maar je wist wel dat de vorige was opgehouden te bestaan?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja joh
Ik wist ook niet dat er weer een GCSC was.
Ja dat wist ik wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
maar je wist wel dat de vorige was opgehouden te bestaan?
Ik denk dat dit een maand later is begonnen![]()
Er zijn een aantal nieuwe mensen bijgekomenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel.
Een maand, jee ik loop echt achter dan.
Nietusquote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zijn een aantal nieuwe mensen bijgekomen![]()
Maar voor de rest is er niet zoveel veranderd hoorEen aantal mensen zijn niet teruggekomen en andere hebben het dan weer te druk met andere bezigheden
dan ben je er wel even uitgeweest idd.. welkom terug i.i.g.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel.
Een maand, jee ik loop echt achter dan.
Nee hoor, ik beweer dat jou blik op de waarheid is zoals jij vindt dat ie isquote:Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe nietus?
Beweer je nu dat ik leugens vertel?
Ja eigenlijk heb ik het ook gewoon veel te druk.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zijn een aantal nieuwe mensen bijgekomen![]()
Maar voor de rest is er niet zoveel veranderd hoorEen aantal mensen zijn niet teruggekomen en andere hebben het dan weer te druk met andere bezigheden
Geef dan eens jouw blik op de waarheidquote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beweer dat jou blik op de waarheid is zoals jij vindt dat ie is
Ik denk dat het weer bij jullie té goed is (in tegenstelling tot de regen hierquote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb ik het ook gewoon veel te druk.
Ik zie niet zoveel bekende gezichten, das dan weer jammer.
Het loopt de ene dag gewoon vlotter dan de anderequote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik sta gewoon versteld over hoeveel lounge`s er al geweest zijn
Want de nieuwe zijn niet leuk hequote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Die is irrelevant hequote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geef dan eens jouw blik op de waarheid![]()
quote:
en hier schijnt al de hele dag de zonquote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer bij jullie té goed is (in tegenstelling tot de regen hier)
En wat houdt jou zo allemaal bezig waardoor je het te druk hebt?
Ja, maakt het anders nog wat erger voor mij. Doe maar!quote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en hier schijnt al de hele dag de zon![]()
Kom vanavond maar weer eens kijken dan. Er zijn vast wel bekenden.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, het gaat toch redelijk rap.. sinds begin dit jaar pas.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik sta gewoon versteld over hoeveel lounge`s er al geweest zijn
Regent het nog steeds daar?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maakt het anders nog wat erger voor mij. Doe maar!![]()
ik heb ook alleen maar wolkenquote:
Daaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |