Naja, 10 minuten geleden ook al.quote:
Kennelijk moet je toch blauw zijn voordat het opvalt. It's a bloody shamequote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat es en ik dat ook geprobeerd hebben werd idd niet opgemerkt
Ik ben gewoon uit je sigquote:
ik zag het donkerblauw niet eens.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Kennelijk moet je toch blauw zijn voordat het opvalt. It's a bloody shame.
Je moet iets te doen hebben he..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
Maar we gaan nu geen discussie over crew/kutcrew/kleurtjes voeren eh![]()
Gemenerdquote:
Een Belgische struisvogel zelfsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze letten hier gewoon op kleurtjes
Alsof een struisvogel niets zinnigs kan zeggen...
Ow niks moet zo werken ..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey! Jij klinkt lekker opgewekt![]()
Wassup?
Jaja.. Tis al goed. Wij kunnen hier genieten van regen regen en regenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
You 'll live![]()
Veel plezier nog allemaal. Ik ga de zon in![]()
Neuh, die blijft nog wel even staan hoorquote:
Ik meende dat er nog iemand was met dezelfde avatar als leo.quote:
aah, die is dus weg voorlopigquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
You 'll live![]()
Veel plezier nog allemaal. Ik ga de zon in![]()
Oh blah, op een zondagquote:Op zondag 7 mei 2006 11:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ow niks moet zo werken ..
Op zich niks mis mee alleen moet ik straks tot 2200 werken en morgen 9 uur weer beginnen
En ik mis Top Gear
Ja, op mijn forum zit ook iemand met die avatar. Ik moet nu steeds naar de naam kijken tegen wie ik praat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik meende dat er nog iemand was met dezelfde avatar als leo.
NeeeeeeEEeeeee!!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaja.. Tis al goed. Wij kunnen hier genieten van regen regen en regen![]()
Een stats-SC-topic is dit niet, het kwam alleen naar voren waar dus even over gediscussieerd werd. En dat mag in een SC-topicquote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Als jullie zo te klagen hebben over de SC in het statstopic, waarom maken jullie hier dan een tweede stats-SC-topic van?
Goedemorgen trouwens
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh blah, op een zondag(ik ben nu ook wel aan het werk, maar dat is toch anders
)
Succes![]()
Volgens mij ook idd (en al langer dan dat Leo 'm heeftquote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het regent al heeeeeeeeel de ochtendquote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Het regent bij jou
. Hier is het zonnig, maar ik durf niet meer naar buiten... Ik heb gisteren in de schaduw gezeten met een boekje en heb nu alweer zonne-uitslag
.
Ik hoor lekker nietsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ook idd (en al langer dan dat Leo 'm heeft).
regen? wat is dat?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het regent al heeeeeeeeel de ochtendZal wel goed zijn voor het gras ofzo
![]()
Ik hoop dat mijn zonnebankkuur wat geholpen zal hebben tegen mijn zonne-uitslag (ALS de zon hier nog eens wil schijnen)
Ik ben al voordat het hooikoorts en zonne-uitslag 'seizoen' begon mijn pillen gaan slikken... Van de hooikoorts heb ik weinig last, maar de uitslag komt dus wel gewoon. En dinsdag moet ik weer aan het werk en kan ik dus niet uit de zon (als die dan wil schijnen) blijvenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat mijn zonnebankkuur wat geholpen zal hebben tegen mijn zonne-uitslag (ALS de zon hier nog eens wil schijnen)
hier schijnt gewoon de zon hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jaja
Wacht maar als het binnenkort omgekeerd is![]()
whehe.. wat een verschil met hier danquote:Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Niet dan?quote:
Maar heb je dan overal uitslag? Ook op je gezicht enzo? Bij mij is dat vooral op mijn bovenarmen (en dan loopt dat verder uit naar mijn onderarm als ik geen zalf heb) en die bescherm ik dan gewoon door een t-shirt aan te doen ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 11:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al voordat het hooikoorts en zonne-uitslag 'seizoen' begon mijn pillen gaan slikken... Van de hooikoorts heb ik weinig last, maar de uitslag komt dus wel gewoon. En dinsdag moet ik weer aan het werk en kan ik dus niet uit de zon (als die dan wil schijnen) blijven.
neequote:
Leo heeft hem dus gewoon ordinair gejat.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ook idd (en al langer dan dat Leo 'm heeft).
Hoe komt dat?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
maar ik ben dan ook niet zo vrolijk vandaag
Hier is het ook niet zonnig hoor, maar wel droogquote:
Echt niet hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leo heeft hem dus gewoon ordinair gejat.![]()
nou ik wil jullie SC niet bevuilen want het is meer wat voor de R&P SC maja wie t niet wil lezen slaat deze post maar over dan...quote:
Wees blij dat de echte versie niet in je achtertuin staatquote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Echt niet hoor![]()
Ik heb hem zelfs laten verbeteren in het avatar-topic
De grote versie staat hier op mijn laptop
waah.. tering.. da's erg heftigquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik wil jullie SC niet bevuilen want het is meer wat voor de R&P SC maja wie t niet wil lezen slaat deze post maar over dan...
mn zusje was aan t daten met een jongen waar ze verliefd op was en hij ook wel op haar geloof ik... hij was afgelope week nog op de verjaardag van mn mama
nu heeft ie vrijdag nacht zelfmoord gepleegd
beetje deprimerend en zo...
hoorde t zelf gister avond pas
Damn, das echt erg weerquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik wil jullie SC niet bevuilen want het is meer wat voor de R&P SC maja wie t niet wil lezen slaat deze post maar over dan...
mn zusje was aan t daten met een jongen waar ze verliefd op was en hij ook wel op haar geloof ik... hij was afgelope week nog op de verjaardag van mn mama
Kan je bbq zwemmenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:58 schreef D.Rose het volgende:
vandaag meer zomer
gras al gemaaid, terras geveegd, tafel en stoelen schoongemaakt, katten op het gras..
klaar voor de bbq
Innige deelnemingquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij dat de echte versie niet in je achtertuin staat
da's minderquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 7 mei 2006 11:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Innige deelneming
Wat een vreselijk nieuws.
Heeft hij een brief achtergelaten ofzo?
damnquote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zelfde verschil he. T zijn vrij gemene beesten hoorquote:
Heftig!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik moest ook geen versie van de brief zien hoor ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
naja ik vind het moeilijk om te denken wat je hier kunt zeggen over zoiets... is toch heel prive en zo...
maar hij had mn zusje zelfs nog genoemt in zn brief...
Gaat ie nodig hebben vandaagquote:
Ik bedoelde eerder: oh my god.. haar TUIN?!!? Haar levenswerk!!quote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde verschil he. T zijn vrij gemene beesten hoor
Ik hoop dat ie tenminste iets heeft uitgelegd, lijkt me voor de nabestaanden toch iets fijner dan helemaal niets.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
naja ik vind het moeilijk om te denken wat je hier kunt zeggen over zoiets... is toch heel prive en zo...
maar hij had mn zusje zelfs nog genoemt in zn brief...
Hoe oud was ie?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
dankje iedereen![]()
ik overleef het wel hoor
maja het blijft zo door je hoofd spoken van hoe komt iemand van mijn leeftijd daar toch toe...
ow nee zo bedoelde ik het ook niet hoor! en juist bedankt voor de intresse...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moest ook geen versie van de brief zien hoor ofzoHet was gewoon uit interesse, voor de nabestaanden, dat ze wat uitleg krijgen... Kan misschien helpen bij de verwerking
Hoe gaat het met je zusje?
ik heb van iemand een afscheidsbrief.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moest ook geen versie van de brief zien hoor ofzoHet was gewoon uit interesse, voor de nabestaanden, dat ze wat uitleg krijgen... Kan misschien helpen bij de verwerking
Hoe gaat het met je zusje?
Ik help je hopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |