Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef Kleintje het volgende:
Dus nog maar 8 jaar te gaan voordat ie echt de doodstraf krijgt...
ik denk dat de cia het dan zelf wel had gedaan, ipv een simpele nederlandse jongen op te leiden met schietcursussen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk toch echt dat er genoeg groepen zijn die hem op zullen wachten...
Volkert en een paar ton... dat terwijl ie geen mega baan had.
Toch raar... hoe komt ie daar dan aan?
Misschien is ie toch betaald voor die klus...
Tjsa, linksen hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef Kleintje het volgende:
Volkert en een paar ton... dat terwijl ie geen mega baan had.
Toch raar... hoe komt ie daar dan aan?
Iemand vermoorden omdat je het niet met zijn gedachtengang eens bent, da's verdomde slecht!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef SCH het volgende:
Nog 8 jaar opgesloten zitten, da's verdomde lang.
Dat maakt 8 jaar in een klein kamertje niet minder lang.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Iemand vermoorden omdat je het niet met zijn gedachtengang eens bent, da's verdomde slecht!
tijd is relatiefquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat maakt 8 jaar in een klein kamertje niet minder lang.
En aangezien een gevangenis geen vakantieoord is, kunnen die 8 jaar gevoelsmatig wel 40 jaar duren.quote:
Ja, flink rentenieren van een paar tonquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Volkert schijnt trouwens een paar ton op de bank te hebben, dus dat wordt lekker rentenieren als hij uit de bak komt
Dan overleeft hij ons gevoelsmatig allemaal. Lacht hij toch het laatstquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef NewOrder het volgende:
[..]
En aangezien een gevangenis geen vakantieoord is, kunnen die 8 jaar gevoelsmatig wel 40 jaar duren.
Ik ben het eens met het strafrecht ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, maar zal ie dat niet verdiend hebben?
Pim is er nu 4 jaar niet meer, maar kan dat voor zijn directe nabestaanden niet al als 40 jaar voelen?
Als Volkers over 8 jaar weer vrij rondloopt dan is Pim niet opeens weer springlevend, Pim en zijn nabestaanden hebben pas levenslang.
Of zijn we het opeens helemaal eens met het strafrecht hier in Nederland??
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef Kleintje het volgende:
Daarom is hij ook gestraft toch.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Iemand vermoorden omdat je het niet met zijn gedachtengang eens bent, da's verdomde slecht!
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef Kleintje het volgende:
Laten we hopen van niet, want als het niet lukt mag de gemeenschap er weer voor opdraaien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:11 schreef TimMer1981 het volgende:
Volkert had toendertijd gewoon gelijk afgeschoten moeten worden en ik geloof er ook in dat dat over 8 jaar alsnog gaat gebeuren.
Dan zit degene die dat doet ook weer een jaar of 20 vast.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:11 schreef TimMer1981 het volgende:
Volkert had toendertijd gewoon gelijk afgeschoten moeten worden en ik geloof er ook in dat dat over 8 jaar alsnog gaat gebeuren.
Net alsof je wat hebt aan dat bedrag als je daarna 20 jaar in de cel zit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef Hathor het volgende:
Ja, en ik wil best de trekker overhalen, voor een leuk bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |