quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
respect voor die gozer, het neuken van een fragiele fraggle is zeker geen makkelijke opgave...
Vrouwen denken ook alleen met hun clit, kijk maar naar Biancaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
yep en die denken niet altijd logisch en meer met hun..LUL..EN ja daar kwam die wel met haar aan zijn trekken..![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:05 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook alleen met hun clit, kijk maar naar Bianca![]()
hoe jij dingen verwoordquote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef Cairon het volgende:
ik zou echt niet over Bianca heen willen gaan hoor. Die verlepte kuttekop van haar zal nog door m'n kop blijven spoken als ik vijftig. Daarbij wil ik echt niet mijn gehakstaaf tussen die korstige uitgerekte afgekauwde schaamlippen steken, je krabt er nu nog de harde witte resten van 30 andere mannen af, de een nog ouder, hariger, en afgezakter dan de ander.
Stephan is ook een uitzonderlijk gevalquote:Op maandag 1 mei 2006 23:06 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Heey wil je me niet in een adem noemen met die Bianca..
Zij is gewoon een van de uitzonderlijke gevallen
Ja klopt..je moet het maar kunnen zo met die Biancaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Stephan is ook een uitzonderlijk geval![]()
Amenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Cairon het volgende:
Overigens kan Andries me werkelijk geen zak schelen. Die aandachtsgeile trieste rukmachine doet alles om die verloren vijftien minuten terug te halen. Ik kan me voorstellen dat zijn piemel hard wordt als hij zichzelf weer over het beeld ziet paraderen.
Dat Liesbeth zich in haar omhooggevallen krappe hockeydoos laat roeren is gewoon een nawoord. Andries ziet dan weer schoon reden om een of andere zeikerig slap verhaal voor de camera op te hangen. Die gozer geilt op zijn eigen stem, zijn eigen kop, en daardoor gun ik Liesbeth alle verdwaalde haren die ze tussen haar tanden vind na een wilde nacht met Edwin.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Cairon het volgende:
Tanja Jess: "Zeg Bianca, ben je niet een verschrikkelijke hoer dat je jezelf zo snel laat palen voor het oog van de camera? Je bent lelijk, labiel, maar zelfs wij hadden niet verwacht dat je zo labiel en makkelijk was."
Bianca: "Nee, ik ben geen prostituee, ik geef slechts erotische massages, ik raak mijn klanten alleen aan met mijn borsten."
Tanja Jess: "Bianca, kindje, mongooltje, doosje, dat is het verhaal dat je moet afsteken tegen de pers..."
Bianca: "Oh... uuhm, sjah... uuuuhm... maar ik heb het dit keer toch gewoon gratis gedaan? Ik kreeg er geen geld voor... dus dan ben ik toch geen hoer?"
Tanja Jess: "Daar heb je een punt... je bent geen hoer, je bent een slet, een sloerie, een del..."
Bianca: "..."
Blijkbaar ook beroeps ofzo.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Cairon het volgende:
Stephan is een kazige omhooggevallen eikel die heeft geroerd in het potje waar half Belgie al in heeft mogen roeren voor een tientje, en trots dat die getatoeerde strontlikker wel niet is op zichzelf.
Ik vraag me serieus af hoe die gozer nu tegen zijn grootse avontuur kijkt. Goed zo Stephan, je hebt in een meisje mogen volpompen in het zwembad, nu ben je een held, een ridder, een voorbeeld voor iedere corpsbal die hoopt dat het 16-jarige sletje bezopen genoeg is om mee te gaan naar zijn studentenkamertje. Dat nu blijkt dat mevrouw gewoon een veteraan is wat betreft de betaalde liefde zal zijn gevoel voor eigenwaarde niet veel goed doen.
Stephan maar afvragen waarom hij de randen van die flubberkut niet raakte met zijn tampeloeres, nu blijkt dat hij de eer heeft gehad om hem in een hoertje met een slechte artiesten naam heeft mogen laten hangen.
Die gozer zal zich ook kapot schamen dat hij ooit die labiele hoer heeft aangeraakt voor de camera.
quote:
Ik vond het zo sneu voor hem.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is gewoon een sukkel. Tenminste, ik denk dat je het over die jankende goser hebt (ik heb nog maar éen keer gekeken). Tsjah, doe dan niet mee aan zo'n kutporgramma. Dat gekut kan je verwachten.![]()
Whehehe.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Cairon het volgende:
Die ouders van Bianca zullen ook wel denken of ze niet zoveel jaar na het ongeluk nog die mislukte klomp cellen kunnen laten weghalen.
"Nou kijk doktor, ik wil graag een abortus, maar het is de 20 al gepaseerd"
"dagen?"
"jaren..."
Ik heb geen meelij met mensen die aan zulk soort programma's mee doen. Is eerder om te lachen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond het zo sneu voor hem.
* moemoe heeft stiekem een traantje weg gepinkt.
Nee, hij zei, je hebt in elk geval niet verloren.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
Ik vond het wel mooi toen Bjorn zei dat ie alles kwijt was dat Andries zei: ''Maar jij hebt je eigenwaarde nog, zij niet meer.''
Prachtig verwoord!
Dat zei die wel! Je moet beter luisteren. Andries kwam naar hem toe en zei letterlijk met de arm om hem heen die tekst.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, hij zei, je hebt in elk geval niet verloren.
Huh, niet verloren? Ik ben een hoer na twee en een half jaar verloren na 2 kansen.
Maar, maar, maar niet uhhh.. je eigenwaarde.
Niet!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat zei die wel! Je moet beter luisteren. Andries kwam naar hem toe en zei letterlijk met de arm om hem heen die tekst.
''Maar jij hebt je eigenwaarde nog, zij niet meer.''
Wel mooi verwoord viel mij ook al op.![]()
Mensen die zo snoeihard liegen verdienen niet beter.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb ergens toch wel een beetje medelijden met Bianca....![]()
Nee, de Bus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef dazzled het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik dit zie,, klopt het dat die andries uit big brother komt?
Yep, en hij is een enge geile griezel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef dazzled het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik dit zie,, klopt het dat die andries uit big brother komt?
Je kunt van een Hoer geen huisvrouw maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef _Boo_ het volgende:
Er werd ook gezegd dat Bjorn in dezelfde business zat en hoeren rondreed als chauffeur, dus neem aan dat hij wel op de hoogte was.
Die link staat daar niet. En wat is een TVP?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef Copycat het volgende:
Die zijn hier niet gewenst:
![]()
Net als onverhulde TVP's.
Zo ging het iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:54 schreef skiczukie het volgende:
Okee. Die Andries zei dus.
1. Heei, je hebt in elk geval niet verloren. Zij wel.
2. De jankerd zegt vervolgens. 'Nee? Ik heb een vrouw verloren waarmee ik 2 en een half jaar mee ga. blablabdflzknblkdf
3. Andries. Jah, maar je hebt je eigenwaarde niet verloren en zij wel.
Ik mag dan aardig aan de vodka zitten, mijn geheugen is ook geen zeef.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Cairon het volgende:
Overigens kan Andries me werkelijk geen zak schelen. Die aandachtsgeile trieste rukmachine doet alles om die verloren vijftien minuten terug te halen. Ik kan me voorstellen dat zijn piemel hard wordt als hij zichzelf weer over het beeld ziet paraderen.
Dat Liesbeth zich in haar omhooggevallen krappe hockeydoos laat roeren is gewoon een nawoord. Andries ziet dan weer schoon reden om een of andere zeikerig slap verhaal voor de camera op te hangen. Die gozer geilt op zijn eigen stem, zijn eigen kop, en daardoor gun ik Liesbeth alle verdwaalde haren die ze tussen haar tanden vind na een wilde nacht met Edwin.
Geweldigquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
dat laatste stukje vind ik wat mindersamen? dat staat er toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hoe dan? Opgenomen? Indien niet, zie mijn vraag boven jouw post..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iedergeval, kijk de aflevering, wel van de week..
heb er nog geen 1 gezien
en kijk ze mooi achter elkaar
En ook geen domme jongen, gezien zijn colums in Spitsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef dutchie het volgende:
Vinden jullie mij heel erg als ik zeg dat ik Andries eigenlijk wel grappig vind?
Hij mag dan wel publiciteitsgeil zijn enzo, maar hij is wel grappig.
Ik moet ook zeggen dat ik hem in begin wel zo publiciteitaandachtsgeil mannetje vond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef dutchie het volgende:
Vinden jullie mij heel erg als ik zeg dat ik Andries eigenlijk wel grappig vind?
Daar zat ik ook aan te denken ja.. ze zijn natuurlijk wel slim daar in dat montagehokquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:00 schreef miki het volgende:
Ik had het opgenomen, maar ik had de tijd blijkbaar te kort ingesteld. Is er nog iets gebeurd na het stukje van Bianca en Stephan op het strand (dat Lizette zegt dat ze het toch wel ordinair vond)?
Trouwens, ik bedacht me, misschien zijn die beelden waarop Bianca ontkent dat ze iets met Stephan gedaan heeft wel vóór die akkefietjes opgenomen en toen erna gemonteerd. Daar zie ik de maker van TI wel voor aan..
Of dat Björn nog labieler blijkt dan Bianca, en haar vergeeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb met verbazing zitten kijken gisteren, niet omdat Bianca vrolijk de hoer speelt, maar vooral die hypocriete kop die ze trekt en vrolijk vertelt dat ze geen seks heeft gehad, maar alleen heeft geknuffeld! Als DAT knuffelen was, dan vraag ik me af wat zij onder seks verstaat.
Ben benieuwd of Bjorn er wel gewoon in blijft tot op het eind en hoe het dan gaat bij de confrontatie op het eind van het programma, dat kan nog leuk worden!
Dat is idd zo vreemd. Zij wilde met niemand iets te maken hebben in het begin. Hele dag janken en zeuren over Bjorn. En vervolgens vrolijk neuken alsof je leven er van af hangt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Ferdi81 het volgende:
onvoorstelbaar de 1e 5 uitzendingen is Bianca labiel en psychisch in de war omdat ze Bjorn zo mist en omdat hij hand in hand loopt met die snol, en nu wipt ze er vrolijk op los.....
Ik vind hem ook wel grappigquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef dutchie het volgende:
Niet opgenomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe dan? Opgenomen? Indien niet, zie mijn vraag boven jouw post..
ook weer zon slet-avatar![]()
Feit blijft wel dat het Stephan is gelukt en niet iemand anders.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Cairon het volgende:
Het is hem gelukt om op een lelijke hoer te kruipen die haar benen had gespreid voor ieder ander, Stephan is geen charmeur, zijn taak had zelfs door Jerry de een-benige bejaarde congierge kunnen worden vervuld. Stephan is geen specifiek wonder dat hij die labiele snol heeft kunnen berijden.
Verdient Stephan applaus? Niet bepaald, hij heeft die vleesklomp mogen beklimmen, maar voor hem tien anderen.
Bij Bianca is het ook nooit alleen knuffelen geweest volgens mij, het was meer gelijk neukenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef J-net het volgende:
Volgens mij niet, want zij heeft het over knuffelen op dezelfde lokatie als waar Stephan verteld dat ze meer dan knuffelen hebben gedaan.
int begin van aflevering 9, zag je ook een ander standjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Deze moet hier natuurlijk ook nog even geplaatst worden.
Wat je mooi noemtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
hehe, in dat zwembad, die camera zit zeker op de goeie plek, en maakt een mooie close-up van der gezicht
Ik bedoel, gewoon, mooie shot..quote:
het is toch ook een GEreanimeerd lijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef suus21 het volgende:
die bianca ligt er ook als een dooie bij in dat bed![]()
ja temptation is geslaagd inderdaad, want ze is verleid.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
hehe, in dat zwembad, die camera zit zeker op de goeie plek, en maakt een mooie close-up van der gezicht
en dan nog zeggen :
tot nu toe is m'n temptation geslaagd
Dat wijf lijkt wel een Turk op die picca.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Deze moet hier natuurlijk ook nog even geplaatst worden.
Ik krijg medelijden met Stephan.quote:Naam: alana
Regio: XXXX
Telefoon: XXXX
Website: http://www.jessydreamhouse.be
Email: XXXX
super sexy meid van 23 j
enkel prive
alles bespreekbaar
pzc-tz-k.i.d.m-plassex-docterspel-trio-koppels-eromassages-dinnerdates-clubbezoek-enz....
vandaag jacuzzidag
iedere donderdag gang bang
die wip scène in bed was pas later als die in het zwembad dus die zullen ze dan wel de volgende keer laten zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:24 schreef kruimel_20 het volgende:
oke dus ze bouwen de spanning op
en dan lijkt het net of de 1e keer pas later was... beetje verdeling van de sensatie... leuk stukje monteer werk.
Ik snap trouwens niet dat mensen daar aan meedoen. Je zet je relatie toch kei op het spel?
Edit: ik zie nu hierboven het plaatje van de betreffende nacht. ben benieuwd wanneer ze het aan hem gaan laten zien.... hij gaat vast meer flippen dan dat ie nu deed...
nu moest ie nog goed kijken en raden wat ze aan het doen waren...
nu krijgt ie het vol in beeld.![]()
gezien haar "beroep" zou hij het al vaker gezien moeten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |