Je kon bijna alles in de reclames zien, vandaar dat het niet echt boeiend is maar blijft leuke televisiequote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef izzypizzy het volgende:
jammer dat ze de 2e keer niet hadden laten zien op t filmpje....dan zou bjorn nog erger gaan flippen![]()
hopelijk wordt de aflevering van woensdag wat boeiender hoor...had eigenlijk wel wat erger verw8 deze aflevering..![]()
Blijf je niet voor de nabespreking...... we moeten onze medeleven tonen en kijken hoe we alles woensdag gaan aanpakkenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:48 schreef Scope het volgende:
Nou het was weer gezellig. Tot later. Ik zeit weg
Nou klopt wel dat als hij die beelden van Bianca zou zien met Stephan in bed dan zou die zeker flippen,maar had wel met hem te doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef izzypizzy het volgende:
jammer dat ze de 2e keer niet hadden laten zien op t filmpje....dan zou bjorn nog erger gaan flippen![]()
hopelijk wordt de aflevering van woensdag wat boeiender hoor...had eigenlijk wel wat erger verw8 deze aflevering..![]()
Welja, ik blijf nog wel even na voor de evaluatie.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Blijf je niet voor de nabespreking...... we moeten onze medeleven tonen en kijken hoe we alles woensdag gaan aanpakken![]()
Ach ja, negatieve publiciteit is ook publiciteit. Ik denk dat Alana nog wel eens overuren kan draaien na dit voorval.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Bianca na dit hele programma beter kan emigreren naar Timboektoe, want echt iedereen weet nu wat voor kansloos figuur dat is.
En dat Björn maar helemaal los mag gaan op Liesbeth als de ultieme wraak.
ja ik vond het idd ook wel erg zielig voor bjorn...moet wel hard zijn om je 'vriendin' zo met iemand anders te zien...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou klopt wel dat als hij die beelden van Bianca zou zien met Stephan in bed dan zou die zeker flippen,maar had wel met hem te doen.
En ook leuk van die Liesbeth dat ze Bianca wilde weer houden meer te doen,maar zou ze eerst die Edwin uit haar bed moeten weren.
En dan die kop van Bianca de grote schijnheilige bitch.. zou die grijns wel van haar bekkie willen halen..(sorry liet me ff gaan)
Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Whoehaa. Dit wordt echt een top programma. Hoop wel dat ze nog een geheime camera bij Bjorn in de kamer hebben....
dat zou echt leuk zijn.....2x gebroken worden in hetzelfde programmaquote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.
idd dat denk ik ook, weet het zelfs bijna zeker ze heeft zelf nog zoiets gezegd in het begin.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.
ja sorry haalde de namen ff door elkaarquote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Camplo het volgende:
Nee, wij gaan toch niet als koppel naar huis. Hij mag niet verliefd worden godverdomme. En maar arrogant over zichzelf lullen.
@ Suuz_:
Het waren Bianca en Stephan, niet Patrick.
Bianca mag afgeschoten worden, zo'n labiele droge saharaklootkameel heb ik nog nooit gezien. Haal die gefakete lul ook maar eens uit je gore bek als je de 'S' probeert te zeggen. Lijkt net of ze een halve liter zaad van 20 negers uitkotst elke keer als ze die uitspreekt![]()
Offtopic: Ik heb nooit begrepen dat ze van Faith nooit een keiharde spinoff hebben gemaakt. Had geweldig geweest als Faith het tegen iemand als Glory op had moeten nemen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
THX! Faith is![]()
ik ookAlleen heb alle boxen van Buffy origineel.... ik kan ze niet vaak genoeg kijken
Nou ja, strijkplank? Vind het wel meevallen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef _Boo_ het volgende:
Een borstvergroting nemen voor je vriendje die vervolgens op een strijkplank valt; als je zo dom geweest bent dan ga je dat toch niet op televisie lopen verkondigen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:02 schreef Ghost_Viper het volgende:
dat zou echt leuk zijn.....2x gebroken worden in hetzelfde programma![]()
Jij kan de volgende John de Mol worden![]()
valt ook wel mee vind ik, ze is toch helemaal in proportie. als zij met van die grote borsten rond zou lopen zou het er niet uit zien. Vind het een mooie meid. maar ze is wel sneaky volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Scope het volgende:
[..]
Nou ja, strijkplank? Vind het wel meevallen hoor
Het is een mooi meisje, maar wel plat ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Scope het volgende:
[..]
Nou ja, strijkplank? Vind het wel meevallen hoor
Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Suuz_ het volgende:
heel nederland en belgie {oke de mensen die naar het programma kijken} kotsen bianca uit dus dat is dan wel weer lachen.
ik vind het alleen nog steeds vaag dat zij dan hoer zou zijn, zou hij daar dan gewoon niets van afweten? dan is het toch maar helemaal goed dat ze dit flikt en hij eindelijk van dr af is.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef Scope het volgende:
[..]![]()
En dat Björn op het volgende kampvuur geen beelden krijgt te zien van Bianca, maar van zijn Liesbeth, hahaha, en dat die bijvoorbeeld met Len of Andries aan het rotzooien is!![]()
Dan roept ie vast: "Goedverdomme... zoalfs tien doaguh kunt ge niet opbrengen!" Dat zou pas onverwacht zijn
Keira Knightley is platter, denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
Het is een mooi meisje, maar wel plat ja.
JA ben het weer met je eens.. ze geeft me ook een gevoel van.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
valt ook wel mee vind ik, ze is toch helemaal in proportie. als zij met van die grote borsten rond zou lopen zou het er niet uit zien. Vind het een mooie meid. maar ze is wel sneaky volgens mij
Er werd ook gezegd dat Bjorn in dezelfde business zat en hoeren rondreed als chauffeur, dus neem aan dat hij wel op de hoogte was.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?
Ik vraag me serieus af of Bjorn daar ook van wist. M'n gevoel zegt van niet, ik vind hem niet bepaald het swingerstype.
Misschien is hij de PIMPquote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Bjorn daar ook van wist. M'n gevoel zegt van niet, ik vind hem niet bepaald het swingerstype.
Duh, Tuurlijk krijgen ze een bonus. Dat is toch de hele opzet van het programma. Die mensen komen toch bij een of ander castingbureau weg en staan gewoon onder contract....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:02 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
idd dat denk ik ook, weet het zelfs bijna zeker ze heeft zelf nog zoiets gezegd in het begin.
En die Stephan zegt eigenlijk precies hetzelfde over die Bianca als in "mijn missie is geslaagd hiervoor ben ik er" wie weet krijgen ze wel extra geld haha
Die zijn hier niet gewenst: SHO Feedback. Duiveltja en Copycats Placequote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?
Ja eigenlijk niet. Ze (Liesbeth) is dan wel veel en veel mooier dan Bianca ooit zal zijn, maar qua karaktertrekken ontlopen ze elkaar niet heel veel hoor. Alletwee verwende nesten die Bjorn (en vele andere mannen denk ik) zonder enige moeite om de vinger winden en vervolgens helemaal uitknijpen. Dus daarom is het logisch dat Bjorn voor haar gaat... ze lijken (inwendig) waarschijnlijk heel erg op elkaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Salsagirl het volgende:
JA ben het weer met je eens.. ze geeft me ook een gevoel van.
dat ze dus niet geheel deugt, en alleen voor de verleiding gaat.
Zou toch van het gekke zijn ,als hij zelfs nu voor het verkeerde meisje kiest..Maar hoop wel dat hij nu zorgt voor beelden waar zijn(ex) bianca van gaat flippen.
die flipt al als hij hand in hand met liesbeth over het strand loopt, dus daar is niet zoveel voor nodigquote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
JA ben het weer met je eens.. ze geeft me ook een gevoel van.
dat ze dus niet geheel deugt, en alleen voor de verleiding gaat.
Zou toch van het gekke zijn ,als hij zelfs nu voor het verkeerde meisje kiest..Maar hoop wel dat hij nu zorgt voor beelden waar zijn(ex) bianca van gaat flippen.
WTF zijn TVP's? Sorry maar ik ben n00b op dat gebied hoor...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Copycat het volgende:
Net als onverhulde TVP's.
oh ik weet niet of ze er echt geld voor krijgen, en ze komen niet van een casting bureau ofzo hoor je kan je daar gewoon voor opgeven.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Duh, Tuurlijk krijgen ze een bonus. Dat is toch de hele opzet van het programma. Die mensen komen toch bij een of ander castingbureau weg en staan gewoon onder contract....
Een wipbonus![]()
Wie wil hem nou niet??
Björn zei zelf dat Liesbeth dezelfde karaktereigenschappen had als Bianca in het beginquote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja eigenlijk niet. Ze (Liesbeth) is dan wel veel en veel mooier dan Bianca ooit zal zijn, maar qua karaktertrekken ontlopen ze elkaar niet heel veel hoor. Alletwee verwende nesten die Bjorn (en vele andere mannen denk ik) zonder enige moeite om de vinger winden en vervolgens helemaal uitknijpen. Dus daarom is het logisch dat Bjorn voor haar gaat... ze lijken (inwendig) waarschijnlijk heel erg op elkaar.
TerugVindPost die enkel bestaat uit TVP.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Scope het volgende:
WTF zijn TVP's? Sorry maar ik ben n00b op dat gebied hoor...
Terug Vind Postquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Scope het volgende:
[..]
WTF zijn TVP's? Sorry maar ik ben n00b op dat gebied hoor...
so jezus haal ff weg ofzo, doe niet zo triest...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:18 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
/
(is openbare info van een site, dus ik neem aan openbare info)
/ontopic
Dat wijf heeft genoeg excuses ja
Think again my friend.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:21 schreef Suuz_ het volgende:
waar slaat dat nou weer op?
wat heb ik jouw misdaan dat jij dat spul hier moet posten? ik zou trouwens echt niet weten waar je het vandaan haalt ik ben echt niet iemand die al mijn info ergens dropt![]()
Simpeler is gewoon haar gezicht niet filmenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef matthijst het volgende:
Ze kunnen dat wijf toch ook van haar goede kant filmen
Welke kant zou dat zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef matthijst het volgende:
..............
Ze kunnen dat wijf toch ook van haar goede kant filmen
Herstel. Daar is er één geband:quote:
Case Closedquote:Op maandag 1 mei 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
OldSchoolFool mag voorlopig even wegblijven na plaatsen van prive gegevens van een FOK!user.
Sodeknetters, dat is wel een lik-op-stuk-zero-tolerance-beleid hierzoquote:Op maandag 1 mei 2006 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Herstel. Daar is er één geband:
[..]
Case Closed.
in je broek laten roeren hahaha geweldige uitspraakquote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef Suikerkwekje het volgende:
Zo schijnheilig die wijven die doen alsof er niets gebeurd is *kots* Beetje na 10 dagen zonder je vriend een of andere gast in je broek laten roeren of erger. Hoe hoerig kun je zijn, jezus christus! / me is shocked
Ik heb zelden zo'n emotionele ontlading gezien bij TI hoor. heftige tv.... je maakt mij niet wijs dat dit geacteerd is hoor... die jongen brak echt... onbegrijpelijk om zo'n greppelhoer maar goed... hij brak echt.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef izzypizzy het volgende:
Het was maar een vinger......Als het een arm was zou Andries haar het never nooit hebben vergeven....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef VincentAdam het volgende:
http://www.big-andries.nl/
Blijkbaar is de 'vinger' van edwin vergeven en vergeten...
Maar dat zei die Tim he, voor t zelfde geld was het niet waar. In ieder geval las ik op de site van de Drie dat Edwin een meisje "van TI uit Drachten" had meegenomen naar de Drie, oftewel, Liesbeth werkt(e) daar (nu) ook! Het lijkt me te makkelijk om ervanuit te gaan dat het helemaal goed is tussen Andries en Liesbeth, want ze mogen er niets over zeggen, dus dan zal het ook wel niet op die site mogen blijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:41 schreef VincentAdam het volgende:
Ja maar toch raar dat ze nu met zijn allen uit gaan in groningen, zou me er persoonlijk wat minder prettig bijvoelen om te gaan stappen met een gozer die de vinger in je vriendin heeft gestoken, om het maar ff bot te zeggen...
nou als ik die fotos zie op de space van 1 van die verleidsters is t koek en ei tussen iedereen...bianca staat zelfs op de foto met liesbeth (verleidster)....vraag me af of dit voor of na temptation island was hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef VincentAdam het volgende:
http://www.big-andries.nl/
Volgens mij is dit het bewijs dat andries en liesbeth nu nog steeds bij elkaar zijn...of was dat al eerder opgemerkt?
Blijkbaar is de 'vinger' van edwin vergeven en vergeten...
Met zo iemand heb ik geen medelijden hoor, eerder met haar ouders die zo'n non-mormel hebben gecreëerd...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb ergens toch wel een beetje medelijden met Bianca....![]()
omdat er bij de rest voor hem niks te halen valt en hij ook met een bonus naar huis wil gaanquote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef creno het volgende:
stephan is best cute, maar waarom neemt ie toch bianca
die foto's heb ik ook steeds in mijn achterhoofd en dat maakt het allemaal een beetje vreemdquote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
nou als ik die fotos zie op de space van 1 van die verleidsters is t koek en ei tussen iedereen...bianca staat zelfs op de foto met liesbeth (verleidster)....vraag me af of dit voor of na temptation island was hoormaar volgens mij moet het wel 8eraf zijn want ze kenden de verleiders/verleidster niet toen die op t eiland aankwamen...
![]()
uhmmmmmm....omdat het een MAN is...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef creno het volgende:
yep en die denken niet altijd logisch en meer met hun..LUL..EN ja daar kwam die wel met haar aan zijn trekken..quote:
respect voor die gozer, het neuken van een fragiele freggle is zeker geen makkelijke opgave...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef creno het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
respect voor die gozer, het neuken van een fragiele fraggle is zeker geen makkelijke opgave...
Vrouwen denken ook alleen met hun clit, kijk maar naar Biancaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
yep en die denken niet altijd logisch en meer met hun..LUL..EN ja daar kwam die wel met haar aan zijn trekken..![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook alleen met hun clit, kijk maar naar Bianca![]()
hoe jij dingen verwoordquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Cairon het volgende:
ik zou echt niet over Bianca heen willen gaan hoor. Die verlepte kuttekop van haar zal nog door m'n kop blijven spoken als ik vijftig. Daarbij wil ik echt niet mijn gehakstaaf tussen die korstige uitgerekte afgekauwde schaamlippen steken, je krabt er nu nog de harde witte resten van 30 andere mannen af, de een nog ouder, hariger, en afgezakter dan de ander.
Stephan is ook een uitzonderlijk gevalquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Heey wil je me niet in een adem noemen met die Bianca..
Zij is gewoon een van de uitzonderlijke gevallen
Ja klopt..je moet het maar kunnen zo met die Biancaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Stephan is ook een uitzonderlijk geval![]()
Amenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Cairon het volgende:
Overigens kan Andries me werkelijk geen zak schelen. Die aandachtsgeile trieste rukmachine doet alles om die verloren vijftien minuten terug te halen. Ik kan me voorstellen dat zijn piemel hard wordt als hij zichzelf weer over het beeld ziet paraderen.
Dat Liesbeth zich in haar omhooggevallen krappe hockeydoos laat roeren is gewoon een nawoord. Andries ziet dan weer schoon reden om een of andere zeikerig slap verhaal voor de camera op te hangen. Die gozer geilt op zijn eigen stem, zijn eigen kop, en daardoor gun ik Liesbeth alle verdwaalde haren die ze tussen haar tanden vind na een wilde nacht met Edwin.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Cairon het volgende:
Tanja Jess: "Zeg Bianca, ben je niet een verschrikkelijke hoer dat je jezelf zo snel laat palen voor het oog van de camera? Je bent lelijk, labiel, maar zelfs wij hadden niet verwacht dat je zo labiel en makkelijk was."
Bianca: "Nee, ik ben geen prostituee, ik geef slechts erotische massages, ik raak mijn klanten alleen aan met mijn borsten."
Tanja Jess: "Bianca, kindje, mongooltje, doosje, dat is het verhaal dat je moet afsteken tegen de pers..."
Bianca: "Oh... uuhm, sjah... uuuuhm... maar ik heb het dit keer toch gewoon gratis gedaan? Ik kreeg er geen geld voor... dus dan ben ik toch geen hoer?"
Tanja Jess: "Daar heb je een punt... je bent geen hoer, je bent een slet, een sloerie, een del..."
Bianca: "..."
Blijkbaar ook beroeps ofzo.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Cairon het volgende:
Stephan is een kazige omhooggevallen eikel die heeft geroerd in het potje waar half Belgie al in heeft mogen roeren voor een tientje, en trots dat die getatoeerde strontlikker wel niet is op zichzelf.
Ik vraag me serieus af hoe die gozer nu tegen zijn grootse avontuur kijkt. Goed zo Stephan, je hebt in een meisje mogen volpompen in het zwembad, nu ben je een held, een ridder, een voorbeeld voor iedere corpsbal die hoopt dat het 16-jarige sletje bezopen genoeg is om mee te gaan naar zijn studentenkamertje. Dat nu blijkt dat mevrouw gewoon een veteraan is wat betreft de betaalde liefde zal zijn gevoel voor eigenwaarde niet veel goed doen.
Stephan maar afvragen waarom hij de randen van die flubberkut niet raakte met zijn tampeloeres, nu blijkt dat hij de eer heeft gehad om hem in een hoertje met een slechte artiesten naam heeft mogen laten hangen.
Die gozer zal zich ook kapot schamen dat hij ooit die labiele hoer heeft aangeraakt voor de camera.
quote:
Ik vond het zo sneu voor hem.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is gewoon een sukkel. Tenminste, ik denk dat je het over die jankende goser hebt (ik heb nog maar éen keer gekeken). Tsjah, doe dan niet mee aan zo'n kutporgramma. Dat gekut kan je verwachten.![]()
Whehehe.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Cairon het volgende:
Die ouders van Bianca zullen ook wel denken of ze niet zoveel jaar na het ongeluk nog die mislukte klomp cellen kunnen laten weghalen.
"Nou kijk doktor, ik wil graag een abortus, maar het is de 20 al gepaseerd"
"dagen?"
"jaren..."
Ik heb geen meelij met mensen die aan zulk soort programma's mee doen. Is eerder om te lachen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond het zo sneu voor hem.
* moemoe heeft stiekem een traantje weg gepinkt.
Nee, hij zei, je hebt in elk geval niet verloren.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
Ik vond het wel mooi toen Bjorn zei dat ie alles kwijt was dat Andries zei: ''Maar jij hebt je eigenwaarde nog, zij niet meer.''
Prachtig verwoord!
Dat zei die wel! Je moet beter luisteren. Andries kwam naar hem toe en zei letterlijk met de arm om hem heen die tekst.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, hij zei, je hebt in elk geval niet verloren.
Huh, niet verloren? Ik ben een hoer na twee en een half jaar verloren na 2 kansen.
Maar, maar, maar niet uhhh.. je eigenwaarde.
Niet!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat zei die wel! Je moet beter luisteren. Andries kwam naar hem toe en zei letterlijk met de arm om hem heen die tekst.
''Maar jij hebt je eigenwaarde nog, zij niet meer.''
Wel mooi verwoord viel mij ook al op.![]()
Mensen die zo snoeihard liegen verdienen niet beter.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb ergens toch wel een beetje medelijden met Bianca....![]()
Nee, de Bus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef dazzled het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik dit zie,, klopt het dat die andries uit big brother komt?
Yep, en hij is een enge geile griezel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef dazzled het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik dit zie,, klopt het dat die andries uit big brother komt?
Je kunt van een Hoer geen huisvrouw maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef _Boo_ het volgende:
Er werd ook gezegd dat Bjorn in dezelfde business zat en hoeren rondreed als chauffeur, dus neem aan dat hij wel op de hoogte was.
Die link staat daar niet. En wat is een TVP?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Copycat het volgende:
Die zijn hier niet gewenst:
![]()
Net als onverhulde TVP's.
Zo ging het iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:54 schreef skiczukie het volgende:
Okee. Die Andries zei dus.
1. Heei, je hebt in elk geval niet verloren. Zij wel.
2. De jankerd zegt vervolgens. 'Nee? Ik heb een vrouw verloren waarmee ik 2 en een half jaar mee ga. blablabdflzknblkdf
3. Andries. Jah, maar je hebt je eigenwaarde niet verloren en zij wel.
Ik mag dan aardig aan de vodka zitten, mijn geheugen is ook geen zeef.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Cairon het volgende:
Overigens kan Andries me werkelijk geen zak schelen. Die aandachtsgeile trieste rukmachine doet alles om die verloren vijftien minuten terug te halen. Ik kan me voorstellen dat zijn piemel hard wordt als hij zichzelf weer over het beeld ziet paraderen.
Dat Liesbeth zich in haar omhooggevallen krappe hockeydoos laat roeren is gewoon een nawoord. Andries ziet dan weer schoon reden om een of andere zeikerig slap verhaal voor de camera op te hangen. Die gozer geilt op zijn eigen stem, zijn eigen kop, en daardoor gun ik Liesbeth alle verdwaalde haren die ze tussen haar tanden vind na een wilde nacht met Edwin.
Geweldigquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
dat laatste stukje vind ik wat mindersamen? dat staat er toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hoe dan? Opgenomen? Indien niet, zie mijn vraag boven jouw post..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iedergeval, kijk de aflevering, wel van de week..
heb er nog geen 1 gezien
en kijk ze mooi achter elkaar
En ook geen domme jongen, gezien zijn colums in Spitsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef dutchie het volgende:
Vinden jullie mij heel erg als ik zeg dat ik Andries eigenlijk wel grappig vind?
Hij mag dan wel publiciteitsgeil zijn enzo, maar hij is wel grappig.
Ik moet ook zeggen dat ik hem in begin wel zo publiciteitaandachtsgeil mannetje vond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef dutchie het volgende:
Vinden jullie mij heel erg als ik zeg dat ik Andries eigenlijk wel grappig vind?
Daar zat ik ook aan te denken ja.. ze zijn natuurlijk wel slim daar in dat montagehokquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:00 schreef miki het volgende:
Ik had het opgenomen, maar ik had de tijd blijkbaar te kort ingesteld. Is er nog iets gebeurd na het stukje van Bianca en Stephan op het strand (dat Lizette zegt dat ze het toch wel ordinair vond)?
Trouwens, ik bedacht me, misschien zijn die beelden waarop Bianca ontkent dat ze iets met Stephan gedaan heeft wel vķķr die akkefietjes opgenomen en toen erna gemonteerd. Daar zie ik de maker van TI wel voor aan..
Of dat Björn nog labieler blijkt dan Bianca, en haar vergeeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb met verbazing zitten kijken gisteren, niet omdat Bianca vrolijk de hoer speelt, maar vooral die hypocriete kop die ze trekt en vrolijk vertelt dat ze geen seks heeft gehad, maar alleen heeft geknuffeld! Als DAT knuffelen was, dan vraag ik me af wat zij onder seks verstaat.
Ben benieuwd of Bjorn er wel gewoon in blijft tot op het eind en hoe het dan gaat bij de confrontatie op het eind van het programma, dat kan nog leuk worden!
Dat is idd zo vreemd. Zij wilde met niemand iets te maken hebben in het begin. Hele dag janken en zeuren over Bjorn. En vervolgens vrolijk neuken alsof je leven er van af hangt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Ferdi81 het volgende:
onvoorstelbaar de 1e 5 uitzendingen is Bianca labiel en psychisch in de war omdat ze Bjorn zo mist en omdat hij hand in hand loopt met die snol, en nu wipt ze er vrolijk op los.....
Ik vind hem ook wel grappigquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef dutchie het volgende:
Niet opgenomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe dan? Opgenomen? Indien niet, zie mijn vraag boven jouw post..
ook weer zon slet-avatar![]()
Feit blijft wel dat het Stephan is gelukt en niet iemand anders.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Cairon het volgende:
Het is hem gelukt om op een lelijke hoer te kruipen die haar benen had gespreid voor ieder ander, Stephan is geen charmeur, zijn taak had zelfs door Jerry de een-benige bejaarde congierge kunnen worden vervuld. Stephan is geen specifiek wonder dat hij die labiele snol heeft kunnen berijden.
Verdient Stephan applaus? Niet bepaald, hij heeft die vleesklomp mogen beklimmen, maar voor hem tien anderen.
Bij Bianca is het ook nooit alleen knuffelen geweest volgens mij, het was meer gelijk neukenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef J-net het volgende:
Volgens mij niet, want zij heeft het over knuffelen op dezelfde lokatie als waar Stephan verteld dat ze meer dan knuffelen hebben gedaan.
int begin van aflevering 9, zag je ook een ander standjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Deze moet hier natuurlijk ook nog even geplaatst worden.
Wat je mooi noemtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
hehe, in dat zwembad, die camera zit zeker op de goeie plek, en maakt een mooie close-up van der gezicht
Ik bedoel, gewoon, mooie shot..quote:
het is toch ook een GEreanimeerd lijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef suus21 het volgende:
die bianca ligt er ook als een dooie bij in dat bed![]()
ja temptation is geslaagd inderdaad, want ze is verleid.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
hehe, in dat zwembad, die camera zit zeker op de goeie plek, en maakt een mooie close-up van der gezicht
en dan nog zeggen :
tot nu toe is m'n temptation geslaagd
Dat wijf lijkt wel een Turk op die picca.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg medelijden met Stephan.quote:Naam: alana
Regio: XXXX
Telefoon: XXXX
Website: http://www.jessydreamhouse.be
Email: XXXX
super sexy meid van 23 j
enkel prive
alles bespreekbaar
pzc-tz-k.i.d.m-plassex-docterspel-trio-koppels-eromassages-dinnerdates-clubbezoek-enz....
vandaag jacuzzidag
iedere donderdag gang bang
die wip scčne in bed was pas later als die in het zwembad dus die zullen ze dan wel de volgende keer laten zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:24 schreef kruimel_20 het volgende:
oke dus ze bouwen de spanning op
en dan lijkt het net of de 1e keer pas later was... beetje verdeling van de sensatie... leuk stukje monteer werk.
Ik snap trouwens niet dat mensen daar aan meedoen. Je zet je relatie toch kei op het spel?
Edit: ik zie nu hierboven het plaatje van de betreffende nacht. ben benieuwd wanneer ze het aan hem gaan laten zien.... hij gaat vast meer flippen dan dat ie nu deed...
nu moest ie nog goed kijken en raden wat ze aan het doen waren...
nu krijgt ie het vol in beeld.![]()
gezien haar "beroep" zou hij het al vaker gezien moeten hebben?
Die moet natuurlijk in de OP komenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk wel, ja.quote:
quote:Amai die Bianca zeg, die zat daar gewoon van haar gat te geven in dat zwembad!!
Denk dat ze die beelden gister ook aan 'm wilden laten zien, maar hij peerde 'm al voordat ze begonnen..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:44 schreef kruimel_20 het volgende:
ze bewaren de duidelijke beelden voor het einde? als klap op de vuurpijl
Niks tegen jou hoor..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
De verboden foto's van Bianca zijn ook eenvoudig te vinden, zie hier.![]()
Vanuit daar kom je al gauw terrecht bij het hoerenhuis waar ze werkt.![]()
disclaimer: klikken op eigen risico, pas op voor eventuele kots op je toetsenbord.
Zeg maar mod, hoor. Of Copycatquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
maar admin.
ik post die foto's ook in een link, en krijg een waarschuwing, en me bericht word verwijderd..
Neh, het wast niet webcam filmpjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg maar mod, hoor. Of Copycat.
Volgens mij postte jij een via-via link naar het gewraakte webcamseksfilmpje van Bianca. En dat mag dus niet.
Mocht ik ernaast zitten, mijn welgemeende excuses.
Geeft des te meer aan wat voor pothoer ze werkelijk is... Trailertrash!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:34 schreef Suuz_ het volgende:
er zijn nu trouwes weer foto's bij op die site, waar "alana" duidelijk met gezicht op te zien is haha volgens mij kan het dr nu helemaal niks meer schelen
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:52 schreef Suuz_ het volgende:
Als hij iets te melden heeft mag ie dat best zo doen er zijn misschien genoeg mensen die het wel prettig vinden.
quote:Willebroek, Priveontvangst , Alana (uitstekend)
--------------------------------------------------------------------------------
Deze vrouw werkte vroeger in Kontich, bij sauna de Lotus, sinds twee weken is ze actief in haar privé woonst, samen met haar ex collega Cloé...
Ik was een vaste bezoeker in haar vroegere werkplek te Kontich, en heb haar eergisteren privé opgezocht, dezelfde zeer goede service als voorheen gekregen d w z een uitstekende massage, boddy to boddy , lekker pijpen zc en echte GF experience, ik raad deze vriendion aan iedereen aan, ik weet wel dat ze heel druk bezet is en je dus vooraf moet reserveren.
Zij doet nu ook escort naar parenclubs en bij je thuis....en nee, ik ben niet haar gigolo, pooier of promotor, als het goed is dan mag het gezegd worden...
Haar vroegere ex collega Tina was ook een toppertje, maar doet enkel nog escort, zij ging bij véél klanten graag nog een stukje verder, ik denk niet dat ik daar een tekening bij moet maken. Dit zelfde geldt ook voor Alana.
sexvriend heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
En Veronica wist hier niks van?quote:Gisteravond dan maar de proef op de som genomen. Haar foto's zijn inderdaad niet slecht. Had een afspraak gemaakt in haar appartement te Willebroek om 18uur. Toen ik net op tijd aankwam deed Cloe open omdat Alana nog druk bezig was. Cloe stopte me al in de douche en daarna moest ik nog enkele minuutjes wachten.
Uiteindelijk kwam ze dan toch op de kamer. Qua uiterlijk vind ik ze niet echt tops, maar ja, smaken verschillen. Ze is een beetje het 'girl next door' type, met een rond lichaam en stevige grote borsten.
Ik heb een uurtje genomen en ze vroeg of ik een massage wou. Nou ja, waarom niet. Moet zeggen dat de massage niet veel in had, het was meer wat zachtjes wrijven met een olie over het ganse lichaam. Eigenlijk wel leuk, maar verwacht je niet aan de super relax...
Daarna kwam ze met haar lekker borsten nog wat over mij gegleden, en dat deed de mijne steigeren... Ze begon dan te pijpen (ZC), maar er is veel handwerk bij. Ze mag iets intenser met mond en tong werken. Het intieme gedeelte valt wel mee. Over de ganse lijn zou ik zeggen: 7 voor prestaties en 7 voor uiterlijk.
DaveKahn heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Cairon het volgende:
oh Amarantha, je hebt mij de onzinnigheid van mijn wezen aangetoond. Nimmer meer zal ik mij schuldig maken aan zulk lasterlijk gedrag. Jij hebt me verlost van mijn aardse beslommeringen en gebreken. Het licht dat jij me gebracht hebt is wonderschoon, zo puur en rein, er is niets dat jouw goddelijk licht niet kan zuiveren van kwaad.
Volgende keer zal ik mij vol lof uitlaten over de scherpzinnigheid van de immer-aantrekkelijke en begaafde Bianca, ik zal lofliederen verzamelen om over de heldhaftigheid van Andries te zingen en zijn naam tot in de eeuwigheid te laten doorklinken. Ik zal Kevin vereren met alle lof die hem toekomt. De verleiders zal ik roemen om hun zilveren tong en hun magnifieke physique. Zij zijn als griekse goden, de belichaming van perfectie, zij zijn voor ons allen een nobel beeld dat wij dienen na te streven. Voorwaartsch broeders en zusters, laten ons vereren deze demi-goden en godinnen!
Als je het niet meer las, hoe heb je jezelf er dan aan kunnen irriteren?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ik het niet meer las...
Ik vind het wel mooi andersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Cairon het volgende:
oh Amarantha, je hebt mij de onzinnigheid van mijn wezen aangetoond. Nimmer meer zal ik mij schuldig maken aan zulk lasterlijk gedrag. Jij hebt me verlost van mijn aardse beslommeringen en gebreken. Het licht dat jij me gebracht hebt is wonderschoon, zo puur en rein, er is niets dat jouw goddelijk licht niet kan zuiveren van kwaad.
Volgende keer zal ik mij vol lof uitlaten over de scherpzinnigheid van de immer-aantrekkelijke en begaafde Bianca, ik zal lofliederen verzamelen om over de heldhaftigheid van Andries te zingen en zijn naam tot in de eeuwigheid te laten doorklinken. Ik zal Kevin vereren met alle lof die hem toekomt. De verleiders zal ik roemen om hun zilveren tong en hun magnifieke physique. Zij zijn als griekse goden, de belichaming van perfectie, zij zijn voor ons allen een nobel beeld dat wij dienen na te streven. Voorwaartsch broeders en zusters, laten ons vereren deze demi-goden en godinnen!
Je leest het 'gewoon' niet, maar je hebt er wel een mening over.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:33 schreef Moja het volgende:
Ik vind de posts van Cairon ook niet echt boeiend, dus lees ze gewoon niet![]()
Ik moet toch ergens mn conclusie vandaan halen dat ik zijn posts niet boeiend vindquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je leest het 'gewoon' niet, maar je hebt er wel een mening over.![]()
Dat mensen zich daar druk om kunnen maken. Het is toch ook aandachtsgeil trailertrash wat meedoet aan dit programma? Ik zie niet wat Cairon verkeerd schrijft.
vind ik ook.... neem ook de tijd niet meer om te lezen.....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef amaranta het volgende:
Ben ik nou de enige die zich aan Cairons posts ergert?
Het is niks anders dan literaire diarree die op mijn beeldscherm verschijnt.
Ik herinner me dat ik er vorig jaar net zo over dacht. De eerste keer is het leuk, de 2de keer gaat wel, maar nu lees ik zn lappen tekst niet eens meer.
Je hebt het niet meer gelezen? Wat hebben we dan nu aan een gedateerde mening en oude conclussie?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:17 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mn conclusie vandaan halen dat ik zijn posts niet boeiend vinddus nee ik lees ze nu gewoon niet meer idd
En ik ben niet degene die zich druk maakt hoor ik zeg alleen dat ik het niet lees
![]()
Op basis van een paar ongefundeerde meningen van enkele soap-roddelkippen in dit topic?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:47 schreef Cairon het volgende:
Bij overweldigend succes, morgen is de voorlopig laatste lange beschouwing die ik maak in dit topic... aangezien er genoeg mensen zijn die mijn posts meer dan zat zijn.
vorig jaar vond ik zijn teksten echt heel leuk, nu vind ik ze ook saai. Het is altijd hetzelfde, mensen afkraken en nog eens afkraken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
vind ik ook.... neem ook de tijd niet meer om te lezen.....
Nee Bianca verdient de loftrompet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vorig jaar vond ik zijn teksten echt heel leuk, nu vind ik ze ook saai. Het is altijd hetzelfde, mensen afkraken en nog eens afkraken.
Relax, niet iedereen vind zijn verhalen leuk big dealquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nee Bianca verdient de loftrompet.![]()
En Bjorn, wist die hier ook niks van?quote:
Cairon je bent the shit manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Cairon het volgende:
Ik vind de posts van Cairon briljant. Ga vooral zo door.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef amaranta het volgende:
Ben ik nou de enige die zich aan Cairons posts ergert?
Het is niks anders dan literaire diarree die op mijn beeldscherm verschijnt.
Ik herinner me dat ik er vorig jaar net zo over dacht. De eerste keer is het leuk, de 2de keer gaat wel, maar nu lees ik zn lappen tekst niet eens meer.
Cairon kan alleen maar afgeven op die mensen. Uit zijn teksten vloeit alleen maar kritiek.
Cairon walgt van de beelden en gaat nog net niet over tot zelfmoord. Zo nu en dan wilt hij zn ogen eruit prikken.
Cairon; je hoeft niet te kijken hoor. En open lekker een weblog als je alleen maar kan kankeren over de serie.
Ontopic: ik vind het wel leuk om te kijken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het dan nu maar weer over TI hebben?
Dank.
Zonder Bianca zou er geen temptation Island zijn......quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:16 schreef jmac het volgende:
Heb genoten de afgelopen week. Die bianca toch... Die maakt het hele programma fantastisch!
komt die gozer uit Eindhoven dan..quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:33 schreef beschuit het volgende:
Hey, kijk wie er in de Rechter was tijdens koninginnenacht
[afbeelding]
Ik zal 's opletten of ik 'm ook eens tegenkom hier. Hij heeft wel een brabants accent (lichtelijk).quote:
--warez--quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:28 schreef tessie het volgende:
Ik vind het zo balen dat ik altijd op woensdag avond moet werken! Nou moet ik wachten tot zondag!
dat wordt idd lachequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:18 schreef kaat17 het volgende:
Jeujjjj,,, ongeveer 6 uur tot de volgende aflevering,, ik ben benieuwd wat die vrouwen te zien gaan krijgen.. vooral Bianca die naar het (eenmans) Kampvuur moet .. buwhaha .. heb er zin in!!
Ik gun het hem.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:10 schreef Salsagirl het volgende:
Ondeugend is hij wel geweest,want hij deed iets over de camera
Ëén blik op de OP en je ziet dat vingerwerk wel het minste spraakmakende isquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:15 schreef P0rt0 het volgende:
vanavond ga ik maar eens kijken
Het schijnt dat er iemand gevingerd is oid? Enlighten me
K ga de wekker maar zetten....owww wat een spektakel zal het wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:29 schreef Camplo het volgende:
20:30 uur Veronica.
Dat viel me ook al op jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:10 schreef requiem4adream het volgende:
ze hebben daar wel (b)anale plaatsnamen waar Bianca gewerkt heeft: Reet, Kontich, Willebroek
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:10 schreef requiem4adream het volgende:
ze hebben daar wel (b)anale plaatsnamen waar Bianca gewerkt heeft: Reet, Kontich, Willebroek
Eerst betalenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:31 schreef JaneDoe het volgende:
tering eee
wat duurt die reclame lang
ik wil die hoer zien
Hopelijk komt ie vandaagquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:37 schreef jmac het volgende:
Inderdaad jammer dat hij het tweede filmpje niet eens gezien heeft..
2e filmpje? Welke heeft hij alleen gezien dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:37 schreef jmac het volgende:
Inderdaad jammer dat hij het tweede filmpje niet eens gezien heeft..
Alleen die in bad. Wat er in bed gebeurd is zag 'ie niet meer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
2e filmpje? Welke heeft hij alleen gezien dan?
Alleen die in zwembad nu nog die ene in bed....quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:39 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
2e filmpje? Welke heeft hij alleen gezien dan?
2e? Toch nog iets gemist dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:45 schreef izzypizzy het volgende:
nou bjorn stort weer in....ik hoop dat ze de 2e sexscene van bianca gaan laten zien![]()
![]()
Jij kan advocaat worden.....quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:45 schreef P0rt0 het volgende:
"had je hem er al inhangen"Geweldige opmerking
Heerlijk mannelijk
En aan de hand van dat bad-filmpje is hij huilend weggegaan? Ik zie namelijk niks op dat filmpje wat concreet bewijst dat ze aan het neuken zijn. Uiteraard het 2e filmpje wel.. maar het gaat nu ff om het 1ste filmpje
Wat heb ik een goeie mensenkennis zegquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Werk ook al 3 jaar voor een advocatenkantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |