ik ga bijjna overwegen eens naar een meeting te gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:08 schreef VoreG het volgende:
Ga me niet vertellen dat Buijs op de housewarming komt![]()
.
Beter dan een koe laten knielen en hem er vanavond in palen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:
Even m'n knie koelen en dan hopen dat ik vanavond nog een pedaal in kan trappen
Is dat nieuw dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je niet erg dom bezig Cult?
Stiekem vinden jullie hem ook allemaal hartstikke stoerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga bijjna overwegen eens naar een meeting te gaan
Hoe hoog kom je te wonen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Stiekem vinden jullie hem ook allemaal hartstikke stoer![]()
ik rij graag een end om hem een schop te verkopenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Stiekem vinden jullie hem ook allemaal hartstikke stoer![]()
Tegen 't einde van de training aan blokte ik verkeerd en werd ik met een knie vol tegen de binnenkant van m'n knie geraakt. Volgens m'n trainer heb ik d'r een paar dagen last van en moet ik nu gewoon ff goed koelen, dan kan ik vanavond gewoon de stad in als ik rustig aan doequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je niet erg dom bezig Cult?
Kom je aan hem kom je aan mijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik rij graag een end om hem een schop te verkopen
Ach joh, Danny is buiten het veld eigenlijk heel lief. Zie hem nu staan in z'n roze shirtquote:
Goed hoor, die zat in het complotquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is Noca eronder?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:01 schreef Cruoninga het volgende:
Je had er moeten zijn. De moord op Kennedy was er niets bij...
Viel mee. Ik heb op het eind nog vuilniszakken moeten legen...quote:
Erevermelding, dat snap je!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Viel mee. Ik heb op het eind nog vuilniszakken moeten legen...
Maar ik begrijp dat ik inmiddels bovenaan de gastenlijst van de housewarming sta.
Nee die Klaas drukte random een nummer in ...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Klaas een maat van je tong?
Moet je even teruglezenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Hier nog wat spannends gebeurt in de tussentijd?
Nee manquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:18 schreef Eilanden het volgende:
Wat ziet die Buijs er fout uit zeg met z'n roze Burberry-nichten-polo!
Jij bent gewoon niet objectiefquote:
Ja hoor, soepjurk was ook goed geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet objectiefzelfs als 'ie een juten zak had gedragen had je het goed gevonden
Die club waar ze de Berry van Aerles van Amerika naar toe sturen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef DutchGooner het volgende:En weer terug van een avondje Admirals
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef DutchGooner het volgende:En weer terug van een avondje Admirals
Juist Tong... eigenlijk zijn de Admirals het bedrijfsteam van TPG Post.....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die club waar ze de Berry van Aerles van Amerika naar toe sturen.
Ik had hele goedkope kaartenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]Jij had vast niet zulke goede kaarten als ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |