Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef Kleintje het volgende:
Dus nog maar 8 jaar te gaan voordat ie echt de doodstraf krijgt...
ik denk dat de cia het dan zelf wel had gedaan, ipv een simpele nederlandse jongen op te leiden met schietcursussen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk toch echt dat er genoeg groepen zijn die hem op zullen wachten...
Volkert en een paar ton... dat terwijl ie geen mega baan had.
Toch raar... hoe komt ie daar dan aan?
Misschien is ie toch betaald voor die klus...
Tjsa, linksen hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef Kleintje het volgende:
Volkert en een paar ton... dat terwijl ie geen mega baan had.
Toch raar... hoe komt ie daar dan aan?
Iemand vermoorden omdat je het niet met zijn gedachtengang eens bent, da's verdomde slecht!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef SCH het volgende:
Nog 8 jaar opgesloten zitten, da's verdomde lang.
Dat maakt 8 jaar in een klein kamertje niet minder lang.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Iemand vermoorden omdat je het niet met zijn gedachtengang eens bent, da's verdomde slecht!
tijd is relatiefquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat maakt 8 jaar in een klein kamertje niet minder lang.
En aangezien een gevangenis geen vakantieoord is, kunnen die 8 jaar gevoelsmatig wel 40 jaar duren.quote:
Ja, flink rentenieren van een paar tonquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Volkert schijnt trouwens een paar ton op de bank te hebben, dus dat wordt lekker rentenieren als hij uit de bak komt
Dan overleeft hij ons gevoelsmatig allemaal. Lacht hij toch het laatstquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef NewOrder het volgende:
[..]
En aangezien een gevangenis geen vakantieoord is, kunnen die 8 jaar gevoelsmatig wel 40 jaar duren.
Ik ben het eens met het strafrecht ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, maar zal ie dat niet verdiend hebben?
Pim is er nu 4 jaar niet meer, maar kan dat voor zijn directe nabestaanden niet al als 40 jaar voelen?
Als Volkers over 8 jaar weer vrij rondloopt dan is Pim niet opeens weer springlevend, Pim en zijn nabestaanden hebben pas levenslang.
Of zijn we het opeens helemaal eens met het strafrecht hier in Nederland??
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef Kleintje het volgende:
Daarom is hij ook gestraft toch.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Iemand vermoorden omdat je het niet met zijn gedachtengang eens bent, da's verdomde slecht!
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef Kleintje het volgende:
Laten we hopen van niet, want als het niet lukt mag de gemeenschap er weer voor opdraaien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:11 schreef TimMer1981 het volgende:
Volkert had toendertijd gewoon gelijk afgeschoten moeten worden en ik geloof er ook in dat dat over 8 jaar alsnog gaat gebeuren.
Dan zit degene die dat doet ook weer een jaar of 20 vast.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:11 schreef TimMer1981 het volgende:
Volkert had toendertijd gewoon gelijk afgeschoten moeten worden en ik geloof er ook in dat dat over 8 jaar alsnog gaat gebeuren.
Net alsof je wat hebt aan dat bedrag als je daarna 20 jaar in de cel zit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef Hathor het volgende:
Ja, en ik wil best de trekker overhalen, voor een leuk bedrag.
En het verschil tussen jou en Volkert is...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef Hathor het volgende:
Ja, en ik wil best de trekker overhalen, voor een leuk bedrag.
Om te beginnen heb ik meer haar dan hem.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:15 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
En het verschil tussen jou en Volkert is...
Ik was niet van plan om gearresteerd te worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net alsof je wat hebt aan dat bedrag als je daarna 20 jaar in de cel zit.
Niet opeens, al langere tijd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef Kleintje het volgende:
gaan we dat niet allemaal ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:21 schreef zoalshetis het volgende:
tuurlijk gaat volkert er aan.
Dat blijven allemaal speculaties.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:30 schreef Ixnay het volgende:
Klinkt misschien hard, maar zonder hem had dit land er waarschijnlijk nog veel beroerder uitgezien.
Fascisten hebben we genoeg.
Klinkt eerder een beetje dom.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:30 schreef Ixnay het volgende:
Klinkt misschien hard, maar zonder hem had dit land er waarschijnlijk nog veel beroerder uitgezien.
Als Volkert daar echt wat aan had willen doen dan had ie beter jou om kunnen leggen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:30 schreef Ixnay het volgende:
Laten we hopen van wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:36 schreef S1nn3rz het volgende:
ben benieuwd of hij nog zo vrij kan rondlopen na zijn straf.
valse hoopquote:
Als dat zo is zal hij wel beschermd worden of een ander leven krijgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
valse hoop![]()
er staat al een bedrag op zijn kop.![]()
Lang leve het intellect van de Fortuyn-aanhang.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
valse hoop![]()
er staat al een bedrag op zijn kop.![]()
Tja, dat is geen nieuws.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Lang leve het intellect van de Fortuyn-aanhang.
Houzee!
wordt lastig...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Als dat zo is zal hij wel beschermd worden of een ander leven krijgen.
iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Lang leve het intellect van de Fortuyn-aanhang.
Houzee!
Nee hoor, die programma's werken best goed.quote:
Vredig bestaan ? Die gast gaat waarschijnlijk gelijk weer proberen om het hele dierenrijk te redden en alle boeren over de rooie te helpen. Heeft ie zo'n beetje zijn hele leven al gedaan, dus hij zal weinig anders kunnen ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Croupouque het volgende:
Onder zijn nieuwe naam, "Polkert van der P." zal hij na zijn vrijlating een vredig bestaan op kunnen bouwen zonder dat iemand iets vermoedt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:57 schreef Hathor het volgende:
Die gast gaat waarschijnlijk gelijk weer proberen om het hele dierenrijk te redden
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef k_man het volgende:
En dat in combinatie met de intelligentie van de Pim gelovigen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
eigenlijk valt t best mee he.
Laten we hopen dat dat niet gebeurd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik ga er van uit dat hij, zodra hij vrij is, binnen 3 maanden omgelegd is.
de prijs voor zijn hoofd is al betaald. nu nog wachten tot ie vrijkomt. heb ik van horenzeggen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik ga er van uit dat hij, zodra hij vrij is, binnen 3 maanden omgelegd is.
Maar die afspraak is al gemaakt.....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gebeurd.
Niet lang genoegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef SCH het volgende:
Nog 8 jaar opgesloten zitten, da's verdomde lang.
Maar Pim was anders, die zei wat wij wachten. Die zei wat wij wilden. Ja Pimquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:38 schreef Ixnay het volgende:
Dat jullie hem zo graag kapot willen, bevestigd weer mijn beeld weer over Fortuynisten.
Na de moord op van Gogh had Wilders 13 zetels, daar voor had hij er maar 1, en nu heeft hij er ook maar 1.
Zegt weer genoeg over hoe makkelijk Nederlanders te manipuleren zijn.
pim is een kotswoord.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar Pim was anders, die zei wat wij wachten. Die zei wat wij wilden. Ja Pim!
Nee,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar Pim was anders, die zei wat wij wachten. Die zei wat wij wilden. Ja Pim!
Jij was toch blij dat iemand zoals Volkert Fortuyn heeft omgelegd?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:38 schreef Ixnay het volgende:
Dat jullie hem zo graag kapot willen, bevestigd weer mijn beeld weer over Fortuynisten.
Na de moord op van Gogh had Wilders 13 zetels, daar voor had hij er maar 1, en nu heeft hij er ook maar 1.
Zegt weer genoeg over hoe makkelijk Nederlanders te manipuleren zijn.
Vind je dit zelf nou ook niet een klein beetje tegenstrijdig?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:40 schreef Refragmental het volgende:
Overigens zal ik geen traan laten wanneer Volkert op een pijnlijke manier wordt omgebracht... (misschien hoop ik het ook een beetje, want iemand vermoorden om z'n ideeën is wel het slechtste wat je kunt doen in een democratie(...)
Verbazingwekkend hoeveel mensen denken te weten over Fortuyn, dit zijn hoogstwaarschijnlijk ook nog eens de mensen die niet 1 interview met Fortuyn hebben gezien maar hun ideeën vormen op basis van wat z'n concurentie politici zeiden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee,![]()
Pim zei niet wat wij dachten dat hij zei, maar hij zei wat hij dacht dat wij wilden dat hij zou zeggen!
Pim beweerde te zeggen wat wij dachten, terwijl wij niet eens wisten dat wij dat dachten!
Hi zij dus nooit wat hij dacht....
Welke ideeën had volkert waar ie dan om vermoord zou kunnen worden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nou ook niet een klein beetje tegenstrijdig?
Ik moet elke keer aan die Kopspijkers grap denken, daarom dat ik het even post.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel mensen denken te weten over Fortuyn, dit zijn hoogstwaarschijnlijk ook nog eens de mensen die niet 1 interview met Fortuyn hebben gezien maar hun ideeën vormen op basis van wat z'n concurentie politici zeiden.
Fortuyn is één van de weinigen die juist zei waar ie voor stond en ook standvastig was (of fouten durfde toe te geven).
Daarom dacht ie een paar uur voor zijn dood ineens weer heel anders over de JSF.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:43 schreef Refragmental het volgende:
Fortuyn is één van de weinigen die juist zei waar ie voor stond en ook standvastig was (of fouten durfde toe te geven).
Inderdaad!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:47 schreef SCH het volgende:
Veel mensen in dit topic die erg op Volkert lijken, als je bv. wel de trekker over zou willen halen.
Dan ben je geen haar beter.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog 8 jaar te leven hebben, geniet maar van die 8 jaar Volkert![]()
Surequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom dacht ie een paar uur voor zijn dood ineens weer heel anders over de JSF.
Hij fouten toegeven? Man, als hij zich sneed met scheren was het al de schuld van Melkert.
Ik beschouw die persoon niet als een held, maar mocht het gebeuren zal ik er geen traan om laten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:51 schreef SCH het volgende:
Nou ja, stel dat Volkert vermoord wordt dan zal degene die dat doet echt niet als een held wordt gezien al denkt hij dat zelf wellicht. (of zij als Winny de Jong weer de kolder in de kop krijgt).
Mensen hebben echt genoeg van al dat geweld.
Precies. Die persoon is voor mij geen held, maar zeker ook geen slecht persoonquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik beschouw die persoon niet als een held, maar mocht het gebeuren zal ik er geen traan om laten.
Grappig weer - bij alle andere politici zou je het draaien noemen maar Fortuyn kon zich dat allemaal veroorloven en dan werd het standvastig genoemd. Hetzelfde zie je bij Verdonk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Sure![]()
Als politicus mag je toch van mening veranderen wanneer je nieuwe info krijgt?
Laat die periode nou net de periode van het begin van de JSF debat zijn geweest waar steed nieuwe info naar buiten kwam. En aan de hand van die info moet je je mening bijstellen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Precies. Die persoon is voor mij geen held, maar zeker ook geen slecht persoon![]()
die persoon is net zo slecht als volkert.. hij is namelijk een moordernaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Precies. Die persoon is voor mij geen held, maar zeker ook geen slecht persoon![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
oorzaak gevolg lieverd.quote:
Nee, ik vind niet dat je iemand die iemand vermoord heeft ook maar weer moet vermoorden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet, jij denkt precies hetzelfde over Volkert van der Graaf.
Je mag zeker zeggen dat je vind dat hij onzin uitkraamde, maar baseer je dan ook op zijn eigen uitspraken en niet verdraaide uitspraken uit citaten en kopspijkers (jack spijkerman was nou niet bepaald objectief).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan die Kopspijkers grap denken, daarom dat ik het even post.
In het Pim Fortuyn tijdperk was ik nog te jong om het echt te volgen (12 ofzo?).
Maar goed, hij is veel geciteerd en veel dingen die hij heeft gezegd vind ik toch onzin.
(zijn die spraakmakende debatten nog ergens online te bekijken trouwens?)
Verder is een moord natuulijk heel walgelijk en vind ik het erg dat een politicus wordt vermoord, maar dan mag ik nog steeds toch wel zeggen dat ik vond dat hij onzin uitkraamde?
Nee, die persoon ben ik niet, zoek maar op waar ik iets verkeerds heb gezegd over moslims.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Het is ook normaal om iemand te vermoorden nadat hij/zij zijn straf heet uitgezeten.
Ben jij niet diegene die constact zeikt op moslims, omdat ze zogenaamd het de Nederlandse gewoonten (waaronder ook rechtspraak valt) niet accepteren?
In theorie wel, gevoelsmatig ligt dat bij mij anders.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
die persoon is net zo slecht als volkert.. hij is namelijk een moordernaar
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet dat je iemand die iemand vermoord heeft ook maar weer moet vermoorden.
Pim Fortuyn heeft niemand vermoord. Maar diegene die Volkert gaat vermoorden hoort ook gewoon zijn gevangenisstraf te krijgen, alleen ik kan het geen verschrikkelijk persoon vinden.quote:jij denkt precies hetzelfde over Volkert van der Graaf.
jij laat je toch niet regeren door oer emoties.. bent toch beschaaft hoop ik?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In theorie wel, gevoelsmatig ligt dat bij mij anders.
Ik wel - zelfs heel intensiefquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef Refragmental het volgende:
Ik volgde Fortuyn niet echt zo diepgaand.
Niet meer of minder dan bij anderen en wat Spijkerman zegt is totaal irrelevent.quote:Maar het viel zelfs mij op dat ontzettend veel van z'n uitspraken verdraaid werden door anderen. .
Nou, foutje dan,sorry, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, die persoon ben ik niet, zoek maar op waar ik iets verkeerds heb gezegd over moslims.
Ik vind het niet goed dat Volkert over 8 jaar wordt vermoord, maar ik kan die persoon die dat gaat doen niet een slecht persoon vinden. Volkert vind ik een minderwaardig mens in vergelijking met onschuldige mensen (ja, ook als hij zijn gevangenisstraf erop heeft zitten). Wel verdiend die persoon die Volkert vermoord gewoon 12 jaar gevangenisstrafquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou, foutje dan, kan gebeuren.
Mijn punt is in ieder geval, dat jij als jij het goed vindt dat als iemand wordt vermoord, je geen haar beter bent dan de mensen hierboven die het goed vinden dat Pim Fortuyn is vermoord.
Beetje dubbele moraal dus, beetje heel erg dubbelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik vind het niet goed dat Volkert over 8 jaar wordt vermoord, maar ik kan die persoon die dat gaat doen niet een slecht persoon vinden. Wel verdiend die persoon gewoon 12 jaar gevangenisstraf![]()
Het beste voorbeeld van een draaiende populitische politicus is nog wouter bos met z'n recent levensloopregeling geval wat ie niet als vervroegd pensioen wil hebben. Terwijl ie kort daarvoor meeliep in een demonstratie juist VOOR dit wat hij nu wil tegengaan. Hier heb ik NOCH verdonk NOCH Fortuyn op kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig weer - bij alle andere politici zou je het draaien noemen maar Fortuyn kon zich dat allemaal veroorloven en dan werd het standvastig genoemd. Hetzelfde zie je bij Verdonk.
Ik vind het prima hoor maar lul niet over "staan voor wat je zegt" en standvastigheid, dit soort politici zijn net zo pragmatisch, draaien net zoveel als alle andere politici. Misschien nog wel meer want Fortuyn was vrij opportunistisch toen de macht zo dichtbij kwam.
en als je zegt dat je hoopt dat de schutter van volkert ontsnapt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje dubbele moraal dus, beetje heel erg dubbel![]()
Mijn hersenen zeggen mij dat het niet goed is, en dat de dader ook gestraft moet worden. Maar mijn hart zorgt ervoor dat ik over 8 jaar toch een glimlach op mijn gezicht krijg als ik het nieuws over de moord op Volkert te horen krijg. Niks menselijks is mij vreemdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje dubbele moraal dus, beetje heel erg dubbel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |