dan begint de uitzending op SBS dacht ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef clauwheee het volgende:
HUP PSV!
Half zes toch pas?
Wij gaan zo eerste even in de stad kijken
zes uur begint het dacht ikquote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef clauwheee het volgende:
HUP PSV!
Half zes toch pas?
Wij gaan zo eerste even in de stad kijken
Is bij ons ook zo, maar ik heb niet toegegeven.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:01 schreef Noca het volgende:
Ah...nou dat zou ik dus helemaal al niks vinden..
We hebben ook gewoon 1 kaart, alleen de foto wordt er digitaal aan gekoppeld. En daarvoor moet iemand inderdaad alle foto's met een webcam maken. Maar dat zijn alleen mensen die dus meegaan naar uitwedstrijden die op de foto komen.
Nu ga ik echt pitten!
idd sms6 heb ik ook geen zin in, vijf voor 6 schakelen we wel een keertje inquote:Op zondag 7 mei 2006 13:25 schreef borisz het volgende:
de voorbeschouwing sla ik over, geen zin in belspellen
Hehehequote:
Ik ben zo goedquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Heb ik een hoop gemist afgelopen week?
yup helemaal.. woensdag ben ik aangekomen... en heb het mooie weer meegenomen zoals je zietquote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Sien, ben je weer in Holland?
Nee, er is niet heel veel gebeurdquote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Heb ik een hoop gemist afgelopen week?
Omg Dalfsenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn nieuwe auto voor het eerst gewassen, wat een pret.
Gisteravond voor 400 appelsientjes (lees: christelijke jongeren) opgetreden in Dalfsen. AMEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |