Ja, ik heb ze van de week nog gezien in Rijswijk (ZH)quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Robzilla het volgende:
Zijn die leren All-stars (hoog) nog te krijgen?
Iedereen zwicht ervoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef MadGuy het volgende:
Hm. Ik was vandaag shoppen en ik bedacht me toch weer All Stars te willen. Niet gedaan. Stom.![]()
Ik heb een paar lage.. En ze lopen net zo lekker als al mijn andere hoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:01 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vind die lage All Stars niet fijn lopenDoe mij die hoge maar
![]()
Ik heb zwarte, ik wilde van die donkerblauwe maar die hadden ze niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:27 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ja, het is ook geen gezicht. ik kon geen beter plaatje vinden van een paar
groene allstars.
Ik ben ook nog op zoek naar een paar zwarte of witte..
zwart is moeilijk te vinden zeg!
Ikke nu 6. Ben zooooo verliefd op die schoenen. In Italie had ik ze gezien met aardbeitjes en kersjes! Maar ik had niet genoeg geld bij mequote:
Ohhh jammer !!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:24 schreef booo het volgende:
[..]
Ikke nu 6. Ben zooooo verliefd op die schoenen. In Italie had ik ze gezien met aardbeitjes en kersjes! Maar ik had niet genoeg geld bij me![]()
Nog nooit gezienquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:29 schreef GoodFortune het volgende:
Weet iemand waar je lage grijze kunt krijgen?
Ik draag ze nog steeds!!!1quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb ze een jaar lang bijna elke dag aangehad
Als je niet van plan bent ermee in de sneeuw te lopen of ergens lang in de kou te blijven zitten valt het best te doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hoi All Star fans. Ik vind All Stars ook wel cool, maar vraag me af of ze wel warm genoeg zijn voor de herfst. Tot hoe lang lopen jullie er op door in het koudere seizoen?
Ik draag ze het hele jaar door..quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hoi All Star fans. Ik vind All Stars ook wel cool, maar vraag me af of ze wel warm genoeg zijn voor de herfst. Tot hoe lang lopen jullie er op door in het koudere seizoen?
Je hebt ook een soort winter all starsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ja klopt. Maar ik ben meer van de 'echte' all stars zeg maar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je hebt ook een soort winter all starsdaar zit een soort bont in, dat is warmer
En die bruine die ik hierboven heb staan zijn ook wat dikker, die zijn ook van suede, dus wat warmer dan de gewone canvas all stars
De echte canvas? of hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:37 schreef booo het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik ben meer van de 'echte' all stars zeg maar.![]()
![]()
die zijn tofquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Deze gekocht, maar dan in het wit en de bloemen en vlinders zijn ook een ander kleurtje. Lekker zomers.![]()
Canvas bedoel ik jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De echte canvas? of hoe bedoel je?![]()
Het zijn namelijk echt echte all stars.. geen neppe![]()
Bestaan vast wel hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:09 schreef GoodFortune het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik weet eigenlijk ook niet zeker of ze bestaan. Vast wel tochIk wil ze
![]()
Ja ik bedoel zoals die bovenste! Maar dan nog zonder rode randjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bestaan vast wel hoor
Je hebt ook deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die zijn dan weer niet helemaal grijs
Of bedoel je van die half hoge? de "normale" zegmaar?
Die slippers zijn stoer man!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:52 schreef Bigs het volgende:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van All stars, maar deze slippers kon ik in Spanje toch niet laten liggen![]()
[afbeelding]
Deze heb ik vandaag in het groen suede gekocht me een iets andere voering, maar ook van dat tweed spul. Duur, maar wel mooi!quote:
Leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag in het groen suede gekocht me een iets andere voering, maar ook van dat tweed spul. Duur, maar wel mooi!
die onderste zijn tofquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bestaan vast wel hoor
Je hebt ook deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die zijn dan weer niet helemaal grijs
Of bedoel je van die half hoge? de "normale" zegmaar?
Ik had alleen op plaatjes gezocht zal eens kijken of ik iets kan vinden voor jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die onderste zijn tofwaar zijn die te krijgen?
Echt zo'n schoen voor mensen die niet weten wat ze willenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had alleen op plaatjes gezocht zal eens kijken of ik iets kan vinden voor je
Dit is weer een nieuwe all star.. met dubbele "tong"
[afbeelding]
vind het ook niet mooiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:53 schreef booo het volgende:
[..]
Echt zo'n schoen voor mensen die niet weten wat ze willen![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:58 schreef Snever het volgende:
Ik ben dus van plan binnenkort all stars te kopen. Ik vind ze cool en ze lijken me wel lekker zitten.
Nu heb ik maat 43 van schoen. Wordt dit niet lomp met all stars? Wat zijn jullie ervaringen met deze inmiddels legendarische schoen.
Laat het me weten
Dat valt wel mee hoor! Meestal dan. Je moet er natuurlijk geen wortelbroek boven gaan dragen, dan wordt het wel erg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:09 schreef Snever het volgende:
bedankt schatje
Was toen alleen te koop bij Pro Sport. Had ze in A'dam gekocht maar ik weet dat er ook 1 zit in Utrecht.quote:
was da?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb ook maat 43 en dat gaat prima. Ik draag meestal wel boots cut jeans, dus dat scheelt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |