abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 08:56:21 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37478428
En weer open, zonder een hoop gezever over niets.

[ Bericht 87% gewijzigd door Copycat op 02-05-2006 09:10:16 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37478789
in dat voorstukje voor woensdag....zag je daar nou bianca een 1-op-1 gesprek met tanja jess hebben? ik vrees ervoor dat ze dan haar tot de orde roepen en dat ze dr vroegtijdig samenbrengen met bjorn ofzo dat was met sven uit een eerdere reeks toch ook zo gegaan?
Too much is never enough!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:45:23 #153
521 ruby
Hell yeah!
pi_37479147
Ja, ze had idd een 1-op-1 gesprek met Tanja. Ze wordt ff op het matje geroepen.
Misschien dat dit plaatsvindt voordat ze de beelden te zien krijgen van hun mannen.

Maar ik weet niet of ze haar vroegtijdig gaan samenbrengen. Ze heeft ook nog een meeting met haar moeder waarin ze zegt dat ze iemand anders heeft leren kennen (en die haar na TI net zo hard weer loost).
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:50:52 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37479276
Vinden jullie mij heel erg als ik zeg dat ik Andries eigenlijk wel grappig vind?
Hij mag dan wel publiciteitsgeil zijn enzo, maar hij is wel grappig.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:10:11 #155
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_37479691
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef dutchie het volgende:
Vinden jullie mij heel erg als ik zeg dat ik Andries eigenlijk wel grappig vind?
En ook geen domme jongen, gezien zijn colums in Spits
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_37480270
ik vind dat commentaar op stephan echt nergens op slaan. Die jongens zijn daar om die reden om een meid te ver te laten gaan. Hem is t gelukt en dan gaat iedereen op hem zeiken.

Ik zeg: goed gedaan Stephan!! Nu de andere meiden nog...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:42:42 #157
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37480523
Het is hem gelukt om op een lelijke hoer te kruipen die haar benen had gespreid voor ieder ander, Stephan is geen charmeur, zijn taak had zelfs door Jerry de een-benige bejaarde congierge kunnen worden vervuld. Stephan is geen specifiek wonder dat hij die labiele snol heeft kunnen berijden.

Verdient Stephan applaus? Niet bepaald, hij heeft die vleesklomp mogen beklimmen, maar voor hem tien anderen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:45:54 #158
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_37480608
Had Stephan het niet gedaan had een ander het gedaan.

En dan als reden opvoeren dat de beelden die ze van Bjorn te zien heeft gekregen te schokkend zijn, jezus Bjorn heeft nog niet eens aan Liesbeth gezeten.... tsssss
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_37480933
quote:
Ik moet ook zeggen dat ik hem in begin wel zo publiciteitaandachtsgeil mannetje vond.
Maar vind hem nu ook steeds leuker.
Salsa Española
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:00:07 #160
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_37480998
Ik had het opgenomen, maar ik had de tijd blijkbaar te kort ingesteld. Is er nog iets gebeurd na het stukje van Bianca en Stephan op het strand (dat Lizette zegt dat ze het toch wel ordinair vond)?

Trouwens, ik bedacht me, misschien zijn die beelden waarop Bianca ontkent dat ze iets met Stephan gedaan heeft wel vóór die akkefietjes opgenomen en toen erna gemonteerd. Daar zie ik de maker van TI wel voor aan..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_37481136
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:00 schreef miki het volgende:
Ik had het opgenomen, maar ik had de tijd blijkbaar te kort ingesteld. Is er nog iets gebeurd na het stukje van Bianca en Stephan op het strand (dat Lizette zegt dat ze het toch wel ordinair vond)?

Trouwens, ik bedacht me, misschien zijn die beelden waarop Bianca ontkent dat ze iets met Stephan gedaan heeft wel vóór die akkefietjes opgenomen en toen erna gemonteerd. Daar zie ik de maker van TI wel voor aan..
Daar zat ik ook aan te denken ja.. ze zijn natuurlijk wel slim daar in dat montagehok
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:17:41 #162
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_37481478
Volgens mij niet, want zij heeft het over knuffelen op dezelfde lokatie als waar Stephan verteld dat ze meer dan knuffelen hebben gedaan.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_37481879
Bianca, wat een hoer Vieze kut huilie
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:33:49 #164
32015 suus21
Andre rocks!
pi_37482020
dat hele programma is nep en dik in geknipt....ik snap niet dat die mensen die daar zitten dat niet in hun achterhoofd houden. Iedereen behalve bianca gedraagt zich okay...En met montages proberen ze die persoon alsnog als een vreemdganger neer te zetten. Ik zou er weinig van geloven als ik mee deed, zolang er nix is te zien...
fijn!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:35:41 #165
92655 Ferdi81
omdat............
pi_37482092
onvoorstelbaar de 1e 5 uitzendingen is Bianca labiel en psychisch in de war omdat ze Bjorn zo mist en omdat hij hand in hand loopt met die snol, en nu wipt ze er vrolijk op los.....
  Moderator dinsdag 2 mei 2006 @ 11:38:39 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_37482195
Ik heb met verbazing zitten kijken gisteren, niet omdat Bianca vrolijk de hoer speelt, maar vooral die hypocriete kop die ze trekt en vrolijk vertelt dat ze geen seks heeft gehad, maar alleen heeft geknuffeld! Als DAT knuffelen was, dan vraag ik me af wat zij onder seks verstaat.

Ben benieuwd of Bjorn er wel gewoon in blijft tot op het eind en hoe het dan gaat bij de confrontatie op het eind van het programma, dat kan nog leuk worden!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_37482295
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb met verbazing zitten kijken gisteren, niet omdat Bianca vrolijk de hoer speelt, maar vooral die hypocriete kop die ze trekt en vrolijk vertelt dat ze geen seks heeft gehad, maar alleen heeft geknuffeld! Als DAT knuffelen was, dan vraag ik me af wat zij onder seks verstaat.

Ben benieuwd of Bjorn er wel gewoon in blijft tot op het eind en hoe het dan gaat bij de confrontatie op het eind van het programma, dat kan nog leuk worden!
Of dat Björn nog labieler blijkt dan Bianca, en haar vergeeft
pi_37482320
Tering hard dumpen, schreeuwen dat ze een hoer is, en dan iemand anders nemen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:43:26 #169
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_37482389
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Ferdi81 het volgende:
onvoorstelbaar de 1e 5 uitzendingen is Bianca labiel en psychisch in de war omdat ze Bjorn zo mist en omdat hij hand in hand loopt met die snol, en nu wipt ze er vrolijk op los.....
Dat is idd zo vreemd. Zij wilde met niemand iets te maken hebben in het begin. Hele dag janken en zeuren over Bjorn. En vervolgens vrolijk neuken alsof je leven er van af hangt.

Je zou bijna zeggen dat het acteurs zijn. Ook gezien het feit dat mevrouw in het dagelijks leven prostituee is. Ik geloof in ieder geval van die relatie helemaal niets meer.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:44:31 #170
32015 suus21
Andre rocks!
pi_37482432
ik denk ook dat het doorgestoken kaart is..
fijn!
pi_37482513
sinds er wat leven in de brouwerij is zijn de TI topics niet meer aan te slepen zeg... krijg het haast niet meer bijgelezen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:52:37 #172
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_37482683
quote:
Ik vind hem ook wel grappig

Helaas heeft TI zijn charmes wel verloren hoor. Als TI kijker van het eerste uur vergelijk je toch de voorgaande seizoenen met de volgende. Vooral de eerste was puur en met echte liefde. Dat mis ik echt compleet in dit seizoen. Het is een commercieel gedrocht geworden waarbij het er telkens weer op lijkt dat het opgezet en geregisseerd is. Jammer hoor. Het blijft nog enigszins vermakelijk om te kijken maar ik blijf er niet zomaar meer voor thuis...

Het ligt er wel erg dik bovenop dat Bjorn en Bianca lopen te acteren. Andries is gewoon aandachtsgeil . Voor Kevin en Cheyenne en Len en Lisette kan ik nog wel sympathie opbrengen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Yorout op 02-05-2006 11:59:55 ]
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:01:32 #173
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_37483010
Bianca lacht echt als een boer met kiespijn, vooral tijdens het kampvuur. Op de één of andere manier ziet ze er echt uit als iemand met een psychisch probleem...
Ik had dat prostitueenfilmpje van haar gezien, ook echt te erg...Bianca
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_37483121
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 03:35 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Hoe dan? Opgenomen? Indien niet, zie mijn vraag boven jouw post..

ook weer zon slet-avatar
Niet opgenomen.
En ik weet niet waar ze online te bekijken zijn, volgens mij niet.

www.temptation-island.nl
probeer forum?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_37483213
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Cairon het volgende:
Het is hem gelukt om op een lelijke hoer te kruipen die haar benen had gespreid voor ieder ander, Stephan is geen charmeur, zijn taak had zelfs door Jerry de een-benige bejaarde congierge kunnen worden vervuld. Stephan is geen specifiek wonder dat hij die labiele snol heeft kunnen berijden.

Verdient Stephan applaus? Niet bepaald, hij heeft die vleesklomp mogen beklimmen, maar voor hem tien anderen.
Feit blijft wel dat het Stephan is gelukt en niet iemand anders.
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef J-net het volgende:
Volgens mij niet, want zij heeft het over knuffelen op dezelfde lokatie als waar Stephan verteld dat ze meer dan knuffelen hebben gedaan.
Bij Bianca is het ook nooit alleen knuffelen geweest volgens mij, het was meer gelijk neuken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')