abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37471784
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

respect voor die gozer, het neuken van een fragiele fraggle is zeker geen makkelijke opgave...
JOHNNY HEITINGA
  maandag 1 mei 2006 @ 23:05:19 #102
33536 Ghost_Viper
Still going
pi_37471814
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

yep en die denken niet altijd logisch en meer met hun..LUL..EN ja daar kwam die wel met haar aan zijn trekken..
Vrouwen denken ook alleen met hun clit, kijk maar naar Bianca
With God by my side I'll cross many rivers...!!
pi_37471892
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef Ghost_Viper het volgende:

[..]

Vrouwen denken ook alleen met hun clit, kijk maar naar Bianca
Heey wil je me niet in een adem noemen met die Bianca..
Zij is gewoon een van de uitzonderlijke gevallen
Salsa Española
  maandag 1 mei 2006 @ 23:07:14 #104
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37471908
ik zou echt niet over Bianca heen willen gaan hoor. Die verlepte kuttekop van haar zal nog door m'n kop blijven spoken als ik vijftig. Daarbij wil ik echt niet mijn gehakstaaf tussen die korstige uitgerekte afgekauwde schaamlippen steken, je krabt er nu nog de harde witte resten van 30 andere mannen af, de een nog ouder, hariger, en afgezakter dan de ander.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_37471974
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Cairon het volgende:
ik zou echt niet over Bianca heen willen gaan hoor. Die verlepte kuttekop van haar zal nog door m'n kop blijven spoken als ik vijftig. Daarbij wil ik echt niet mijn gehakstaaf tussen die korstige uitgerekte afgekauwde schaamlippen steken, je krabt er nu nog de harde witte resten van 30 andere mannen af, de een nog ouder, hariger, en afgezakter dan de ander.
hoe jij dingen verwoord
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 mei 2006 @ 23:08:52 #106
33536 Ghost_Viper
Still going
pi_37471996
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Heey wil je me niet in een adem noemen met die Bianca..
Zij is gewoon een van de uitzonderlijke gevallen
Stephan is ook een uitzonderlijk geval
With God by my side I'll cross many rivers...!!
pi_37472043
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Ghost_Viper het volgende:

[..]

Ja klopt..je moet het maar kunnen zo met die Bianca
Salsa Española
  maandag 1 mei 2006 @ 23:17:54 #108
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37472392
Overigens kan Andries me werkelijk geen zak schelen. Die aandachtsgeile trieste rukmachine doet alles om die verloren vijftien minuten terug te halen. Ik kan me voorstellen dat zijn piemel hard wordt als hij zichzelf weer over het beeld ziet paraderen.

Dat Liesbeth zich in haar omhooggevallen krappe hockeydoos laat roeren is gewoon een nawoord. Andries ziet dan weer schoon reden om een of andere zeikerig slap verhaal voor de camera op te hangen. Die gozer geilt op zijn eigen stem, zijn eigen kop, en daardoor gun ik Liesbeth alle verdwaalde haren die ze tussen haar tanden vind na een wilde nacht met Edwin.
I'm hungry!
pi_37472477
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Cairon het volgende:
Overigens kan Andries me werkelijk geen zak schelen. Die aandachtsgeile trieste rukmachine doet alles om die verloren vijftien minuten terug te halen. Ik kan me voorstellen dat zijn piemel hard wordt als hij zichzelf weer over het beeld ziet paraderen.

Dat Liesbeth zich in haar omhooggevallen krappe hockeydoos laat roeren is gewoon een nawoord. Andries ziet dan weer schoon reden om een of andere zeikerig slap verhaal voor de camera op te hangen. Die gozer geilt op zijn eigen stem, zijn eigen kop, en daardoor gun ik Liesbeth alle verdwaalde haren die ze tussen haar tanden vind na een wilde nacht met Edwin.
Amen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_37472597
zeker gelijk. Heb net die site van hem bekeken www.big-andries.nl
die gast rent naar fotoshoot naar fotoshoot en loopt in zijn verhaaltjes constant op zich zelf te kwijlen bah
  maandag 1 mei 2006 @ 23:24:58 #111
4774 DuchessX
DuchessX
pi_37472715
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Cairon het volgende:
Tanja Jess: "Zeg Bianca, ben je niet een verschrikkelijke hoer dat je jezelf zo snel laat palen voor het oog van de camera? Je bent lelijk, labiel, maar zelfs wij hadden niet verwacht dat je zo labiel en makkelijk was."
Bianca: "Nee, ik ben geen prostituee, ik geef slechts erotische massages, ik raak mijn klanten alleen aan met mijn borsten."
Tanja Jess: "Bianca, kindje, mongooltje, doosje, dat is het verhaal dat je moet afsteken tegen de pers..."
Bianca: "Oh... uuhm, sjah... uuuuhm... maar ik heb het dit keer toch gewoon gratis gedaan? Ik kreeg er geen geld voor... dus dan ben ik toch geen hoer?"
Tanja Jess: "Daar heb je een punt... je bent geen hoer, je bent een slet, een sloerie, een del..."
Bianca: "..."
#geen
  maandag 1 mei 2006 @ 23:25:06 #112
521 ruby
Hell yeah!
pi_37472727
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Ghost_Viper het volgende:
Blijkbaar ook beroeps ofzo.

Leuke aflevering vanavond.
En nee, ook ik kan niet geloven dat Bjorn deze emoties zou acteren. En zo ja, dan mag ie een oscar krijgen voor z'n acteerprestaties. Want ik tuin er in natuurlijk.

En Bianca begin ik met de dag zieliger te vinden. Het is eigenlijk gewoon genant hoe ze zo dom staat te liegen en hoe ze haar eigen woorden geloofd. Zou ze mentaal niet helemaal in orde zijn?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 1 mei 2006 @ 23:30:31 #113
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_37472957
Wat ik niet snap is het feit dat Bjorn niet weet dat Bianca een hoer is? Anders ga je niet zo overstuur wegrennen als blijkt dat ze heeft geneukt. En ze heeft al eens een misstap begaan.

Ik las op het Temptation island forum trouwens dat Bianca tegenwoordig mannen thuis ontvangd. Dus de relatie zal sowieso wel over zijn.

Maar ik wil dus weten of Bjorn weet dat het een hoer is.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:32:35 #114
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37473040
Stephan is een kazige omhooggevallen eikel die heeft geroerd in het potje waar half Belgie al in heeft mogen roeren voor een tientje, en trots dat die getatoeerde strontlikker wel niet is op zichzelf.

Ik vraag me serieus af hoe die gozer nu tegen zijn grootse avontuur kijkt. Goed zo Stephan, je hebt in een meisje mogen volpompen in het zwembad, nu ben je een held, een ridder, een voorbeeld voor iedere corpsbal die hoopt dat het 16-jarige sletje bezopen genoeg is om mee te gaan naar zijn studentenkamertje. Dat nu blijkt dat mevrouw gewoon een veteraan is wat betreft de betaalde liefde zal zijn gevoel voor eigenwaarde niet veel goed doen.

Stephan maar afvragen waarom hij de randen van die flubberkut niet raakte met zijn tampeloeres, nu blijkt dat hij de eer heeft gehad om hem in een hoertje met een slechte artiesten naam heeft mogen laten hangen.

Die gozer zal zich ook kapot schamen dat hij ooit die labiele hoer heeft aangeraakt voor de camera.
I'm hungry!
pi_37473048
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef DuchessX het volgende:

[..]

respect
Wazzup
  maandag 1 mei 2006 @ 23:37:24 #116
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_37473245
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Cairon het volgende:
Stephan is een kazige omhooggevallen eikel die heeft geroerd in het potje waar half Belgie al in heeft mogen roeren voor een tientje, en trots dat die getatoeerde strontlikker wel niet is op zichzelf.

Ik vraag me serieus af hoe die gozer nu tegen zijn grootse avontuur kijkt. Goed zo Stephan, je hebt in een meisje mogen volpompen in het zwembad, nu ben je een held, een ridder, een voorbeeld voor iedere corpsbal die hoopt dat het 16-jarige sletje bezopen genoeg is om mee te gaan naar zijn studentenkamertje. Dat nu blijkt dat mevrouw gewoon een veteraan is wat betreft de betaalde liefde zal zijn gevoel voor eigenwaarde niet veel goed doen.

Stephan maar afvragen waarom hij de randen van die flubberkut niet raakte met zijn tampeloeres, nu blijkt dat hij de eer heeft gehad om hem in een hoertje met een slechte artiesten naam heeft mogen laten hangen.

Die gozer zal zich ook kapot schamen dat hij ooit die labiele hoer heeft aangeraakt voor de camera.
Ik vernam ook dat het greppelsletje zich graag laat neuken zonder rubbertje. Dus misschien heeft onze proleet met zelfoverschatting ook nog een aandoening mee naar huis genomen.
pi_37473337
jongens waar kan ik de afleveringen terugzien? behalve op zondag?
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  maandag 1 mei 2006 @ 23:42:02 #118
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37473454
Het is in ieder geval een goede reclame voor voorbehoedsmiddelen.

Temptation Island: Rubber, want zoals je ziet, je weet nooit waar je 'em insteekt!
Temptation Island: Abortus, want wil jij een dochter krijgen zoals Bianca?

Die ouders van Bianca zullen ook wel denken of ze niet zoveel jaar na het ongeluk nog die mislukte klomp cellen kunnen laten weghalen.

"Nou kijk doktor, ik wil graag een abortus, maar het is de 20 al gepaseerd"
"dagen?"
"jaren..."
I'm hungry!
  maandag 1 mei 2006 @ 23:43:03 #119
131278 moemoe
#teampanda
pi_37473500
Arme arme Björn .
pi_37473556
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef moemoe het volgende:
Arme arme Björn .

Het is gewoon een sukkel. Tenminste, ik denk dat je het over die jankende goser hebt (ik heb nog maar éen keer gekeken). Tsjah, doe dan niet mee aan zo'n kutporgramma. Dat gekut kan je verwachten.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:45:09 #121
372 Little Brother
The real thing
pi_37473586
Misschien is Björn wel zo van slag omdat er afspraken gemaakt zijn dat Bianca zou bewijzen dat haar werk alleen maar werk is en geen hobby?

Dat verklaart ook waarom hij roept "Je houdt het nog geen tien dagen vol!"

Dat zijn een hoer is weten we nu trouwens wel, valt overal na te lezen, dus graag een beetje grappiger reacties, dan BIANCA! HOER!
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
pi_37473642
Een hoer? Damn. Wat een supersukkel.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:46:47 #123
131278 moemoe
#teampanda
pi_37473656
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het is gewoon een sukkel. Tenminste, ik denk dat je het over die jankende goser hebt (ik heb nog maar éen keer gekeken). Tsjah, doe dan niet mee aan zo'n kutporgramma. Dat gekut kan je verwachten.
Ik vond het zo sneu voor hem.

* moemoe heeft stiekem een traantje weg gepinkt .
  maandag 1 mei 2006 @ 23:47:10 #124
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37473671
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Cairon het volgende:

Die ouders van Bianca zullen ook wel denken of ze niet zoveel jaar na het ongeluk nog die mislukte klomp cellen kunnen laten weghalen.

"Nou kijk doktor, ik wil graag een abortus, maar het is de 20 al gepaseerd"
"dagen?"
"jaren..."
Whehehe.
Back in business.
pi_37473714
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef moemoe het volgende:

[..]

Ik vond het zo sneu voor hem.

* moemoe heeft stiekem een traantje weg gepinkt .
Ik heb geen meelij met mensen die aan zulk soort programma's mee doen. Is eerder om te lachen.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:48:11 #126
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37473722
Ik vond het wel mooi toen Bjorn zei dat ie alles kwijt was dat Andries zei: ''Maar jij hebt je eigenwaarde nog, zij niet meer.''

Prachtig verwoord!
Back in business.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:49:44 #127
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37473785
Ja kom laten we over de heilige maagd Lisette babbelen!

Serieus, ik vergeet ieder week weer haar naam. Ik geloof dat we haar vandaag meer gezien hebben dan in de afgelopen vier afleveringen bij elkaar. Die doos is zo nietszeggend en zo niet boeiend dat ze van de radar is afgevallen. Oh kijk daar Lisette bestaat ook nog!

Hetzelfde geld voor Kevin, al begon die als nog iets van een interessant geval. Met dat lelijke schurftwijf van een Evey, maar wat blijkt, Kevin is een slappe impotente oetlul zonder persoonlijkheid. "Ik wil wel met die gozer een drankje drinken". Pfffrrrrt, laat me niet lachen.
I'm hungry!
pi_37473792
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
Ik vond het wel mooi toen Bjorn zei dat ie alles kwijt was dat Andries zei: ''Maar jij hebt je eigenwaarde nog, zij niet meer.''

Prachtig verwoord!
Nee, hij zei, je hebt in elk geval niet verloren.

Huh, niet verloren? Ik ben een hoer na twee en een half jaar verloren na 2 kansen.

Maar, maar, maar niet uhhh.. je eigenwaarde.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:51:04 #129
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37473831
Het is een grote show, maar toch weer pure verstand-op-nul-entertainment gezien vanavond.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:54:25 #130
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_37473972
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nee, hij zei, je hebt in elk geval niet verloren.

Huh, niet verloren? Ik ben een hoer na twee en een half jaar verloren na 2 kansen.

Maar, maar, maar niet uhhh.. je eigenwaarde.
Dat zei die wel! Je moet beter luisteren. Andries kwam naar hem toe en zei letterlijk met de arm om hem heen die tekst.

''Maar jij hebt je eigenwaarde nog, zij niet meer.''

Wel mooi verwoord viel mij ook al op.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:56:51 #131
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37474055
die eigenwaarde is die lompe lul woensdag ook weer kwijt.
I'm hungry!
pi_37474325
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dat zei die wel! Je moet beter luisteren. Andries kwam naar hem toe en zei letterlijk met de arm om hem heen die tekst.

''Maar jij hebt je eigenwaarde nog, zij niet meer.''

Wel mooi verwoord viel mij ook al op.
Niet! Hij zei 'Je hebt tenminste niet verloren.' En vervolgens blabla.
pi_37474355
Prachtige televiesie, ook hoe Kevin zenuwachtiger wordt met elk kampvuur maar stug b;ijft zeggen dat het geod is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_37474593
mijn vriend zei meteen "het ergste is nog dat ze het ook gewoon zonder condoom doen, want dat lijkt me niet met in zo'n zwembad ff snel"

had ik nog niet eens écht over nagedacht wat een smerige boel daar zeg, die Stephan voelt zich vast niet happy als ie weet wat Bianca voor de kost doet
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:17:21 #135
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_37474750
Dit is voor het eerst dat ik dit zie,, klopt het dat die andries uit big brother komt?
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:18:32 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37474779
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb ergens toch wel een beetje medelijden met Bianca....
Mensen die zo snoeihard liegen verdienen niet beter.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:19:03 #137
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37474799
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef dazzled het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik dit zie,, klopt het dat die andries uit big brother komt?
Nee, de Bus.
Back in business.
pi_37474868
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef dazzled het volgende:
Yep, en hij is een enge geile griezel.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:41:07 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37475404
Ik vind Bjorn zielig
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:45:21 #140
82136 Xennia
gekroond
pi_37475493
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:41 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Bjorn zielig
Ik ook, hij mag bij mij troost komen zoeken
pi_37475603
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef _Boo_ het volgende:
Er werd ook gezegd dat Bjorn in dezelfde business zat en hoeren rondreed als chauffeur, dus neem aan dat hij wel op de hoogte was.
Je kunt van een Hoer geen huisvrouw maken.
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Copycat het volgende:
Die zijn hier niet gewenst:

Net als onverhulde TVP's.
Die link staat daar niet. En wat is een TVP?

Tijd voor een Fok PM systeem want jullie zijn wel de laatste der mohicanen zonder zo'n PM geval.

EDIT Cc: Gelieve mijn link naar feedback niet te veranderen in een link naar het betreffende filmpje!

[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 02-05-2006 09:18:50 ]
pi_37475699
Okee. Die Andries zei dus.

1. Heei, je hebt in elk geval niet verloren. Zij wel.
2. De jankerd zegt vervolgens. 'Nee? Ik heb een vrouw verloren waarmee ik 2 en een half jaar mee ga. blablabdflzknblkdf
3. Andries. Jah, maar je hebt je eigenwaarde niet verloren en zij wel.

Ik mag dan aardig aan de vodka zitten, mijn geheugen is ook geen zeef.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:03:58 #143
82136 Xennia
gekroond
pi_37475905
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:54 schreef skiczukie het volgende:
Okee. Die Andries zei dus.

1. Heei, je hebt in elk geval niet verloren. Zij wel.
2. De jankerd zegt vervolgens. 'Nee? Ik heb een vrouw verloren waarmee ik 2 en een half jaar mee ga. blablabdflzknblkdf
3. Andries. Jah, maar je hebt je eigenwaarde niet verloren en zij wel.

Ik mag dan aardig aan de vodka zitten, mijn geheugen is ook geen zeef.
Zo ging het idd
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:10:28 #144
122357 www.marjol3in.com
Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Cairon het volgende:

Ontopic: ik heb nog nooit naar Temptation Island gekeken, TOT gisteren dan. En ik blijf ook kijken.
Onvoorstelbaar hoever mensen gaan in zo'n programma en zichzelf te kijk zetten.
pi_37476534
ik zal jullie uit de droom helpen:
andres zei iets ".............."
bjorn: "Ik ben 2,5 jarige relatie kwijt........blabla......"
andries: " eigenwaarde........zij niet......"

zoiets ging het.
ik maak feiten van eventuele twijfels
  dinsdag 2 mei 2006 @ 02:02:46 #146
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_37476892
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:48 schreef Cairon het volgende:

-verhaal-
Geweldig ! Wat een omschrijving. Heb dit jaar nog geen enkele aflevering gezien maar Cairon zijn reeks ga ik volgen vanaf nu. Meteen weer wat leuke denigrerende omschrijvingen erbij geleerd.
Iemand overigens enig idee of je ergens de afleveringen online kunt bekijken?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_37477438
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
dat laatste stukje vind ik wat minder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samen? dat staat er toch niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_37477439
Iedergeval, kijk de aflevering, wel van de week..
heb er nog geen 1 gezien
en kijk ze mooi achter elkaar
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 2 mei 2006 @ 03:35:38 #149
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_37477475
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 03:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iedergeval, kijk de aflevering, wel van de week..
heb er nog geen 1 gezien
en kijk ze mooi achter elkaar
Hoe dan? Opgenomen? Indien niet, zie mijn vraag boven jouw post..

ook weer zon slet-avatar
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 07:11:37 #150
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_37477725
Andriesje zei: "jij heb tenminste je eigenwaarde nog"...
Viel nogal op, uit de mond van die kneus
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')