Die plannen wij gewoon tijdens het verlof van de mensen die er moeten zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat ze dat wel op een goede dag plannen, zelfde als bruiloften
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 7 mei 2006 12:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die plannen wij gewoon tijdens het verlof van de mensen die er moeten zijn![]()
Houden we dus rekening mee![]()
Maar volgend jaar voor het feest waar iedereen op uitgenodigd is, is het op een zaterdag hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
En op een vrijdag ja
Wat een planningquote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar volgend jaar voor het feest waar iedereen op uitgenodigd is, is het op een zaterdag hoor![]()
Lief eh van ons?![]()
Fiets zequote:
zijn mijn appeltjes peertjes en druifjesquote:
Of mijn bananen, sinasappels en mango'squote:Op zondag 7 mei 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn mijn appeltjes peertjes en druifjes
*Propt banaan door de kabelquote:
Met sinasappel erdoorquote:Op zondag 7 mei 2006 13:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doet me denken hoe ik ze vroegre kreeg als ik ziek was![]()
Dan alleen het bananen prutje voor jouquote:Op zondag 7 mei 2006 13:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want ik hou niet van sinaasappelen!
Dat weet ik eigenlijk niet meer, alleen die geprakte banaan heeft indruk gemaaktquote:Op zondag 7 mei 2006 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan alleen het bananen prutje voor jou
Of nog wel een andere vrucht erbij?
Speel zequote:
Oke, welk fruit vind je lekker?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet meer, alleen die geprakte banaan heeft indruk gemaakt
Wandel zequote:
En ik vergeet fruitcocktail en appeltaart!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Appeltjes, peren, druiven, bananen, manderijnen, enz, enz...
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen wagentje voor binnen!
Maken we daar toch fruitsoep vanquote:Op zondag 7 mei 2006 14:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Appeltjes, peren, druiven, bananen, manderijnen, enz, enz...
Iedereen doet vast een middagdutjequote:
Sorry,quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeg dat wel ja, even een half uurtje liggen dutten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |