zou dat ja?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
hebben we weer statslijsten vanuit fok zelf
die reken je dan zelf maar uitquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen de over-all stats toch? Geen dagcijfers?
Verkeerde topicquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef Jaguarized het volgende:
Royksopp - Beautiful day without you
Probeer jij anders ook eens om er tussen te komen?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef es70 het volgende:
Hallo....
Neuh, ik denk dat Arcee dat gewoon wel blijft doenquote:
En dan hebben we meer ruimte voor de slowchat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat Arcee dat gewoon wel blijft doen!
Leoquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef leonieke het volgende:
Mensen aub...
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Als jullie zo te klagen hebben over de SC in het statstopic, waarom maken jullie hier dan een tweede stats-SC-topic van?
Ja eten, daar gaan we het eens over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ontbijt
Als jullie zo te klagen hebben over de SC in het statstopic, waarom maken jullie hier dan een tweede stats-SC-topic van?
Goedemorgen trouwens
Goedemorgen trouwens
doen we niet, we hadden alleen even een kortstondige discussie over het stats topic. Het staat inmiddels ook al in de GC FB.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen trouwens
Goedenavondquote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen trouwens
Neu, jullie wilden het gewoon ergens anders over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat es en ik dat ook geprobeerd hebben werd idd niet opgemerkt
Ik ben kutcrew hè?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat es en ik dat ook geprobeerd hebben werd idd niet opgemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |