Magie, zeg ik je!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef remlof het volgende:
whehe de vorige had 301 posts en de lapo was niet eens van een mod...
Als jullie mij toch niet hadden...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Ja, hè, ik wilde nét zeggen.
Q-day is irritant en gay.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:22 schreef liefie_ het volgende:
hey! mensen die geen Q-day aan t vieren zijn!
Huh?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
JD, wil je de OP even refreshen?
Even opnieuw die hele shit van wikipedia kopieren en plakken. Er zijn een paar plaatjes uitgevallen omdat Darker Network down is, zie je.quote:
Wat c. zegt.quote:
De meest oubollige kant van de nederlanders opborrelt.quote:
Oranje is voor heaumeaux.quote:
ik vind het stiekum heel leuk...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:27 schreef cerror het volgende:
[..]
De meest oubollige kant van de nederlanders opborrelt.
Dat bedoel ik.quote:
Fucking hell. Die post zou ik dus al bij voorbaat overslaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net mijn meest uitgebreide post sinds m'n aanmelding, of all places, in TRU-FB gepost.
Jij bent geen mod, jij hoéft niet te reageren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fucking hell. Die post zou ik dus al bij voorbaat overslaan.
De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
Is pc weer stoned ofzo?
Alle plaatjes werken hier?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Even opnieuw die hele shit van wikipedia kopieren en plakken. Er zijn een paar plaatjes uitgevallen omdat Darker Network down is, zie je..
Dat mag.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:27 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het stiekum heel leuk...
Maar jij bent geen crew, dus dan geldt weer dat de laatste poster opent.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
Let vooral op dat 300ste in de OP..
de drukte vind ik idd ook wat minder...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag.
Mij kan het persoonlijk gestolen worden om met een miljoen anderen door een stampvol Amsterdam te slenteren.
Zaterdag is normaal gesproken werkdag voor mij, dus ik profiteer van dit feest door uitslapen en heerlijk een dag niks doen.
Dat was ik dus? Ik had em al bijna klaar toen ik nog even checkte of er niet alleen geopend was en dat was idd het geval, dus...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
Let vooral op dat 300ste in de OP..
Dat vond ik ook al zo vreemdquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:42 schreef liefie_ het volgende:
de drukte vind ik idd ook wat minder...
en dat ik vandaag op fok zit zegt natuurlijk ook wel wat
Da's toch zo'n console?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:11 schreef cerror het volgende:
Ik ga dan maar muziek maken op m'n atari.
Dat weer hè.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond heerlijk 5 bier gehad in relatief korte tijd, vandaag goed aan de frituur.
Q-day valt dit jaar wat tegen, niet?
Ja, maar daar staat het dan ook bekend om.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond heerlijk 5 bier gehad in relatief korte tijd, vandaag goed aan de frituur.
Post maar evenquote:
Iets met puntjes en i's. Ik moet een heel stuk nog gewoon zwárt maken. Als ik dat heb gedaan wil ik hem wel laten zien.quote:
I second that.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets te doen.
hmmm... t enige wat tegenviel was dat de Hema in amersfoort dicht was, waardoor ik naar nijkerk moest om taart voor de verjaardag van me moeder te halen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik wacht, ongeduldig trippelend, af.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iets met puntjes en i's. Ik moet een heel stuk nog gewoon zwárt maken. Als ik dat heb gedaan wil ik hem wel laten zien..
Je bent turk. Ga de rommelmarkt afstruinen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets te doen.
Zijn die nog niet weggespoeld?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bent turk. Ga de rommelmarkt afstruinen.!
Ooit waren er in de Franse stad Orange twee broers. Guillaume en Jus.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:25 schreef ehqo het volgende:
Wie heeft dat eigenlijk bedacht, dat oranje maken? Wat een kneuterigheid.
Ik vind Jus toch leuker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ooit waren er in de Franse stad Orange twee broers. Guillaume en Jus.
De een wilde graag koning worden. Maar de Fransen hadden zoiets van "Nee man!". Dus ging 'ie naar Nederland. Want daar wilden ze wel een koning. Maar die gekke Nederlanders konden Guillaume d'Orange niet uitspreken. Dus dat werd Willem van Oranje.
Zijn broer Jus was minder fortuinlijn en heeft zich toegelegd op de productie van vruchtensappen.
Ongetwijfeld.quote:
Ik bedoelde meer om dat nu, vandaag, te doen op Fok!. Evengoed toch bedankt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ooit waren er in de Franse stad Orange twee broers. Guillaume en Jus.
De een wilde graag koning worden. Maar de Fransen hadden zoiets van "Nee man!". Dus ging 'ie naar Nederland. Want daar wilden ze wel een koning. Maar die gekke Nederlanders konden Guillaume d'Orange niet uitspreken. Dus dat werd Willem van Oranje.
Zijn broer Jus was minder fortuinlijn en heeft zich toegelegd op de productie van vruchtensappen.
Mannen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik loog, eigenlijk ga ik nu een biertje pakken en een film kijken.
Plezier!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:42 schreef JDude het volgende:
Zeg volk.
Ik ga naar de AH... dan eten, en dan eh, bieren denk ik, en dan de stad in.
Dus... vaarwel!
Ik wacht op het moment dat de puntenslijper vanzelf naar me toe komt.quote:
Thrillseeker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat de puntenslijper vanzelf naar me toe komt.
Jij ging film kijken, hup.quote:
Oh, dus niet écht!quote:
Ah. Nu kan ik me een beetje indenken hoe het eruit zal zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Mijn gezicht van bovenaf is té apart..
Té apart bestaat niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
*fapfapfapquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
"Ready to receive."quote:
Gewóón apart, dan.quote:
dit soort dagen worden, evenals de kermis, steeds minder interessant naarmate je ouder wordt. Tot je mid-life-crisis, dan wordt het weer leuk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Mokster het volgende:
Vorig jaar was Koninginnedag veel leuker.
"Het"?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah. Nu kan ik me een beetje indenken hoe het eruit zal zien.
Misschien is van onderaf nog wel aparter!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Gewóón apart, dan.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien is van onderaf nog wel aparter!
Ah! Gelukkig. Volgens mij zit ik al bijna in mijn midlife-crisis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef mcDavid het volgende:
dit soort dagen worden, evenals de kermis, steeds minder interessant naarmate je ouder wordt. Tot je mid-life-crisis, dan wordt het weer leuk.
Ik begrijp je al.quote:
Mijn hart slaat over.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Zo ver woon je niet, ehqo. Kom straks maar langs.
quote:
Da's het enige waar jij om geeft, hè?quote:
én bier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's het enige waar jij om geeft, hè?
Hm.quote:
Nee. Ga maar film kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef ehqo het volgende:
Komt die tekening nog vrij binnenkort? De film wil wel érg graag gekeken worden.
Ik zal nog eens interesse tonen.quote:
De volhouder wint.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Hmm stats in icon werken toch ngo niet goed..
Het werkt nu al, heb een .txt bestand waarin m'n laatste postcount staat, hij checkt nu of de postcount van m'n profiel hetzelfde is als in het bestand, zo ja, dan laat hij gewoon het vorige icon zien, zo nee, schrijft hij de nieuwe postcount ernaartoe en maakt hij een nieuw icon. Maar ik ahd de rechten nog staan zodat hij het niet kon beschrijven.quote:
Ik snap er geen fuck van, maar ik ben blij voor je.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het werkt nu al, heb een .txt bestand waarin m'n laatste postcount staat, hij checkt nu of de postcount van m'n profiel hetzelfde is als in het bestand, zo ja, dan laat hij gewoon het vorige icon zien, zo nee, schrijft hij de nieuwe postcount ernaartoe en maakt hij een nieuw icon. Maar ik ahd de rechten nog staan zodat hij het niet kon beschrijven..
Mag ik er ook zo een?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Stats in m'n icon.
Taksi, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. IJs gehaald. En Taksi. En krokketten.
Dat MOET ik halen mêb.quote:
Ik drink Spa en Fruit no bubbles bosvruchten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik drink al maanden niets anders. Nou ja, op Jus na dan.
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:52 schreef ehqo het volgende:
Ik dronk vroeger altijd Orangina. Die flesjes waren leuk ofzo. Nooit meer weer gezien.
Oeh, dat gaat er ook goed in jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik drink Spa en Fruit no bubbles bosvruchten.
Edah wordt toch Colruyt of niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.
Als je niet schud krijg je zo'n kwak vruchtvlees aan het einde, dat is wel kut.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.
Ja? Bekt veel beter.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Edah wordt toch Colruyt of niet?
De Colruyt ziet eruit als een Aldi alleen dan met A-merken. Schijnt wel goedkoop te zijn.quote:
Zelf.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
Post eens door, heaumeaux.
Hoe moet ik me dat voorstellen, laten ze de pakken sap onuitgepakt op een palet staan ofzo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De Colruyt ziet eruit als een Aldi alleen dan met A-merken. Schijnt wel goedkoop te zijn.
Jij kunt mooi tekenenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Pure verveling.. En ja, als je goed kijkt zie je die cerror-parkiet die onlangs in mijn hoofd op kwam.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, laten ze de pakken sap onuitgepakt op een palet staan ofzo?
Wat psychedelisch. Mooiquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Pure verveling.. En ja, als je goed kijkt zie je die cerror-parkiet die onlangs in mijn hoofd op kwam.
Normaal teken ik anders, realistisch. Maar ik had eens zin om zó te tekenen.quote:
Tits are fake.quote:
Tekenen. Dat deed ik ook nog wel eens. Ooit, laatste tijd niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Normaal teken ik anders, realistisch. Maar ik had eens zin om anders te tekenen.
Ik had het ook een hele tijd niet meer gedaan. Maar ik zat afgelopen week de hele week thuis, en toen heb ik maar eens wat geprobeerd uit verveling.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Tekenen. Dat deed ik ook nog wel eens. Ooit, laatste tijd niet zoveel meer.
nakend.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef ehqo het volgende:
Ik ga even douchen. Naakt.
In een weide met bier.quote:
Spannénd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef ehqo het volgende:
Ik ga even douchen. Naakt.
Ten zeerste.quote:
Schoon?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef ehqo het volgende:
Zo.
Beschrijf hem eens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:48 schreef ehqo het volgende:
Ook heb ik ontdekt dat ik best een mooie piemel heb. Vind ik dan.
Een beetje vlezig, heel iets gebogen naar rechts, niet erg hoor. Degelijk formaat.quote:
Ik hou niet zo van bochten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een beetje vlezig, heel iets gebogen naar rechts, niet erg hoor. Degelijk formaat.
Ik vertrouw het niet.quote:
Gelijk geef ik jequote:
jij bent meer van het "recht zo die gaat" ?quote:
Wel eerst een R&P-topic openen, help herinneren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef ehqo het volgende:
Ik had het nooit moeten vertellen..
Nu ga ik in de stad mijn zorgen verdrinken en vanavond sterven, alleen.
"bocht" is over het algemeen ook een therm voor zeer slechte dranken. vandaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Litso's haar is één en al bocht, dat is toch ook niet lelijk.
Lator.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef ehqo het volgende:
Ik had het nooit moeten vertellen..
Nu ga ik in de stad mijn zorgen verdrinken en vanavond sterven, alleen.
Nee, maar da's háár.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Litso's haar is één en al bocht, dat is toch ook niet lelijk.
quote:
je lijkt wel een wijfquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
You've Got Mail is weer op tv. En weet je, ik denk dat ik hem gewoon wéér ga kijken
. Lekker cliché
.
Abdul heet ze.quote:
dr zit visite beneden. "gezelig"quote:
Je gaat niet weg, vanavond?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr zit visite beneden. "gezelig"![]()
maar geen TV voor mij dus, denk dak maar snel ff een filmpje download..
3 chocolades van de C1000!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Chocolade-ijs.
Wie?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme! Kómt Anathema weer 's naar Nederland, treden ze op in fucking Hengelo en fucking Wageningen.
Anathema. Ik wil ze zóó graag zien, gewoon omdat ik ze tof vind en het tot 4 keer toe niet gelukt isquote:
Een .dll bestandquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anathema. Ik wil ze zóó graag zien, gewoon omdat ik ze tof vind en het tot 4 keer toe niet gelukt is. Ik kan in principe wel naar Wageningen maar geen OV, geen geld en geen gezelschap
.
Excuus, deze link bedoelde ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Een .dll bestand. Wat is het voor muziek?
quote:
Daar ga ik morgen eens naar kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Excuus, deze link bedoelde ik.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zoek "bed" op.
quote:
Tv?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai. Weet jij iets tegen de verveling?
Tv in m'n kamer is kapot en ik heb ruzie met m'n moeder dus naar geen zin om binnen te zitten. Jammer, ik loop een uitermate cliché avond met You've Got Mail mis.quote:
Film downloaden en op je pc kijken dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tv in m'n kamer is kapot en ik heb ruzie met m'n moeder dus naar geen zin om binnen te zitten. Jammer, ik loop een uitermate cliché avond met You've Got Mail mis.
Duurt urenquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Film downloaden en op je pc kijken dan?
Koninginnedag is sufquote:Op zondag 30 april 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit nu te sudoku-en. Heb je de-dag-voor-koninginnedag nog gevierd?
Niemand in BeF dus.quote:Op zondag 30 april 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me, wie vermaakt me?
Bummer meid.quote:
Dribbel met z'n diepzinnige teksten dan?quote:Op zondag 30 april 2006 04:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben zielig en dien getroost te worden.
Dat is alleen maar om over te lachenquote:Op zondag 30 april 2006 04:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dribbel met z'n diepzinnige teksten dan?
En ik ben online omdat?quote:Op zondag 30 april 2006 04:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om over te lachen.
Top, kloon van?quote:
I knew this was goin to haunt me.quote:Op zondag 30 april 2006 05:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Diepgaande gesprekken en blote konten.
Ik ook.quote:Op zondag 30 april 2006 12:19 schreef JDude het volgende:
Nou, ik "leef" ook weer.
quote:Op zondag 30 april 2006 12:47 schreef Chowi het volgende:
Ik ook.
Hoe was uw nacht?quote:
Ik heb geslapen. Véél geslapen.quote:
Ik hoorde zoiets.quote:
Snurkte ik weer zo hard?quote:
Je hield me uit mijn slaap.quote:
Ja, maar dat lag vast niet aan het snurken.quote:
Je had beloofd niets te zeggen!quote:Op zondag 30 april 2006 13:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag vast niet aan het snurken.
ga ik voor het eerst sinds ongeveer 2 jaar eens éérder naar bed dan mijn ouders, kan ik 2 uur lang niet slapen door het lawaai dat ze beneden maken!quote:
Ga dan ook eens eerder dan vijf uur naar je nestquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 13:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga dan ook eens eerder dan vijf uur half zeven naar je nest.
Laat ook maar, ik blijf het niet zeggen.
Wel ja, doe eens gek.quote:
O.quote:Op zondag 30 april 2006 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Was niet mijn schuld, ik werd wakker gehouden!
quote:
Die kwam in mijn hoofd op, ja.quote:
eeendjesquote:Op zondag 30 april 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Aaaalle eeendje zweeeemmen in het waaaater.
Goed punt.quote:
Op de brandstapel!quote:
Omdat het hekserij is. Een turk? Vol met goede punten?quote:
Ik ben uniek.quote:Op zondag 30 april 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het hekserij is. Een turk? Vol met goede punten?
Lief.quote:
Soms.quote:
Dat je jus d'orange gaat drinken in plaats van bier, terwijl het bier staat te schrééuwen om opgedronken te worden. Niet dat het erg is, trouwens. Als jij het niet zuipt, doet een ander het wel.quote:Op zondag 30 april 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Noem 's een voorbeeld van wanneer ik niet lief ben dan!
Ja maar. Dat is ook weer lief van mij want ik ben dronken vást minder lief. Stel dat ik ze had aangerand!quote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat je jus d'orange gaat drinken in plaats van bier, terwijl het bier staat te schrééuwen om opgedronken te worden. Niet dat het erg is, trouwens. Als jij het niet zuipt, doet een ander het wel..
Dat had ook niet door de beugel gekund, hm?quote:Op zondag 30 april 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja maar. Dat is ook weer lief van mij want ik ben dronken vást minder lief. Stel dat ik ze had aangerand!
Nee! Maar jij meot nog een voorbeeld gevenquote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat had ook niet door de beugel gekund, hm?
Nee, dat had inderdaad niet gepast.quote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat had ook niet door de beugel gekund, hm?
Ik weet er zo even geenquote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee! Maar jij meot nog een voorbeeld geven.
Nú doe je niet lief.quote:
Hallo mevrouw.quote:Op zondag 30 april 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
Reuzeboeiend!
Ik verdoe mijn tijd aan stomme Ice Age spelletjes.quote:
Stom van je!quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd aan stomme Ice Age spelletjes..
Weet ik!quote:
Ice Age 2quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
Ik verdoe mijn tijd aan stomme Ice Age spelletjes..
Vier stuks, maar liefst.quote:
Kijk eens hoe mooi de zon schijnt? Ik liep net door het bos, wist je dat de sleedoorn al in bloei staat? En dat dat dus betekent dat als die uitgebloeid is, dat dan de meidoorn gaat bloeien?quote:
Weet jíj hoe fijn het is om gewekt te worden door de zon?quote:Op zondag 30 april 2006 15:38 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Kijk eens hoe mooi de zon schijnt? Ik liep net door het bos, wist je dat de sleedoorn al in bloei staat? En dat dat dus betekent dat als die uitgebloeid is, dat dan de meidoorn gaat bloeien?
Jaloezie. Hier joeg zonet nog een hagelbui tegen het venster.quote:Op zondag 30 april 2006 15:38 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Kijk eens hoe mooi de zon schijnt?
Ja.quote:Op zondag 30 april 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet jíj hoe fijn het is om gewekt te worden door de zon?
Goed.quote:
quote:
Mario bros.quote:
Kom je hier Mario Bros. spelen op de Nintendo?quote:
Get a roomquote:Op zondag 30 april 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Ik vind bovengetekende harstikke tóf.
Wegens het té leuk zijn op publieke fora.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik zal het a.s.a.p. naar de politie brengen.
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].quote:
Oh jee, ik zie de bui al hangen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].
Nee, komen doet 'ie wel als jij er bent.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].
quote:Op zondag 30 april 2006 15:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Kom je hier Mario Bros. spelen op de Nintendo?
quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Oh jee, ik zie de bui al hangen.
*Pimpt met Super Mario All-Stars... deel 1, 2 én 3!quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:!
Das gemeen, daar kan ik geen nee tegen zeggen!
Zo zit ik niet in elkaar, lieve.quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 30 april 2006 15:58 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar, lieve.
M'n zwakke punt, wat doe je?quote:Op zondag 30 april 2006 15:58 schreef JDude het volgende:
[..]
*Pimpt met Super Mario All-Stars... deel 1, 2 én 3!
quote:
Dat spul is zó heilig.quote:
Ik wilde eerst de tekst er gewoon overheen plaatsen maar dat lukte niet, dus dan maar na elke ronde een stukje tekst.quote:Op zondag 30 april 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
pc-fr34k, ik vind dat je een kutavatar hebt.
Ik vond hem voordat dat stukje tekst er stond, ook al kut.quote:Op zondag 30 april 2006 16:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de tekst er gewoon overheen plaatsen maar dat lukte niet, dus dan maar na elke ronde een stukje tekst.
Niks tegen Feyenoord.quote:Op zondag 30 april 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond hem voordat dat stukje tekst er stond, ook al kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |