Magie, zeg ik je!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef remlof het volgende:
whehe de vorige had 301 posts en de lapo was niet eens van een mod...
Als jullie mij toch niet hadden...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Ja, hè, ik wilde nét zeggen.
Q-day is irritant en gay.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:22 schreef liefie_ het volgende:
hey! mensen die geen Q-day aan t vieren zijn!
Huh?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
JD, wil je de OP even refreshen?
Even opnieuw die hele shit van wikipedia kopieren en plakken. Er zijn een paar plaatjes uitgevallen omdat Darker Network down is, zie je.quote:
Wat c. zegt.quote:
De meest oubollige kant van de nederlanders opborrelt.quote:
Oranje is voor heaumeaux.quote:
ik vind het stiekum heel leuk...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:27 schreef cerror het volgende:
[..]
De meest oubollige kant van de nederlanders opborrelt.
Dat bedoel ik.quote:
Fucking hell. Die post zou ik dus al bij voorbaat overslaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net mijn meest uitgebreide post sinds m'n aanmelding, of all places, in TRU-FB gepost.
Jij bent geen mod, jij hoéft niet te reageren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fucking hell. Die post zou ik dus al bij voorbaat overslaan.
De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
Is pc weer stoned ofzo?
Alle plaatjes werken hier?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Even opnieuw die hele shit van wikipedia kopieren en plakken. Er zijn een paar plaatjes uitgevallen omdat Darker Network down is, zie je..
Dat mag.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:27 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het stiekum heel leuk...
Maar jij bent geen crew, dus dan geldt weer dat de laatste poster opent.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
Let vooral op dat 300ste in de OP..
de drukte vind ik idd ook wat minder...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag.
Mij kan het persoonlijk gestolen worden om met een miljoen anderen door een stampvol Amsterdam te slenteren.
Zaterdag is normaal gesproken werkdag voor mij, dus ik profiteer van dit feest door uitslapen en heerlijk een dag niks doen.
Dat was ik dus? Ik had em al bijna klaar toen ik nog even checkte of er niet alleen geopend was en dat was idd het geval, dus...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
Let vooral op dat 300ste in de OP..
Dat vond ik ook al zo vreemdquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:42 schreef liefie_ het volgende:
de drukte vind ik idd ook wat minder...
en dat ik vandaag op fok zit zegt natuurlijk ook wel wat
Da's toch zo'n console?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:11 schreef cerror het volgende:
Ik ga dan maar muziek maken op m'n atari.
Dat weer hè.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond heerlijk 5 bier gehad in relatief korte tijd, vandaag goed aan de frituur.
Q-day valt dit jaar wat tegen, niet?
Ja, maar daar staat het dan ook bekend om.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond heerlijk 5 bier gehad in relatief korte tijd, vandaag goed aan de frituur.
Q-day valt dit jaar wat tegen, niet?
Post maar evenquote:
Iets met puntjes en i's. Ik moet een heel stuk nog gewoon zwárt maken. Als ik dat heb gedaan wil ik hem wel laten zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |