Dan is het nog steeds leuk genoeg in elkaar gezet om prima amusements tv te zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 01:24 schreef Muertez het volgende:
Als je denkt dat er ontwikkelingen plaatsvinden die Veronica niet van te voren bedacht heeft, ben je volgens mij niet meer helemaal helder.
Iedere seconde van TI 5 is gewoon keihard in scène gezet.
Je denkt te lachen om de naïviteit van een ander, maar ondertussen...![]()
Ze zouden verdomme allemaal een oscar moeten krijgenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds leuk genoeg in elkaar gezet om prima amusements tv te zijn![]()
Gek he? Wat zou jij doen als je vriendin zo'n enorme gore ranzige Hoer bleek die je echt compleet voor schut zet voor zowel Nederland als Vlaanderen.quote:Op donderdag 33 april 1712 36:26 schreef Duiveltja het volgende:
Stampvoetend als een klein kind loopt ie weg.
Ik ben het helemaal met je eens. Die vieze vuile slet!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Gek he? Wat zou jij doen als je vriendin zo'n enorme gore ranzige Hoer bleek die je echt compleet voor schut zet voor zowel Nederland als Vlaanderen.
Ze ligt gewoon open en bloot te palen met die andere gast omdat ze DENKT dat Bjorn iets fout heeft gedaan, ze ZOCHT gewoon een open kans om met een andere gast gewoon keihard te neuken. Daarvoor toen ze geeneens dacht dat Bjorn iets fout had gedaan lag ze al "stiekem" in het zwembad met die andere gast te neuken en probeerde ze dat zielig te verhullen met : "We hebben wat geknuffeld en ik voelde me daarna zooooooooveel beter."
Het is echt gewoon een ontiegelijke achterbakse teringHoer. Dat je Hoer bent is 1 ding, maar dan moet je nog na gaan denken over de manier WAAROP je het doet. Wordt dan vrijgezel en ga desnoods achter het raam zitten dan verdien je je geld er tenminste nog mee en kwets je niemand ermee.
Ik heb echt medelijden met Bjorn, wat zal die gast zich in de zeik genomen voelen zeg....
[afbeelding]
Wat een KUTHOER Bjorn, wees blij dat je ervan af bent. Ik hoop voor je dat het wat wordt met Liesbeth. Erger dan onze Bianca die haar poten niet bij elkaar kan houden voor 10 daagjes kan ze niet zijn.
Jah ik vind deze reeks wel erg leuk.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:00 schreef ruby het volgende:
*chips en cola alvast in huis gehaald heeft*
Gosh, ik heb me nog nooit zo verheugd op TI. Best triest, haha.
Ik heb echt serieus medelijden met hem. Al vind ik dat hij beter verdient, dus misschien is sympathie een beter woord voor hem. Kijk niemand is perfect, Bjorn zal ongetwijfeld ook wel massa's fouten hebben maar dit gun je je grootste vijand nog niet. Hij is echt voor heel Nederland en Vlaanderen voor gek gezet.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:27 schreef Ferrari412T2 het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Die vieze vuile slet!
Daar hoop ik ook op ja. Ik hoop dat hij haar nog veel harder neemt dan die Bianca die vage gast heeft lopen palen. Ik gun hem zelfs een voordeel trio met twee geile wijven. Liesbeth en nog een lekkere meid.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef blrrrt het volgende:
Wat een kansloze hoer is die Bianca![]()
Ik hoop dat Bjorn vanavond Liesbeth is lekker van binnen masseert
Oh man jaaaa, ik ben ook verslaafdquote:Op maandag 1 mei 2006 11:44 schreef Zeverzak het volgende:
Damn... Ik heb gisteren voor het eerst zitten kijken!
Man man!![]()
Temptation heeft er een fan bij. Kan niret wachten tot vanavond!
Liesbeth is ook veel leuker als Biancaquote:Op maandag 1 mei 2006 00:55 schreef SEMTEX het volgende:
Nou jaaaaaaa! Met eigen ogen gezien nu: Bianca werd gewoon keihard genomen door Stephan! Ze lags zelfs naakt na te genieten. En dan nog snoeihard ontkennen dat je temptation mislukt is. Wat een ongelofelijke doos. Ik hoop dat Björn Liesbeth echt helemaal kapotketst
ik zag bjorn anders wel een handdoek voor de camera hangen in het voorfilmpje, dus of je veel te zien krijgt is te betwijfelenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:39 schreef tessie het volgende:
Hebben wij ook leuke beelden hahaha!
Ja erg héquote:Op maandag 1 mei 2006 10:00 schreef ruby het volgende:
*chips en cola alvast in huis gehaald heeft*
Gosh, ik heb me nog nooit zo verheugd op TI. Best triest, haha.
quote:Op maandag 1 mei 2006 08:52 schreef SunChaser het volgende:
Wat is die Andries een kneus. Niet toegeven dat ie t moeilijk vind, zeggen: het lijkt er wel een bejaardensoos, wij hebben t veel leuker. Maar intussen wordt zn vriendin keihard gevingerd
Dat roept iedereen, maar ondertussen heb je nog geen seconde gemistquote:Op maandag 1 mei 2006 08:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk 10 minuten omdat ik er langsap en zie hoe een van die sletjes zich laat neuken in het zwembad en die ander laat zich vingeren in de zee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ik op een belgische site gelezenFor god and money devil's fight
Religion holds a beast inside
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:01 schreef ruby het volgende:
Ik heb de verleiding kunnen weerstaan, de spoilers heb ik niet gelezen.
ik moet nog zoveel afleveringen van ER kijken, dat ik twijfel of ik het nog wel ga volgenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:14 schreef hardsilence het volgende:
Ik kijk ER, dus neem TI op.
Ws gelijk daarna kijken.. want ik hou het niet langer.![]()
Offtopic: Kiiiiiiiiiiicken av man. Ben gek op Buffy ben momenteel alle seizoenen aan het downloaden en fikken op DVD.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet nog zoveel afleveringen van ER kijken, dat ik twijfel of ik het nog wel ga volgen
Dus ik kijk weer TI.... en weet nog niet of ik ER ga kijken.
Echt balen, ik kijk altijd de afvallers.... dat begint normaal om half 10 (woensdag). Want doen die kneuzen.... verschoven naar half 9! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
THX! Faith isquote:Op maandag 1 mei 2006 20:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Offtopic: Kiiiiiiiiiiicken av man. Ben gek op Buffy ben momenteel alle seizoenen aan het downloaden en fikken op DVD.
Faith rules echt. En Glory is een God!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |