Op die fiets.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:39 schreef heaven7 het volgende:
Eh nee, je moet ze beschermen bij het opspuiten van dat spul, bij mij waren ze verkleurd (gelig) door die troep
wow die zijn wel origineel zeg!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef kenny89 het volgende:
kickje met wat schoenen:
weet iemand hoe deze allstars heten ?
[afbeelding]
*heb ze gehaald in een converse shop, maar ben de doos kwijt..
Hebbert!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:05 schreef Denissee het volgende:
[..]
DIE HEB IK![]()
ik heb ze in Milaan gekocht btw![]()
die heten volgens mij geen all starsquote:Op zondag 14 januari 2007 16:04 schreef kenny89 het volgende:
kickje met wat schoenen:
weet iemand hoe deze allstars heten ?
[afbeelding]
*heb ze gehaald in een converse shop, maar ben de doos kwijt..
Kijk eens wat er op de lip staat..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
die heten volgens mij geen all stars
maar converse low
o dan heet het geen chuck taylor maar lo(w)quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Kijk eens wat er op de lip staat..
Dit zijn Converse Core Oxquote:Op maandag 15 januari 2007 21:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
o dan heet het geen chuck taylor maar lo(w)
hier kun je ze bestellen
Die zijn best wel leuk, eigenlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zoek deze:
[afbeelding]
Ben bij de Footlocker, intersport, perry sport, Actiesport in Rotterdam geweest maar kan em nergens vinden... wtf denk je dan...
Iemand een idee waar ik deze kan halen?
lees op pro-sport.nl dat ze half februari in de winkels komen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:53 schreef Plumz het volgende:
Ik wil zoooo graag deze allstars:
[afbeelding]
Alleen ik kan ze nergens in de buurt vindenWeet iemand misschien waar ze wel te koop zijn..?
Ze heten "Dble Tongues"
ebay?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:47 schreef Henkmanz het volgende:
Als iemand hier ook maar één manier weet om aan een paar All Star 2k's te komen (dus geen 2k4, maar 2000's) laat me dat dan alsjeblieft weten.
Nu doen ze het voor mij ook nog prima!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Blijven toch heerlijke zomerschoenen.
Ik vind het op zich wel relaxed dat de 2000's niet echt goed te krijgen zijn, maar ik vind het zo zonde om mijn paar te vaak te dragen. Ik heb ze nu 2 jaar en ze zien er nog als nieuw uit, dat hou ik graag zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Maxxieh het volgende:
Zijn hier in NL sowieso heel weinig modellen van Converse te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |