Ik vind het wel mooi andersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Cairon het volgende:
oh Amarantha, je hebt mij de onzinnigheid van mijn wezen aangetoond. Nimmer meer zal ik mij schuldig maken aan zulk lasterlijk gedrag. Jij hebt me verlost van mijn aardse beslommeringen en gebreken. Het licht dat jij me gebracht hebt is wonderschoon, zo puur en rein, er is niets dat jouw goddelijk licht niet kan zuiveren van kwaad.
Volgende keer zal ik mij vol lof uitlaten over de scherpzinnigheid van de immer-aantrekkelijke en begaafde Bianca, ik zal lofliederen verzamelen om over de heldhaftigheid van Andries te zingen en zijn naam tot in de eeuwigheid te laten doorklinken. Ik zal Kevin vereren met alle lof die hem toekomt. De verleiders zal ik roemen om hun zilveren tong en hun magnifieke physique. Zij zijn als griekse goden, de belichaming van perfectie, zij zijn voor ons allen een nobel beeld dat wij dienen na te streven. Voorwaartsch broeders en zusters, laten ons vereren deze demi-goden en godinnen!
Je leest het 'gewoon' niet, maar je hebt er wel een mening over.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:33 schreef Moja het volgende:
Ik vind de posts van Cairon ook niet echt boeiend, dus lees ze gewoon niet![]()
Ik moet toch ergens mn conclusie vandaan halen dat ik zijn posts niet boeiend vindquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je leest het 'gewoon' niet, maar je hebt er wel een mening over.![]()
Dat mensen zich daar druk om kunnen maken. Het is toch ook aandachtsgeil trailertrash wat meedoet aan dit programma? Ik zie niet wat Cairon verkeerd schrijft.
vind ik ook.... neem ook de tijd niet meer om te lezen.....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef amaranta het volgende:
Ben ik nou de enige die zich aan Cairons posts ergert?
Het is niks anders dan literaire diarree die op mijn beeldscherm verschijnt.
Ik herinner me dat ik er vorig jaar net zo over dacht. De eerste keer is het leuk, de 2de keer gaat wel, maar nu lees ik zn lappen tekst niet eens meer.
Je hebt het niet meer gelezen? Wat hebben we dan nu aan een gedateerde mening en oude conclussie?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:17 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mn conclusie vandaan halen dat ik zijn posts niet boeiend vinddus nee ik lees ze nu gewoon niet meer idd
En ik ben niet degene die zich druk maakt hoor ik zeg alleen dat ik het niet lees
![]()
Op basis van een paar ongefundeerde meningen van enkele soap-roddelkippen in dit topic?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:47 schreef Cairon het volgende:
Bij overweldigend succes, morgen is de voorlopig laatste lange beschouwing die ik maak in dit topic... aangezien er genoeg mensen zijn die mijn posts meer dan zat zijn.
vorig jaar vond ik zijn teksten echt heel leuk, nu vind ik ze ook saai. Het is altijd hetzelfde, mensen afkraken en nog eens afkraken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
vind ik ook.... neem ook de tijd niet meer om te lezen.....
Nee Bianca verdient de loftrompet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vorig jaar vond ik zijn teksten echt heel leuk, nu vind ik ze ook saai. Het is altijd hetzelfde, mensen afkraken en nog eens afkraken.
Relax, niet iedereen vind zijn verhalen leuk big dealquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nee Bianca verdient de loftrompet.![]()
En Bjorn, wist die hier ook niks van?quote:
Cairon je bent the shit manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Cairon het volgende:
oh Amarantha, je hebt mij de onzinnigheid van mijn wezen aangetoond. Nimmer meer zal ik mij schuldig maken aan zulk lasterlijk gedrag. Jij hebt me verlost van mijn aardse beslommeringen en gebreken. Het licht dat jij me gebracht hebt is wonderschoon, zo puur en rein, er is niets dat jouw goddelijk licht niet kan zuiveren van kwaad.
Volgende keer zal ik mij vol lof uitlaten over de scherpzinnigheid van de immer-aantrekkelijke en begaafde Bianca, ik zal lofliederen verzamelen om over de heldhaftigheid van Andries te zingen en zijn naam tot in de eeuwigheid te laten doorklinken. Ik zal Kevin vereren met alle lof die hem toekomt. De verleiders zal ik roemen om hun zilveren tong en hun magnifieke physique. Zij zijn als griekse goden, de belichaming van perfectie, zij zijn voor ons allen een nobel beeld dat wij dienen na te streven. Voorwaartsch broeders en zusters, laten ons vereren deze demi-goden en godinnen!
Ik vind de posts van Cairon briljant. Ga vooral zo door.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef amaranta het volgende:
Ben ik nou de enige die zich aan Cairons posts ergert?
Het is niks anders dan literaire diarree die op mijn beeldscherm verschijnt.
Ik herinner me dat ik er vorig jaar net zo over dacht. De eerste keer is het leuk, de 2de keer gaat wel, maar nu lees ik zn lappen tekst niet eens meer.
Cairon kan alleen maar afgeven op die mensen. Uit zijn teksten vloeit alleen maar kritiek.
Cairon walgt van de beelden en gaat nog net niet over tot zelfmoord. Zo nu en dan wilt hij zn ogen eruit prikken.
Cairon; je hoeft niet te kijken hoor. En open lekker een weblog als je alleen maar kan kankeren over de serie.
Ontopic: ik vind het wel leuk om te kijken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het dan nu maar weer over TI hebben?
Dank.
Zonder Bianca zou er geen temptation Island zijn......quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:16 schreef jmac het volgende:
Heb genoten de afgelopen week. Die bianca toch... Die maakt het hele programma fantastisch!
komt die gozer uit Eindhoven dan..quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:33 schreef beschuit het volgende:
Hey, kijk wie er in de Rechter was tijdens koninginnenacht
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |