Kunnen ze niet in een winkel bij jou in de buurt ze bestellen ofzo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:53 schreef Plumz het volgende:
Ik wil zoooo graag deze allstars:
[afbeelding]
Alleen ik kan ze nergens in de buurt vindenWeet iemand misschien waar ze wel te koop zijn..?
Ze heten "Dble Tongues"
Nou.. Het probleem is dus juist dat hier nergens in de buurt een winkel is die "echt" All stars verkoopt. Alleen van die sportwinkels die er een aantal verkopen enzo.. En ik had er al om gevraagd, maar dan antwoorden ze zo van "Nee, die hebben wij niet. Misschien kan je het bij *** proberen?"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet in een winkel bij jou in de buurt ze bestellen ofzo?
Het is gewoon van Converse dus misschien dat ze dat wel doen![]()
Beetje laat maar thanks, ik zal eens kijken bij pro sport.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef Ruuub het volgende:
[..]
Was toen alleen te koop bij Pro Sport. Had ze in A'dam gekocht maar ik weet dat er ook 1 zit in Utrecht.
Weet niet of ze nu nog te koop zijn...
Bij mediamarkt zit een american outlet.. Daar ga ik t morgen eens proberen:+quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:19 schreef Plumz het volgende:
[..]
Nou.. Het probleem is dus juist dat hier nergens in de buurt een winkel is die "echt" All stars verkoopt. Alleen van die sportwinkels die er een aantal verkopen enzo.. En ik had er al om gevraagd, maar dan antwoorden ze zo van "Nee, die hebben wij niet. Misschien kan je het bij *** proberen?"
Binnenkort ga ik een dagje naar Rotterdam, dus kijk/vraag ik daar nog wel ff rond.. Maar als jullie tot die tijd een winkel vinden die ze verkoopt.. Ik hoor het graag![]()
Dat gaat snel dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
@madguy footlocker had ze juist niet :S maar er waren nog een stuk of 6 winkels die ze wel hadden... Maargoed wegens wat onverwachte uitgaven heb ik ergeen kunnen kopen..
25 euro! ik ook willen hebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:34 schreef heaven7 het volgende:
Mijn moeder heeft supermooie Allstars, die ik nog nooit heb gezien, gekocht bij Pro voor ¤25,-![]()
Ik wil ook!!!
Cif en een handdoek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Crosspost!
Weet iemand hier toevallig hoe je die dingen weer schoon krijgt? Ik had witte, maar nu zijn ze grijs met vlekken dankzij een maand vakantie en een schuimparty.
De wasmachine (40 graden geloof ik) mocht niet baten dus heeft iemand een beter idee?
Puikend!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:57 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ze gekocht bij de Pro Sport te Groningen. Die rand aan de bovenkant is een rits.
Ben ze momenteel aan het uitlopen aangezien ze van leer zijn.
Nachtje in de biotex (/vanish) laten weken, en dan met een nagelborsteltje en heel veel shampoo (/douchegel/ofzo) aan de slag. Als dat niet werkt kun je ook Cif proberen, maar das niet heel bevorderlijk voor de kleur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Crosspost!
Weet iemand hier toevallig hoe je die dingen weer schoon krijgt? Ik had witte, maar nu zijn ze grijs met vlekken dankzij een maand vakantie en een schuimparty.
De wasmachine (40 graden geloof ik) mocht niet baten dus heeft iemand een beter idee?
Die met die wolle omslagquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:47 schreef Whiskers het volgende:
Dit zijn mijn huisige all stars![]()
[afbeelding]
Op de andere kant staat een draakje, maar daar heb ik ff geen foto van.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik doe alleen aan all stars met zwarte neuzen
quote:De prijzen varieëren van zo'n ¤20,- tot ¤60,-, waarvan de laatste echt belachelijk veel is, zeker voor de standaard zwart-witte.
In Zwolle zullen ze toch ook wel bekende sneakerzaken hebben zoals Footlocker oid? Daar zijn ze altijd wel te vinden.
Onjuist, die van mij waren 100,= bij de brittain.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:39 schreef MadGuy het volgende:
De prijzen varieëren van zo'n ¤20,- tot ¤60,-, waarvan de laatste echt belachelijk veel is, zeker voor de standaard zwart-witte.
In Zwolle zullen ze toch ook wel bekende sneakerzaken hebben zoals Footlocker oid? Daar zijn ze altijd wel te vinden.
Ja, maar dat zijn niet die standaard zwart-witte.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Onjuist, die van mij waren 100,= bij de brittain.
Daar was ik vandaag ook! Ik was Cafe Fresco aan het uitdelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:22 schreef Noodlez het volgende:
Vanmiddag in Zwolle geweest, niet heel veel tijd gehad om naar All Stars te kijken. Maar ik zag ze wel staan bij Coach, voor ¤50,-. Vrij prijzig, dus heb ze laten staan.
ik wil die op dat plaatjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef roburt het volgende:
ik zoek half hoge met bond.
zijn deze ook in mannen model?
ik zag ze laatst in een soort Invito maar ik durfde niet te vragen of deze ook voor mannen zijn.
soort van deze: maar dan korter en bond.
[afbeelding]
Als je mijn foto bedoeld? 100euro, en ze hebben ze ook nog in het bruinquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef Ruuub het volgende:
[..]
ik wil die op dat plaatje
weet iemand hoe duur die zijn?
Dat zijn geen All Stars maar Star Players. Ik heb ze (in het blauw) besteld op www.shoe-shop.com.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die onderste zijn tofwaar zijn die te krijgen?
leuk! onderkant is zwart of donker groen?quote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef kipknots het volgende:
Ik heb me ook maar eens bezondigt aan gympen van 60 euro![]()
[afbeelding]
Ah, die staat ook nog op mijn verlanglijstjequote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef kipknots het volgende:
Ik heb me ook maar eens bezondigt aan gympen van 60 euro![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |