quote:De prijzen varieėren van zo'n ¤20,- tot ¤60,-, waarvan de laatste echt belachelijk veel is, zeker voor de standaard zwart-witte.
In Zwolle zullen ze toch ook wel bekende sneakerzaken hebben zoals Footlocker oid? Daar zijn ze altijd wel te vinden.
Onjuist, die van mij waren 100,= bij de brittain.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:39 schreef MadGuy het volgende:
De prijzen varieėren van zo'n ¤20,- tot ¤60,-, waarvan de laatste echt belachelijk veel is, zeker voor de standaard zwart-witte.
In Zwolle zullen ze toch ook wel bekende sneakerzaken hebben zoals Footlocker oid? Daar zijn ze altijd wel te vinden.
Ja, maar dat zijn niet die standaard zwart-witte.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Onjuist, die van mij waren 100,= bij de brittain.
Daar was ik vandaag ook! Ik was Cafe Fresco aan het uitdelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:22 schreef Noodlez het volgende:
Vanmiddag in Zwolle geweest, niet heel veel tijd gehad om naar All Stars te kijken. Maar ik zag ze wel staan bij Coach, voor ¤50,-. Vrij prijzig, dus heb ze laten staan.
ik wil die op dat plaatjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:29 schreef roburt het volgende:
ik zoek half hoge met bond.
zijn deze ook in mannen model?
ik zag ze laatst in een soort Invito maar ik durfde niet te vragen of deze ook voor mannen zijn.
soort van deze: maar dan korter en bond.
[afbeelding]
Als je mijn foto bedoeld? 100euro, en ze hebben ze ook nog in het bruinquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef Ruuub het volgende:
[..]
ik wil die op dat plaatje
weet iemand hoe duur die zijn?
Dat zijn geen All Stars maar Star Players. Ik heb ze (in het blauw) besteld op www.shoe-shop.com.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die onderste zijn tofwaar zijn die te krijgen?
leuk! onderkant is zwart of donker groen?quote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef kipknots het volgende:
Ik heb me ook maar eens bezondigt aan gympen van 60 euro![]()
[afbeelding]
Ah, die staat ook nog op mijn verlanglijstjequote:Op maandag 4 september 2006 13:50 schreef kipknots het volgende:
Ik heb me ook maar eens bezondigt aan gympen van 60 euro![]()
[afbeelding]
Zwarte onderkant.quote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef H-blast het volgende:
[..]
leuk! onderkant is zwart of donker groen?
die zul je wel overal vinden.. of nietquote:Op maandag 4 september 2006 23:12 schreef Maravilla het volgende:
Vrijdag ga ik op zoek naar deze:
[afbeelding]
Denk het ook wel.quote:Op maandag 4 september 2006 23:33 schreef Ruuub het volgende:
[..]
die zul je wel overal vinden.. of niet
Ik heb ze en ze zijn geweldigquote:Op maandag 4 september 2006 23:12 schreef Maravilla het volgende:
Vrijdag ga ik op zoek naar deze:
[afbeelding]
Waar zit dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef Coconut het volgende:
Bij The Sting in Utrecht zijn ze nu ook ¤39,95 (rood, blauw, roze, ecru, zwart).
En dan bedoel je gewoon beschermen, dat je er niet meer door de modder gaat lopen enzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:30 schreef heaven7 het volgende:
Jazeker wel, dat is gewoon dat anti regen/vlekken spul, spuitbussen koop je bij iedere schoenenzaak. Pas wel op met je witte rubberen rand aan je All-stars, die moet je beschermen want bij mij waren ze geel geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |