abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37467851
Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef amaranta het volgende:

Björn is boos op Bianca

Bianca naait Björn ... euh .. laat zich naaien door Stephan.

Vier koppels reizen af naar Thailand, het prachtige eiland Phuket, en worden er zestien dagen lang van elkaar gescheiden voor alweer een keiharde relatietest. De vier vrouwen verblijven op het exotische White Beach Resort in het gezelschap van 8 stoere vrijgezellen die er alles aan zullen doen om de vrouwen het vuur aan de schenen te leggen. De vier heren strijken neer in het luxueuze Treetops, in het gezelschap van 8 bloeidmooie gewillige dames.

De Koppels:
Liesbeth & Andries

Ze hebben elkaar ontmoet in een kroeg en na nog geen half jaar verliet Liesbeth de hoofdstad om bij Andries te gaan wonen. Ze verhuisde naar Drachten en inmiddels zijn ze al ruim twee jaar bij elkaar. Ze hebben beiden een keer tegen elkaar gelogen in het begin van hun relatie en toen dat uitkwam, was er sprake van een vertrouwensbreuk. Inmiddels gaat het al een hele poos heel goed tussen hen. Als ze hun relatie een cijfer geven, waarderen ze die beiden met een acht. Ze doen mee aan Temptation Island, omdat ze willen testen of deze acht wel echt hun relatie waard is.

Len & Lisette

Len woont in Voorburg en Lisette in Utrecht. Beiden zijn nog student, maar ze werken wel parttime in een kledingwinkel. Ze hebben elkaar een jaar geleden ontmoet tijdens het uitgaan. De liefde tussen deze jonkies is dus nog erg pril. Tot grote ergernis van Len heeft Lisette nog bijna wekelijks contact met haar ex-vriend. Lisette wil aan Len bewijzen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken en dat haar liefde voor hem oprecht is.

Cheyenne & Kevin

Cheyenne en kevin zijn al ruim 6 jaar samen. Kevind (25) werkt als buschauffeur bij de lijn. Cheyenne (20) studeert Psychologie in Antwerpen. Kevin en Cheyenne, het eerste Belgische koppel, willen in deze 16 dagen testen of ze daadwerkelijk verliefd zijn, of dat hij relatie louter gebaseerd is op de gewoonte. Ze hebben elkaar nog nooit langer dan een week moeten missen, dus Temptation Island wordt een zware beproeving!

Bianca & Björn

Bianca en Björn zijn meer dan 2 jaar samen. Bianca maakte enige tijd geleden een misstap; Björn wil door hun deelname testen of ze nu wel trouw kan blijven. En ook zij wil weten of hij de ware is. Bianca is te verleiden door mannen met uitstraling en een zacht karakter, Björn valt op zachtaardige vrouwen met een mooi lichaam.

Maar, zonder verleiders geen Temptation!
De Verleiders

De vrouwen

De mannen

Presentatie is in handen van Tanja Jess en Hans Otten

Elke maandag en woensdagavond om 20.30 op Veronica. Op zondag worden beide afleveringen herhaald.

Met dank aan de_Warme_Bakker voor de OP

Vorige deel;
Temptation Island #5 Godverdomme, zelfs 10 dagen lukt niet!

Meest opmerkelijke feiten uit het vorige deel;
  • Bianca werkt als erotisch masseuse! !
  • Kugari_Ken schrijft nog altijd fantastische beschouwingen!
  • "Verleidsters" Gaby en Rowena zijn terug (Hebben beiden met Sven in TI4 grommeld)
  • De vrijgezelle mannen krijgen concurrentie van Tim de Pril, die in seizoen 2 meedeed samen met zijn vriendin Katrien.
  • Katrien ging vreemd met Ralph en die Ralph heeft een fake-relatie met Gordon gehad. !
  • Liesbeth is gevingerd door Edwin, buiten het zicht van de camera's.

Game on! .

[ Bericht 2% gewijzigd door Copycat op 02-05-2006 15:34:45 ]
  • JOHNNY HEITINGA
      maandag 1 mei 2006 @ 21:44:57 #2
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37467866
    Goeie tietel!
    En vast!
    pi_37467877
    Ik ga de tape uit de video trekken.. en kijken.
      maandag 1 mei 2006 @ 21:46:31 #4
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37467915
    Ben benieuwd naar woensdag:

- gaat Bjorn Liesbeth te grazen nemen (of andersom).
    - moet Bianca als een stout schoolmeisje op het matje van Tanja Jess komen?
    - wat is er aan de hand met Liesbeth van Dries.
    En vast!
    pi_37467917
    je moet wel bij opmerkelijk feiten zetten dat Liesbeth gevingerd werd
    With God by my side I'll cross many rivers...!!
    pi_37467934
    is het al bijna woensdag?
    *Everything happens for a reason*
    pi_37467946
    wat een ongelooflijke vieze stink hoer is die bianca zeg KOTS
      maandag 1 mei 2006 @ 21:47:24 #8
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37467951
    jammer dat ze de 2e keer niet hadden laten zien op t filmpje....dan zou bjorn nog erger gaan flippen

hopelijk wordt de aflevering van woensdag wat boeiender hoor...had eigenlijk wel wat erger verw8 deze aflevering..
    Oh yes i did!
      maandag 1 mei 2006 @ 21:48:10 #9
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37467982
    Vandaag krult Bjorn zich op in een foetushouding en huilt hij als een klein geslagen kind om het verlies van zijn onschuld. De zaligmakende gedachte aan de psychische deconstructie van de zorgzame vleeshomp is waar ik me aan vastklamp op deze koele avond. Ik wil hem zien janken, zien krijsen, ik eis een Bambi-verliest-zijn-moeder-aan-de-jager moment! Ik wil het, ik wil het, ik wil het! Ik wil het zodat ik me naderhand opgelucht schuldig kan voelen over mezelf en ik die afgestompte stoephoer van een Bianca nog meer haat dan gisteren.

Wie geeft er nog een halve balzak om het lot van die andere misbaksels? Dit is Bjorn’s avond, Bjorn’s grote moment van glorie en roem, en geen misselijk gezever van die mislukte leproos Andries kan dat tenietdoen.

En aangezien Veronica een commerciële zender is, zal dat moment worden uitgerekt, opgerekt, afgesteld en uitgesteld, en als het eenmaal voorbij is, dan zal iedere wonderlijke seconde worden uitgemolken als een uitgemergelde koe in Ethiopië.

Stephan denkt nog steeds dat hij de man van het uur is, hij die de ijskoningin heeft doen ontdooien. Ik heb medelijden met Stephan

Cheyenne is gevallen voor Gladde Rikkie. Ik vind het maar sneu, want Cheyenne was toch ergens nog iets van een onschuldig jong meisje. Blijkbaar hebben stille wateren inderdaad diepe gronden. Mijn vertrouwen in het menselijk ras is als een teergebouwd kaartenhuis in elkaar gezakt.

En de opperhoer ontwaakt in haar doorweekte bed, nog steeds in diepe staat van ontkenning. Zo labiel als een broodrooster, het schurftige kreng denkt waarschijnlijk echt dat er niets gebeurd is. Multiple Personality Disorder, weer een aandoening waar deze mongoloīde heks aan lijdt, het komt niet als een verrassing, maar het kan natuurlijk ook het welbekende zelfbedrog zijn waar zoveel deelnemers aan lijden bij dit wonderlijke programma.

Kenny is er na een jaar nog altijd van overtuigd dat hij geen seks heeft gehad met Hoer Overste… en Carl denkt waarschijnlijk nog steeds dat hij een gezonde roodbloedige hetero is.

Het achterbakse viswijf glimlacht naar de camera, haar gesmolten gelaat kijkt schuldig naar de wereld, en over haar verlepte lippen rollen de meest waardeloze leugens die een deelneemster ooit heeft durven uitslaan, de rest van het eiland weet ondertussen dat zij haar smeerbeurt al lang en breed heeft gehad. Dat die arme zeug het nog niet opmerkte dat niemand gebruik maakte van het zwembad is wederom een dodelijk teken van haar achterlijke niveau. Arm debiel, lelijk, meisje, iedereen kan de dikke laag lichaamssappen op het water zien deinen.

Stephan verklaart trots voor de camera dat zijn doel bereikt is. Ik heb nog steeds medelijden met Stephan.

Wisten jullie dat Len nog steeds een vriendin heeft die meedoet aan Temptation Island? Nee? Ik ook niet. Blijkbaar heet het wicht nog steeds Lisette.

Cheyenne, waarom nou toch! Gladde Rikkie heeft je niets te bieden behalve dan een monumentaal groot glimmend voorhoofd en een nat staartje.

De heren duiken in zee en zetten het op een zwemmen, de hoeren spugen ondertussen gif om deze actie. Deze arme jongedames klagen weer over het feit dat ze moeite moeten doen om de heren te verleiden. Blijkbaar is hun tactiek toch niet zo succesvol. Misschien moeten de verlepte greppeldellen eens iets anders proberen dan hun visfabriek in de neus van een heer te duwen, het zou iets van zelfreflectie inhouden, en intelligentie, iets dat deze uitgelebberde glibberlippen overduidelijk niet bezitten.

Lisette ziet haar ultieme fantasie in vervulling gaan, en een van de vrijgezelle heren offert zich op om dit waar te maken. Met veel pijn en moeite leest de jongeheer van een briefje zijn boodschap voor. Ik heb medelijden met hem, hij heeft overduidelijk zijn beste tijd niet besteed aan het vormen van een ideaal lichaam in de sportschool, aangezien zijn stoffelijke overschot in een zeker staat van afzakking is, en de reguliere school heeft hij met moeite afgemaakt, zo blijkt aan de moeite die hij heeft met het vormen en uitspreken van woorden die meer dan twee lettergrepen groot zijn.

Kampvuur!

Len, krijgt milde beelden te zien, van zijn vriendin, hij kijkt verbaasd, hij is waarschijnlijk net zo geschokt als de rest van ons om erachter te komen dat zijn vriendin Lisette heet en meedoet aan dit programma.

Andries, lacht naar de camera met die debiele geregisseerde glimlach van hem, en die aandachtsgeile rotkop. Flirt een beetje met de presentator die op de meest onpersoonlijke manier de standaard dingen op Dennis afvuurt.
    Krijgen we dan eindelijk Edwin’s natte lange vinger te zien? Sta op en loop Dennis, je vriendin heeft iemand gevonden die hariger is dan jij en bedreven is in de mystieke kunsten van het vingerverven. Zelfs Kelly flikte je dit niet! Hoe durft die smerige afgelebberde slet je dit aan te doen?

Mijn god… “de seksuele handelingen die zijn verricht”… Dennis, snoesje, schatje, pompoentje, wie schrijft je teksten? Ontsla dat mislukte speenvarken, want overtuigende dialogen kan hij niet schrijven.

Kevin, waar is trouwens dat lelijke gedrocht gebleven, nee niet Bianca, die andere, die geen verstaanbaar woord over haar hoerige lippen kon krijgen… Evey?
    Wat maakt het ook uit, Kevin heeft nog steeds geen ballen en geeft te kennen dat hij met Gladde Rikkie best eens een drankje wil drinken als dit allemaal voorbij is. Ik krijg een ziekelijke flashback naar een aantal edities terug, waar Youri zich overgaf aan een ziekelijke driehoeksverhouding met de barman. Kevin is dus blijkbaar ook heel erg blij met het feit dat hij een “cuckold” is. Een cuckold is een man die weet dat zijn vrouw vreemdgaat, en daar eigenlijk niet al te veel problemen mee heeft.

Bjorn, jouw moment van faam is aangebroken. Bjorn zal Stephan waarschijnlijk niet uitnodigen voor een bezoekje aan de kroeg en een goed gesprek.

De beelden beginnen subtiel, redelijk onschuldig, maar kruipen in rap tempo naar het niveau van helse verschrikking die we gewend zijn van Bianca. Veronica is zo heerlijk sadistisch als het ervoor kiest om dat te zijn.

De glimlach van Bjorn trekt weg, en veranderd in een pijnlijk geforceerde grijns.

Die pijnlijk geforceerde grijns slaat om in een overheersend gevoel van walging. Zijn maag keert zich om. De walging trekt over in een afzichtelijke haat. Heerlijk. De haat brandt Bjorns ziel in rap tempo weg en breekt ieder verdedigingsmechanisme af. Bjorn zakt in elkaar als een hoopje zielige stront. De haat vreet door alles heen dat Bjorn heeft opgebouwd en laat hem achter als een leeg zielig omhulsel waarin een miserabel hoopje mens schuilgaat dat zijn toevlucht heeft gezocht in een schijnwerkelijkheid, de veiligheid van de baarmoeder.

De anderen stellen hem gerust, of proberen hem een hart onder de riem te steken. Ze bezitten nog genoeg menselijkheid om zich van dit soort gedrag te distantiëren, want wie gaat nu zo snel van bil op een tropisch eiland als je hier bent voor een tweede kans?

Stephan denkt nog steeds dat hij iets bereikt heeft. Arme jongen, hoe zal hij zich voelen na alle stront die er is boven komen drijven rondom de labiele bloedhond Bianca? Stephan heeft niets bereikt, behalve dan dat hij gratis en voor niets over Bianca heen mocht gaan, waar tientallen mannen voorheen voor moesten betalen. Stephan komt erachter dat zijn magnifieke macho joyride niets meer was dan een rondje om het huis met de dorpsfiets, waar ongetwijfeld nog van die krakkemikkige hulpwieltjes aan bungelen. Stephan heeft een ritje gemaakt op de fiets die Bianca heeft, de fiets waar het halve dorp al op heeft mogen rijden voor een tientje.

Op een oude fiets moet je het leren, maar in het geval Bianca is die fiets zo afgeleefd en afgeragd dat er geen zadel meer opzit. Het eerste ritje lijkt leuk, maar net als zoveel anderen zal ook Stephan ontdekken, de dag erna, dat het zitten nogal pijn doet. Arme Stephan, hij heeft helemaal niets bereikt, hij heeft niemand genaaid, hij IS genaaid.

Bjorn en Stephan twee slachtoffers van hetzelfde ziekelijke sekreet.

Mijn medelijden voor Bjorn en Stephan slaat om in een heerlijke haat voor Bianca. Ik schep plezier uit Bjorns gebroken geest, want in die arme kop van hem gaan de meest glorieuze ideeën schuil. De hel die in zijn hoofd gebouwd word waar Bianca een eeuwigheid zal doorbrengen is een zalige gedachte. De pijn die haar daar wordt aangedaan is legendarisch, is zo gemeend, zo overtuigd, er is niemand die haar zo mooi door een greppel met brandende olie sleurt als Bjorn.

De sloerie ziet haar kans schoon en stuift als een bezeten hyena af op het lijk dat Bianca heeft achtergelaten. De hoogblonde slet zet haar tanden in het rottende karkas en scheurt er op los. Eet smakelijk Liesbeth, we gunnen het Bjorn van harte.

Wacht stop de pers. Er is een doorbraak in de psychiatrie! Bianca is verlost van haar selectieve geheugenverlies! Een medisch wonder!

Die labiele stoeptegel weet dus donders goed hoe hoerig ze is. Misschien weet ze in het geniep net zo goed hoe lelijk ze wel niet is. Lelijk, aan de buitenkant en aan de binnenkant. Bianca doet er goed aan om haar eileiders door te laten knippen, nee, ze doet er goed aan om een stofzuiger op haar doos te zetten en de alles daar leeg te laten zuigen. Ze doet er de rest van de mensheid een plezier mee. De heilige maagd Maria zal er beter door slapen, en ik ben ervan overtuigd dat de situatie in het Midden Oosten daardoor ook meteen is opgelost. Want uit jouw ziekelijk duistere baarmoeder zal de antichrist voort komen!

Volgende week meer misčre.

Ik zal vanavond in ieder geval goed slapen, gerust met iedere gedachte aan een door in de eeuwigheid gemartelde Bianca.

Die verlepte Oostblok zeug is eindelijk echt gevallen, ze heeft niets meer behalve haar betalende klanten.
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_37467987
    Whahah, ze krijgt een apart kampvuur zo te zien in de voorstukjes.
    Whehehe die krijgt ze nu ahahahahaha.
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 1 mei 2006 @ 21:48:34 #11
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37467994
    Nou het was weer gezellig. Tot later. Ik zeit weg
    En vast!
      maandag 1 mei 2006 @ 21:48:41 #12
    33536 Ghost_Viper
    Still going
    pi_37467998
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef izzypizzy het volgende:
    jammer dat ze de 2e keer niet hadden laten zien op t filmpje....dan zou bjorn nog erger gaan flippen

hopelijk wordt de aflevering van woensdag wat boeiender hoor...had eigenlijk wel wat erger verw8 deze aflevering..
    Je kon bijna alles in de reclames zien, vandaar dat het niet echt boeiend is maar blijft leuke televisie
    pi_37468013
    Ik ben benieuwd of Bjorn bij het volgende kampvuur weer een wippende Bianca ziet Ik hoop wel dat ze dat laten zien!
      maandag 1 mei 2006 @ 21:49:28 #14
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_37468024
    Ik denk dat Liesbeth gewoon te horen krijgt dat Bianca keihard is vreemdgegaan. Er werd ook zoiets gezegd als ; ik vertel niks meer hier tegen mensen.

Wat ik jammer vond is dat ze het bigass neucqfilmpje niet lieten zien aan Björn. In de slaapkamer toen.
    Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
    Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
    Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
      maandag 1 mei 2006 @ 21:49:43 #15
    33536 Ghost_Viper
    Still going
    pi_37468032
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:48 schreef Scope het volgende:
    Nou het was weer gezellig. Tot later. Ik zeit weg
    Blijf je niet voor de nabespreking...... we moeten onze medeleven tonen en kijken hoe we alles woensdag gaan aanpakken
    pi_37468088
    quote:

Nou klopt wel dat als hij die beelden van Bianca zou zien met Stephan in bed dan zou die zeker flippen,maar had wel met hem te doen.

En ook leuk van die Liesbeth dat ze Bianca wilde weer houden meer te doen,maar zou ze eerst die Edwin uit haar bed moeten weren.

En dan die kop van Bianca de grote schijnheilige bitch.. zou die grijns wel van haar bekkie willen halen..(sorry liet me ff gaan )
    Salsa Espaņola
      maandag 1 mei 2006 @ 21:51:05 #17
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_37468103
    Die voorstukjes zagen er spectaculairder uit dan we te zien kregen vanavond.

MAAR IK WIL TOCH EVEN MIJN AGRESSIE KWIJT OP DIE VUILE LOOPSE HIVBESMEURDE LOOPSE TAKKETEEF MET HAAR PLAAT VOOR D'R KOP WAT EEN HOER ZEG GADVERDAMME VIEZE GORE DOORWEEKTE KKSLET MET IK ONTKEN TOCH ALLES GA DOOD
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      maandag 1 mei 2006 @ 21:51:38 #18
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37468125
    Wat een vreselijk labiele doos is die Bianca. Seks om je zelfvertrouwen op te vijzelen, ten overstaan van heel Belgie en Nederland je (meerdere keren) laten palen door een player, die daad ontkennen en dan ook nog op de tv zeggen dat je je 'tieten' gekocht hebt voor je vriendje .
    Ik denk persoonlijk dat Bianca na dit hele programma beter kan emigreren naar Timboektoe, want echt iedereen weet nu wat voor kansloos figuur dat is.

En dat Björn maar helemaal los mag gaan op Liesbeth als de ultieme wraak .
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      maandag 1 mei 2006 @ 21:53:01 #19
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_37468180
    Is geenstijl al in de aanval gegaan op Bianca? Ow....wat maak ik graag een weblog..over haar...
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      maandag 1 mei 2006 @ 21:54:15 #20
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37468231
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Ghost_Viper het volgende:

[..]

Blijf je niet voor de nabespreking...... we moeten onze medeleven tonen en kijken hoe we alles woensdag gaan aanpakken
    Welja, ik blijf nog wel even na voor de evaluatie.

Cairon: hulde weer, maar ik vind het een tikkeltje minder dan je voorgaande posts
    En vast!
    pi_37468296
    Whoehaa. Dit wordt echt een top programma. Hoop wel dat ze nog een geheime camera bij Bjorn in de kamer hebben....
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
      maandag 1 mei 2006 @ 21:56:23 #22
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37468328
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef SEMTEX het volgende:
    Ik denk persoonlijk dat Bianca na dit hele programma beter kan emigreren naar Timboektoe, want echt iedereen weet nu wat voor kansloos figuur dat is.

En dat Björn maar helemaal los mag gaan op Liesbeth als de ultieme wraak .
    Ach ja, negatieve publiciteit is ook publiciteit. Ik denk dat Alana nog wel eens overuren kan draaien na dit voorval.
    En vast!
      maandag 1 mei 2006 @ 21:56:51 #23
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37468343
    OP aangepast.

Ik kan niet wachten tot de confrontatie woensdag .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      maandag 1 mei 2006 @ 21:57:22 #24
    82525 Little_Angel
    Labiel kudtwijf.
    pi_37468366
    Ik had het echt te doen met Bjorn.
    Wat een hoer van een (ex)vriendin heeft die jongen zeg!
    Vooral dat ontkennen; ''zolang er geen seks is, is het oké toch?'', terwijl die beelden duidelijk laten zien hoe ze zich plat laat neuken door zo'n playertje.

Dat ze zelf niet weet hoe sneu ze is. .
    Don’t touch the girl,
    she will cut your hands off,
    and call it an accident.
      maandag 1 mei 2006 @ 21:57:39 #25
    30509 Nightwulf
    Howling lone wolf
    pi_37468383
    Dit is toch allemaal "geregisseerde shit"
    Die Bianca verdient de kost met het oudste beroep ter wereld, en dan is haar Bjorn zo ontdaan als ze een keer neukt met een ander??
    Be kind whenever possible. It is always possible.
    Dalai Lama
      maandag 1 mei 2006 @ 21:57:51 #26
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37468392
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Nou klopt wel dat als hij die beelden van Bianca zou zien met Stephan in bed dan zou die zeker flippen,maar had wel met hem te doen.

En ook leuk van die Liesbeth dat ze Bianca wilde weer houden meer te doen,maar zou ze eerst die Edwin uit haar bed moeten weren.

En dan die kop van Bianca de grote schijnheilige bitch.. zou die grijns wel van haar bekkie willen halen..(sorry liet me ff gaan )
    ja ik vond het idd ook wel erg zielig voor bjorn...moet wel hard zijn om je 'vriendin' zo met iemand anders te zien...

en volgens mij worden meerdere mensen agressief van dat schijnheilige gedoe van die k*t bianca!!!
    Oh yes i did!
      maandag 1 mei 2006 @ 21:57:59 #27
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37468399
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
    Whoehaa. Dit wordt echt een top programma. Hoop wel dat ze nog een geheime camera bij Bjorn in de kamer hebben....
    Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.
    En vast!
    pi_37468423
    echt erg hoe naief kan je zijn! die mensen hebben de voorgaande TI toch ook wel gezien of iig een paar afleveringen???

Gewoon kei hard ontkennen dat er meer is gebeurd als knuffelen, ja of zo moeten ze dat noemen in die hoerenkeet waar ze werkt...wordt een duur grapje dan als je bij haar als klant zomaar ff wil knuffellen...

jammer dat ze die beelden niet hebben laten zien van bianca en Stephan volop lagen te wippen in bed dat was helemaal flippen geweest!
      maandag 1 mei 2006 @ 22:00:28 #29
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37468503
    bianca en stephan...
    Oh yes i did!
      maandag 1 mei 2006 @ 22:01:30 #30
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37468545
    Tanja Jess: "Zeg Bianca, ben je niet een verschrikkelijke hoer dat je jezelf zo snel laat palen voor het oog van de camera? Je bent lelijk, labiel, maar zelfs wij hadden niet verwacht dat je zo labiel en makkelijk was."
    Bianca: "Nee, ik ben geen prostituee, ik geef slechts erotische massages, ik raak mijn klanten alleen aan met mijn borsten."
    Tanja Jess: "Bianca, kindje, mongooltje, doosje, dat is het verhaal dat je moet afsteken tegen de pers..."
    Bianca: "Oh... uuhm, sjah... uuuuhm... maar ik heb het dit keer toch gewoon gratis gedaan? Ik kreeg er geen geld voor... dus dan ben ik toch geen hoer?"
    Tanja Jess: "Daar heb je een punt... je bent geen hoer, je bent een slet, een sloerie, een del..."
    Bianca: "..."
    I'm hungry!
      maandag 1 mei 2006 @ 22:02:31 #31
    33536 Ghost_Viper
    Still going
    pi_37468576
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Scope het volgende:

[..]

Ja ik ook. Maar... ik vertrouw Bjorn's Liesbeth ook niet helemaal 100%. Ik geloof nooit dat ze echte gevoelens voor hem koestert. Haar enige doel is hem opgeilen en vervolgens wordt ie nog een keer gebroken.
    dat zou echt leuk zijn.....2x gebroken worden in hetzelfde programma
    Jij kan de volgende John de Mol worden
    pi_37468589
    Ach een ding maakt het wel weer goed
    Ze word keihard misbruikt door die Stephan..maar ja aan de andere kant
    Voelen hoeren dat wel.. die laten zich graag misbruiken en daarbij soort zoekt soort..

Ik vind die Bjorn juist zo schatje..Sommige meiden snap je dus echt niet
    Salsa Espaņola
    pi_37468590
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Scope het volgende:

[..]

idd dat denk ik ook, weet het zelfs bijna zeker ze heeft zelf nog zoiets gezegd in het begin.
    En die Stephan zegt eigenlijk precies hetzelfde over die Bianca als in "mijn missie is geslaagd hiervoor ben ik er" wie weet krijgen ze wel extra geld haha

maar afgezien daarvan vind ik het tof voor Bjorn dat ie liesbeth heeft die em aandacht geeft laat em maar lekker plezier maken met dr!
    pi_37468606
    Nee, wij gaan toch niet als koppel naar huis. Hij mag niet verliefd worden godverdomme. En maar arrogant over zichzelf lullen.

@ Suuz_:
    Het waren Bianca en Stephan, niet Patrick.

Bianca mag afgeschoten worden, zo'n labiele droge saharaklootkameel heb ik nog nooit gezien. Haal die gefakete lul ook maar eens uit je gore bek als je de 'S' probeert te zeggen. Lijkt net of ze een halve liter zaad van 20 negers uitkotst elke keer als ze die uitspreekt
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 1 mei 2006 @ 22:03:15 #35
    99156 _Boo_
    Boo_ming
    pi_37468610
    Een borstvergroting nemen voor je vriendje die vervolgens op een strijkplank valt; als je zo dom geweest bent dan ga je dat toch niet op televisie lopen verkondigen
      maandag 1 mei 2006 @ 22:03:48 #36
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37468630
    Bianca wordt niet misbruikt... Bianca is de misbruiker.

Joh ik heb zo'n jeuk tussen m'n benen, kom eens krabben Stephan!
    I'm hungry!
    pi_37468656
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Camplo het volgende:
    Nee, wij gaan toch niet als koppel naar huis. Hij mag niet verliefd worden godverdomme. En maar arrogant over zichzelf lullen.

@ Suuz_:
    Het waren Bianca en Stephan, niet Patrick.

Bianca mag afgeschoten worden, zo'n labiele droge saharaklootkameel heb ik nog nooit gezien. Haal die gefakete lul ook maar eens uit je gore bek als je de 'S' probeert te zeggen. Lijkt net of ze een halve liter zaad van 20 negers uitkotst elke keer als ze die uitspreekt
    ja sorry haalde de namen ff door elkaar
    pi_37468662
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
    THX! Faith is
    ik ook Alleen heb alle boxen van Buffy origineel.... ik kan ze niet vaak genoeg kijken
    Offtopic: Ik heb nooit begrepen dat ze van Faith nooit een keiharde spinoff hebben gemaakt. Had geweldig geweest als Faith het tegen iemand als Glory op had moeten nemen.

Ontopic:

Bianca is echt een vieze vuile Hoer ik mag lijen dat ze door heel Vlaanderen uitgekotst wordt. Wat een kutHoer zeg alleen maar omdat ze zegt te denken dat Bjorn verliefd is op een ander. Geeft dat je dan een vrijbriefje om spontaan met een ander te neuken voor camera's en al?

Bovendien heeft ZIJ ze ingeschreven om te bewijzen dat ze "trouw" is, en maar blijven ontkennen dat ze die gast al twee keer keihard geneukt heeft. *proest*

Ze stinkt uit haar naad dat wijf. OpHoeren met dat kutwijf.
    pi_37468670
    die Björn kan nu wel zijn gang gaan jah
    pi_37468728
    Sja.. had Bjorn maar niet verliefd moeten worden he.. eigen schuld :D:D
    Bismillahi rahmani rahim
    Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
    Arahmani rahim
    Maliki yawmi-din
      maandag 1 mei 2006 @ 22:07:04 #41
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37468752
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef _Boo_ het volgende:
    Een borstvergroting nemen voor je vriendje die vervolgens op een strijkplank valt; als je zo dom geweest bent dan ga je dat toch niet op televisie lopen verkondigen
    Nou ja, strijkplank? Vind het wel meevallen hoor
    En vast!
    pi_37468760
    heel nederland en belgie {oke de mensen die naar het programma kijken} kotsen bianca uit dus dat is dan wel weer lachen.

ik vind het alleen nog steeds vaag dat zij dan hoer zou zijn, zou hij daar dan gewoon niets van afweten? dan is het toch maar helemaal goed dat ze dit flikt en hij eindelijk van dr af is.
      maandag 1 mei 2006 @ 22:08:20 #43
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37468799
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:02 schreef Ghost_Viper het volgende:
    dat zou echt leuk zijn.....2x gebroken worden in hetzelfde programma
    Jij kan de volgende John de Mol worden

En dat Björn op het volgende kampvuur geen beelden krijgt te zien van Bianca, maar van zijn Liesbeth, hahaha, en dat die bijvoorbeeld met Len of Andries aan het rotzooien is!

Dan roept ie vast: "Goedverdomme... zoalfs tien doaguh kunt ge niet opbrengen!" Dat zou pas onverwacht zijn
    En vast!
    pi_37468806
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Scope het volgende:

[..]

valt ook wel mee vind ik, ze is toch helemaal in proportie. als zij met van die grote borsten rond zou lopen zou het er niet uit zien. Vind het een mooie meid. maar ze is wel sneaky volgens mij
      maandag 1 mei 2006 @ 22:09:06 #45
    99156 _Boo_
    Boo_ming
    pi_37468829
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Scope het volgende:

[..]

Het is een mooi meisje, maar wel plat ja.
    pi_37468840
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Suuz_ het volgende:
    heel nederland en belgie {oke de mensen die naar het programma kijken} kotsen bianca uit dus dat is dan wel weer lachen.

ik vind het alleen nog steeds vaag dat zij dan hoer zou zijn, zou hij daar dan gewoon niets van afweten? dan is het toch maar helemaal goed dat ze dit flikt en hij eindelijk van dr af is.
    Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?

Ik vraag me serieus af of Bjorn daar ook van wist. M'n gevoel zegt van niet, ik vind hem niet bepaald het swingerstype.
      maandag 1 mei 2006 @ 22:10:29 #47
    33536 Ghost_Viper
    Still going
    pi_37468878
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef Scope het volgende:

[..]

En dat Björn op het volgende kampvuur geen beelden krijgt te zien van Bianca, maar van zijn Liesbeth, hahaha, en dat die bijvoorbeeld met Len of Andries aan het rotzooien is!

Dan roept ie vast: "Goedverdomme... zoalfs tien doaguh kunt ge niet opbrengen!" Dat zou pas onverwacht zijn

Als dat gebeurd ga ik ook meedoen met temptation island
      maandag 1 mei 2006 @ 22:10:58 #48
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37468897
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef _Boo_ het volgende:
    Het is een mooi meisje, maar wel plat ja.
    Keira Knightley is platter, denk ik.

öķk een mooi meisje trouwens
    En vast!
    pi_37468930
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

valt ook wel mee vind ik, ze is toch helemaal in proportie. als zij met van die grote borsten rond zou lopen zou het er niet uit zien. Vind het een mooie meid. maar ze is wel sneaky volgens mij
    JA ben het weer met je eens.. ze geeft me ook een gevoel van.
    dat ze dus niet geheel deugt, en alleen voor de verleiding gaat.

Zou toch van het gekke zijn ,als hij zelfs nu voor het verkeerde meisje kiest..Maar hoop wel dat hij nu zorgt voor beelden waar zijn(ex) bianca van gaat flippen.
    Salsa Espaņola
      maandag 1 mei 2006 @ 22:11:48 #50
    99156 _Boo_
    Boo_ming
    pi_37468934
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat dat vieze wijf nog wat Hoeresites op internet zou hebben, datingsites met open wonden en zo. Heeft iemand daar linken van?

Ik vraag me serieus af of Bjorn daar ook van wist. M'n gevoel zegt van niet, ik vind hem niet bepaald het swingerstype.
    Er werd ook gezegd dat Bjorn in dezelfde business zat en hoeren rondreed als chauffeur, dus neem aan dat hij wel op de hoogte was.
      maandag 1 mei 2006 @ 22:12:43 #51
    33536 Ghost_Viper
    Still going
    pi_37468970
    quote:

[..]

Misschien is hij de PIMP
    pi_37468971
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:02 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

idd dat denk ik ook, weet het zelfs bijna zeker ze heeft zelf nog zoiets gezegd in het begin.
    En die Stephan zegt eigenlijk precies hetzelfde over die Bianca als in "mijn missie is geslaagd hiervoor ben ik er" wie weet krijgen ze wel extra geld haha
    Duh, Tuurlijk krijgen ze een bonus. Dat is toch de hele opzet van het programma. Die mensen komen toch bij een of ander castingbureau weg en staan gewoon onder contract....
    Een wipbonus Wie wil hem nou niet??
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
      maandag 1 mei 2006 @ 22:13:28 #53
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37469012
    quote:

Die zijn hier niet gewenst: SHO Feedback. Duiveltja en Copycats Place

Net als onverhulde TVP's.
      maandag 1 mei 2006 @ 22:14:46 #54
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37469070
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Salsagirl het volgende:

Zou toch van het gekke zijn ,als hij zelfs nu voor het verkeerde meisje kiest..Maar hoop wel dat hij nu zorgt voor beelden waar zijn(ex) bianca van gaat flippen.
    Ja eigenlijk niet. Ze (Liesbeth) is dan wel veel en veel mooier dan Bianca ooit zal zijn, maar qua karaktertrekken ontlopen ze elkaar niet heel veel hoor. Alletwee verwende nesten die Bjorn (en vele andere mannen denk ik) zonder enige moeite om de vinger winden en vervolgens helemaal uitknijpen. Dus daarom is het logisch dat Bjorn voor haar gaat... ze lijken (inwendig) waarschijnlijk heel erg op elkaar.
    En vast!
      maandag 1 mei 2006 @ 22:15:26 #55
    99156 _Boo_
    Boo_ming
    pi_37469096
    Die Liesbeth is zeker weten niet helemaal koosjer tegenover Bjorn. In het begin zei ze dat het zo mooi vond hoe ze hem als een poppetje om haar vinger kon winden, of iets dergelijks.
    pi_37469109
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

die flipt al als hij hand in hand met liesbeth over het strand loopt, dus daar is niet zoveel voor nodig
      maandag 1 mei 2006 @ 22:15:56 #57
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37469121
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Copycat het volgende:
    Net als onverhulde TVP's.
    WTF zijn TVP's? Sorry maar ik ben n00b op dat gebied hoor...
    En vast!
    pi_37469170
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Duh, Tuurlijk krijgen ze een bonus. Dat is toch de hele opzet van het programma. Die mensen komen toch bij een of ander castingbureau weg en staan gewoon onder contract....
    Een wipbonus Wie wil hem nou niet??
    oh ik weet niet of ze er echt geld voor krijgen, en ze komen niet van een casting bureau ofzo hoor je kan je daar gewoon voor opgeven.

maar ik sta er niet van te kijken als ze er wat voor krijgen als is de ervaring opzich ook al onbetaalbaar haha
      maandag 1 mei 2006 @ 22:17:45 #59
    33536 Ghost_Viper
    Still going
    pi_37469186
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef Scope het volgende:

[..]

Ja eigenlijk niet. Ze (Liesbeth) is dan wel veel en veel mooier dan Bianca ooit zal zijn, maar qua karaktertrekken ontlopen ze elkaar niet heel veel hoor. Alletwee verwende nesten die Bjorn (en vele andere mannen denk ik) zonder enige moeite om de vinger winden en vervolgens helemaal uitknijpen. Dus daarom is het logisch dat Bjorn voor haar gaat... ze lijken (inwendig) waarschijnlijk heel erg op elkaar.
    Björn zei zelf dat Liesbeth dezelfde karaktereigenschappen had als Bianca in het begin
    Dat er geen belletje bij hem gaat rinkelen
      maandag 1 mei 2006 @ 22:17:55 #60
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37469196
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Scope het volgende:

TerugVindPost die enkel bestaat uit TVP.
    On topic iets posten zodat het topic in je MyAT's komt is zeker bij dit programma niet zo moeilijk .
    pi_37469204
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef Scope het volgende:

[..]

Terug Vind Post
    pi_37469223
    Doe eens niet zo simpel!

/ontopic

Dat wijf heeft genoeg excuses ja

[ Bericht 35% gewijzigd door Copycat op 01-05-2006 22:21:28 ]
    Bismillahi rahmani rahim
    Arahmani rahim
    Maliki yawmi-din
    pi_37469314
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:18 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

/

(is openbare info van een site, dus ik neem aan openbare info)

/ontopic

Dat wijf heeft genoeg excuses ja
    so jezus haal ff weg ofzo, doe niet zo triest...
      maandag 1 mei 2006 @ 22:20:51 #64
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37469344
    zo het posten van adres gegevens is zo niet cool!
    I'm hungry!
      maandag 1 mei 2006 @ 22:21:33 #65
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37469387
    Nee. Geen strakke actie OldSchoolFool
    En vast!
    pi_37469388
    Wat een smerige k*t hoer is die gore Bianca zeg! Lelijk en ook dat nog eens flikken. Ik vind het zo zielig voor Björn
    pi_37469406
    waar slaat dat nou weer op?
    wat heb ik jouw misdaan dat jij dat spul hier moet posten? ik zou trouwens echt niet weten waar je het vandaan haalt ik ben echt niet iemand die al mijn info ergens dropt
    pi_37469513
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:21 schreef Suuz_ het volgende:
    waar slaat dat nou weer op?
    wat heb ik jouw misdaan dat jij dat spul hier moet posten? ik zou trouwens echt niet weten waar je het vandaan haalt ik ben echt niet iemand die al mijn info ergens dropt
    Think again my friend.
    Bismillahi rahmani rahim
    Arahmani rahim
    Maliki yawmi-din
      maandag 1 mei 2006 @ 22:24:39 #69
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37469562
    De gegevens zijn weggehaald.

Minne actie, Oldschoolfool .

Maar weer on topic.
    pi_37469583
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:23 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Think again my friend.
    Daar wordt er 1 gebanned olee olee
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 1 mei 2006 @ 22:26:43 #71
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_37469698
    Mooie aflevering! Wordt alleen constant afgeleid door die scheve bek van Lisette.
    Niet normaal, dat rare hangende onderlipje (linkerkant, voor de kijkers rechts)... Denk steeds dat de buitenechtelijke dochter van Jaap Aap op TV is.... Ze kunnen dat wijf toch ook van haar goede kant filmen
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_37469764
    Zo schijnheilig die wijven die doen alsof er niets gebeurd is *kots* Beetje na 10 dagen zonder je vriend een of andere gast in je broek laten roeren of erger. Hoe hoerig kun je zijn, jezus christus! / me is shocked
      maandag 1 mei 2006 @ 22:28:01 #73
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37469784
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef matthijst het volgende:
    Ze kunnen dat wijf toch ook van haar goede kant filmen
    Simpeler is gewoon haar gezicht niet filmen
    En vast!
      maandag 1 mei 2006 @ 22:28:10 #74
    33536 Ghost_Viper
    Still going
    pi_37469794
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef matthijst het volgende:

..............
    Ze kunnen dat wijf toch ook van haar goede kant filmen
    Welke kant zou dat zijn?
      maandag 1 mei 2006 @ 22:28:25 #75
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37469806
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef Camplo het volgende:
    Daar wordt er 1 gebanned olee olee
    Herstel. Daar is er één geband:
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
    OldSchoolFool mag voorlopig even wegblijven na plaatsen van prive gegevens van een FOK!user.
    Case Closed .
      maandag 1 mei 2006 @ 22:29:32 #76
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37469888
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Herstel. Daar is er één geband:
    [..]

Case Closed .
    Sodeknetters, dat is wel een lik-op-stuk-zero-tolerance-beleid hierzo

Prima overigens, zo zou het irl ook moeten zijn.
    En vast!
    pi_37469906
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef Suikerkwekje het volgende:
    Zo schijnheilig die wijven die doen alsof er niets gebeurd is *kots* Beetje na 10 dagen zonder je vriend een of andere gast in je broek laten roeren of erger. Hoe hoerig kun je zijn, jezus christus! / me is shocked
    in je broek laten roeren hahaha geweldige uitspraak

offtopic
    thanx copycat
      maandag 1 mei 2006 @ 22:29:56 #78
    131889 Ladylicious
    Want more? Good luck.
    pi_37469912
    Bah. Ik kots van die stinksnol. En vind t sielie voor Bjorn..
    Therapy has taught me that nothing is my fault.
      maandag 1 mei 2006 @ 22:30:15 #79
    16550 Scope
    nietsnut
    pi_37469940
    Iemand trouwens nog interesse in de boxer van Tim "VINGEREN" de Pril?

http://cgi.benl.ebay.be/B(...)ryZ159QQcmdZViewItem

En vast!
      maandag 1 mei 2006 @ 22:31:01 #80
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37469985
    nee dank je, ik wil niet blind worden
    I'm hungry!
    pi_37469989
    quote:

Ik heb zelden zo'n emotionele ontlading gezien bij TI hoor. heftige tv.... je maakt mij niet wijs dat dit geacteerd is hoor... die jongen brak echt... onbegrijpelijk om zo'n greppelhoer maar goed... hij brak echt.
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_37470099
    Het zou me niets verbazen als Björn opslag homo zou worden
    pi_37470102
    http://www.big-andries.nl/

Volgens mij is dit het bewijs dat andries en liesbeth nu nog steeds bij elkaar zijn...of was dat al eerder opgemerkt?
    Blijkbaar is de 'vinger' van edwin vergeven en vergeten...
      maandag 1 mei 2006 @ 22:34:22 #84
    39629 Shirley
    Oh yeah!
    pi_37470189
    Oohhh...wat een aflevering. Die Bjorn en Andries, kreeg bijna medelijden met ze.
    Back in business.
      maandag 1 mei 2006 @ 22:36:08 #85
    33536 Ghost_Viper
    Still going
    pi_37470282
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef VincentAdam het volgende:

Het was maar een vinger......Als het een arm was zou Andries haar het never nooit hebben vergeven....
      maandag 1 mei 2006 @ 22:40:05 #86
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_37470509
    Komt het woensdag alweer? Echt gelukkig voor Bjorn dat ze die tweede sexscene (in die slaapkamer ja) niet lieten zien. Nu ik al die verhalen heb gelezen van dat zij escortdame is en hij ze rondrijdt, vertrouw ik ze beide niet zo erg, maar ik vind het wel ontzettend sneu voor hem. Zo schattig als hij dan eerst zegt dat hij haar niet weg kan denken en vervolgens naait ze hem zo. Of eigenlijk naait ze een ander
    pi_37470577
    Ja maar toch raar dat ze nu met zijn allen uit gaan in groningen, zou me er persoonlijk wat minder prettig bijvoelen om te gaan stappen met een gozer die de vinger in je vriendin heeft gestoken, om het maar ff bot te zeggen...
      maandag 1 mei 2006 @ 22:43:40 #88
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_37470698
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:41 schreef VincentAdam het volgende:
    Ja maar toch raar dat ze nu met zijn allen uit gaan in groningen, zou me er persoonlijk wat minder prettig bijvoelen om te gaan stappen met een gozer die de vinger in je vriendin heeft gestoken, om het maar ff bot te zeggen...
    Maar dat zei die Tim he, voor t zelfde geld was het niet waar. In ieder geval las ik op de site van de Drie dat Edwin een meisje "van TI uit Drachten" had meegenomen naar de Drie, oftewel, Liesbeth werkt(e) daar (nu) ook! Het lijkt me te makkelijk om ervanuit te gaan dat het helemaal goed is tussen Andries en Liesbeth, want ze mogen er niets over zeggen, dus dan zal het ook wel niet op die site mogen blijken.
    pi_37470713
    Ik heb ergens toch wel een beetje medelijden met Bianca....
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
      maandag 1 mei 2006 @ 22:47:55 #90
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37470917
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef VincentAdam het volgende:

Volgens mij is dit het bewijs dat andries en liesbeth nu nog steeds bij elkaar zijn...of was dat al eerder opgemerkt?
    nou als ik die fotos zie op de space van 1 van die verleidsters is t koek en ei tussen iedereen...bianca staat zelfs op de foto met liesbeth (verleidster)....vraag me af of dit voor of na temptation island was hoor maar volgens mij moet het wel 8eraf zijn want ze kenden de verleiders/verleidster niet toen die op t eiland aankwamen...
    Oh yes i did!
    pi_37471040
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef tessie het volgende:
    Ik heb ergens toch wel een beetje medelijden met Bianca....
    Met zo iemand heb ik geen medelijden hoor, eerder met haar ouders die zo'n non-mormel hebben gecreëerd...
    pi_37471393
    Bianca..
      maandag 1 mei 2006 @ 22:58:02 #93
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37471441
    je zult je lelijke dochter maar zien zo op tv... of je zus, of een vriendin... wil je die persoon dan nog zien?
    I'm hungry!
      maandag 1 mei 2006 @ 22:59:06 #94
    16874 creno
    born this way
    pi_37471501
    stephan is best cute, maar waarom neemt ie toch bianca
    <a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
    fanserie voor en door fans van WIDM
    pi_37471507
    Zou Bianca de volgende keer dan ook de beelden van Bjorn te zien krijgen?

"WAT?! hij hangt een doek voor de camera! Ze willen samen zijn! Ze zijn verliefd! "
    Kan ze weer fijn "knuffelen"
    "I am not retreating, I am advancing in a different direction."
    pi_37471560
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef creno het volgende:
    omdat er bij de rest voor hem niks te halen valt en hij ook met een bonus naar huis wil gaan
    pi_37471630
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

nou als ik die fotos zie op de space van 1 van die verleidsters is t koek en ei tussen iedereen...bianca staat zelfs op de foto met liesbeth (verleidster)....vraag me af of dit voor of na temptation island was hoor maar volgens mij moet het wel 8eraf zijn want ze kenden de verleiders/verleidster niet toen die op t eiland aankwamen...
    die foto's heb ik ook steeds in mijn achterhoofd en dat maakt het allemaal een beetje vreemd
    Bianca idd op de foto met Liesbeth enzo dikke vriendinnen, beetje raar
      maandag 1 mei 2006 @ 23:01:50 #98
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37471646
    quote:
    uhmmmmmm....omdat het een MAN is...
    Oh yes i did!
    pi_37471762
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

uhmmmmmm....omdat het een MAN is...
    yep en die denken niet altijd logisch en meer met hun..LUL..EN ja daar kwam die wel met haar aan zijn trekken..
    Salsa Espaņola
    pi_37471774
    quote:
    respect voor die gozer, het neuken van een fragiele freggle is zeker geen makkelijke opgave...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')