quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]daar ligt toch 50% van mijn roots
en in Amsterdam
idd kan er niks aan doen..quote:Op zondag 7 mei 2006 00:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer een beetje jammer
hahah ja idd..quote:Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef clauwheee het volgende:
Nee dat had je nog niet verteld. Grappig dat jij dan bij PSV uitkomt. Heel verstandig uiteraard, daar kunnen je ouders nog een voorbeeld aan nemen. Succes morgen!![]()
yup dat denkt ze iedere keerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Haha en je moeder maar denken, had ik dat kind maar nooit meegenomen
Ik ook
Ach dat weet je niet. Dat bekijken ze daar in Amsterdam toch elk seizoen opnieuw? Of je voor Ajax bent of niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
yup dat denkt ze iedere keer![]()
Ikke ben wel blij natuurlijk... anders was ik nu voor Ajax geweest *rilt*
Groningen heeft er toch ook wel successupporters bijgekregen hoor Clauquote:Op zondag 7 mei 2006 00:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ach dat weet je niet. Dat bekijken ze daar in Amsterdam toch elk seizoen opnieuw? Of je voor Ajax bent of niet?
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningen heeft er toch ook wel successupporters bijgekregen hoor Clau
Sure.. AZ is daar ook een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 7 mei 2006 00:21 schreef Noca het volgende:
Die hebben ze bijna overal als het wat beter gaat natuurlijk.
Whehequote:Op zondag 7 mei 2006 00:22 schreef VoreG het volgende:
Die successupporters zijn er niet meer in Amsterdam al een tijd niet meer. Dat heeft 2 kanten.
Daar is het met de uitwedstrijden inderdaad begonnen. Maar voor de duidelijkheid: dat is niet de reden dat ik eerder niet mee gingquote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt, jullie gingen ook ineens mee naar uitwedstrijden op het moment dat het echt ergens op om ging.
quote:
Ik had geen zin om met mijn porum op de foto te gaan. Heb het wel een paar keer eerder overwogen maar toen niet gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Watdan
Ik wacht toch ook altijd op jouquote:Op zondag 7 mei 2006 00:31 schreef tong80 het volgende:
Als ik weltrusten zeg.....Doen jullie me trusten wensen ?
Noca houdt niet op fotopapierquote:Op zondag 7 mei 2006 00:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik had geen zin om met mijn porum op de foto te gaan. Heb het wel een paar keer eerder overwogen maar toen niet gedaan.
Maar een wedstrijd die om Europees voetbal gaat en dan ook nog tegen de tukkers...sja toen gooide ik dat maar overboord.
Inderdaad, die was helemaal de weg kwijt na zo'n spetterquote:
Jups. Bij de club met een webcammetje. Dan scannen ze je scc en zien ze je foto in beeld op dat scanapparaat. Voor uitwedstrijden dan he.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Moeten jullie bij/door de club een foto laten maken ?
Webcams zijn moderner dan pasfoto's heurquote:Op zondag 7 mei 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel heel wazig, hebben ze daar in het hoge noorden nog nooit van pasfotols gehoord?
Wij hebben gewoon een pasfoto op de kaart zitten.
Een pasfoto op je scc? Das helemaal erg zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is wel heel wazig, hebben ze daar in het hoge noorden nog nooit van pasfotols gehoord?
Wij hebben gewoon een pasfoto op de kaart zitten.
Ik dub nogquote:
Wat begrijp je niet aan 19-1 Bennie? Oftewel, 4-1, 5-0, 5-0, 5-0 en allen winstquote:
Shit, ik moet 't doen met wedstrijd 7 in de series Suns - Lakers.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk dan ook naar Christine van der Horst nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |