Zwarte onderkant.quote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef H-blast het volgende:
[..]
leuk! onderkant is zwart of donker groen?
die zul je wel overal vinden.. of nietquote:Op maandag 4 september 2006 23:12 schreef Maravilla het volgende:
Vrijdag ga ik op zoek naar deze:
[afbeelding]
Denk het ook wel.quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Ruuub het volgende:
[..]
die zul je wel overal vinden.. of niet
Ik heb ze en ze zijn geweldigquote:Op maandag 4 september 2006 23:12 schreef Maravilla het volgende:
Vrijdag ga ik op zoek naar deze:
[afbeelding]
Waar zit dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Coconut het volgende:
Bij The Sting in Utrecht zijn ze nu ook ¤39,95 (rood, blauw, roze, ecru, zwart).
En dan bedoel je gewoon beschermen, dat je er niet meer door de modder gaat lopen enzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:30 schreef heaven7 het volgende:
Jazeker wel, dat is gewoon dat anti regen/vlekken spul, spuitbussen koop je bij iedere schoenenzaak. Pas wel op met je witte rubberen rand aan je All-stars, die moet je beschermen want bij mij waren ze geel geworden
Op die fiets.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:39 schreef heaven7 het volgende:
Eh nee, je moet ze beschermen bij het opspuiten van dat spul, bij mij waren ze verkleurd (gelig) door die troep
wow die zijn wel origineel zeg!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef kenny89 het volgende:
kickje met wat schoenen:
weet iemand hoe deze allstars heten ?
[afbeelding]
*heb ze gehaald in een converse shop, maar ben de doos kwijt..
Hebbert!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:05 schreef Denissee het volgende:
[..]
DIE HEB IK![]()
ik heb ze in Milaan gekocht btw![]()
die heten volgens mij geen all starsquote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef kenny89 het volgende:
kickje met wat schoenen:
weet iemand hoe deze allstars heten ?
[afbeelding]
*heb ze gehaald in een converse shop, maar ben de doos kwijt..
Kijk eens wat er op de lip staat..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
die heten volgens mij geen all stars
maar converse low
o dan heet het geen chuck taylor maar lo(w)quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Kijk eens wat er op de lip staat..
Dit zijn Converse Core Oxquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
o dan heet het geen chuck taylor maar lo(w)
hier kun je ze bestellen
Die zijn best wel leuk, eigenlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zoek deze:
[afbeelding]
Ben bij de Footlocker, intersport, perry sport, Actiesport in Rotterdam geweest maar kan em nergens vinden... wtf denk je dan...
Iemand een idee waar ik deze kan halen?
lees op pro-sport.nl dat ze half februari in de winkels komen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:53 schreef Plumz het volgende:
Ik wil zoooo graag deze allstars:
[afbeelding]
Alleen ik kan ze nergens in de buurt vindenWeet iemand misschien waar ze wel te koop zijn..?
Ze heten "Dble Tongues"
ebay?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:47 schreef Henkmanz het volgende:
Als iemand hier ook maar één manier weet om aan een paar All Star 2k's te komen (dus geen 2k4, maar 2000's) laat me dat dan alsjeblieft weten.
Nu doen ze het voor mij ook nog prima!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Blijven toch heerlijke zomerschoenen.
Ik vind het op zich wel relaxed dat de 2000's niet echt goed te krijgen zijn, maar ik vind het zo zonde om mijn paar te vaak te dragen. Ik heb ze nu 2 jaar en ze zien er nog als nieuw uit, dat hou ik graag zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Maxxieh het volgende:
Zijn hier in NL sowieso heel weinig modellen van Converse te koop.
Ik draag ze het hele jaar doorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Blijven toch heerlijke zomerschoenen.
Ik herhaal mijn vraag...? Kom namelijk amper in Rijswijk maar het is wel het enige wat grotere winkelcentrum dat wat dichtbij is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef Thrackan het volgende:
Ik zag dat iemand ze in Rijswijk kocht... Welke winkels daar verkopen All Stars?
De Lier is ook niet zo heel ver van R'dam hoor (en ook van Den Haag niet zo..). Daar vind je ze makkelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:53 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag...? Kom namelijk amper in Rijswijk maar het is wel het enige wat grotere winkelcentrum dat wat dichtbij is...
True, kom alleen weinig in winkelcentra daar... dan zou ik vanuit mijn stage (schiedam-noord) eens een keertje door moeten bussen of zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
De Lier is ook niet zo heel ver van R'dam hoor (en ook van Den Haag niet zo..). Daar vind je ze makkelijk.
welk zijn dat? Gewoon all stars denim?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef mic_forever het volgende:
dit zijn gewoon de enige dikke all stars![]()
![]()
[afbeelding]
Vandaag liep DubzOne ook op z'n All Starsquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef snotje het volgende:
[..]
Ook vandaag? Ik heb toch maar andere schoenen aan getrokken, veuls te koud anders.
Ikke ook!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vandaag liep DubzOne ook op z'n All Stars![]()
welke zijn dat?? Heb je er een foto van?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:41 schreef Henkmanz het volgende:
ik draag mijn 2000's alleen bij speciale dagen en gelegenheden.
Komt eraanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
welke zijn dat?? Heb je er een foto van?
Haha, als je ze zelf gehad hebt had je kunnen weten wat de naam van het model was. Een beetje sneakerfreak weet dat ook wel trouwensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:41 schreef Stansfield het volgende:
Zo is dat ff een tegenvaller, ik dacht dat het hele speciale waren. Daar heb ik ook gehad, totdat ze helemaal naar de klote in de vuilnisbak terecht kwamen.
Waar ze uiteraard ook voor bedoeld zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik wist niet dat dat de 2000 was eigenlijk. Heb ze ook alleen gehad om mee te basketballen.
Whehe, m'n oom heeft diequote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
Ik heb nu gele, bruine leren, zwarte, rode, witte en blauwe....
wil graag oranje nog hebben en onderstaande van Johnny Knoxville:
[afbeelding]
Met Jackass-schedel erbij?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Whehe, m'n oom heeft dieHeb zelf compleet zwarte (zonder witte neus enzo dus) en grijze met een rood streepje. All Stars
hoe, waar, hoeveel ?quote:
Heb je die al ergens gevonden en zo ja hoe duur zijn ze?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Klopt, maar daar heb je ook gewoon Converse shops in Outlet Malls zitten (waar ik m'n zwarte ook vandaan heb), scheelt best wat als je het normaal gesproken gewoon via een andere winkel koopt. Gewoon naar Amerika gaan dus jongens!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat is echt zo irritant aan all stars, in de VS heb je ze voor heel weinig geld en hier betaal je toch wel 60 euro ervoor.
http://www.bagginsshoes.com/chucks-shop.htmlquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook die helemaal in 't zwart, nog geen 23 euro, in London gekochtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb je ook gewoon Converse shops in Outlet Malls zitten (waar ik m'n zwarte ook vandaan heb), scheelt best wat als je het normaal gesproken gewoon via een andere winkel koopt. Gewoon naar Amerika gaan dus jongens!![]()
dus 51 Euro voor Knoxville Chucks? Dat valt dan nog wel mee...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://www.bagginsshoes.com/chucks-shop.html
Ik heb ze er besteld. Het verzenden duurt wel ff 4 weken. Maar inclusief verzenden zijn ze 51 euro. Echt relaxed want ik wilde al zwarte all stars alleen deze zijn nog wel een stukje vetter dan simpele zwarte bij de frontrunner voor 69 euro.
JAquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
Bne ik nog de einge die vind dat het kut schoenen zijn die na half jaar kapot zijn![]()
![]()
dan ga je er slecht mee om, of dan heb je nepperds, echte AllStars gaan toch niet na een half jaar kapot???quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
Bne ik nog de einge die vind dat het kut schoenen zijn die na half jaar kapot zijn![]()
![]()
Eén paar van mij gaat nu al anderhalf jaar mee, terwijl het de schoenen zijn die ik altijd aantrek op reis, op kamp, bij het uitgaan, onder het motto "die mogen wel vies worden". Ze zijn zelfs een keer in de wasmachine geweest. Het enige dat er mis mee is, is dat het plastic aan de zijkant een stukje ingescheurd is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
![]()
Die bovenste vind ik ook heel leuk, maar is van heel ander materiaal. Een zacht, maar vooral erg dun stofje. Aangezien ik bij m'n 'gewone' all stars m'n sokken al door de slijtende stof heen kan zien, vertrouw ik die zwarte niet echtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Waar kan je de beste dingen allemaal kopen? Pro sport en American today las ik, maar verder? Ga toch maar eens kijken dan binnenkort.
Hmm, deze zijn wel leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die onderste vind ik vet. Maar zit dat niet nogal lastig met je broek enzo?
Ik heb dezelfde ervaring dus. Vind het leuke schoenen, maar de rand scheurt bij mij binnen enkele maanden bij de bal van de voet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Slappy het volgende:
![]()
Ik heb ook een paar Allstars die je kan omslaan. Nou draag ik niet van die wortelbroeken ofzo, maar ik heb er nooit problemen mee. Soms wel als ik met mijn benen over elkaar zit (waardoor je broek wat hoger zit) dat hij een beetje op die rand blijft hangen, dan moet ik hem er even overheen doen. That's all.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Vooral die onderste vind ik vet. Maar zit dat niet nogal lastig met je broek enzo?
Ja! Ik vind dat ze onder alle broeken wel kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef JeroenV het volgende:
Oke, ik ga ze maar eens bekijken denk ik.
Vind All Stars toch misschien wel het leukste van wat er nu is. Staan ze een beetje onder alle broeken?
Joah de meeste welquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef JeroenV het volgende:
Oke, ik ga ze maar eens bekijken denk ik.
Vind All Stars toch misschien wel het leukste van wat er nu is. Staan ze een beetje onder alle broeken?
Die heb ik dus ook, ben erg nog steeds blij meequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Iemand die ik ken heeft van die hele zwarte All Stars, ook met zwarte neus. Met ergens een wit randje lopen. Die zijn wel cool
Zie hem op de site staan, maar daarvan kan je niet kopieren.
JeroenV, ik heb die 1e in de winkel zien staan, als je ze zo ziet zijn ze wel mooi, maar het stofje is vrij vrouwelijk, glad en dun.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:05 schreef JeroenV het volgende:
Oh bij die tweede die ik poste stond weer bij dat het voor vrouwen was, die eerste voor mannen![]()
Terwijl ik de tweede mooier vond
Deed bij de site van Pro Sport gewoon selecteren op man of vrouw
Ben vandaag maar eens de stad in geweest. Ze zien er inderdaad wat gladder uit en de stof is dun. Heb ze aangehad, maar is het toch niet helemaal.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef Mikani het volgende:
[..]
JeroenV, ik heb die 1e in de winkel zien staan, als je ze zo ziet zijn ze wel mooi, maar het stofje is vrij vrouwelijk, glad en dun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |