Ik denk dat ik ook maar eens voor een andere kleur ga.. De zwarte lage zijn echt nergens meer te krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Gister lage rode gekocht![]()
Mijn derde paar![]()
Hmm.. Ikke vijfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:38 schreef JufJoop het volgende:
Hm... goed topic dit!!
Ik heb momenteel 6 paar in het bezit:
- spijkerstof
- gestreept
- roze
- oranje
- rood
- neongeel/groen
Mijn zusje heeft er ook 6 paar maar dan andere kleurtjes en mijn andere zusje 2 paar![]()
En het zijn allemaal echte(wel uit de uitverkoop...)
Ik loop er heerlijk op, maar dat komt voornamelijk door mijn steunzolen...
All Stars
![]()
American Today, heb ik ze ook vandaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef booo het volgende:
[afbeelding]
Ben ondertussen alweer een tijdje opzoek naar de zwarte lage all stars.. Kan ze alleen nergens vinden! Alle kleuren hebben ze.. Behalve zwart![]()
Iemand enig idee waar ze ze wel hebben? Liefst in de buurt van Den bosch.
Met alle respect, maar waarom moeten mensen die neppe All-Stars hebben zich altijd zo verdedigen? Wat maakt mij nou uit wat jij draagt, en als jou het echt niet had uitgemaakt zou je jezelf er ook niet druk over maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat zou er mis zijn met nep-All Stars ?
Ik heb een paar hoge zwarte voor 17 euro ofzo bij een of andere Schoenenreus-achtige toko gekocht. Dat kost me 80 euro als ik echte had willen hebben. En ze gaan idd net zo snel stuk.
Het enige waaraan je ziet dat de mijne nep zijn is achterop de hiel een labeltje waarop "WOMAN" staat ivp "All Stars". Nou, boo-fucking-whoo.
Omdat de mensen die echte dragen er altijd zo'n drama van maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:15 schreef vruitig het volgende:
[..]
Met alle respect, maar waarom moeten mensen die neppe All-Stars hebben zich altijd zo verdedigen?
Ohh tof! Dankjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef vruitig het volgende:
[..]
American Today, heb ik ze ook vandaan![]()
Precies, dus daarom heb ik die er dan ook niet bij aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
maar ik vind hele wijde broeken die over je schoenen heen lopen best lelijk bij allstars? zie je 2 van die hele brede benen en dan van die hele smalle schoentjes eronder
echte kan je al voor 40 halen en 17 voor neppe is nog al duur zijn meestal 6quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat zou er mis zijn met nep-All Stars ?
Ik heb een paar hoge zwarte voor 17 euro ofzo bij een of andere Schoenenreus-achtige toko gekocht. Dat kost me 80 euro als ik echte had willen hebben. En ze gaan idd net zo snel stuk.
Het enige waaraan je ziet dat de mijne nep zijn is achterop de hiel een labeltje waarop "WOMAN" staat ivp "All Stars". Nou, boo-fucking-whoo.
vaak bij america today of in de sale bij sportzakenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:32 schreef Juninho het volgende:
Waar voor 40 euro dan?
soms.. nu zijn ze 50quote:Op zondag 2 juli 2006 13:42 schreef Juninho het volgende:
maar gewone zwarte zijn die 40 euro bij de AT?
The Scorequote:Op zondag 2 juli 2006 13:32 schreef Juninho het volgende:
Waar voor 40 euro dan?
die zijn tofquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Deze gekocht, maar dan in het wit en de bloemen en vlinders zijn ook een ander kleurtje. Lekker zomers.![]()
Groningen in de Heerestraat, maar geen idee hoe de winkel heet. Ze hebben er heel veel verschillende All Stars.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef Keroppi het volgende:
Leuk model!
Waar heb je ze gekocht? Ik vind ze erg leuk, maar heb geen zin om er stad en land voor af te struinen.
wat de piep zijn dat de turkse versie ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef dewitteparel het volgende:
[afbeelding]
vorige week gehaald. gewoon basic, maar wat een heerlijke schoentjes!
Awwwquote:Op maandag 3 juli 2006 13:59 schreef slaveloos het volgende:
Ben zo verknocht aan allstars, dat de eerste echte schoenen die ik voor mijn dochtertje heb gekocht ook allstars zijn. Roze met rode hartjes, maat 19 met klitteband.
En trots dat ze is als ze ze aanheeft en erop rondstapt!
Ja, het is ook geen gezicht. ik kon geen beter plaatje vinden van een paarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef MadGuy het volgende:
Dat kroontje lijkt me heel klote zitten op die schoen, imo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |