Durf jij anders niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:08 schreef VoreG het volgende:
Ga me niet vertellen dat Buijs op de housewarming komt![]()
.
Clauwhee heeft machtige vrienden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het apart dat hij naar die housewarming komt.
Die werd speciaal voor de foto uit het publiek gegooid. Zulk soort dingen overkomt hem vaker:quote:
beetje late reactiequote:
Haha viel me ook al opquote:
Oke, het modschap bevalt me prima.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
beetje late reactie
Ja hoor, net even gegeten
Zometeen vrijwilligersavond van de badmintonclub
Hoe bevalt jou het leven als blauwe?
Dat is inderdaad mode.quote:
Kom je ook?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:08 schreef VoreG het volgende:
.
Snap je nu waarom ik niet kon slapen vannachtquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik niet kon slapen vannacht
TerrorrrrrrrrrrrrrrrrrrRobbiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij sommigen hier zit af en toe echt een steekje los
Één steekje maar?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij sommigen hier zit af en toe echt een steekje los
ik ga bijjna overwegen eens naar een meeting te gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:08 schreef VoreG het volgende:
.
Beter dan een koe laten knielen en hem er vanavond in palen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:
Even m'n knie koelen en dan hopen dat ik vanavond nog een pedaal in kan trappen
Is dat nieuw dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je niet erg dom bezig Cult?
Stiekem vinden jullie hem ook allemaal hartstikke stoerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga bijjna overwegen eens naar een meeting te gaan
Hoe hoog kom je te wonen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Stiekem vinden jullie hem ook allemaal hartstikke stoer![]()
ik rij graag een end om hem een schop te verkopenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Stiekem vinden jullie hem ook allemaal hartstikke stoer![]()
Tegen 't einde van de training aan blokte ik verkeerd en werd ik met een knie vol tegen de binnenkant van m'n knie geraakt. Volgens m'n trainer heb ik d'r een paar dagen last van en moet ik nu gewoon ff goed koelen, dan kan ik vanavond gewoon de stad in als ik rustig aan doequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je niet erg dom bezig Cult?
Kom je aan hem kom je aan mijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik rij graag een end om hem een schop te verkopen
Ach joh, Danny is buiten het veld eigenlijk heel lief. Zie hem nu staan in z'n roze shirtquote:
Goed hoor, die zat in het complotquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is Noca eronder?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:01 schreef Cruoninga het volgende:
Je had er moeten zijn. De moord op Kennedy was er niets bij...
Viel mee. Ik heb op het eind nog vuilniszakken moeten legen...quote:
Erevermelding, dat snap je!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Viel mee. Ik heb op het eind nog vuilniszakken moeten legen...
Maar ik begrijp dat ik inmiddels bovenaan de gastenlijst van de housewarming sta.
Nee die Klaas drukte random een nummer in ...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Klaas een maat van je tong?
Moet je even teruglezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Hier nog wat spannends gebeurt in de tussentijd?
Nee manquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:18 schreef Eilanden het volgende:
Wat ziet die Buijs er fout uit zeg met z'n roze Burberry-nichten-polo!
Jij bent gewoon niet objectiefquote:
Ja hoor, soepjurk was ook goed geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet objectiefzelfs als 'ie een juten zak had gedragen had je het goed gevonden
Die club waar ze de Berry van Aerles van Amerika naar toe sturen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef DutchGooner het volgende:En weer terug van een avondje Admirals
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef DutchGooner het volgende:En weer terug van een avondje Admirals
Juist Tong... eigenlijk zijn de Admirals het bedrijfsteam van TPG Post.....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die club waar ze de Berry van Aerles van Amerika naar toe sturen.
Ik had hele goedkope kaartenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]Jij had vast niet zulke goede kaarten als ik!
Qua seizoen wel aardig (1 wedstrijd verloren, 6 gewonnen) tot vanavond.. verloren van Centurions.. anders waren ze al zeker geweest van de finalequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:28 schreef popolon het volgende:
Doen de Admirals het een beetje goed?
Staan geduld eerste,ze hebben wederom een goede kans op de finale ondanks het verlies van vandaagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:28 schreef popolon het volgende:
Doen de Admirals het een beetje goed?
Was niet eens nodig,stond in de rij bij de kassa en kreeg er zomaar 2 aangebodenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker een van die footballspelers een blowjob gegeven?
Dan stond je zeker bij de kassa met een pistool of mes in je handquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was niet eens nodig,stond in de rij bij de kassa en kreeg er zomaar 2 aangeboden
Vast niet op de zwarte marktquote:
Nee,ik had een vuurtorentje bij,dat was genoegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan stond je zeker bij de kassa met een pistool of mes in je handKreeg je ook nog geld toe?
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze alleen in GroningenZelfs tot in de club las ik
Dat zal angst ingeboezemd hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,ik had een vuurtorentje bij,dat was genoeg![]()
Mwah,het viel mee,dat vuurtorentje bleek later een als een nachtkaars uit te gaanquote:
Is daar in Groningen nog trouwens wat van gezegd dat die medewerker kaarten verkocht. Ik vond het wel een grappig stukje onderzoeksjournalistiek!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze alleen in GroningenZelfs tot in de club las ik
Je bedoelt net als Arsenal in de komende Champions League finale?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,het viel mee,dat vuurtorentje bleek later een als een nachtkaars uit te gaan
Goed hèquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is daar in Groningen nog trouwens wat van gezegd dat die medewerker kaarten verkocht. Ik vond het wel een grappig stukje onderzoeksjournalistiek!
Effe nieuwsgierig zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goed hè![]()
En om je vraag te beantwoorden: ja.
Nope,zoals FCU tegen W2 deedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bedoelt net als Arsenal in de komende Champions League finale?![]()
Die krijgt een gesprek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Effe nieuwsgierig zijnWat is er met die kerel gebeurt?
Ik hoorde het idd van een FCU supporter vanavond,dacht bij me eigen,kunnen we deze mooi voor gebruiken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je mag veel wedstrijden noemen, maar dit is toch wel een van de slechtste voorbeelden
Ron Jans was ook geestig gisteravond. Hij maakte een statement (ook naar aanleiding van het feit dat zijn colbert, die hij het publiek ingooide woensdag, op MP te koop werd aangebodenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als hij die met Buijs krijgt, dan mag 'ie wel uitkijken!
Nog geneukt in de Kalverstraat ?quote:
Het zou Brabo's zoals jij verboden moeten worden uberhaupt contact te hebben met FCU-supporters!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoorde het idd van een FCU supporter vanavond,dacht bij me eigen,kunnen we deze mooi voor gebruiken.
Kalverstraatquote:
Die zal ik onthouden voor de toekomstquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het zou Brabo's zoals jij verboden moeten worden uberhaupt contact te hebben met FCU-supporters!
vanavond een vrijgzellen feestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Sientje
How you doing, alweer een beetje gewend?
Maar de Dam of Rembrandtsplein is geen probleem wil je zeggen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kalverstraat
Daar zou ik het never nooit niet willen doen zeg.
Nee dat geniet ook niet echt mijn voorkeurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kalverstraat
Daar zou ik het never nooit niet willen doen zeg.
Neude of Biltstraat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat geniet ook niet echt mijn voorkeur
Heel Amsterdam nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar de Dam of Rembrandtsplein is geen probleem wil je zeggen?
Ik probeer gewoon in het ritme hier te komen, dus niet slapen overdag en gewoon 's avonds rond 11 uur naar bed.. maar goed word wel iedere keer om 7 uur wakker.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Sientje komt vast nog door je reis? Werkt pitten averechts of geef je er aan toe?
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]daar ligt toch 50% van mijn roots
en in Amsterdam
idd kan er niks aan doen..quote:Op zondag 7 mei 2006 00:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer een beetje jammer
hahah ja idd..quote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef clauwheee het volgende:
Nee dat had je nog niet verteld. Grappig dat jij dan bij PSV uitkomt. Heel verstandig uiteraard, daar kunnen je ouders nog een voorbeeld aan nemen. Succes morgen!![]()
yup dat denkt ze iedere keerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Haha en je moeder maar denken, had ik dat kind maar nooit meegenomen
Ik ook
Ach dat weet je niet. Dat bekijken ze daar in Amsterdam toch elk seizoen opnieuw? Of je voor Ajax bent of niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
yup dat denkt ze iedere keer![]()
Ikke ben wel blij natuurlijk... anders was ik nu voor Ajax geweest *rilt*
Groningen heeft er toch ook wel successupporters bijgekregen hoor Clauquote:Op zondag 7 mei 2006 00:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ach dat weet je niet. Dat bekijken ze daar in Amsterdam toch elk seizoen opnieuw? Of je voor Ajax bent of niet?
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningen heeft er toch ook wel successupporters bijgekregen hoor Clau
Sure.. AZ is daar ook een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 7 mei 2006 00:21 schreef Noca het volgende:
Die hebben ze bijna overal als het wat beter gaat natuurlijk.
Whehequote:Op zondag 7 mei 2006 00:22 schreef VoreG het volgende:
Die successupporters zijn er niet meer in Amsterdam al een tijd niet meer. Dat heeft 2 kanten.
Daar is het met de uitwedstrijden inderdaad begonnen. Maar voor de duidelijkheid: dat is niet de reden dat ik eerder niet mee gingquote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt, jullie gingen ook ineens mee naar uitwedstrijden op het moment dat het echt ergens op om ging.
quote:
Ik had geen zin om met mijn porum op de foto te gaan. Heb het wel een paar keer eerder overwogen maar toen niet gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Watdan
Ik wacht toch ook altijd op jouquote:Op zondag 7 mei 2006 00:31 schreef tong80 het volgende:
Als ik weltrusten zeg.....Doen jullie me trusten wensen ?
Noca houdt niet op fotopapierquote:Op zondag 7 mei 2006 00:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik had geen zin om met mijn porum op de foto te gaan. Heb het wel een paar keer eerder overwogen maar toen niet gedaan.
Maar een wedstrijd die om Europees voetbal gaat en dan ook nog tegen de tukkers...sja toen gooide ik dat maar overboord.
Inderdaad, die was helemaal de weg kwijt na zo'n spetterquote:
Jups. Bij de club met een webcammetje. Dan scannen ze je scc en zien ze je foto in beeld op dat scanapparaat. Voor uitwedstrijden dan he.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Moeten jullie bij/door de club een foto laten maken ?
Webcams zijn moderner dan pasfoto's heurquote:Op zondag 7 mei 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel heel wazig, hebben ze daar in het hoge noorden nog nooit van pasfotols gehoord?
Wij hebben gewoon een pasfoto op de kaart zitten.
Een pasfoto op je scc? Das helemaal erg zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel heel wazig, hebben ze daar in het hoge noorden nog nooit van pasfotols gehoord?
Wij hebben gewoon een pasfoto op de kaart zitten.
Ik dub nogquote:
Wat begrijp je niet aan 19-1 Bennie? Oftewel, 4-1, 5-0, 5-0, 5-0 en allen winstquote:
Shit, ik moet 't doen met wedstrijd 7 in de series Suns - Lakers.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk dan ook naar Christine van der Horst nu![]()
Bad luck.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Shit, ik moet 't doen met wedstrijd 7 in de series Suns - Lakers.
Dat is dus echt precies zoals het isquote:Op zondag 7 mei 2006 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan zit 1 of andere typmiep heel de dag webcam fotootjes van iedereen te maken ofzo?
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 19-1 Bennie? Oftewel, 4-1, 5-0, 5-0, 5-0 en allen winst
Te veel vermaak gehad met de meiden in je appartement?quote:
Was het maar zo'n feest. Ik zit nu gewoon in Hellevoet. Maandag weerquote:Op zondag 7 mei 2006 10:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Te veel vermaak gehad met de meiden in je appartement?
ik heet geen benniequote:Op zondag 7 mei 2006 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 19-1 Bennie? Oftewel, 4-1, 5-0, 5-0, 5-0 en allen winst
quote:Op zondag 7 mei 2006 08:31 schreef mart89 het volgende:
En ik spreekte het gewoon uit als Vengaboys, lijkt me sterk dat een V in het spaans als een B klinkt.
quote:Op zondag 7 mei 2006 04:55 schreef Superheld het volgende:
Ook leuk, op een verjaardag belanden van iemand die je helemaal niet kent bij geile hockeysletjes...![]()
![]()
dan begint de uitzending op SBS dacht ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef clauwheee het volgende:
HUP PSV!
Half zes toch pas?
Wij gaan zo eerste even in de stad kijken
zes uur begint het dacht ikquote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef clauwheee het volgende:
HUP PSV!
Half zes toch pas?
Wij gaan zo eerste even in de stad kijken
Is bij ons ook zo, maar ik heb niet toegegeven.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:01 schreef Noca het volgende:
Ah...nou dat zou ik dus helemaal al niks vinden..
We hebben ook gewoon 1 kaart, alleen de foto wordt er digitaal aan gekoppeld. En daarvoor moet iemand inderdaad alle foto's met een webcam maken. Maar dat zijn alleen mensen die dus meegaan naar uitwedstrijden die op de foto komen.
Nu ga ik echt pitten!
idd sms6 heb ik ook geen zin in, vijf voor 6 schakelen we wel een keertje inquote:Op zondag 7 mei 2006 13:25 schreef borisz het volgende:
de voorbeschouwing sla ik over, geen zin in belspellen
Hehehequote:
Ik ben zo goedquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Heb ik een hoop gemist afgelopen week?
yup helemaal.. woensdag ben ik aangekomen... en heb het mooie weer meegenomen zoals je zietquote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Sien, ben je weer in Holland?
Nee, er is niet heel veel gebeurdquote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Heb ik een hoop gemist afgelopen week?
Omg Dalfsenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn nieuwe auto voor het eerst gewassen, wat een pret.
Gisteravond voor 400 appelsientjes (lees: christelijke jongeren) opgetreden in Dalfsen. AMEN
Vreselijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Bluezz en golfer laten weten dat het heel vervelend is in de Ardennen - beetje Belgische biertjes drinken in de zon![]()
M'n pa is er ongv geboren, zegt genoegquote:
Dat heb ik nou met Dalfsen, wat is datquote:Op zondag 7 mei 2006 14:25 schreef Superheld het volgende:
Nooit geweten dat er 400 christelijke jongeren bestaan.
En jij bent het uiteindelijke resultaat?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n pa is er ongv geboren, zegt genoeg.
echt wat was dat een inteelt dorp dat Dalfsen.
Ik heb 3 jaar in Kampen gestudeerd, machtig mooi daarquote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n pa is er ongv geboren, zegt genoeg.
En het lag heeeeeeeeeel dichtbij Kampen, echt wat was dat een inteelt dorp dat Dalfsen.
Kampen is zeker mooi, alleen wat rustig maar jaquote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Kampen gestudeerd, machtig mooi daar
En christelijke jongeren roeleren, ze klapten heel hard voor me![]()
Ik heb meer van m'n ma gelukkigquote:
Sorryquote:Op zondag 7 mei 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet Mr.D pesten, hij zit nog in zijn reclasseringstraject
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]Niet Mr.D pesten, hij zit nog in zijn reclasseringstraject
Daarvoor hoef je echt niet naar de Ardennen...quote:Op zondag 7 mei 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Bluezz en golfer laten weten dat het heel vervelend is in de Ardennen - beetje Belgische biertjes drinken in de zon![]()
Wie doet dat niet ??quote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Kampen gestudeerd, machtig mooi daar
En christelijke jongeren roeleren, ze klapten heel hard voor me![]()
4x rood, ik dacht dat dat alleen maar kon in de spaans-portugees talige landenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Derk Schut.
Echt een bizarre pot gisteren: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=524
Deze meneer heeft de wedstrijd verpest:
[afbeelding]
Die snap ik even niet; care to explain?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
En Paul Koster was er niet eens bij!
Nou vertellen is een groot woord - optreden met mijn improvisatietheaterclubjequote:Op zondag 7 mei 2006 15:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wie doet dat niet ??
Maar eueh wat had je te vertellen ? ben voor de rest niet nieuwsgierig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |