Ik ben zo goedquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Heb ik een hoop gemist afgelopen week?
yup helemaal.. woensdag ben ik aangekomen... en heb het mooie weer meegenomen zoals je zietquote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Sien, ben je weer in Holland?
Nee, er is niet heel veel gebeurdquote:Op zondag 7 mei 2006 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Heb ik een hoop gemist afgelopen week?
Omg Dalfsenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn nieuwe auto voor het eerst gewassen, wat een pret.
Gisteravond voor 400 appelsientjes (lees: christelijke jongeren) opgetreden in Dalfsen. AMEN
Vreselijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Bluezz en golfer laten weten dat het heel vervelend is in de Ardennen - beetje Belgische biertjes drinken in de zon![]()
M'n pa is er ongv geboren, zegt genoegquote:
Dat heb ik nou met Dalfsen, wat is datquote:Op zondag 7 mei 2006 14:25 schreef Superheld het volgende:
Nooit geweten dat er 400 christelijke jongeren bestaan.
En jij bent het uiteindelijke resultaat?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n pa is er ongv geboren, zegt genoeg.
echt wat was dat een inteelt dorp dat Dalfsen.
Ik heb 3 jaar in Kampen gestudeerd, machtig mooi daarquote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
M'n pa is er ongv geboren, zegt genoeg.
En het lag heeeeeeeeeel dichtbij Kampen, echt wat was dat een inteelt dorp dat Dalfsen.
Kampen is zeker mooi, alleen wat rustig maar jaquote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Kampen gestudeerd, machtig mooi daar
En christelijke jongeren roeleren, ze klapten heel hard voor me![]()
Ik heb meer van m'n ma gelukkigquote:
Sorryquote:Op zondag 7 mei 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet Mr.D pesten, hij zit nog in zijn reclasseringstraject
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]Niet Mr.D pesten, hij zit nog in zijn reclasseringstraject
Daarvoor hoef je echt niet naar de Ardennen...quote:Op zondag 7 mei 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Bluezz en golfer laten weten dat het heel vervelend is in de Ardennen - beetje Belgische biertjes drinken in de zon![]()
Wie doet dat niet ??quote:Op zondag 7 mei 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Kampen gestudeerd, machtig mooi daar
En christelijke jongeren roeleren, ze klapten heel hard voor me![]()
4x rood, ik dacht dat dat alleen maar kon in de spaans-portugees talige landenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Derk Schut.
Echt een bizarre pot gisteren: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=524
Deze meneer heeft de wedstrijd verpest:
[afbeelding]
Die snap ik even niet; care to explain?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
En Paul Koster was er niet eens bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |