zou dat ja?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
hebben we weer statslijsten vanuit fok zelf
die reken je dan zelf maar uitquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen de over-all stats toch? Geen dagcijfers?
Verkeerde topicquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef Jaguarized het volgende:
Royksopp - Beautiful day without you
Probeer jij anders ook eens om er tussen te komen?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef es70 het volgende:
Hallo....
Neuh, ik denk dat Arcee dat gewoon wel blijft doenquote:
En dan hebben we meer ruimte voor de slowchat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat Arcee dat gewoon wel blijft doen!
Leoquote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef leonieke het volgende:
Mensen aub...
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Als jullie zo te klagen hebben over de SC in het statstopic, waarom maken jullie hier dan een tweede stats-SC-topic van?
Ja eten, daar gaan we het eens over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ontbijt
Als jullie zo te klagen hebben over de SC in het statstopic, waarom maken jullie hier dan een tweede stats-SC-topic van?
Goedemorgen trouwens
Goedemorgen trouwens
doen we niet, we hadden alleen even een kortstondige discussie over het stats topic. Het staat inmiddels ook al in de GC FB.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen trouwens
Goedenavondquote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen trouwens
Neu, jullie wilden het gewoon ergens anders over hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat es en ik dat ook geprobeerd hebben werd idd niet opgemerkt
Ik ben kutcrew hč?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Naja, 10 minuten geleden ook al.quote:
Kennelijk moet je toch blauw zijn voordat het opvalt. It's a bloody shamequote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uit je sigquote:
ik zag het donkerblauw niet eens.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Kennelijk moet je toch blauw zijn voordat het opvalt. It's a bloody shame.
Je moet iets te doen hebben he..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
Maar we gaan nu geen discussie over crew/kutcrew/kleurtjes voeren eh![]()
Gemenerdquote:
Een Belgische struisvogel zelfsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze letten hier gewoon op kleurtjes
Alsof een struisvogel niets zinnigs kan zeggen...
Ow niks moet zo werken ..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey! Jij klinkt lekker opgewekt![]()
Wassup?
Jaja.. Tis al goed. Wij kunnen hier genieten van regen regen en regenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
You 'll live![]()
Veel plezier nog allemaal. Ik ga de zon in![]()
Neuh, die blijft nog wel even staan hoorquote:
Ik meende dat er nog iemand was met dezelfde avatar als leo.quote:
aah, die is dus weg voorlopigquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
You 'll live![]()
Veel plezier nog allemaal. Ik ga de zon in![]()
Oh blah, op een zondagquote:Op zondag 7 mei 2006 11:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ow niks moet zo werken ..
Op zich niks mis mee alleen moet ik straks tot 2200 werken en morgen 9 uur weer beginnen
En ik mis Top Gear
Ja, op mijn forum zit ook iemand met die avatar. Ik moet nu steeds naar de naam kijken tegen wie ik praat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik meende dat er nog iemand was met dezelfde avatar als leo.
NeeeeeeEEeeeee!!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik meende dat er nog iemand was met dezelfde avatar als leo.
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaja.. Tis al goed. Wij kunnen hier genieten van regen regen en regen![]()
Een stats-SC-topic is dit niet, het kwam alleen naar voren waar dus even over gediscussieerd werd. En dat mag in een SC-topicquote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |