Heeft iemand daar eigenlijk ervaring mee? Tips misschien?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar die ga ik verven denk ikGewoon een kwast pakken en wat spetters erover heen gooien en kijken wat het wordt
Ja, maar dan met een eigen topic.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Paran0id het volgende:
all stars, zijn dat niet gewoon verkapte sneakers?
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:53 schreef Maxxieh het volgende:
Kwestie van goed zoeken, op Ebay vind je soms gewoon voor 30 euro incl. verzendskosten.. (echte!!)
Anders leer je lopenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het hele toffe schoenen, maar voor die prijs gaan ze wel érg snel kapot (scheur in rand bij de bal van je voet, gegaranderd binnen een maand of twee)...
Bij mij was dat pas na een jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het hele toffe schoenen, maar voor die prijs gaan ze wel érg snel kapot (scheur in rand bij de bal van je voet, gegaranderd binnen een maand of twee)...
Ik zag gisteren in R'dam All Stars van een soort badstof, die lijken me pas als sloffen lopen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:57 schreef Maxxieh het volgende:
Maar die leren allstars (met extra comfort o.i.d.) lopen echt heerlijk, soort sloffen.
Bij mij altijd binnen een paar maanden. Maar dat komt misschien omdat ik de gewoonte heb om doorgaans maar één paar schoenen in gebruik te hebben en die dan ook altijd en overal te dragen. Maar ik koop dus tegenwoordig maar nepperds, want die gaan even snel kapot.quote:
Ik ook hoor, heb ze een jaar lang bijna elke dag aangehadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij mij altijd binnen een paar maanden. Maar dat komt misschien omdat ik de gewoonte heb om doorgaans maar één paar schoenen in gebruik te hebben en die dan ook altijd en overal te dragen. Maar ik koop dus tegenwoordig maar nepperds, want die gaan even snel kapot.
nee andersomquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Paran0id het volgende:
all stars, zijn dat niet gewoon verkapte sneakers?
Lijkt me niet, zou niet echt goede reclame voor The Sting zijn. Dit bord stond er overigens bij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef Viking84 het volgende:alleen gaan m'n voeten er zo in zweten
Volgens mij zijn die van The Sting hartstikke fake.
Hm, dan zal t wel kloppen. Sowieso wel merkwaardig dat ze dan zo goedkoop zijn. Is er trouwens ook een kenmerk waarop je echte van neppers kunt onderscheiden?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zou niet echt goede reclame voor The Sting zijn. Dit bord stond er overigens bij.
Op 90 graden worden ze wel schoon denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef JaWi het volgende:
Hoe was ik die dingen eigenlijk, op hoeveel graden enz?
Mja ik zie ze hier overal, maar das in Schotlandquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef booo het volgende:
[afbeelding]
Ben ondertussen alweer een tijdje opzoek naar de zwarte lage all stars.. Kan ze alleen nergens vinden! Alle kleuren hebben ze.. Behalve zwart![]()
Iemand enig idee waar ze ze wel hebben? Liefst in de buurt van Den bosch.
Meestal hebben ze op de achterkant van de schoen toch onderaan 'All Stars' staan zeg maar, maar bij neppers zie je chinese tekens of een andere tekst? Daar herken ik t iig aanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, dan zal t wel kloppen. Sowieso wel merkwaardig dat ze dan zo goedkoop zijn. Is er trouwens ook een kenmerk waarop je echte van neppers kunt onderscheiden?
Die zoek ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef booo het volgende:
[afbeelding]
Ben ondertussen alweer een tijdje opzoek naar de zwarte lage all stars.. Kan ze alleen nergens vinden! Alle kleuren hebben ze.. Behalve zwart![]()
Dat zijn geen All Stars, dat zijn gympiesquote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef mordradead het volgende:
Ik heb van die All Stars zonder All Stars logo maar met z'n ster op de zijkant, 15 eurodie van 10 euro zijn wel leuk in plaats van slippers ofzo
Aan de onderkant staat converse all starsquote:Op maandag 26 juni 2006 20:29 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Dat zijn geen All Stars, dat zijn gympies
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:58 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net een chocolade ijsje over m'n al stars laten vallen![]()
Gelukkig zijn m'n schoenen óók chocolade bruin![]()
Pijn in mn voeten: Geen last van, loop er dagelijks opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:14 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die vind ik veel leuker dan de schoenen, eerlijkgezegd. Sommige vind ik er leuk uit zien, maar je hebt geen normale voetafwikkeling in die dingen, krijg dus snel pijn in m'n voeten, en verder worden ze snel vies en krijg je snel zweetvoeten. En ze zijn gewoon te duur eigenlijk. En niet warm genoeg.
Ik denk dat ik ook maar eens voor een andere kleur ga.. De zwarte lage zijn echt nergens meer te krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Gister lage rode gekocht![]()
Mijn derde paar![]()
Hmm.. Ikke vijfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:38 schreef JufJoop het volgende:
Hm... goed topic dit!!
Ik heb momenteel 6 paar in het bezit:
- spijkerstof
- gestreept
- roze
- oranje
- rood
- neongeel/groen
Mijn zusje heeft er ook 6 paar maar dan andere kleurtjes en mijn andere zusje 2 paar![]()
En het zijn allemaal echte(wel uit de uitverkoop...)
Ik loop er heerlijk op, maar dat komt voornamelijk door mijn steunzolen...
All Stars
![]()
American Today, heb ik ze ook vandaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef booo het volgende:
[afbeelding]
Met alle respect, maar waarom moeten mensen die neppe All-Stars hebben zich altijd zo verdedigen? Wat maakt mij nou uit wat jij draagt, en als jou het echt niet had uitgemaakt zou je jezelf er ook niet druk over maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat zou er mis zijn met nep-All Stars ?
Ik heb een paar hoge zwarte voor 17 euro ofzo bij een of andere Schoenenreus-achtige toko gekocht. Dat kost me 80 euro als ik echte had willen hebben. En ze gaan idd net zo snel stuk.
Het enige waaraan je ziet dat de mijne nep zijn is achterop de hiel een labeltje waarop "WOMAN" staat ivp "All Stars". Nou, boo-fucking-whoo.
Omdat de mensen die echte dragen er altijd zo'n drama van maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:15 schreef vruitig het volgende:
[..]
Met alle respect, maar waarom moeten mensen die neppe All-Stars hebben zich altijd zo verdedigen?
Ohh tof! Dankjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef vruitig het volgende:
[..]
American Today, heb ik ze ook vandaan![]()
Precies, dus daarom heb ik die er dan ook niet bij aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
maar ik vind hele wijde broeken die over je schoenen heen lopen best lelijk bij allstars? zie je 2 van die hele brede benen en dan van die hele smalle schoentjes eronder
echte kan je al voor 40 halen en 17 voor neppe is nog al duur zijn meestal 6quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat zou er mis zijn met nep-All Stars ?
Ik heb een paar hoge zwarte voor 17 euro ofzo bij een of andere Schoenenreus-achtige toko gekocht. Dat kost me 80 euro als ik echte had willen hebben. En ze gaan idd net zo snel stuk.
Het enige waaraan je ziet dat de mijne nep zijn is achterop de hiel een labeltje waarop "WOMAN" staat ivp "All Stars". Nou, boo-fucking-whoo.
vaak bij america today of in de sale bij sportzakenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:32 schreef Juninho het volgende:
Waar voor 40 euro dan?
soms.. nu zijn ze 50quote:Op zondag 2 juli 2006 13:42 schreef Juninho het volgende:
maar gewone zwarte zijn die 40 euro bij de AT?
The Scorequote:Op zondag 2 juli 2006 13:32 schreef Juninho het volgende:
Waar voor 40 euro dan?
die zijn tofquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Deze gekocht, maar dan in het wit en de bloemen en vlinders zijn ook een ander kleurtje. Lekker zomers.![]()
Groningen in de Heerestraat, maar geen idee hoe de winkel heet. Ze hebben er heel veel verschillende All Stars.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef Keroppi het volgende:
Leuk model!
Waar heb je ze gekocht? Ik vind ze erg leuk, maar heb geen zin om er stad en land voor af te struinen.
wat de piep zijn dat de turkse versie ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef dewitteparel het volgende:
[afbeelding]
vorige week gehaald. gewoon basic, maar wat een heerlijke schoentjes!
Awwwquote:Op maandag 3 juli 2006 13:59 schreef slaveloos het volgende:
Ben zo verknocht aan allstars, dat de eerste echte schoenen die ik voor mijn dochtertje heb gekocht ook allstars zijn. Roze met rode hartjes, maat 19 met klitteband.
En trots dat ze is als ze ze aanheeft en erop rondstapt!
Ja, het is ook geen gezicht. ik kon geen beter plaatje vinden van een paarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Dat kroontje lijkt me heel klote zitten op die schoen, imo.![]()
Ja, ik heb ze van de week nog gezien in Rijswijk (ZH)quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Robzilla het volgende:
Zijn die leren All-stars (hoog) nog te krijgen?
Iedereen zwicht ervoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef MadGuy het volgende:
Hm. Ik was vandaag shoppen en ik bedacht me toch weer All Stars te willen. Niet gedaan. Stom.![]()
Ik heb een paar lage.. En ze lopen net zo lekker als al mijn andere hoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:01 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vind die lage All Stars niet fijn lopenDoe mij die hoge maar
![]()
Ik heb zwarte, ik wilde van die donkerblauwe maar die hadden ze niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:27 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ja, het is ook geen gezicht. ik kon geen beter plaatje vinden van een paar
groene allstars.
Ik ben ook nog op zoek naar een paar zwarte of witte..
zwart is moeilijk te vinden zeg!
Ikke nu 6. Ben zooooo verliefd op die schoenen. In Italie had ik ze gezien met aardbeitjes en kersjes! Maar ik had niet genoeg geld bij mequote:
Ohhh jammer !!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:24 schreef booo het volgende:
[..]
Ikke nu 6. Ben zooooo verliefd op die schoenen. In Italie had ik ze gezien met aardbeitjes en kersjes! Maar ik had niet genoeg geld bij me![]()
Nog nooit gezienquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:29 schreef GoodFortune het volgende:
Weet iemand waar je lage grijze kunt krijgen?
Ik draag ze nog steeds!!!1quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb ze een jaar lang bijna elke dag aangehad
Als je niet van plan bent ermee in de sneeuw te lopen of ergens lang in de kou te blijven zitten valt het best te doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hoi All Star fans. Ik vind All Stars ook wel cool, maar vraag me af of ze wel warm genoeg zijn voor de herfst. Tot hoe lang lopen jullie er op door in het koudere seizoen?
Ik draag ze het hele jaar door..quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hoi All Star fans. Ik vind All Stars ook wel cool, maar vraag me af of ze wel warm genoeg zijn voor de herfst. Tot hoe lang lopen jullie er op door in het koudere seizoen?
Je hebt ook een soort winter all starsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ja klopt. Maar ik ben meer van de 'echte' all stars zeg maar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je hebt ook een soort winter all starsdaar zit een soort bont in, dat is warmer
En die bruine die ik hierboven heb staan zijn ook wat dikker, die zijn ook van suede, dus wat warmer dan de gewone canvas all stars
De echte canvas? of hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:37 schreef booo het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik ben meer van de 'echte' all stars zeg maar.![]()
![]()
die zijn tofquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Deze gekocht, maar dan in het wit en de bloemen en vlinders zijn ook een ander kleurtje. Lekker zomers.![]()
Canvas bedoel ik jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De echte canvas? of hoe bedoel je?![]()
Het zijn namelijk echt echte all stars.. geen neppe![]()
Bestaan vast wel hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:09 schreef GoodFortune het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik weet eigenlijk ook niet zeker of ze bestaan. Vast wel tochIk wil ze
![]()
Ja ik bedoel zoals die bovenste! Maar dan nog zonder rode randjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bestaan vast wel hoor
Je hebt ook deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die zijn dan weer niet helemaal grijs
Of bedoel je van die half hoge? de "normale" zegmaar?
Die slippers zijn stoer man!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:52 schreef Bigs het volgende:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van All stars, maar deze slippers kon ik in Spanje toch niet laten liggen![]()
[afbeelding]
Deze heb ik vandaag in het groen suede gekocht me een iets andere voering, maar ook van dat tweed spul. Duur, maar wel mooi!quote:
Leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag in het groen suede gekocht me een iets andere voering, maar ook van dat tweed spul. Duur, maar wel mooi!
die onderste zijn tofquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bestaan vast wel hoor
Je hebt ook deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die zijn dan weer niet helemaal grijs
Of bedoel je van die half hoge? de "normale" zegmaar?
Ik had alleen op plaatjes gezocht zal eens kijken of ik iets kan vinden voor jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die onderste zijn tofwaar zijn die te krijgen?
Echt zo'n schoen voor mensen die niet weten wat ze willenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had alleen op plaatjes gezocht zal eens kijken of ik iets kan vinden voor je
Dit is weer een nieuwe all star.. met dubbele "tong"
[afbeelding]
vind het ook niet mooiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:53 schreef booo het volgende:
[..]
Echt zo'n schoen voor mensen die niet weten wat ze willen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:58 schreef Snever het volgende:
Ik ben dus van plan binnenkort all stars te kopen. Ik vind ze cool en ze lijken me wel lekker zitten.
Nu heb ik maat 43 van schoen. Wordt dit niet lomp met all stars? Wat zijn jullie ervaringen met deze inmiddels legendarische schoen.
Laat het me weten
Dat valt wel mee hoor! Meestal dan. Je moet er natuurlijk geen wortelbroek boven gaan dragen, dan wordt het wel erg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:09 schreef Snever het volgende:
bedankt schatje
Was toen alleen te koop bij Pro Sport. Had ze in A'dam gekocht maar ik weet dat er ook 1 zit in Utrecht.quote:
was da?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb ook maat 43 en dat gaat prima. Ik draag meestal wel boots cut jeans, dus dat scheelt wel.
Kunnen ze niet in een winkel bij jou in de buurt ze bestellen ofzo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:53 schreef Plumz het volgende:
Ik wil zoooo graag deze allstars:
[afbeelding]
Alleen ik kan ze nergens in de buurt vindenWeet iemand misschien waar ze wel te koop zijn..?
Ze heten "Dble Tongues"
Nou.. Het probleem is dus juist dat hier nergens in de buurt een winkel is die "echt" All stars verkoopt. Alleen van die sportwinkels die er een aantal verkopen enzo.. En ik had er al om gevraagd, maar dan antwoorden ze zo van "Nee, die hebben wij niet. Misschien kan je het bij *** proberen?"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet in een winkel bij jou in de buurt ze bestellen ofzo?
Het is gewoon van Converse dus misschien dat ze dat wel doen![]()
Beetje laat maar thanks, ik zal eens kijken bij pro sport.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef Ruuub het volgende:
[..]
Was toen alleen te koop bij Pro Sport. Had ze in A'dam gekocht maar ik weet dat er ook 1 zit in Utrecht.
Weet niet of ze nu nog te koop zijn...
Bij mediamarkt zit een american outlet.. Daar ga ik t morgen eens proberen:+quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:19 schreef Plumz het volgende:
[..]
Nou.. Het probleem is dus juist dat hier nergens in de buurt een winkel is die "echt" All stars verkoopt. Alleen van die sportwinkels die er een aantal verkopen enzo.. En ik had er al om gevraagd, maar dan antwoorden ze zo van "Nee, die hebben wij niet. Misschien kan je het bij *** proberen?"
Binnenkort ga ik een dagje naar Rotterdam, dus kijk/vraag ik daar nog wel ff rond.. Maar als jullie tot die tijd een winkel vinden die ze verkoopt.. Ik hoor het graag![]()
Dat gaat snel dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
@madguy footlocker had ze juist niet :S maar er waren nog een stuk of 6 winkels die ze wel hadden... Maargoed wegens wat onverwachte uitgaven heb ik ergeen kunnen kopen..
25 euro! ik ook willen hebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:34 schreef heaven7 het volgende:
Mijn moeder heeft supermooie Allstars, die ik nog nooit heb gezien, gekocht bij Pro voor ¤25,-![]()
Ik wil ook!!!
Cif en een handdoek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Crosspost!
Weet iemand hier toevallig hoe je die dingen weer schoon krijgt? Ik had witte, maar nu zijn ze grijs met vlekken dankzij een maand vakantie en een schuimparty.
De wasmachine (40 graden geloof ik) mocht niet baten dus heeft iemand een beter idee?
Puikend!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:57 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ze gekocht bij de Pro Sport te Groningen. Die rand aan de bovenkant is een rits.
Ben ze momenteel aan het uitlopen aangezien ze van leer zijn.
Nachtje in de biotex (/vanish) laten weken, en dan met een nagelborsteltje en heel veel shampoo (/douchegel/ofzo) aan de slag. Als dat niet werkt kun je ook Cif proberen, maar das niet heel bevorderlijk voor de kleur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Crosspost!
Weet iemand hier toevallig hoe je die dingen weer schoon krijgt? Ik had witte, maar nu zijn ze grijs met vlekken dankzij een maand vakantie en een schuimparty.
De wasmachine (40 graden geloof ik) mocht niet baten dus heeft iemand een beter idee?
Die met die wolle omslagquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:47 schreef Whiskers het volgende:
Dit zijn mijn huisige all stars![]()
[afbeelding]
Op de andere kant staat een draakje, maar daar heb ik ff geen foto van.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik doe alleen aan all stars met zwarte neuzen
quote:De prijzen varieëren van zo'n ¤20,- tot ¤60,-, waarvan de laatste echt belachelijk veel is, zeker voor de standaard zwart-witte.
In Zwolle zullen ze toch ook wel bekende sneakerzaken hebben zoals Footlocker oid? Daar zijn ze altijd wel te vinden.
Onjuist, die van mij waren 100,= bij de brittain.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:39 schreef MadGuy het volgende:
De prijzen varieëren van zo'n ¤20,- tot ¤60,-, waarvan de laatste echt belachelijk veel is, zeker voor de standaard zwart-witte.
In Zwolle zullen ze toch ook wel bekende sneakerzaken hebben zoals Footlocker oid? Daar zijn ze altijd wel te vinden.
Ja, maar dat zijn niet die standaard zwart-witte.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Onjuist, die van mij waren 100,= bij de brittain.
Daar was ik vandaag ook! Ik was Cafe Fresco aan het uitdelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:22 schreef Noodlez het volgende:
Vanmiddag in Zwolle geweest, niet heel veel tijd gehad om naar All Stars te kijken. Maar ik zag ze wel staan bij Coach, voor ¤50,-. Vrij prijzig, dus heb ze laten staan.
ik wil die op dat plaatjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef roburt het volgende:
ik zoek half hoge met bond.
zijn deze ook in mannen model?
ik zag ze laatst in een soort Invito maar ik durfde niet te vragen of deze ook voor mannen zijn.
soort van deze: maar dan korter en bond.
[afbeelding]
Als je mijn foto bedoeld? 100euro, en ze hebben ze ook nog in het bruinquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef Ruuub het volgende:
[..]
ik wil die op dat plaatje
weet iemand hoe duur die zijn?
Dat zijn geen All Stars maar Star Players. Ik heb ze (in het blauw) besteld op www.shoe-shop.com.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die onderste zijn tofwaar zijn die te krijgen?
leuk! onderkant is zwart of donker groen?quote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef kipknots het volgende:
Ik heb me ook maar eens bezondigt aan gympen van 60 euro![]()
[afbeelding]
Ah, die staat ook nog op mijn verlanglijstjequote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef kipknots het volgende:
Ik heb me ook maar eens bezondigt aan gympen van 60 euro![]()
[afbeelding]
Zwarte onderkant.quote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef H-blast het volgende:
[..]
leuk! onderkant is zwart of donker groen?
die zul je wel overal vinden.. of nietquote:Op maandag 4 september 2006 23:12 schreef Maravilla het volgende:
Vrijdag ga ik op zoek naar deze:
[afbeelding]
Denk het ook wel.quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Ruuub het volgende:
[..]
die zul je wel overal vinden.. of niet
Ik heb ze en ze zijn geweldigquote:Op maandag 4 september 2006 23:12 schreef Maravilla het volgende:
Vrijdag ga ik op zoek naar deze:
[afbeelding]
Waar zit dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Coconut het volgende:
Bij The Sting in Utrecht zijn ze nu ook ¤39,95 (rood, blauw, roze, ecru, zwart).
En dan bedoel je gewoon beschermen, dat je er niet meer door de modder gaat lopen enzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:30 schreef heaven7 het volgende:
Jazeker wel, dat is gewoon dat anti regen/vlekken spul, spuitbussen koop je bij iedere schoenenzaak. Pas wel op met je witte rubberen rand aan je All-stars, die moet je beschermen want bij mij waren ze geel geworden
Op die fiets.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:39 schreef heaven7 het volgende:
Eh nee, je moet ze beschermen bij het opspuiten van dat spul, bij mij waren ze verkleurd (gelig) door die troep
wow die zijn wel origineel zeg!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef kenny89 het volgende:
kickje met wat schoenen:
weet iemand hoe deze allstars heten ?
[afbeelding]
*heb ze gehaald in een converse shop, maar ben de doos kwijt..
Hebbert!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:05 schreef Denissee het volgende:
[..]
DIE HEB IK![]()
ik heb ze in Milaan gekocht btw![]()
die heten volgens mij geen all starsquote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef kenny89 het volgende:
kickje met wat schoenen:
weet iemand hoe deze allstars heten ?
[afbeelding]
*heb ze gehaald in een converse shop, maar ben de doos kwijt..
Kijk eens wat er op de lip staat..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
die heten volgens mij geen all stars
maar converse low
o dan heet het geen chuck taylor maar lo(w)quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Kijk eens wat er op de lip staat..
Dit zijn Converse Core Oxquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
o dan heet het geen chuck taylor maar lo(w)
hier kun je ze bestellen
Die zijn best wel leuk, eigenlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zoek deze:
[afbeelding]
Ben bij de Footlocker, intersport, perry sport, Actiesport in Rotterdam geweest maar kan em nergens vinden... wtf denk je dan...
Iemand een idee waar ik deze kan halen?
lees op pro-sport.nl dat ze half februari in de winkels komen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:53 schreef Plumz het volgende:
Ik wil zoooo graag deze allstars:
[afbeelding]
Alleen ik kan ze nergens in de buurt vindenWeet iemand misschien waar ze wel te koop zijn..?
Ze heten "Dble Tongues"
ebay?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:47 schreef Henkmanz het volgende:
Als iemand hier ook maar één manier weet om aan een paar All Star 2k's te komen (dus geen 2k4, maar 2000's) laat me dat dan alsjeblieft weten.
Nu doen ze het voor mij ook nog prima!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Blijven toch heerlijke zomerschoenen.
Ik vind het op zich wel relaxed dat de 2000's niet echt goed te krijgen zijn, maar ik vind het zo zonde om mijn paar te vaak te dragen. Ik heb ze nu 2 jaar en ze zien er nog als nieuw uit, dat hou ik graag zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Maxxieh het volgende:
Zijn hier in NL sowieso heel weinig modellen van Converse te koop.
Ik draag ze het hele jaar doorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Blijven toch heerlijke zomerschoenen.
Ik herhaal mijn vraag...? Kom namelijk amper in Rijswijk maar het is wel het enige wat grotere winkelcentrum dat wat dichtbij is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef Thrackan het volgende:
Ik zag dat iemand ze in Rijswijk kocht... Welke winkels daar verkopen All Stars?
De Lier is ook niet zo heel ver van R'dam hoor (en ook van Den Haag niet zo..). Daar vind je ze makkelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:53 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag...? Kom namelijk amper in Rijswijk maar het is wel het enige wat grotere winkelcentrum dat wat dichtbij is...
True, kom alleen weinig in winkelcentra daar... dan zou ik vanuit mijn stage (schiedam-noord) eens een keertje door moeten bussen of zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
De Lier is ook niet zo heel ver van R'dam hoor (en ook van Den Haag niet zo..). Daar vind je ze makkelijk.
welk zijn dat? Gewoon all stars denim?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef mic_forever het volgende:
dit zijn gewoon de enige dikke all stars![]()
![]()
[afbeelding]
Vandaag liep DubzOne ook op z'n All Starsquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef snotje het volgende:
[..]
Ook vandaag? Ik heb toch maar andere schoenen aan getrokken, veuls te koud anders.
Ikke ook!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vandaag liep DubzOne ook op z'n All Stars![]()
welke zijn dat?? Heb je er een foto van?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:41 schreef Henkmanz het volgende:
ik draag mijn 2000's alleen bij speciale dagen en gelegenheden.
Komt eraanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
welke zijn dat?? Heb je er een foto van?
Haha, als je ze zelf gehad hebt had je kunnen weten wat de naam van het model was. Een beetje sneakerfreak weet dat ook wel trouwensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:41 schreef Stansfield het volgende:
Zo is dat ff een tegenvaller, ik dacht dat het hele speciale waren. Daar heb ik ook gehad, totdat ze helemaal naar de klote in de vuilnisbak terecht kwamen.
Waar ze uiteraard ook voor bedoeld zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik wist niet dat dat de 2000 was eigenlijk. Heb ze ook alleen gehad om mee te basketballen.
Whehe, m'n oom heeft diequote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
Ik heb nu gele, bruine leren, zwarte, rode, witte en blauwe....
wil graag oranje nog hebben en onderstaande van Johnny Knoxville:
[afbeelding]
Met Jackass-schedel erbij?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Whehe, m'n oom heeft dieHeb zelf compleet zwarte (zonder witte neus enzo dus) en grijze met een rood streepje. All Stars
hoe, waar, hoeveel ?quote:
Heb je die al ergens gevonden en zo ja hoe duur zijn ze?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Klopt, maar daar heb je ook gewoon Converse shops in Outlet Malls zitten (waar ik m'n zwarte ook vandaan heb), scheelt best wat als je het normaal gesproken gewoon via een andere winkel koopt. Gewoon naar Amerika gaan dus jongens!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat is echt zo irritant aan all stars, in de VS heb je ze voor heel weinig geld en hier betaal je toch wel 60 euro ervoor.
http://www.bagginsshoes.com/chucks-shop.htmlquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook die helemaal in 't zwart, nog geen 23 euro, in London gekochtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb je ook gewoon Converse shops in Outlet Malls zitten (waar ik m'n zwarte ook vandaan heb), scheelt best wat als je het normaal gesproken gewoon via een andere winkel koopt. Gewoon naar Amerika gaan dus jongens!![]()
dus 51 Euro voor Knoxville Chucks? Dat valt dan nog wel mee...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://www.bagginsshoes.com/chucks-shop.html
Ik heb ze er besteld. Het verzenden duurt wel ff 4 weken. Maar inclusief verzenden zijn ze 51 euro. Echt relaxed want ik wilde al zwarte all stars alleen deze zijn nog wel een stukje vetter dan simpele zwarte bij de frontrunner voor 69 euro.
JAquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
Bne ik nog de einge die vind dat het kut schoenen zijn die na half jaar kapot zijn![]()
![]()
dan ga je er slecht mee om, of dan heb je nepperds, echte AllStars gaan toch niet na een half jaar kapot???quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
Bne ik nog de einge die vind dat het kut schoenen zijn die na half jaar kapot zijn![]()
![]()
Eén paar van mij gaat nu al anderhalf jaar mee, terwijl het de schoenen zijn die ik altijd aantrek op reis, op kamp, bij het uitgaan, onder het motto "die mogen wel vies worden". Ze zijn zelfs een keer in de wasmachine geweest. Het enige dat er mis mee is, is dat het plastic aan de zijkant een stukje ingescheurd is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
![]()
Die bovenste vind ik ook heel leuk, maar is van heel ander materiaal. Een zacht, maar vooral erg dun stofje. Aangezien ik bij m'n 'gewone' all stars m'n sokken al door de slijtende stof heen kan zien, vertrouw ik die zwarte niet echtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Waar kan je de beste dingen allemaal kopen? Pro sport en American today las ik, maar verder? Ga toch maar eens kijken dan binnenkort.
Hmm, deze zijn wel leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die onderste vind ik vet. Maar zit dat niet nogal lastig met je broek enzo?
Ik heb dezelfde ervaring dus. Vind het leuke schoenen, maar de rand scheurt bij mij binnen enkele maanden bij de bal van de voet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
![]()
Ik heb ook een paar Allstars die je kan omslaan. Nou draag ik niet van die wortelbroeken ofzo, maar ik heb er nooit problemen mee. Soms wel als ik met mijn benen over elkaar zit (waardoor je broek wat hoger zit) dat hij een beetje op die rand blijft hangen, dan moet ik hem er even overheen doen. That's all.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Vooral die onderste vind ik vet. Maar zit dat niet nogal lastig met je broek enzo?
Ja! Ik vind dat ze onder alle broeken wel kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef JeroenV het volgende:
Oke, ik ga ze maar eens bekijken denk ik.
Vind All Stars toch misschien wel het leukste van wat er nu is. Staan ze een beetje onder alle broeken?
Joah de meeste welquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef JeroenV het volgende:
Oke, ik ga ze maar eens bekijken denk ik.
Vind All Stars toch misschien wel het leukste van wat er nu is. Staan ze een beetje onder alle broeken?
Die heb ik dus ook, ben erg nog steeds blij meequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Iemand die ik ken heeft van die hele zwarte All Stars, ook met zwarte neus. Met ergens een wit randje lopen. Die zijn wel cool
Zie hem op de site staan, maar daarvan kan je niet kopieren.
JeroenV, ik heb die 1e in de winkel zien staan, als je ze zo ziet zijn ze wel mooi, maar het stofje is vrij vrouwelijk, glad en dun.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:05 schreef JeroenV het volgende:
Oh bij die tweede die ik poste stond weer bij dat het voor vrouwen was, die eerste voor mannen![]()
Terwijl ik de tweede mooier vond
Deed bij de site van Pro Sport gewoon selecteren op man of vrouw
Ben vandaag maar eens de stad in geweest. Ze zien er inderdaad wat gladder uit en de stof is dun. Heb ze aangehad, maar is het toch niet helemaal.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef Mikani het volgende:
[..]
JeroenV, ik heb die 1e in de winkel zien staan, als je ze zo ziet zijn ze wel mooi, maar het stofje is vrij vrouwelijk, glad en dun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |