Misschien is hij de PIMPquote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Bjorn daar ook van wist. M'n gevoel zegt van niet, ik vind hem niet bepaald het swingerstype.
Duh, Tuurlijk krijgen ze een bonus. Dat is toch de hele opzet van het programma. Die mensen komen toch bij een of ander castingbureau weg en staan gewoon onder contract....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:02 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
idd dat denk ik ook, weet het zelfs bijna zeker ze heeft zelf nog zoiets gezegd in het begin.
En die Stephan zegt eigenlijk precies hetzelfde over die Bianca als in "mijn missie is geslaagd hiervoor ben ik er" wie weet krijgen ze wel extra geld haha
Die zijn hier niet gewenst: SHO Feedback. Duiveltja en Copycats Placequote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?
Ja eigenlijk niet. Ze (Liesbeth) is dan wel veel en veel mooier dan Bianca ooit zal zijn, maar qua karaktertrekken ontlopen ze elkaar niet heel veel hoor. Alletwee verwende nesten die Bjorn (en vele andere mannen denk ik) zonder enige moeite om de vinger winden en vervolgens helemaal uitknijpen. Dus daarom is het logisch dat Bjorn voor haar gaat... ze lijken (inwendig) waarschijnlijk heel erg op elkaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Salsagirl het volgende:
JA ben het weer met je eens.. ze geeft me ook een gevoel van.
dat ze dus niet geheel deugt, en alleen voor de verleiding gaat.
Zou toch van het gekke zijn ,als hij zelfs nu voor het verkeerde meisje kiest..Maar hoop wel dat hij nu zorgt voor beelden waar zijn(ex) bianca van gaat flippen.
die flipt al als hij hand in hand met liesbeth over het strand loopt, dus daar is niet zoveel voor nodigquote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
JA ben het weer met je eens.. ze geeft me ook een gevoel van.
dat ze dus niet geheel deugt, en alleen voor de verleiding gaat.
Zou toch van het gekke zijn ,als hij zelfs nu voor het verkeerde meisje kiest..Maar hoop wel dat hij nu zorgt voor beelden waar zijn(ex) bianca van gaat flippen.
WTF zijn TVP's? Sorry maar ik ben n00b op dat gebied hoor...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Copycat het volgende:
Net als onverhulde TVP's.
oh ik weet niet of ze er echt geld voor krijgen, en ze komen niet van een casting bureau ofzo hoor je kan je daar gewoon voor opgeven.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Duh, Tuurlijk krijgen ze een bonus. Dat is toch de hele opzet van het programma. Die mensen komen toch bij een of ander castingbureau weg en staan gewoon onder contract....
Een wipbonus![]()
Wie wil hem nou niet??
Björn zei zelf dat Liesbeth dezelfde karaktereigenschappen had als Bianca in het beginquote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja eigenlijk niet. Ze (Liesbeth) is dan wel veel en veel mooier dan Bianca ooit zal zijn, maar qua karaktertrekken ontlopen ze elkaar niet heel veel hoor. Alletwee verwende nesten die Bjorn (en vele andere mannen denk ik) zonder enige moeite om de vinger winden en vervolgens helemaal uitknijpen. Dus daarom is het logisch dat Bjorn voor haar gaat... ze lijken (inwendig) waarschijnlijk heel erg op elkaar.
TerugVindPost die enkel bestaat uit TVP.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Scope het volgende:
WTF zijn TVP's? Sorry maar ik ben n00b op dat gebied hoor...
Terug Vind Postquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Scope het volgende:
[..]
WTF zijn TVP's? Sorry maar ik ben n00b op dat gebied hoor...
so jezus haal ff weg ofzo, doe niet zo triest...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:18 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
/
(is openbare info van een site, dus ik neem aan openbare info)
/ontopic
Dat wijf heeft genoeg excuses ja
Think again my friend.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:21 schreef Suuz_ het volgende:
waar slaat dat nou weer op?
wat heb ik jouw misdaan dat jij dat spul hier moet posten? ik zou trouwens echt niet weten waar je het vandaan haalt ik ben echt niet iemand die al mijn info ergens dropt![]()
Simpeler is gewoon haar gezicht niet filmenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef matthijst het volgende:
Ze kunnen dat wijf toch ook van haar goede kant filmen
Welke kant zou dat zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef matthijst het volgende:
..............
Ze kunnen dat wijf toch ook van haar goede kant filmen
Herstel. Daar is er één geband:quote:
Case Closedquote:Op maandag 1 mei 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
OldSchoolFool mag voorlopig even wegblijven na plaatsen van prive gegevens van een FOK!user.
Sodeknetters, dat is wel een lik-op-stuk-zero-tolerance-beleid hierzoquote:Op maandag 1 mei 2006 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Herstel. Daar is er één geband:
[..]
Case Closed.
in je broek laten roeren hahaha geweldige uitspraakquote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef Suikerkwekje het volgende:
Zo schijnheilig die wijven die doen alsof er niets gebeurd is *kots* Beetje na 10 dagen zonder je vriend een of andere gast in je broek laten roeren of erger. Hoe hoerig kun je zijn, jezus christus! / me is shocked
Ik heb zelden zo'n emotionele ontlading gezien bij TI hoor. heftige tv.... je maakt mij niet wijs dat dit geacteerd is hoor... die jongen brak echt... onbegrijpelijk om zo'n greppelhoer maar goed... hij brak echt.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef izzypizzy het volgende:
hopelijk wordt de aflevering van woensdag wat boeiender hoor...had eigenlijk wel wat erger verw8 deze aflevering..![]()
Het was maar een vinger......Als het een arm was zou Andries haar het never nooit hebben vergeven....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef VincentAdam het volgende:
http://www.big-andries.nl/
Blijkbaar is de 'vinger' van edwin vergeven en vergeten...
Maar dat zei die Tim he, voor t zelfde geld was het niet waar. In ieder geval las ik op de site van de Drie dat Edwin een meisje "van TI uit Drachten" had meegenomen naar de Drie, oftewel, Liesbeth werkt(e) daar (nu) ook! Het lijkt me te makkelijk om ervanuit te gaan dat het helemaal goed is tussen Andries en Liesbeth, want ze mogen er niets over zeggen, dus dan zal het ook wel niet op die site mogen blijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:41 schreef VincentAdam het volgende:
Ja maar toch raar dat ze nu met zijn allen uit gaan in groningen, zou me er persoonlijk wat minder prettig bijvoelen om te gaan stappen met een gozer die de vinger in je vriendin heeft gestoken, om het maar ff bot te zeggen...
nou als ik die fotos zie op de space van 1 van die verleidsters is t koek en ei tussen iedereen...bianca staat zelfs op de foto met liesbeth (verleidster)....vraag me af of dit voor of na temptation island was hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef VincentAdam het volgende:
http://www.big-andries.nl/
Volgens mij is dit het bewijs dat andries en liesbeth nu nog steeds bij elkaar zijn...of was dat al eerder opgemerkt?
Blijkbaar is de 'vinger' van edwin vergeven en vergeten...
Met zo iemand heb ik geen medelijden hoor, eerder met haar ouders die zo'n non-mormel hebben gecreëerd...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb ergens toch wel een beetje medelijden met Bianca....![]()
omdat er bij de rest voor hem niks te halen valt en hij ook met een bonus naar huis wil gaanquote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef creno het volgende:
stephan is best cute, maar waarom neemt ie toch bianca
die foto's heb ik ook steeds in mijn achterhoofd en dat maakt het allemaal een beetje vreemdquote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
nou als ik die fotos zie op de space van 1 van die verleidsters is t koek en ei tussen iedereen...bianca staat zelfs op de foto met liesbeth (verleidster)....vraag me af of dit voor of na temptation island was hoormaar volgens mij moet het wel 8eraf zijn want ze kenden de verleiders/verleidster niet toen die op t eiland aankwamen...
![]()
uhmmmmmm....omdat het een MAN is...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef creno het volgende:
yep en die denken niet altijd logisch en meer met hun..LUL..EN ja daar kwam die wel met haar aan zijn trekken..quote:
respect voor die gozer, het neuken van een fragiele freggle is zeker geen makkelijke opgave...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef creno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |