Ik draag ze het hele jaar doorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Blijven toch heerlijke zomerschoenen.
Ik herhaal mijn vraag...? Kom namelijk amper in Rijswijk maar het is wel het enige wat grotere winkelcentrum dat wat dichtbij is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:22 schreef Thrackan het volgende:
Ik zag dat iemand ze in Rijswijk kocht... Welke winkels daar verkopen All Stars?
De Lier is ook niet zo heel ver van R'dam hoor (en ook van Den Haag niet zo..). Daar vind je ze makkelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:53 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag...? Kom namelijk amper in Rijswijk maar het is wel het enige wat grotere winkelcentrum dat wat dichtbij is...
True, kom alleen weinig in winkelcentra daar... dan zou ik vanuit mijn stage (schiedam-noord) eens een keertje door moeten bussen of zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
De Lier is ook niet zo heel ver van R'dam hoor (en ook van Den Haag niet zo..). Daar vind je ze makkelijk.
welk zijn dat? Gewoon all stars denim?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef mic_forever het volgende:
dit zijn gewoon de enige dikke all stars![]()
![]()
[afbeelding]
Vandaag liep DubzOne ook op z'n All Starsquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef snotje het volgende:
[..]
Ook vandaag? Ik heb toch maar andere schoenen aan getrokken, veuls te koud anders.
Ikke ook!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vandaag liep DubzOne ook op z'n All Stars![]()
welke zijn dat?? Heb je er een foto van?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:41 schreef Henkmanz het volgende:
ik draag mijn 2000's alleen bij speciale dagen en gelegenheden.
Komt eraanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
welke zijn dat?? Heb je er een foto van?
Haha, als je ze zelf gehad hebt had je kunnen weten wat de naam van het model was. Een beetje sneakerfreak weet dat ook wel trouwensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:41 schreef Stansfield het volgende:
Zo is dat ff een tegenvaller, ik dacht dat het hele speciale waren. Daar heb ik ook gehad, totdat ze helemaal naar de klote in de vuilnisbak terecht kwamen.
Waar ze uiteraard ook voor bedoeld zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik wist niet dat dat de 2000 was eigenlijk. Heb ze ook alleen gehad om mee te basketballen.
Whehe, m'n oom heeft diequote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
Ik heb nu gele, bruine leren, zwarte, rode, witte en blauwe....
wil graag oranje nog hebben en onderstaande van Johnny Knoxville:
[afbeelding]
Met Jackass-schedel erbij?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Whehe, m'n oom heeft dieHeb zelf compleet zwarte (zonder witte neus enzo dus) en grijze met een rood streepje. All Stars
hoe, waar, hoeveel ?quote:
Heb je die al ergens gevonden en zo ja hoe duur zijn ze?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Klopt, maar daar heb je ook gewoon Converse shops in Outlet Malls zitten (waar ik m'n zwarte ook vandaan heb), scheelt best wat als je het normaal gesproken gewoon via een andere winkel koopt. Gewoon naar Amerika gaan dus jongens!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat is echt zo irritant aan all stars, in de VS heb je ze voor heel weinig geld en hier betaal je toch wel 60 euro ervoor.
http://www.bagginsshoes.com/chucks-shop.htmlquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:51 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |