Canvas bedoel ik jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De echte canvas? of hoe bedoel je?![]()
Het zijn namelijk echt echte all stars.. geen neppe![]()
Bestaan vast wel hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:09 schreef GoodFortune het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik weet eigenlijk ook niet zeker of ze bestaan. Vast wel tochIk wil ze
![]()
Ja ik bedoel zoals die bovenste! Maar dan nog zonder rode randjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bestaan vast wel hoor
Je hebt ook deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die zijn dan weer niet helemaal grijs
Of bedoel je van die half hoge? de "normale" zegmaar?
Die slippers zijn stoer man!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:52 schreef Bigs het volgende:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van All stars, maar deze slippers kon ik in Spanje toch niet laten liggen![]()
[afbeelding]
Deze heb ik vandaag in het groen suede gekocht me een iets andere voering, maar ook van dat tweed spul. Duur, maar wel mooi!quote:
Leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag in het groen suede gekocht me een iets andere voering, maar ook van dat tweed spul. Duur, maar wel mooi!
die onderste zijn tofquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bestaan vast wel hoor
Je hebt ook deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die zijn dan weer niet helemaal grijs
Of bedoel je van die half hoge? de "normale" zegmaar?
Ik had alleen op plaatjes gezocht zal eens kijken of ik iets kan vinden voor jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die onderste zijn tofwaar zijn die te krijgen?
Echt zo'n schoen voor mensen die niet weten wat ze willenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had alleen op plaatjes gezocht zal eens kijken of ik iets kan vinden voor je
Dit is weer een nieuwe all star.. met dubbele "tong"
[afbeelding]
vind het ook niet mooiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:53 schreef booo het volgende:
[..]
Echt zo'n schoen voor mensen die niet weten wat ze willen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:58 schreef Snever het volgende:
Ik ben dus van plan binnenkort all stars te kopen. Ik vind ze cool en ze lijken me wel lekker zitten.
Nu heb ik maat 43 van schoen. Wordt dit niet lomp met all stars? Wat zijn jullie ervaringen met deze inmiddels legendarische schoen.
Laat het me weten
Dat valt wel mee hoor! Meestal dan. Je moet er natuurlijk geen wortelbroek boven gaan dragen, dan wordt het wel erg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:09 schreef Snever het volgende:
bedankt schatje
Was toen alleen te koop bij Pro Sport. Had ze in A'dam gekocht maar ik weet dat er ook 1 zit in Utrecht.quote:
was da?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb ook maat 43 en dat gaat prima. Ik draag meestal wel boots cut jeans, dus dat scheelt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |