woensdag heeft hij met vrienden afgesproken (om afscheid te nemen) en 's avonds heeft hij zelfmoord gepleegd.
Ik heb toen ook maandenlang gedacht van: "f*ck ik wist dat er IETS was en ik heb niets gedaan/gezegd tegen vrienden van hem. Ik MOEST iets gedaan hebben."
Maar uiteindelijk heb ik toen ook wel beseft dat ik dit toch niet kon tegenhouden. Misschien uitstellen, maar niet tegenhouden![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
al wel iets langer...
hij kwam ook al langer bij ons over de vloer zeg maar... ze waren eerst gewoon bevriend
hij was zelfs vrijdag avond nog bij ons
Ik hoop het met je mee.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar het is denk ik ook vaak achteraf dat je pas ziet oho het was ernst... of dingen die iemand zei dan kunt plaatsen...
naja hopelijk kunnen haar vriendinnen haar dan steunen en zo
Duik zequote:
jepquote:
kreeg je daar geen vrij voor!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 12:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee.
Wat mij wel geholpen heeft, was naar de begrafenis gaan.. (heb daar toen een dag voor gespijbeld op mijn stage omdat ik dit echt nodig had voor de verwerking)
Ja, das het nadeel van kleine dorpjes idd.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep
niet zo goed als mn zusje natuurlijk maja
woon ook maar in een klein dorpje he... je kent iedereen al snel
dankjequote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
nou liefie in ieder geval sterkte ermee, ook de rest van de families e.d.
Ik moet er tussenuit voor een braderie. Tot later.
Hoiquote:
Have funquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
nou liefie in ieder geval sterkte ermee, ook de rest van de families e.d.
Ik moet er tussenuit voor een braderie. Tot later.
Het was een vriend he. Ik stond niet op het overlijdensbericht. Wie daar niet opstaat, krijgt officieel niet vrij.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kreeg je daar geen vrij voor!!!
ik vind begrafenissen altijd toch wel heel belangrijk...
Wat zijn dat dan weer voor een achtelijke regelsquote:Op zondag 7 mei 2006 12:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was een vriend he. Ik stond niet op het overlijdensbericht. Wie daar niet opstaat, krijgt officieel niet vrij.
Moest ik gewoon les gehad hebben, was het geen probleem, maar ik moest zelf les gaan geven in een andere school. Heb me dan ziek gemeld, briefje van dokter gehaald anders kreeg ik onvoldoende voor mijn stage --> jaar opnieuw doen.
(ik had het wel 'geregeld' met mijn docent hoor, hij begreep me wel want toen ik vroeg of ik mocht gaan zei hij: "je krijgt geen toestemming, maar ja... je kan altijd wel eens ziek worden eh tijdens een stage")
Tjah... zo is het toch overal?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan weer voor een achtelijke regels
zo is het in Nederland ook hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
daar sluit ik me graag bij aan...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja maar in nederland vind ik de regels ook achtelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo is het in Nederland ook hoor
alleen voor 1e en 2e graads familie krijg je vrij
dat klopt helaas jaquote:Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar in nederland vind ik de regels ook achtelijk
familie banden zeggen niet hoe close je met iemand was
Dat was nu ook wel een superdocent (waar ik nog altijd mailtjes naar stuur met nieuwjaar enzo). Die wist ook wel precies hoe de vork aan de steel zat en ik had toen al een heel moeilijk jaar gehad.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar sluit ik me graag bij aan...
wel fijn dat je docent het wel begreep!
En voor de rest kan je vrij nemen, zeker als het vrienden betreft.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo is het in Nederland ook hoor
alleen voor 1e en 2e graads familie krijg je vrij
Inderdaadquote:Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar in nederland vind ik de regels ook achtelijk
familie banden zeggen niet hoe close je met iemand was
ja, maar onbetaald verlof dus, en het kan geweigerd worden.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor de rest kan je vrij nemen, zeker als het vrienden betreft.
In privé sector wel natuurlijk. Daar heb je gewoon een aantal verlofdagen. Zo heb ik ook de stagevoorstelling van phille gezien omdat ik daar zin in had.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor de rest kan je vrij nemen, zeker als het vrienden betreft.
Hoeft niet persé onbetaald te zien, maar het kan idd geweigerd worden. Hangt beetje van goodwill van bazen afquote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar onbetaald verlof dus, en het kan geweigerd worden.
Ik zou dat dus niet doen he, als ik niets met iemand heb hoeft die persoon ook niet te komen. Familie of niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zoals we voor ons huwelijksfeest ook zoiets hebben van: pfff moeten we mensen uitnodigen waar we eigenlijk niet echt iets voor voelen, maar ja.. het is familie en als je de ene nicht vraagt, moet je dat met de rest ook doen
Bij ons toch niet hoor, er zijn een aantal dingende redenen waarop ze je vrij moeten geven. Al gaat dat wel weer van je vakantiedagen af.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar onbetaald verlof dus, en het kan geweigerd worden.
Tjah... Hier ligt dat wat moeilijker.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou dat dus niet doen he, als ik niets met iemand heb hoeft die persoon ook niet te komen. Familie of niet.
ja dat idee heb ik ook altijd maar oeh dan krijg je ruzie hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou dat dus niet doen he, als ik niets met iemand heb hoeft die persoon ook niet te komen. Familie of niet.
voor zover ik weet krijg je alleen bij 1e en 2e graads familie betaald verlof, ieder ander wordt gewoon onbetaald verlof.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoeft niet persé onbetaald te zien, maar het kan idd geweigerd worden. Hangt beetje van goodwill van bazen af
Ook daar moet dat kunnen, misschien wel juist daar. Het geeft namelijk ook een boodschap af, alleen snapt met die blijkbaar nergensquote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
In privé sector wel natuurlijk. Daar heb je gewoon een aantal verlofdagen. Zo heb ik ook de stagevoorstelling van phille gezien omdat ik daar zin in had.
In onderwijs gaat dat dan weer niet![]()
ze moeten je alleen vrij geven bij 1e of 2e graads familie, meer nietquote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij ons toch niet hoor, er zijn een aantal dingende redenen waarop ze je vrij moeten geven. Al gaat dat wel weer van je vakantiedagen af.
Die ruzies zijn hier al achter de rugquote:Op zondag 7 mei 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook altijd maar oeh dan krijg je ruzie hoor
iig in mijn familie
Dan krijg je de dag van de baas,quote:Op zondag 7 mei 2006 12:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze moeten je alleen vrij geven bij 1e of 2e graads familie, meer niet
In de privé sector kan je toch gewoon een dag verlof nemen?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor zover ik weet krijg je alleen bij 1e en 2e graads familie betaald verlof, ieder ander wordt gewoon onbetaald verlof.
Misschien enkel als het over begrafenissen gaat. Want als ze zo doordoen kan je opeens voor alles verlof beginnen nemen. En in het onderwijs hebben we er daar toch al genoeg van ehquote:Op zondag 7 mei 2006 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook daar moet dat kunnen, misschien wel juist daar. Het geeft namelijk ook een boodschap af, alleen snapt met die blijkbaar nergens
Ja, alleen bij begravenissen, die kan je namelijk niet plannenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien enkel als het over begrafenissen gaat. Want als ze zo doordoen kan je opeens voor alles verlof beginnen nemen. En in het onderwijs hebben we er daar toch al genoeg van eh
Ik denk gewoon dat het moeilijk wordt als ze met al die uitzonderingen beginnen. Want wat doe je dan met iemand die doopmeter/dooppeter wordt en dus bij die viering aanwezig zou moeten zijn?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, alleen bij begravenissen, die kan je namelijk niet plannenen zijn voor iedereen 1malig (hopelijk dan).
Zorgen dat ze dat wel op een goede dag plannen, zelfde als bruiloftenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het moeilijk wordt als ze met al die uitzonderingen beginnen. Want wat doe je dan met iemand die doopmeter/dooppeter wordt en dus bij die viering aanwezig zou moeten zijn?
die zijn ook vaak op vrijdagquote:Op zondag 7 mei 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat ze dat wel op een goede dag plannen, zelfde als bruiloften
Die plannen wij gewoon tijdens het verlof van de mensen die er moeten zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat ze dat wel op een goede dag plannen, zelfde als bruiloften
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 7 mei 2006 12:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die plannen wij gewoon tijdens het verlof van de mensen die er moeten zijn![]()
Houden we dus rekening mee![]()
Maar volgend jaar voor het feest waar iedereen op uitgenodigd is, is het op een zaterdag hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
En op een vrijdag ja
Wat een planningquote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar volgend jaar voor het feest waar iedereen op uitgenodigd is, is het op een zaterdag hoor![]()
Lief eh van ons?![]()
Fiets zequote:
zijn mijn appeltjes peertjes en druifjesquote:
Of mijn bananen, sinasappels en mango'squote:Op zondag 7 mei 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn mijn appeltjes peertjes en druifjes
*Propt banaan door de kabelquote:
Met sinasappel erdoorquote:Op zondag 7 mei 2006 13:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doet me denken hoe ik ze vroegre kreeg als ik ziek was![]()
Dan alleen het bananen prutje voor jouquote:Op zondag 7 mei 2006 13:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want ik hou niet van sinaasappelen!
Dat weet ik eigenlijk niet meer, alleen die geprakte banaan heeft indruk gemaaktquote:Op zondag 7 mei 2006 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan alleen het bananen prutje voor jou
Of nog wel een andere vrucht erbij?
Speel zequote:
Oke, welk fruit vind je lekker?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet meer, alleen die geprakte banaan heeft indruk gemaakt
Wandel zequote:
En ik vergeet fruitcocktail en appeltaart!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Appeltjes, peren, druiven, bananen, manderijnen, enz, enz...
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen wagentje voor binnen!
Maken we daar toch fruitsoep vanquote:Op zondag 7 mei 2006 14:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Appeltjes, peren, druiven, bananen, manderijnen, enz, enz...
Iedereen doet vast een middagdutjequote:
Sorry,quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeg dat wel ja, even een half uurtje liggen dutten.
quote:
maar je wist wel dat de vorige was opgehouden te bestaan?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja joh
Ik wist ook niet dat er weer een GCSC was.
Ja dat wist ik wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
maar je wist wel dat de vorige was opgehouden te bestaan?
Ik denk dat dit een maand later is begonnen![]()
Er zijn een aantal nieuwe mensen bijgekomenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel.
Een maand, jee ik loop echt achter dan.
Nietusquote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zijn een aantal nieuwe mensen bijgekomen![]()
Maar voor de rest is er niet zoveel veranderd hoorEen aantal mensen zijn niet teruggekomen en andere hebben het dan weer te druk met andere bezigheden
dan ben je er wel even uitgeweest idd.. welkom terug i.i.g.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel.
Een maand, jee ik loop echt achter dan.
Nee hoor, ik beweer dat jou blik op de waarheid is zoals jij vindt dat ie isquote:Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe nietus?
Beweer je nu dat ik leugens vertel?
Ja eigenlijk heb ik het ook gewoon veel te druk.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zijn een aantal nieuwe mensen bijgekomen![]()
Maar voor de rest is er niet zoveel veranderd hoorEen aantal mensen zijn niet teruggekomen en andere hebben het dan weer te druk met andere bezigheden
Geef dan eens jouw blik op de waarheidquote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beweer dat jou blik op de waarheid is zoals jij vindt dat ie is
Ik denk dat het weer bij jullie té goed is (in tegenstelling tot de regen hierquote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb ik het ook gewoon veel te druk.
Ik zie niet zoveel bekende gezichten, das dan weer jammer.
Het loopt de ene dag gewoon vlotter dan de anderequote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik sta gewoon versteld over hoeveel lounge`s er al geweest zijn
Want de nieuwe zijn niet leuk hequote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Die is irrelevant hequote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geef dan eens jouw blik op de waarheid![]()
quote:
en hier schijnt al de hele dag de zonquote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer bij jullie té goed is (in tegenstelling tot de regen hier)
En wat houdt jou zo allemaal bezig waardoor je het te druk hebt?
Ja, maakt het anders nog wat erger voor mij. Doe maar!quote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en hier schijnt al de hele dag de zon![]()
Kom vanavond maar weer eens kijken dan. Er zijn vast wel bekenden.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, het gaat toch redelijk rap.. sinds begin dit jaar pas.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik sta gewoon versteld over hoeveel lounge`s er al geweest zijn
Regent het nog steeds daar?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maakt het anders nog wat erger voor mij. Doe maar!![]()
ik heb ook alleen maar wolkenquote:
Daaromquote:
Voor het ogenblik is het ff opgehouden, maar hte is wel nog constant overtrokken. De zon heb ik nog niet gezien vandaagquote:
Dat kan toch prima nog?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar wolken
daar ging mn dagje in t park hangen
Bewolkt hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer bij jullie té goed is (in tegenstelling tot de regen hier)
En wat houdt jou zo allemaal bezig waardoor je het te druk hebt?
Die is hier ook nog amper geweest vandaag. Geen regen ook trouwensquote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor het ogenblik is het ff opgehouden, maar hte is wel nog constant overtrokken. De zon heb ik nog niet gezien vandaag![]()
Hier in Eindhoven ging dat prima vandaag.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar wolken
daar ging mn dagje in t park hangen
Dat ligt er maar aan wat je activiteiten voor vannacht zijn hequote:Op zondag 7 mei 2006 16:53 schreef leonieke het volgende:
Betekent natuurlijk dat we niet te veel gaan zweten vannacht![]()
Je weet wat je ervoor moet doen he?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik wil trouwens het volgende topic openen![]()
Dat mag toch niet voor het huwelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat je activiteiten voor vannacht zijn he
Ja? wat is er?quote:
Ik trouw graag.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat mag toch niet voor het huwelijk![]()
ik is ook nieuwquote:
Iddquote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sinds wanneer is cardiofitness voor het huwelijk verbodenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet 's nachts in bed?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is cardiofitness voor het huwelijk verboden![]()
Dan help ik jou wel ffquote:Op zondag 7 mei 2006 16:56 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik wil nog steeds het volgende topic openen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |