Ik hoorde het idd van een FCU supporter vanavond,dacht bij me eigen,kunnen we deze mooi voor gebruiken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je mag veel wedstrijden noemen, maar dit is toch wel een van de slechtste voorbeelden
Ron Jans was ook geestig gisteravond. Hij maakte een statement (ook naar aanleiding van het feit dat zijn colbert, die hij het publiek ingooide woensdag, op MP te koop werd aangebodenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als hij die met Buijs krijgt, dan mag 'ie wel uitkijken!
Nog geneukt in de Kalverstraat ?quote:
Het zou Brabo's zoals jij verboden moeten worden uberhaupt contact te hebben met FCU-supporters!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoorde het idd van een FCU supporter vanavond,dacht bij me eigen,kunnen we deze mooi voor gebruiken.
Kalverstraatquote:
Die zal ik onthouden voor de toekomstquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het zou Brabo's zoals jij verboden moeten worden uberhaupt contact te hebben met FCU-supporters!
vanavond een vrijgzellen feestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Sientje
How you doing, alweer een beetje gewend?
Maar de Dam of Rembrandtsplein is geen probleem wil je zeggen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kalverstraat
Daar zou ik het never nooit niet willen doen zeg.
Nee dat geniet ook niet echt mijn voorkeurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kalverstraat
Daar zou ik het never nooit niet willen doen zeg.
Neude of Biltstraat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat geniet ook niet echt mijn voorkeur
Heel Amsterdam nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar de Dam of Rembrandtsplein is geen probleem wil je zeggen?
Ik probeer gewoon in het ritme hier te komen, dus niet slapen overdag en gewoon 's avonds rond 11 uur naar bed.. maar goed word wel iedere keer om 7 uur wakker.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Sientje komt vast nog door je reis? Werkt pitten averechts of geef je er aan toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |