Bad luck.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Shit, ik moet 't doen met wedstrijd 7 in de series Suns - Lakers.
Dat is dus echt precies zoals het isquote:Op zondag 7 mei 2006 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan zit 1 of andere typmiep heel de dag webcam fotootjes van iedereen te maken ofzo?
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 19-1 Bennie? Oftewel, 4-1, 5-0, 5-0, 5-0 en allen winst
Te veel vermaak gehad met de meiden in je appartement?quote:
Was het maar zo'n feest. Ik zit nu gewoon in Hellevoet. Maandag weerquote:Op zondag 7 mei 2006 10:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Te veel vermaak gehad met de meiden in je appartement?
ik heet geen benniequote:Op zondag 7 mei 2006 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 19-1 Bennie? Oftewel, 4-1, 5-0, 5-0, 5-0 en allen winst
quote:Op zondag 7 mei 2006 08:31 schreef mart89 het volgende:
En ik spreekte het gewoon uit als Vengaboys, lijkt me sterk dat een V in het spaans als een B klinkt.
quote:Op zondag 7 mei 2006 04:55 schreef Superheld het volgende:
Ook leuk, op een verjaardag belanden van iemand die je helemaal niet kent bij geile hockeysletjes...![]()
![]()
dan begint de uitzending op SBS dacht ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef clauwheee het volgende:
HUP PSV!
Half zes toch pas?
Wij gaan zo eerste even in de stad kijken
zes uur begint het dacht ikquote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef clauwheee het volgende:
HUP PSV!
Half zes toch pas?
Wij gaan zo eerste even in de stad kijken
Is bij ons ook zo, maar ik heb niet toegegeven.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:01 schreef Noca het volgende:
Ah...nou dat zou ik dus helemaal al niks vinden..
We hebben ook gewoon 1 kaart, alleen de foto wordt er digitaal aan gekoppeld. En daarvoor moet iemand inderdaad alle foto's met een webcam maken. Maar dat zijn alleen mensen die dus meegaan naar uitwedstrijden die op de foto komen.
Nu ga ik echt pitten!
idd sms6 heb ik ook geen zin in, vijf voor 6 schakelen we wel een keertje inquote:Op zondag 7 mei 2006 13:25 schreef borisz het volgende:
de voorbeschouwing sla ik over, geen zin in belspellen
Hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |