Voor het ogenblik is het ff opgehouden, maar hte is wel nog constant overtrokken. De zon heb ik nog niet gezien vandaagquote:
Dat kan toch prima nog?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar wolken
daar ging mn dagje in t park hangen
Bewolkt hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer bij jullie té goed is (in tegenstelling tot de regen hier)
En wat houdt jou zo allemaal bezig waardoor je het te druk hebt?
Die is hier ook nog amper geweest vandaag. Geen regen ook trouwensquote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor het ogenblik is het ff opgehouden, maar hte is wel nog constant overtrokken. De zon heb ik nog niet gezien vandaag![]()
Hier in Eindhoven ging dat prima vandaag.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar wolken
daar ging mn dagje in t park hangen
Dat ligt er maar aan wat je activiteiten voor vannacht zijn hequote:Op zondag 7 mei 2006 16:53 schreef leonieke het volgende:
Betekent natuurlijk dat we niet te veel gaan zweten vannacht![]()
Je weet wat je ervoor moet doen he?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik wil trouwens het volgende topic openen![]()
Dat mag toch niet voor het huwelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat je activiteiten voor vannacht zijn he
Ja? wat is er?quote:
Ik trouw graag.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat mag toch niet voor het huwelijk![]()
ik is ook nieuwquote:
Iddquote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sinds wanneer is cardiofitness voor het huwelijk verbodenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet 's nachts in bed?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is cardiofitness voor het huwelijk verboden![]()
Dan help ik jou wel ffquote:Op zondag 7 mei 2006 16:56 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik wil nog steeds het volgende topic openen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |